Cu "boingu" pe soselele patriei!
![]() ![]() ![]() |
Cu "boingu" pe soselele patriei!
Marty |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
maddan |
![]()
Post
#62
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Hai, mai, tocmai cand asteptam si noi pozele...
Propun sa i se dea voie sa le posteze, daca vi le trimite voua... Evident, se accepta si Photoshop... tongue.gif |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Pedro |
![]()
Post
#63
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
:shock: :hohote: si..............cine castigat lupta |
||
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|||
cristimm |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu mi se pare corect ca l-ati banat pe mirica. Nu a jignit pe nimeni iar cu ocuparea resurselor sa fim seriosi (cate ineptii inutile sunt pe forumul asta). Si mai urat din partea voastra este ca faceti misto de om cand acesta nu are cum sa raspunda.
Daca chiar credeti ca topicul e inutil atunci sa se inchida complet iar daca nu dati-i voie si lui mirica sa isi argumenteze afirmatiile. |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
paulp |
![]()
Post
#65
|
||
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Gina :twisted: |
||
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|||
Pedro |
![]()
Post
#66
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
pai incet ca doar fata e finuta,.........actiunea nefiind oscilatorie tip balansoar :mrgreen: |
||
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|||
Ake |
![]()
Post
#67
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma scuzati , dar nici eu nu subt de acord cu ban-ul. Suntem la cafenea, avem topicul cu mistocareala unde se pot muta in functie de optiunea majoritatii toate chestiile distractive.
Pentru foarte multi dintre noi, cred ca forumul pe langa scopul lui pur tehnic este si un loc unde ne mai descretim fruntile. Personal, trebuie sa recunosc (si nu vreau sa supar sau sa nedreptatesc pe nimeni) ca am fost atras de acest forum in proportie de 50% de remarcile haioase a lui Asarban si ale celorlalti. Exista o delimitare clara a sectiunilor tehnice de cele mai de divertisment si cei lipsiti de simtulumorului pot sa se rezume la ele. Atat timp cat resursele permit si o latura "fun" a site-ului nu vad de ce sa o eliminam. Oricum eu sunt dispus sa platesc pentru asta. O sa spuneti poate unii dintre voi ca pentru distractie, exista forumuri pe site-ul carcotasilor sau in alte locuri, dar parerea mea e ca de departe acest forum este prin prisma "calitatii" participantilor la discutii mult peste nivelul oricarui alt site de discutii romanesc. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Ov |
![]()
Post
#68
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ake, stai linistit ca s-a discutat si s-au luat masuri (thx, alex) :mrgreen:
domnul mirica este asteptat din nou pe aici :roll: |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
paulp |
![]()
Post
#69
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Cristim si cu Ake, pentru oful vostru este deschis un topic la Probleme administrative :wink:
Ce-ar fi sa va postati acolo nemultumirea si sa lasa topicul asta pentru ce a fost creat. PS. Intre timp s-a rezolvat aceasta mica "problema". Uneori excesul de zel e daunator :inger: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
maddan |
![]()
Post
#70
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Deci, VREM POZEEEEEEEE!!!!*
*acceptam si despre Roswell, JFK si teroristii de dupa 22 decembrie. :inger: |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Pedro |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu vreau sa vad poze cu cine naiba imi tot fura noaptea benzina din rezervor , daca se poate , promit macel
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
Ov |
![]()
Post
#72
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
deocamdata domnul alexmirica nu poate sa intre (inca e banat contul) si m-a rugat pe mine sa pun poze cu filtrul:
Attached thumbnail(s) DSC00647.JPG ( Size: 29.93k ) Number of downloads: 579 DSC00651.JPG ( Size: 30.52k ) Number of downloads: 620 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cristimm |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Exact cum banuiam: alexmirica avea dreptate. Sa vedem ce mai zic acum carcotasii care casca gura la C&C tuning si au impresia ca aia sunt adevaratii profesionisti.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
paulp |
![]()
Post
#74
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Cristim, poate sint io chior da unde naiba scrie ca dracia aia pozata e intr-adevar filtru de Boeing 707 :shock:
Cineva cerea un cod de bare sau asa ceva, sa putem verifica afirmatiile. Iar asta e doar una dintre multele nazbitii afirmate sus si tare de dl. Mirica :wink: Am mai zis, daca intr-adevar exista acel minunat sistem ABS cu 75 de coco, vin eu la Bucale si dau si o bere :twisted: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#75
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
de unde stiu eu ca asta e filtru de boeing 707 sau de combina gloria c 12?
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Sć fii patriot īn Romānia īnseamnć sć puți a iesle īn timp ce constați cć toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
Pedro |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
scepticilor , spirit de toma necredinciosu ce aveti in voi
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
SorinV |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
ba frate care mi-ai furat sifonu de la chiuveta ma si zici ca e filtru de boing ? boooiiing adika ! va spon eu pistoanele alea conice sunt pentru a trage in teapa supapele ma ! a si absul e de la bicicleta mea ! are trei snezori din par de pe spate impletit n si corectie mucilaginoasa ( aici e de vina gina ) !
auzi mirica tata ( ce nume de saniuta ai ) stii de ce face bila boing boing ! pt ca daca facea boing boing boing era trila ! io l a mine la masina nu am filtru ! am o teava din fund direct in admisie ! si aerul il filtrez eu printre dinti si plamani ! am plamani daia cu cu apa stii ca la asspiratoare green ! daca vrei strangem niste bani sa te trimitem la sanatoriu langa van gogh, doctoru ciomu, ogica si ala din constanta de isi regla culbutorii pe strada ! |
--------------------
a
a
a
|
|
sod |
![]()
Post
#78
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
super misto, la o adica poti sa renunti la benzina si sa treci pe fasole, GPL-ul saracului |
||
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|||
maddan |
![]()
Post
#79
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Bey, misto ca misto, da' in limitele bunului-simt, ok?
O fi filtru de aer pentru cabina pilotilor, decupat cat sa intre intr-un cilindru de la Dacia. Caz in care mi se pare o mare prostie, oricum, mai ales ca un filtru de aer normal isi face foarte bine treaba (iar daca vrei performante, nu mai pune filtru de aer, nene, si vezi ce trage atunci masina - evident, si murdarii de pe-afara...). O sa rog un amic pilot, in acest caz, sa imi aduca si mie un stergator din ala de parbriz de pe Boeing, ca sa-mi sterg tot parbrizul din prima... :mrgreen: In rest, recomand cu tarie un filtru HEPA cu sapte niveluri si filtru carbon...de la aspirator. Foarte bun de pus in spate la Oltcit atunci cand se doreste depasirea vitezei de 190km/h, pe post de parasuta. :roll: |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
os |
![]()
Post
#80
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Domnilor,
nu spune nimeni ca obiectul din imagine trebuie sa fie un filtru de motor. Fara a fi specialist in aviatie imi imaginez ca o constructie de complexitatea unui avion are muuulte filtre; obiectul pare intr-adevar a fi un element filtrant (numerele de identificare ar fi intr-adevar utile la identificarea obiectului). Cu siguranta insa *nici un filtru* opune aerului o rezistenta mai mica decīt *orice* filtru, fie el si de avion (da, se pierde durabilitate dar se cīstiga performanta). In continuare trebuie sa spun ca postarea D-lui Mirica mi se pare... hmmm... fantezista la mai multe capitole, adica per total neplauzibila pentru mine. [ Spre exemplu la tema compresor electric: pentru un motor de 1000cmc/6000 RPM/1atm presiune de supraalimentare sunt necesari pentru comprimare 10kW la randament de 100%, mai probabil peste 20kW datorita randamentelor subunitare. Lasīnd la o parte dificultatile tehnologice, aceasta putere trebuie luata de undeva (in ultima instanta de la un motor de ~40kW... hai sa fim seriosi). ] Acest fapt (impreuna cu altele care de asemenea nu resista la verificarea prin calcul) ma face sa cred ca povestea este chiar asta: o poveste. os |
--------------------
.
.
.
|
|
eek |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 December 03 From: McTropolis ![]() |
Voi chiar nu ati mai vazut filtru de Booeing pe masina?
Eu mi-am pus dupa ce acela de la Airbus m-a nemultumit ca se infunda carburatorul mereu cand treceam pe langa aeroportul Baneasa... |
--------------------
Oltena 12 TRS
|
|
Pedro |
![]()
Post
#82
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu te superi dezvolta nitel subiectul ca tot suntem la capitolul filtru si anume ce inseamna performante dar mai ales ce se intampla cu carburatorul , in cat timp se infunda?????? |
||
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|||
Ov |
![]()
Post
#83
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
intrebarea nu e ce se intampla cu carburatoru', ci ce se intampla cu motoru' ?
P.S. SGM merge deocamdata cu o admisie ultra directa (adica n-are nimic, nici filtru, nici teava, nici cot, nimic ) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#84
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
dar are cu ce ... si la el sunt 2 carburatoare ... asa ca se dubleaza viata :mrgreen:
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Pedro |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa si .......? continua ca mai lasat si mai in ceata ma intereseaza pe bune
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
os |
![]()
Post
#86
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Ov, Pedro,
Cu siguranta un air-box mai aduce niste imbunatatiri daca are dimensiuni "bune" (motiv: marirea cantitatii de aer aspirat de motor datorita formarii de unde stationare din air-box). Unele motoare merg mai departe: air-box+galerii de aer variabile in functie de turatie, mai lungi la turatii mici si mai scurte la turatii mari. Am avut ocazia sa conduc o masina la care dispozitivul de comanda a lungimii galeriilor era defect - se simtea destul de bine un "gol" in tractiune din cauza asta. Dupa reparare, acel "gol" a disparut. os |
--------------------
.
.
.
|
|
maddan |
![]()
Post
#87
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Pedro, asa cum am zis, daca scoti filtrul de tot, ai un oarecare castig in fluxul de aer, si masina trage mai cu putere. Pe de alta parte, ai sanse extrem de mari sa-ti infunzi carburatorul din km in km cu mizerii aspirate din aer. Ca de-aia si exista filtru de aer.
Iar misto-ul se referea la faptul ca un filtru de aer normal are exact dimensiunile necesare pentru a lasa o cantitate suficienta de aer sa treaca, dar sa opreasca particulele de praf si alte mizerii care pot afecta motorul. Un filtru de aer cu nu-s ce castiguri la microni si alte zale din astea este complet inutil - particulele microscopice nu afecteaza cu nimic motorul. Mmm, evident, doar daca nu vrea cumva alex mirica sa nu i se imbolnaveasca masina de hepatita... laugh.gif |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
asarban |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Auzi ma...ma gandeam ca prostul... in lume sunt cca 1400 de B707 "in viata"
Sa le zicem sa nu mai dea banu pe filtre originale Purolator sau PTI care costa o carca de bani, sa puna filtre de Dacia....ca "e mai ieftine" Parca si vad..mecanicu de Boeing desfacand cutia albastra cu "Pieces de origine" Dacia! BAAAA!!! DA' SA AIBA HOLOGRAMA DAAAA??? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Ov |
![]()
Post
#89
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu conteaza, ca toate face la fel :U
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Marty |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Domnilor, motoarele turbojet si turbofan NU FOLOSESC FILTRE DE AER !!!! Daca nu credeti va atasez un filmulet sa vedeti si voi cam ce jet de aer scoate o mortaciune de B 707, sa vedeti cum ridica de la sol o masina de pompieri de 14 tone si o mai arunca si cam 100 de metri mai incolo (masina trecea la cel putin 30 de metri de efuzorul motorului).
Ceea ce apare in poza poate fi numit (cu foarte mare indulgenta) un filtru de combustibil. Totusi, tinind cont de faptul ca standardele de aviatie sunt extrem de stricte si nici un producator nu-si permite sa apara pe piata cu asemenea balarii pe post de filtre, tind sa cred ca respectiva chestie e facuta pe genunchi, acasa. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 12:32 |