Rateuri in a IV-a
![]() ![]() ![]() |
Rateuri in a IV-a
FREY |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 04 From: Constanta ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
OCEBE |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
daca rateurile sunt in carburator, avansul este prea mic; daca avansul este bun, amestecul este prea sarac sau motorul rece;
daca rateurile sunt in esapament, treaba sta in principiu invers daca nici una din astea, problema se muta in zona distributie/supape. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
FREY |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 04 From: Constanta ![]() |
a chiar daca sunt in a patra si apas violent pedala de acceleratie da un rateu daca iau brusc piciorul de pe acceleratie iar da rateu.Si toate astea se intampla doar in a patra.In rest masina trage bine da si mai bine dupa ce mi-au reglat-o aia.O sa o aiu asa la puricat totusi cred ca e ceva de aprindere.O sa-i schimb bujiile,platina,condesatorul si o sa vad ce rezultate.Cand au reglat-o au zis ca bujiile sunt bune ei ziceau ca avansul era mare.
|
-------------------- |
|
OCEBE |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
pana la urma, unde da rateuri?
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
FREY |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 04 From: Constanta ![]() |
deci in a I-a, a II-a si a III-a masina merge excelent dar in a patra la o depasire mai violenta da rateu sau daca iau piciorul brusc de pe acceleratie fara sa apas pe ambreiaj da rateu.Inainte sa ii reglez avansul cum ai zis tu (era prea mic)de fiecare data cand bagam a patra si apasam pe acceleratie oricat de putin rateu.Am dat avansul acum merge mai bine da daca dau mai mult gata merge naspa rau de tot ,cred ca tot ceva legat de aprindere.
|
-------------------- |
|
livicu' |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 February 04 From: Turnu Magurele,mai nou Bucuresti ![]() |
frey vezi la aprindere platina , avans vacuumatic, cand reglezi avansul strangei surubul de sub delcou ca sa nu se deregleze din trepidatzii
|
-------------------- Drinking and driving can be Letal so don't drink or don't drive !!
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#7
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Delcou - avansul centrifugal cam jucaus. NU strica sa verifici!
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
FREY |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 04 From: Constanta ![]() |
multumesc pentru raspunsuri am incercat sa reglez platina din ochi si vad ca a inceput sa mearga mai bine da tot mai da rateu saptamana viitoare o sa vina cineva si o sa incercam sa reglam tot ce se poate.Aici in constanta piesele sunt scumpe si de proasta calitate
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#9
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi mergea masina relativ bine, insa la fel ca si tine, in a patra si in a cincea dadea rateuri. Am schimbat platina, am schimbat condensatorul, capacul delco, bujiile, reglat avansul dar tot dedea rateuri. Pana la urma era o fisa de bujie. Dar pana sa ma prind deja dadusem caruta e bani pe restul pieselor. Verifica si chestia asta.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
FREY |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 04 From: Constanta ![]() |
o sa incerc am observat cand am scos fisele ca la delcou un corp din ala era cam innegrit.
|
-------------------- |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Poate e de la stutzul de la invervier, trebuie verificat !
![]() ![]() E amestecul prea sarac cand da rateuri, dau avans reglat aiurea. Eu am montat o data pinionul de la delco invers 180 grade, si dat un rateu in evacuare de mi-a explodat toba de mijloc,si a aruncat racordul de la flitru afara,vorbesc serios. Incearca sa schimbi membrana de la pompa de acceleratie, sau uita-te daca pompeaza benzina cand accelerezi, cu motorul oprit. Daca da benzina, nu o schimba. Problema ta se invarte in zona aprindere carburatie, nu e echilibru intre cele doua Regleaza platina corect cu lera, si curata contactele. Daca o reglezi la ochi, nu o sa mearga corect in veci. 0.4 sau un pic mai strans 0.35 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
FREY |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 04 From: Constanta ![]() |
mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie ciupita membrana de la pompa da fum negru nu scoate asa ca nu cred ca e de la asta(pompeaza benzina cand motorul e oprit)o sa fac rost de o lera de la cineva.Masina porneste la a doua cheie cand e normal afara fara soc doar cu o pedala doua.
|
-------------------- |
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
Poate descrie cineva exact cum se regleaza platina? Pas cu pas. Am si eu aceeasi problema, numai ca doar la relanti apare. Se aud rateuri la toba finala, insa nu tare, foarte incet, numai ca asta cauzeaza un mers neregulat al motorului. Am rezolvat intrucatva problema din surubul de amestec insa mi-e teama sa nu am de acumincolo un consum prea mare. Stie cineva mai multe pe tema asta?
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
paulp |
![]()
Post
#14
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Claudiu totusi de asta exista butonul Cautare :wink:
http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=3235 :inger: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Gabi |
![]()
Post
#15
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Frey aceeasi problema am avut-o si eu insa in trepata a treia si a patra ( si pornea tot la a doua cheie)
La mine era la pompa de spritz unul dintr suruburi busite si tragea aer pe langa el. A trebuit sa schimb cu totul. Dupa asta a mers struna. |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 08:44 |