DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cu "boingu" pe soselele patriei!

Marty
post 15 Sep 2004, 08:43
Post #61


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Din pacate alexmirica a fost banat asa ca s-a dus bairamu' filtrului de B 707


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 15 Sep 2004, 08:53
Post #62


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Hai, mai, tocmai cand asteptam si noi pozele...

Propun sa i se dea voie sa le posteze, daca vi le trimite voua... Evident, se accepta si Photoshop... tongue.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 15 Sep 2004, 08:59
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




QUOTE

zambetul enigmatic din coltul gurii generau o siguranta de sine impresionanta, fara a fi totusi opulenta. Cicatricile de pe fata lui aminteau luptele aprige pe care el le purtase pe cerurile patriei

:shock: :hohote: si..............cine castigat lupta


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 15 Sep 2004, 09:07
Post #64


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Nu mi se pare corect ca l-ati banat pe mirica. Nu a jignit pe nimeni iar cu ocuparea resurselor sa fim seriosi (cate ineptii inutile sunt pe forumul asta). Si mai urat din partea voastra este ca faceti misto de om cand acesta nu are cum sa raspunda.
Daca chiar credeti ca topicul e inutil atunci sa se inchida complet iar daca nu dati-i voie si lui mirica sa isi argumenteze afirmatiile.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 15 Sep 2004, 09:42
Post #65


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE

cine castigat lupta

Gina :twisted:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 15 Sep 2004, 10:09
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




QUOTE

eu ma uitam prostit in timp ce Gina ma saruta incet.  


pai incet ca doar fata e finuta,.........actiunea nefiind oscilatorie tip balansoar :mrgreen:


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 15 Sep 2004, 10:46
Post #67


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Ma scuzati , dar nici eu nu subt de acord cu ban-ul. Suntem la cafenea, avem topicul cu mistocareala unde se pot muta in functie de optiunea majoritatii toate chestiile distractive.
Pentru foarte multi dintre noi, cred ca forumul pe langa scopul lui pur tehnic este si un loc unde ne mai descretim fruntile. Personal, trebuie sa recunosc (si nu vreau sa supar sau sa nedreptatesc pe nimeni) ca am fost atras de acest forum in proportie de 50% de remarcile haioase a lui Asarban si ale celorlalti. Exista o delimitare clara a sectiunilor tehnice de cele mai de divertisment si cei lipsiti de simtulumorului pot sa se rezume la ele. Atat timp cat resursele permit si o latura "fun" a site-ului nu vad de ce sa o eliminam. Oricum eu sunt dispus sa platesc pentru asta.
O sa spuneti poate unii dintre voi ca pentru distractie, exista forumuri pe site-ul carcotasilor sau in alte locuri, dar parerea mea e ca de departe acest forum este prin prisma "calitatii" participantilor la discutii mult peste nivelul oricarui alt site de discutii romanesc.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Sep 2004, 10:48
Post #68


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Ake, stai linistit ca s-a discutat si s-au luat masuri (thx, alex) :mrgreen:
domnul mirica este asteptat din nou pe aici :roll:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 15 Sep 2004, 10:49
Post #69


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Cristim si cu Ake, pentru oful vostru este deschis un topic la Probleme administrative :wink:
Ce-ar fi sa va postati acolo nemultumirea si sa lasa topicul asta pentru ce a fost creat.

PS. Intre timp s-a rezolvat aceasta mica "problema". Uneori excesul de zel e daunator :inger:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 15 Sep 2004, 10:58
Post #70


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Deci, VREM POZEEEEEEEE!!!!*

*acceptam si despre Roswell, JFK si teroristii de dupa 22 decembrie. :inger:


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 15 Sep 2004, 11:02
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Eu vreau sa vad poze cu cine naiba imi tot fura noaptea benzina din rezervor , daca se poate , promit macel


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Sep 2004, 11:36
Post #72


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




deocamdata domnul alexmirica nu poate sa intre (inca e banat contul) si m-a rugat pe mine sa pun poze cu filtrul:

Attached thumbnail(s)
DSC00647.JPG ( Size: 29.93k ) Number of downloads: 579
DSC00651.JPG ( Size: 30.52k ) Number of downloads: 620


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 15 Sep 2004, 11:41
Post #73


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Exact cum banuiam: alexmirica avea dreptate. Sa vedem ce mai zic acum carcotasii care casca gura la C&C tuning si au impresia ca aia sunt adevaratii profesionisti.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 15 Sep 2004, 11:52
Post #74


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Cristim, poate sint io chior da unde naiba scrie ca dracia aia pozata e intr-adevar filtru de Boeing 707 :shock:
Cineva cerea un cod de bare sau asa ceva, sa putem verifica afirmatiile.
Iar asta e doar una dintre multele nazbitii afirmate sus si tare de dl. Mirica :wink:

Am mai zis, daca intr-adevar exista acel minunat sistem ABS cu 75 de coco, vin eu la Bucale si dau si o bere :twisted:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 15 Sep 2004, 11:57
Post #75


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




de unde stiu eu ca asta e filtru de boeing 707 sau de combina gloria c 12?


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Sć fii patriot īn Romānia īnseamnć sć puți a iesle īn timp ce constați cć toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 15 Sep 2004, 12:05
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




scepticilor , spirit de toma necredinciosu ce aveti in voi


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 15 Sep 2004, 12:12
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




ba frate care mi-ai furat sifonu de la chiuveta ma si zici ca e filtru de boing ? boooiiing adika ! va spon eu pistoanele alea conice sunt pentru a trage in teapa supapele ma ! a si absul e de la bicicleta mea ! are trei snezori din par de pe spate impletit n si corectie mucilaginoasa ( aici e de vina gina ) !

auzi mirica tata ( ce nume de saniuta ai ) stii de ce face bila boing boing ! pt ca daca facea boing boing boing era trila !

io l a mine la masina nu am filtru ! am o teava din fund direct in admisie ! si aerul il filtrez eu printre dinti si plamani ! am plamani daia cu cu apa stii ca la asspiratoare green ! daca vrei strangem niste bani sa te trimitem la sanatoriu langa van gogh, doctoru ciomu, ogica si ala din constanta de isi regla culbutorii pe strada !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 15 Sep 2004, 12:49
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




QUOTE
 

io l a mine la masina nu am filtru ! am  o teava din fund direct in admisie ! si aerul il filtrez eu printre dinti si plamani ! am  plamani daia cu cu apa stii ca la asspiratoare green !


super misto, la o adica poti sa renunti la benzina si sa treci pe fasole, GPL-ul saracului


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 15 Sep 2004, 13:17
Post #79


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Bey, misto ca misto, da' in limitele bunului-simt, ok?

O fi filtru de aer pentru cabina pilotilor, decupat cat sa intre intr-un cilindru de la Dacia. Caz in care mi se pare o mare prostie, oricum, mai ales ca un filtru de aer normal isi face foarte bine treaba (iar daca vrei performante, nu mai pune filtru de aer, nene, si vezi ce trage atunci masina - evident, si murdarii de pe-afara...).
O sa rog un amic pilot, in acest caz, sa imi aduca si mie un stergator din ala de parbriz de pe Boeing, ca sa-mi sterg tot parbrizul din prima... :mrgreen:

In rest, recomand cu tarie un filtru HEPA cu sapte niveluri si filtru carbon...de la aspirator. Foarte bun de pus in spate la Oltcit atunci cand se doreste depasirea vitezei de 190km/h, pe post de parasuta. :roll:


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 15 Sep 2004, 13:30
Post #80


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Domnilor,

nu spune nimeni ca obiectul din imagine trebuie sa fie un filtru de motor. Fara a fi specialist in aviatie imi imaginez ca o constructie de complexitatea unui avion are muuulte filtre; obiectul pare intr-adevar a fi un element filtrant (numerele de identificare ar fi intr-adevar utile la identificarea obiectului).
Cu siguranta insa *nici un filtru* opune aerului o rezistenta mai mica decīt *orice* filtru, fie el si de avion (da, se pierde durabilitate dar se cīstiga performanta).

In continuare trebuie sa spun ca postarea D-lui Mirica mi se pare... hmmm... fantezista la mai multe capitole, adica per total neplauzibila pentru mine.

[
Spre exemplu la tema compresor electric: pentru un motor de 1000cmc/6000 RPM/1atm presiune de supraalimentare sunt necesari pentru comprimare 10kW la randament de 100%, mai probabil peste 20kW datorita randamentelor subunitare.
Lasīnd la o parte dificultatile tehnologice, aceasta putere trebuie luata de undeva (in ultima instanta de la un motor de ~40kW... hai sa fim seriosi).
]

Acest fapt (impreuna cu altele care de asemenea nu resista la verificarea prin calcul) ma face sa cred ca povestea este chiar asta: o poveste.

os


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eek
post 15 Sep 2004, 13:47
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 December 03
From: McTropolis




Voi chiar nu ati mai vazut filtru de Booeing pe masina?
Eu mi-am pus dupa ce acela de la Airbus m-a nemultumit ca se infunda carburatorul mereu cand treceam pe langa aeroportul Baneasa...


--------------------
Oltena 12 TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 15 Sep 2004, 14:07
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




QUOTE

(iar daca vrei performante, nu mai pune filtru de aer, nene, si vezi ce trage atunci masina - evident, si murdarii de pe-afara...).  


Daca nu te superi dezvolta nitel subiectul ca tot suntem la capitolul filtru si anume ce inseamna performante dar mai ales ce se intampla cu carburatorul , in cat timp se infunda??????


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Sep 2004, 14:09
Post #83


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




intrebarea nu e ce se intampla cu carburatoru', ci ce se intampla cu motoru' ?

P.S. SGM merge deocamdata cu o admisie ultra directa (adica n-are nimic, nici filtru, nici teava, nici cot, nimic )


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 15 Sep 2004, 14:12
Post #84


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




dar are cu ce ... si la el sunt 2 carburatoare ... asa ca se dubleaza viata :mrgreen:


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 15 Sep 2004, 14:12
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Asa si .......? continua ca mai lasat si mai in ceata ma intereseaza pe bune


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 15 Sep 2004, 14:19
Post #86


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Ov, Pedro,

Cu siguranta un air-box mai aduce niste imbunatatiri daca are dimensiuni "bune" (motiv: marirea cantitatii de aer aspirat de motor datorita formarii de unde stationare din air-box).

Unele motoare merg mai departe: air-box+galerii de aer variabile in functie de turatie, mai lungi la turatii mici si mai scurte la turatii mari. Am avut ocazia sa conduc o masina la care dispozitivul de comanda a lungimii galeriilor era defect - se simtea destul de bine un "gol" in tractiune din cauza asta. Dupa reparare, acel "gol" a disparut.

os


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 15 Sep 2004, 15:03
Post #87


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Pedro, asa cum am zis, daca scoti filtrul de tot, ai un oarecare castig in fluxul de aer, si masina trage mai cu putere. Pe de alta parte, ai sanse extrem de mari sa-ti infunzi carburatorul din km in km cu mizerii aspirate din aer. Ca de-aia si exista filtru de aer.

Iar misto-ul se referea la faptul ca un filtru de aer normal are exact dimensiunile necesare pentru a lasa o cantitate suficienta de aer sa treaca, dar sa opreasca particulele de praf si alte mizerii care pot afecta motorul. Un filtru de aer cu nu-s ce castiguri la microni si alte zale din astea este complet inutil - particulele microscopice nu afecteaza cu nimic motorul.

Mmm, evident, doar daca nu vrea cumva alex mirica sa nu i se imbolnaveasca masina de hepatita... laugh.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 15 Sep 2004, 15:31
Post #88


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Auzi ma...ma gandeam ca prostul... in lume sunt cca 1400 de B707 "in viata"
Sa le zicem sa nu mai dea banu pe filtre originale Purolator sau PTI care costa o carca de bani, sa puna filtre de Dacia....ca "e mai ieftine"

Parca si vad..mecanicu de Boeing desfacand cutia albastra cu "Pieces de origine" Dacia!

BAAAA!!! DA' SA AIBA HOLOGRAMA DAAAA???


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Sep 2004, 15:33
Post #89


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




nu conteaza, ca toate face la fel :U


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 15 Sep 2004, 15:36
Post #90


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Domnilor, motoarele turbojet si turbofan NU FOLOSESC FILTRE DE AER !!!! Daca nu credeti va atasez un filmulet sa vedeti si voi cam ce jet de aer scoate o mortaciune de B 707, sa vedeti cum ridica de la sol o masina de pompieri de 14 tone si o mai arunca si cam 100 de metri mai incolo (masina trecea la cel putin 30 de metri de efuzorul motorului).
Ceea ce apare in poza poate fi numit (cu foarte mare indulgenta) un filtru de combustibil. Totusi, tinind cont de faptul ca standardele de aviatie sunt extrem de stricte si nici un producator nu-si permite sa apara pe piata cu asemenea balarii pe post de filtre, tind sa cred ca respectiva chestie e facuta pe genunchi, acasa.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 12:32
Forum Renault