Cutie de viteze, eficacitate, manevrabilitate
![]() ![]() ![]() |
Cutie de viteze, eficacitate, manevrabilitate
suntcatalin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 May 03 From: Bacau ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#2
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Vestita cutie de viteze de pe Laguna II - ne trebuie certitudini... :shock: de unde LAGUNA II. uita-te un pic pe topicul asta la mijloc este un fax primit de mine de la dacia pitesti - vocea clientului!!! http://www.dsn.as.ro/viewtopic.php?t=1142 |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
suntcatalin |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 May 03 From: Bacau ![]() |
QUOTE QUOTE Vestita cutie de viteze de pe Laguna II - ne trebuie certitudini... :shock: de unde LAGUNA II. uita-te un pic pe topicul asta la mijloc este un fax primit de mine de la dacia pitesti - vocea clientului!!! http://www.dsn.as.ro/viewtopic.php?t=1142 E de-a dreptul straniu. De unde pana unde JH3 era pe DSN? Ori nu sunt eu informat bine, ori aia care ti-au trimis informatiile erau mahmuri. Sunt surprins. Si totusi... |
-------------------- |
|
AlexV |
![]()
Post
#4
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
omu, dsn are JH3. dai si tu o cautare pe net despre date tehnice si vei vedea. in al doilea rand scrie pe ea. si pe cea de la solenza scrie acelasi lucru.
discutia asta devine stresanta. pana nu desfacem cate o cutie din fiecare si sa masuram arborii si pinioanele nu cred ca se rezolva. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Bobo |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
la ora actuala as vota "multumitor, aproape bine", pana ma lamuresc cu "agatatul" in vit. 1;
|
-------------------- |
|
cats |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 22 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Am testat si inviteza I agata, putin dar agata. Mai vorbisem sapt trecuta si eu sustineam ca merge la fel in toate vitezele. M-am inselat amarnic. SORRY
|
-------------------- |
|
aviasol |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
io am 3000 km si nu am sesizat nici cea mai mica agatzare in nici o viteza! poate ca e dupa sufletul omului
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
cats |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 22 March 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE io am 3000 km si nu am sesizat nici cea mai mica agatzare in nici o viteza! poate ca e dupa sufletul omului :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Pe loc, incearca sa bagi intr-a I-a apoi imediat in a II-a. Nu e nici o diferenta? |
-------------------- |
|
Bobo |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE io am 3000 km si nu am sesizat nici cea mai mica agatzare in nici o viteza! poate ca e dupa sufletul omului :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hehe, atunci am sa te monitorizez la orice problemutza a slz tale, hehe... |
-------------------- |
|
Florinliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Confirm pe Bobo si ma tem ca te infirm Cristi. Chiar nu pot crede ca a ta nu agata deloc. La mine, cand pornesc de pe loc, categoric NU intra ca unsa, nici intr-a doua as spune, in schimb in 3-4-5 e o placere de fiecare data. Primisem o explicatie de la cineva care se pricepe, de aici de pe forum care zicea ceva de genul ca pinioanele trebuie sa se alinieze, nu stiu exact. De asta cand bagi in 1 intra nitel mai greu, dar daca o scoti si o bagi din nou( :roll:
![]() ![]() |
-------------------- |
|
Bobo |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
exact asa e si la mine... as vrea sa vad o masina din tarile calde sa vad cum e cu agatatul...
hehe, chiar nu stiam ca sunt asa de exigent, hehe... |
-------------------- |
|
aviasol |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
o sa verific mai bine si o sa scriu maine cum sta treaba. sincer io in 3000 km nu am simtzit nici o agatzare la viteza 1 :shock:
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
Marty |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Aveam un Peugeot 405 de la firma. A agatat de la km. 18 pina la km. 50.000 cind am plecat din firma respectiva. La un moment dat, ca sa imi exercit forta inteligentei asupra levierului de la cutia de viteza care refuza categoric sa intre in viteza I , am apasat pe el cu toata forta disponibila, observind ca in loc sa cedeze si sa intre, am reusit sa-l indoi in asa hal ca-mi dadeam cu el peste picioare cind bagam pe urma viteza I.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ulterior, aceeasi problema a fost reclamata si la Peugeot 406, pe mai multe motoare. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Bobo |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Aveam un Peugeot 405 de la firma. A agatat de la km. 18 pina la km. 50.000 cind am plecat din firma respectiva. La un moment dat, ca sa imi exercit forta inteligentei asupra levierului de la cutia de viteza care refuza categoric sa intre in viteza I , am apasat pe el cu toata forta disponibila, observind ca in loc sa cedeze si sa intre, am reusit sa-l indoi in asa hal ca-mi dadeam cu el peste picioare cind bagam pe urma viteza I. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ulterior, aceeasi problema a fost reclamata si la Peugeot 406, pe mai multe motoare. hehe, hai ca asta e tare... |
-------------------- |
|
Florinliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca va dati seama ca nici pomeneala asa ceva pe SLZ. O poti baga cu usurinta cu 2 degete in 1-a, dar pe la jumatea drumului agata ceva, de parca traseul din pozitia dreapta punctului mort pana in vit. 1 are pe la jumatatea lui un 'defileu', sau niste 'chei', prin care levierul se strecoara mai greu si inevitabil se loveste de peretii evidenti prea stramti. Na ca v-am trantit o metafora de va prapaditi de ras probabil. Hai noroc
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Bobo |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Cred ca va dati seama ca nici pomeneala asa ceva pe SLZ. O poti baga cu usurinta cu 2 degete in 1-a, dar pe la jumatea drumului agata ceva, de parca traseul din pozitia dreapta punctului mort pana in vit. 1 are pe la jumatatea lui un 'defileu', sau niste 'chei', prin care levierul se strecoara mai greu si inevitabil se loveste de peretii evidenti prea stramti. Na ca v-am trantit o metafora de va prapaditi de ras probabil. Hai noroc ![]() nici ca puteam descrie mai bine... |
-------------------- |
|
Mihai_E |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
aceeasi problema o am si eu la DSN
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Alecu |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 28 March 03 ![]() |
La mine singura problema este ca ambreiajul prinde jos...deci trebuie sa ma infig destul de tare in el...in rest nu agata absolut nimic
|
-------------------- |
|
alexnet |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 23 June 05 ![]() |
QUOTE Cred ca va dati seama ca nici pomeneala asa ceva pe SLZ. O poti baga cu usurinta cu 2 degete in 1-a, dar pe la jumatea drumului agata ceva, de parca traseul din pozitia dreapta punctului mort pana in vit. 1 are pe la jumatatea lui un 'defileu', sau niste 'chei', prin care levierul se strecoara mai greu si inevitabil se loveste de peretii evidenti prea stramti. Na ca v-am trantit o metafora de va prapaditi de ras probabil. Hai noroc ![]() Subscriu. Excelenta explicatia!!! ![]() |
-------------------- |
|
djtzeava |
![]()
Post
#20
|
![]() membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler ![]() |
mda asa imi face si mie la dsn
|
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
Bobo |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
pai si atunci? sa inteleg ca "asa e toate" sau ca "asa tre sa fie toate"?
|
-------------------- |
|
Florinliviu |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca din motive strict tehnice, ASA E NORMAL SA FIE TOATE.
Mai bine sa zica o data inginerii cum tre sa fie :wink: |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#23
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Explicatia faptului ca in viteza I intra mai greu vine din insasi constructia cutiei. Viteza I nu are sincronizator (de aceea nici nu poate si nici nu trebuie sa fie cuplata in mers, ci numai la plecarea de pe loc). Din cauza asta dintii pinionului vitezei de pe arborele primar nu sunt aliniati corect cu dintii pinionului de pe arborele secundar. In momentul in care se cupleaza treapta I se forteaza putin dintii pinionului de pe arborele secundar pentru a corespunde cu cei de pe arborele primar. Daca se cupleza treapta I, se decupleaza si iar se cupleaza (treaba asta efectuandu-se pe loc) va intra fara sa agate. Explicatie valabila si pentru marsarier. La viteza a II-a, chiar daca are sincronizator, numarul mare de dinti ai pinionului face ca sincronizarea sa dureze mai mult si daca se cupleaza prea repede se forteaza dintii pinionului de pe arborele secundar, de unde si senzatia de agatare. De aceea, cu cat creste numarul treptei, cu atat se cupleaza mai usor, iar pentru o cuplare cat mai lina este bine sa se lase putin cutia in punctul mort inainte de a se baga intr-o alta viteza, dar mai ales inainte de a se baga intr-o viteza inferioara (viteza arborelui secundar trebuie sa scada).
P.S. Florinliviu are dreptate. Asa sunt toate cutiile, mai putin cele automate, unde cuplarea treptei de viteza viteza se face prin intermediul unor roti planetare formatedin mai multe grupuri de pinioane permanent angrenate. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
AlexV |
![]()
Post
#24
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
si eu stiam ca marsarierul nu are sincroane, de pe la scoala, dar nu eram sigur. merci de informare.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Florinliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce explicatie concisa si clara!
Asa ca, mai ales pt. Bobo: TOPIC CLOSED :!: :!: :!: |
-------------------- |
|
![]()
Post
#26
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
agata nu agata, agata nu agata, agata nu agata, agata nu agata, ce naiba parca suntem niste cenzuratri ......zau asa. cand va intrebati ....intra nu intra, intra , nu intra intra, nu intra intra....atunci aveti sigur o problema :shock:
|
-------------------- |
|
i96nds |
![]()
Post
#27
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine parca agatza ceva cand intra in treapta I insa nu ma deranjeaza. Merge frumos.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX
|
|
Bobo |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
explicatia asta am primit-o si io de la diversi alti mai priceputi ca mine; si mi se pare foarte logica; totusi tare as vrea sa incerc o alta masina mai deocheata; ca idee...
|
-------------------- |
|
Florinliviu |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Lasa Bobo agatatu' si zi-ne mai bine cum a fost in Grecia
![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Woland |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
bogdan_o, viteza I ARE sincronizator, marsarierul n-are.
Uita-te in cartea masinii. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 07:50 |