DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Rateuri in a IV-a

FREY
post 27 Apr 2004, 21:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 April 04
From: Constanta




De o saptamana ma tot chinui sa ii dau de cap.Cand baga a patra masina da rateuri da urat de tot bine ca nu se intampla de fiecare data .Am dus masina la reglarea carburatorului au testat pe banc l-au facut bine a mers masina super parca se auzea si mai incet si mergea mai rotund dupa doua zile iar aceeasi problema (aia mi-au reglat si avansu`).Masina e din 98 motor de 1.4 cu carburatorul original (are putini kilometri ~25000).A dupa ce mi-au reglat au schimbat membrana de sprit ca cica nu mai revenea la loc si lasa sa curga benzina.Iarna a consumat si 20 % din cauza la tampenia aia.Daca m-ati putea ajuta v-asi fi recunoscator ca ma cam doare sufletul sa dau 500000 asa degeaba sa vad ca schimba doar o guma din aia.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 28 Apr 2004, 08:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




daca rateurile sunt in carburator, avansul este prea mic; daca avansul este bun, amestecul este prea sarac sau motorul rece;
daca rateurile sunt in esapament, treaba sta in principiu invers
daca nici una din astea, problema se muta in zona distributie/supape.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FREY
post 28 Apr 2004, 13:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 April 04
From: Constanta




a chiar daca sunt in a patra si apas violent pedala de acceleratie da un rateu daca iau brusc piciorul de pe acceleratie iar da rateu.Si toate astea se intampla doar in a patra.In rest masina trage bine da si mai bine dupa ce mi-au reglat-o aia.O sa o aiu asa la puricat totusi cred ca e ceva de aprindere.O sa-i schimb bujiile,platina,condesatorul si o sa vad ce rezultate.Cand au reglat-o au zis ca bujiile sunt bune ei ziceau ca avansul era mare.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 29 Apr 2004, 06:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




pana la urma, unde da rateuri?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FREY
post 30 Apr 2004, 19:21
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 April 04
From: Constanta




deci in a I-a, a II-a si a III-a masina merge excelent dar in a patra la o depasire mai violenta da rateu sau daca iau piciorul brusc de pe acceleratie fara sa apas pe ambreiaj da rateu.Inainte sa ii reglez avansul cum ai zis tu (era prea mic)de fiecare data cand bagam a patra si apasam pe acceleratie oricat de putin rateu.Am dat avansul acum merge mai bine da daca dau mai mult gata merge naspa rau de tot ,cred ca tot ceva legat de aprindere.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livicu'
post 6 May 2004, 16:52
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 February 04
From: Turnu Magurele,mai nou Bucuresti




frey vezi la aprindere platina , avans vacuumatic, cand reglezi avansul strangei surubul de sub delcou ca sa nu se deregleze din trepidatzii


--------------------
Drinking and driving can be Letal so don't drink or don't drive !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 7 May 2004, 22:37
Post #7


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Delcou - avansul centrifugal cam jucaus. NU strica sa verifici!


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FREY
post 8 May 2004, 09:43
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 April 04
From: Constanta




multumesc pentru raspunsuri am incercat sa reglez platina din ochi si vad ca a inceput sa mearga mai bine da tot mai da rateu saptamana viitoare o sa vina cineva si o sa incercam sa reglam tot ce se poate.Aici in constanta piesele sunt scumpe si de proasta calitate


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 8 May 2004, 10:13
Post #9


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Mie imi mergea masina relativ bine, insa la fel ca si tine, in a patra si in a cincea dadea rateuri. Am schimbat platina, am schimbat condensatorul, capacul delco, bujiile, reglat avansul dar tot dedea rateuri. Pana la urma era o fisa de bujie. Dar pana sa ma prind deja dadusem caruta e bani pe restul pieselor. Verifica si chestia asta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FREY
post 8 May 2004, 19:57
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 April 04
From: Constanta




o sa incerc am observat cand am scos fisele ca la delcou un corp din ala era cam innegrit.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 8 May 2004, 20:57
Post #11


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Poate e de la stutzul de la invervier, trebuie verificat ! laugh.gif icon_mrgreen.gif glumesc
E amestecul prea sarac cand da rateuri, dau avans reglat aiurea. Eu am montat o data pinionul de la delco invers 180 grade, si dat un rateu in evacuare de mi-a explodat toba de mijloc,si a aruncat racordul de la flitru afara,vorbesc serios.
Incearca sa schimbi membrana de la pompa de acceleratie, sau uita-te daca pompeaza benzina cand accelerezi, cu motorul oprit. Daca da benzina, nu o schimba.
Problema ta se invarte in zona aprindere carburatie, nu e echilibru intre cele doua
Regleaza platina corect cu lera, si curata contactele. Daca o reglezi la ochi, nu o sa mearga corect in veci. 0.4 sau un pic mai strans 0.35


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FREY
post 9 May 2004, 18:21
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 April 04
From: Constanta




mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie ciupita membrana de la pompa da fum negru nu scoate asa ca nu cred ca e de la asta(pompeaza benzina cand motorul e oprit)o sa fac rost de o lera de la cineva.Masina porneste la a doua cheie cand e normal afara fara soc doar cu o pedala doua.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiopolis
post 14 Sep 2004, 08:56
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 29 July 04
From: Sibiu




Poate descrie cineva exact cum se regleaza platina? Pas cu pas. Am si eu aceeasi problema, numai ca doar la relanti apare. Se aud rateuri la toba finala, insa nu tare, foarte incet, numai ca asta cauzeaza un mers neregulat al motorului. Am rezolvat intrucatva problema din surubul de amestec insa mi-e teama sa nu am de acumincolo un consum prea mare. Stie cineva mai multe pe tema asta?


--------------------
Dacia 1310 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 14 Sep 2004, 13:51
Post #14


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Claudiu totusi de asta exista butonul Cautare :wink:

http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=3235

:inger:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 14 Sep 2004, 15:06
Post #15


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Frey aceeasi problema am avut-o si eu insa in trepata a treia si a patra ( si pornea tot la a doua cheie)
La mine era la pompa de spritz unul dintr suruburi busite si tragea aer pe langa el. A trebuit sa schimb cu totul. Dupa asta a mers struna.


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 08:44
Forum Renault