DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> AGER Service Iasi: amatorism si nesimtire, sau "Povestea foliei"

cryo
post 16 Apr 2007, 17:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 14 September 05
From: Iasi




Ma hotarasem si eu sa-mi pun o folie pe masina. Nimic iesit din comun, vre-o 95% spate (nu voiam opac total) si limita legala pe fatza. Am intrebat in stanga si in dreapta care sunt cei mai buni in domeniu, si mi s-a spus de AGER. Ok, AGER sa fie, chiar daca e ceva mai scump.

M-am dus, am facut programarea, am lasat masina la foliat.... Vin sa o iau, platesc, fac actele (aa, stati ca n-avem formular pentru geamurile fatza, o sa va dam mai incolo, mai treceti pe la noi), si ies sa inspectez masina. N-a trebuit decat sa ma apropii de ea ca sa prind un gust amar: pe geamul soferului, doua zgarieturi mari si verticale, ca si cum o matza si-ar fi tras laba in jos pe geam. Se simteau la pipait pe interior, era clar zgariata folia. La geamul din dreapta, si mai frumos: o dara de vre-o 7-8 cm, plina cu bule de aer (presupun). In plus, cateva alte zgarieturi mai mici, ca bonus. Geamurile din spate, nu am gasit mai nimic de reprosat, iesisera bine. Luneta in schimb, avea doua dare adanci, paralele, una de vre-o 5 cm si alta de vre-o 8, zgariate parca cu ura. Bashca, niste plastice de la portiera care ascund suruburile, fortzate tzaraneste cu surubelnita....

Nemultumit, il chem pe seful de tura (sau ce o fi fost) si ii arat. Ramane mut, spune ca nu stie ce sa zica, si sa ma reprogrameze pentru a-mi schimba folia. Fiind mai intelegator din fine, n-am comentat, am facut programarea, ramanand calm si continuind sa vorbesc frumos si politicos.

Ok, ma intorc dupa Pasi, las masina dimineata, mi se spune ca voi fi sunat in jurul orei 1-2. Stau, astept, nici un telefon... Pe la 2 jumate ma infiintez la ei. Vad masina trasa intr-o lateral, ma apropii, vad ca e schimbata folia pe fatza, si imediat imi sare in ochi si ditamai zgarietura verticala. Iese seful de tura scarpinandu-se in cap, spunandu-mi ca nu m-a sunat, pentru ca nici nu avea curaj sa-mi zica... Chipurile li se terminase folia, pusesera ultima bucata, si aia facuse nush ce cute... N-am vazut cutele, dar i-am aratat fara sa zic nimic zgarietura... A tacut si dupa cateva secunde m-a intrebat daca n-o mai pot lasa cateva ore, s-o puna iar.... Ok zic, a treia oara o fi cu noroc... Iar fundul in taxi, inapoi la munca...

Revin peste cateva ore, masina inca se lucra la ea... Astept rabdator pana e gata (niciodata nu i-am grabit sau altceva, le-am si zis: stati cat trebuie, doar sa iasa bine). Ma invita sa scot masina afara, o scot la lumina, si incep sa ma uit. Sa-mi vina rau, nu alta... Pe geamul soferului, galme (probabil cu aer), pe ambele geamuri fatza zgarieturi de parca se jucase un kinder cu unghiile. Cireasa de pe tort a fost sa vad ca de luneta nici macar nu se atinsesera (chipurile nu aveau nush ce substanta le trebuia pentru a o dezlipi)

Ei, si-aici s-a rupt filmul cu rabdarea.... Am inceput sa le arat, sa le bat obrazul, furios ca de 3 ori nu au fost in stare sa faca o treaba calumea. C-o fi, c-o pati, ca poate sunt zgariate geamurile si nu folia (aici i-am zis sa fie atent, ca un geam de Honda nu e ieftin, si ar fi cam naspa sa-l plateasca din buzunarul lui), ca poate e masina cu ghinion si de aia nu iese (era sa-i frig una meseriasului care venise cu explicatia asta), ca de fapt ala nu e aer din bulele alea, ci clei ramas de la folia precedenta (ca si cum ma interesa ce anume e...). In fine, dupa aproape o ora de scandal, si invitatii sa ma reprogramez pentru inca o tura (a patra!!!), le spun ok, o sa mai fac inca o programare, dar doar dupa ce vorbesc cu seful. Seful, ca tot omul, in vacanta prelungita de pasti. Le spun ca voi reveni luni (cand el se va fi intors deja), si ca e ultima sansa, deoarece marti plec din tara, si nu vreau sa ma mai intind de-aiurea.

Sun luni dimineata, imi raspunde seful de tura spunand ca imediat ce managerul ajunge la servici, voi fi sunat. Va mai zic ca pana dupa-amiaza nu am primit nici un semn? smile.gif Ma duc din proprie initiativa la service. Seful de tura iese ridicand din umeri, spunand ca n-are el ce sa faca daca bossul nu vine la servici. Imi exprim nedumerirea cu privire la faptul ca boss-ul pare a fi neafectat ca un client a venit de 3 ori la el in service cu aceeasi problema, si de 3 ori i s-a facut treaba de mantuiala, si ca acel client ii promite o campanie publicitara gratuita cum n-a mai avut vre-odata, si insist sa-l sune pentru a-l intreba de sanatate. Dupa vre-o 10 minute revine, spunand ca seful nu raspunde la telefon (desi, chipurile, fusese anuntat de saptamana trecuta de problemele mele)

Intentionam sa vorbesc cu seful cel mare ca sa rezolvam amiabil problema. Voiam sa-i propun urmatoarea chestie: accept inca o incercare, dar daca nici atunci nu iese bine (si eram dispus sa-l las pe el sa aprecieze daca a iesit sau nu bine), una din 3 variante:
- banii inapoi (folia n-aveau decat sa o dea jos), si faceam un drum pana la expert detailing in Bucuresti (care cica ar fi tatici in domeniu)
- Lasa folia asa prost cum iese si imi returneaza jumatate din bani (daca e treaba de bazar, macar sa platesc pret de bazar)
- Rezolvam mai putin amiabil (RAR, OJPC etc).

Cum pare sa-l doara in cot de ce se intampla, alegerea mea devine mult mai simpla. Dar nu fara a-i face campania publicitara promisa. Chiar cand eram acolo, un potential client a facut rapid stanga-mprejur cand i-am povestit si a vazut cu ochii sai rezultatul.

Asa ca... v-am avertizat.

P.S. Sa mai zic ca in urma demontarii repetate a fetelor de portiera, am senzatia ca a aparut un pui de greier intr-una din ele?


--------------------
Honda Accord 2.0i LS 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 16 Apr 2007, 19:21
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Campania publicitara este absolut necesara , daca asa stau lucrurile . Este inadmisibil sa faci de 4 ori un lucru si tot prost sa iasa . E bine de stiut pt ieseni .
BTW , daca tot vii in buc , poti incerca si aici am auzit ca sunt buni si ei .
Bafta si sa ne faci poze cand termini , sa admiram si noi masina ( nu bulele de aer) biggrin.gif


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 16 Apr 2007, 20:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mi-am pus si eu folie odata de unul singur. Tot secretul e sa uzi bine geamul cu un pulverizator si intinzi folia cum vrei tu. Prima data am scos-o cam stramba, cu ceva bule, dar la al doilea geam a iesit perfect.
Ma deranja insa la mersul cu spatele, bagatul in garaj, asa ca dupa cateva luni am renuntat.

Ideea e ca la cati incompetenti gasesti prin service-urile astea iti vine sa-ti repari masina la bulgari.smile.gif
Eu cu rabla pe care o am nu ma duc in service ca nu face masina cat reparatia. Daca as avea una noua tot nu m-as duce, pt ca nu am chef sa vad o adunatura de natarai cum fac ei experimente pe banii mei. In service-urile Dacia probabil nu te lasa sa vezi ce se intampla cu masina tocmai din acest motiv.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 06:55
Forum Renault