DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum imens, Dacia 1310 din 89!

C0Bu
post 31 Mar 2007, 16:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 December 05




Va salut!
Am schimbat recent pompa de benzina si am observat un lucru grav.
Am bagat 10 litri de carburant si am mers 60 Km blink.gif

Acum..eu zic ca pompa e montntata bine, am sa ma duc sa ii fac o poza si sa va arat..
Inainte sa montez pompa..nu i-am facut un consum..dar in nici un caz nu era asa ca acum..cand efectiv ma indoaie la consum sad.gif.

Spuneti-mi posibile cauze ale consumului aberant va rog!

P.s
Pompa benz. noua!
Carburator curatat, reglat be banc in vara!
Retur pompa..suflu si se duce..deci neinfundat.

EDIT!
conexiunile pe pompa de benzina sunt exact ca in poza atasata(nr 1)
urmatoarea poza e facuta la fata locului sa va convingeti smile.gif

This post has been edited by C0Bu: 31 Mar 2007, 17:26


Attached thumbnail(s)
db_255.jpg ( Size: 35.35k ) Number of downloads: 783
DSC00928.JPG ( Size: 295.98k ) Number of downloads: 1001


--------------------
Dacia 1310 ->1989 - ct-02-zrm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 31 Mar 2007, 18:48
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




S-ar putea sa pierzi pe undeva benzina.Cel mai bine e sa verifici toata instalatia de alimentare,incepind cu rezervorul.Vino cu mai multe detalii....unde rulezi?Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C0Bu
post 31 Mar 2007, 19:44
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 December 05




Am verificat astazi!M-am bagat pe sub ea..m-am benoclat.
In plus in fata casei o parchez doar eu si daca pierdeam carburant urmele erau evidente.
M-am uitat si la furtunele de sub capota..nu prezinta intepaturi..nu nimic.
Rulez 100% in oras..Plec dimineata de acasa..las motorul 2 3 minute sa se incalzeasca..merg cam 10 minute..ajung la munca..parchez, de aci mai plec la 4..iarasi acelasi regim..incalzesc 3 minute..plec..parchez acasa..
In afara de cursa asta regulata..mai merg pe unde am treaba..dar acelasi regim..incalzesc motor 2 minute..plec etc..
Benzina bag doar de la omv ca e singura in drumul meu..premium 95.

O solutie ar mai fi sa am un hot pe strada care subtilizeaza 2-3-5 litri dupa ce alimentez eu..altfel..nu ma duce capu la altceva..
Motorul este nou..facut in vara..pompa la fel..carburatorul reglat..acum de curand..



--------------------
Dacia 1310 ->1989 - ct-02-zrm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 31 Mar 2007, 19:56
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai tu pornesti motorul ... 3 min incalzire 10 de mers (adica tot rece ... ca nu ajunge la 90 * apa deci consum mare ...) folosesti socul ... ???? scoti fum negru ... vezi daca ai schimbat pompa sa nu iti bage benzina in ulei ... poate nu este membrana buna ... alta explicatie nu am ... dar la cum mergi tu garantat cu 10 litri faci cam 70 km ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C0Bu
post 31 Mar 2007, 20:55
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 December 05




Am inteles..o fi rece.
Astept sa se mai incalzeasca..curios ca am si alti colegi cu harburi..si la ei nu consuma atat sad.gif
Folosesc soclul tras pana la prima intersesctie semaforizata(~1km) unde turatia ajunge cam la 1300 ture(la plecare aveam 1000)..reduc usor din soclu pana la 1000 de ture si continui drumu smile.gif.
Fum negru nu scoate deloc..

De benzina in ulei ma uit maine.Sper sa imi dau seama de fenomen smile.gif


--------------------
Dacia 1310 ->1989 - ct-02-zrm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 31 Mar 2007, 21:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Consumul este exagerat, regleaza masina sau prinde hotul biggrin.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C0Bu
post 31 Mar 2007, 21:18
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 December 05




Pai cam in treaba asta bateam si eu...
Cam ce naiba ar trebui reglat la ea ? Ca sa stiu cati bani imi trebuie si cam cat timp ia reparatia in service..ca nu prea am timp de asta acum...
Oricum trebuie sa scap de mizeria asta de dacie cat de curand altfel am sa mor de inima rea..


--------------------
Dacia 1310 ->1989 - ct-02-zrm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 1 Apr 2007, 08:12
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




poti sa ai consum ridicat din cauza returului infundat (am inteles ca si 3-4 litri la suta), dar vezi ca nu e suficient sa fie traseul de retur ok, sa nu ai cumva chiar pompa infundata la retur, e foarte mic orificiul acolo si se poate obtura repede chiar daca e pompa noua.

verifica aprinderea sa nu fie deficitara (ardere incompleta etc.). cel mai indicat pentru consum exagerat este si verificarea carburatorului la banc.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C0Bu
post 1 Apr 2007, 10:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 December 05




Am scos furtunul de retur..am apasat pe codita de la pompa de benzina si venea gaz.La fel pt plecarea carburator am apasat si venea benzina !Am suflat in furtunul de retur si dupa cum am spus nu era infundat..

Ma scuzi ca intreb..dar ce inseamna aprindere ?Din ce se compune ea ?
Eu am o aprindere electronica pe masina mondata in urma cu 2 ani..Nu mai stiu ca nici nu m-am mai uitat la ea
E pozibil sa fie si de la aia ?


--------------------
Dacia 1310 ->1989 - ct-02-zrm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 1 Apr 2007, 14:41
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




cand zic aprindere ma refer la: bujii (vezi daca lucreaza bine, distante), avans (se regleaza din delcou), fise, capac delcou, distribuitor, condensator etc.

de exemplu, e suficient ca o bujie sa nu lucreze bine si nici nu iti dai seama daca nu ai "simturile" formate prin experienta, automat arderea e deficitara, creste consumul simtitor, bujiile se afuma etc.

eu nu sunt adeptul folosirii de apridere electronica, nu am avut niciodata, deci nu poti sa iti dau detalii in acest sens.



--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Apr 2007, 16:04
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La modul de exploatare relatat mai sus , consumul de 15-16 % e absolut normal !


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 1 Apr 2007, 16:22
Post #12


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




ce capac ai la rezervor ? smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 1 Apr 2007, 17:08
Post #13


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(C0Bu @ 1 Apr 2007, 11:28)
Am scos furtunul de retur..am apasat pe codita de la pompa de benzina si venea gaz.La fel pt plecarea carburator am apasat si venea benzina !Am suflat in furtunul de retur si dupa cum am spus nu era infundat..

*


Pana la urma e pe gaz sau pe benzina ????


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 1 Apr 2007, 18:27
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Un prim aspect e, ca benzina cursa din instalatie se evapora relativ repede.Apoi ar trebui sa verifici si cele 2 furtune de la rezervor sa nu piarda pe acolo.E vorba de furtunele de deasupra puntii spate ,sub masina.Cel mai bine e sa verifici toata instalatia de alimentare din aproape in aproape.Eu zic ca e cam mare consumul chiar daca rulezi in oras.Repet, benzina se EVAPORA.Deci nu poti determina decit in functionare sa vezi daca si pe unde pierde.Ori curge, ori cineva ti-o ia din rezervor sistematic.Ar mai fi o idee: verifica daca nu ti-e spart plutitorul din CNC a carburatorului.Si atunci consuma mult.Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C0Bu
post 2 Apr 2007, 21:53
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 December 05




Va salut!
Scuze, m-am exprimat aiurea..Gaz zic eu la benzina ca e mai scurt biggrin.gif.
Deci masina e pe benzina..

Acum..astazi iar am bagat de 20 de lei benzina .Sa vad cat merg cu asta.20 km probabil radmasa.gif
Benzina chiar daca se evapora lasa o pata neagra si urata pe asfalt daca e sa pice(eu cel putin asa stiam..cand nu prea nimeream rezervoru biggrin.gif )..pe principiul acesta am mers..oricum ma bag maine sub ea si cercetez in amanunt smile.gif.

Capacul de la rezervor este acela..standard smile.gif la care se potriveste orice..agrafa..sau cheie de la shifonieru` din casa si tocmai deasta ma gandeam ca am un vecin binevoitor care se serveste.

La restul de verificari de pe partea mecanica nu ma bag smile.gif ..sper sa fie timp saptamana asta sa se uite un mecanic la ea smile.gif.

In seara asta..verificam daca am benzina in ulei ...si un vecin..ca na toti cunosc dacii la mine pe strada tongue.gif ..zicea ca ar putea fi de la cablu de acceleratie care arata..aiurea..sau ceva de genu..Sa fie si asta o cauza ?

Foarte multumesc de raspunsuri!

This post has been edited by C0Bu: 2 Apr 2007, 21:57


--------------------
Dacia 1310 ->1989 - ct-02-zrm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 3 Apr 2007, 06:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




de capac nu cred ca intreba in ideea ca e usor de spart si cineva iti fura, ci sunt unele care sunt prea etanse. daca e asa, atunci nu mai lucreaza sistemul cum trebuie.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 3 Apr 2007, 07:26
Post #17


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




In seara asta..verificam daca am benzina in ulei ...si un vecin..ca na toti cunosc dacii la mine pe strada tongue.gif ..zicea ca ar putea fi de la cablu de acceleratie care arata..aiurea..sau ceva de genu..Sa fie si asta o cauza ?


pai si cum arata cablul ala ... descrie-l sau fa-i o poza ... desi nu vad ce treaba are ... poate doar sa ramana agatat ...si sa iti tina motorul turat ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 3 Apr 2007, 15:48
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




ceva similar am avut si eu la harbulet, consum mare

problema a fost la conducta de retur era fisurata in zona limitatorului de frana - puntea state- nu se vedea nu mirosea doara consuma, descoperira a fost facuta odata cu schimbarea limitatorului

a fost explorata zona de zeci de ori crezand cas furtunele de la rezervor

am banuit pompa de benzina cuiul din carburator etc

remediu schimbat conductele tur-retur

explicatia gasita masina cand sta nu are presiune pe conducte, cand mere la relati presinea este mica, doar in mers curge si nu descoperam problema

odata cu schimbarea conductelor a revenit la normal



harbulet




--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papamuntz991
post 3 Apr 2007, 20:49
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 496
Joined: 15 January 07
From: Militari Customs




la mine asta iarna imi lua 14 l(10 l la 70 km)...acum nu mai stiu cat ea...dar nu mai merg ca inainte cu plecat tare de la semafor sau dus tare chiar daca nu cred ca saream de 3000 ture...asta in oras...si cu motoru rece cred ca asta se intampla si la tine...astia care au avut probleme gen Harbulet...cat era consumu cand exista problema?


--------------------
Dacia 1310 '90 TLX - B 17 M..
cu Dacia in suflet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C0Bu
post 3 Apr 2007, 22:18
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 December 05




Ma gandeam sa incropesc o instalatie artizanala..de genu o sticla de un litraj cunoscut...in care sa bag turul+returu de la rezervor..Sa vad daca tot atat consuma..sau imi ia mai putin.
Asta asa, ca sa ma dumiresc daca e de la traseu sau este de la reglaje, sau poate chiar atat papa smile.gif.Ca daca e cum a spus harbulet, pot sa ma benoclez 2 zile si tot nu descopar nimic smile.gif.

Ce ma sfatuiti ? sa incerc si varianta asta ? cu sticla de plastic si cu furtune in ea ? biggrin.gif..cam la sacrificiu..dar astea sunt vremurile smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 ->1989 - ct-02-zrm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 4 Apr 2007, 08:02
Post #21


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai eu ti-as recomanda altfel ... pune 10 litri in rezervor (sa fie gol) si 2 litri in portbagaj ... si mergi pana se opreste motorul ... si vezi cat faci ... pui cei 2 litri si fuga la benzinarie ... asta daca nu vrei sa incerci metoda plin la plin dupa 100 km ... rezervor plin => mergi 100 km => facut iar plin ... cat intra atata consuma ... dar daca esti din bucuresti ... nu te lua dupa consum sad.gif eu am avut saptamani in care imi lua 10 % su saptamani in care imi lua 12 % (nova Gt din 97 carb mono)

This post has been edited by mihai0070: 4 Apr 2007, 08:04


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 4 Apr 2007, 16:08
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, cum se desface pompa de benzina ??? pt .ca vreau sa pun una noua smile.gif am vazut ca e prinsa de motor dar in ce ???, nu stiu dry.gif . pls help


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C0Bu
post 6 Apr 2007, 14:52
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 December 05




Am facut consumul!
Sticla de 1 litru.
1 litru s-a dus in 7 km de mers in oras.
Termometrele indica la constanta 18 grade smile.gif deci frig nu este.

Deci concluzia ar fi ca imi consuma 15% in oras.
E clar..e dilit carburatorul..din pct meu de vedere..

In luna a 11 a anului 2006 carburatorul a fost COMPLET refacut curatat, reglat pe banc si tot tacamul.M-a costat 950 de mii sad.gif.
Acum ce dracu sa ma fac..as cumpara altu la mana a15a..de la dezmbembrari..decat sa-l fac iarasi pe asta pacatosu sad.gif

Va tin la curent!


--------------------
Dacia 1310 ->1989 - ct-02-zrm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 6 Apr 2007, 19:17
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Daca vrei sa ii determini consumul trebuie sa faci un drum de macar 2-300km.La regimul descris de tine consumul de 15-16l % e normal.Din 16minute de functionare,6 sunt pe loc si cu socul tras..Nu mai demonta nimic.18 grade nu inseamna ca e frig dar tot cu motorul rece mergi(temp lui optima de fct e pe la 85-90 gr si nu apuca sa ajunga acolo).Fa un drum mai lung si vezi dupa aceea.Desi..sigur e totul ok. biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 6 Apr 2007, 21:16
Post #25


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Fii atent... daca masina merge bine.. trage bine... nu se inneaca.. si nu scoate fum negru... si daca bujiile nu se murdaresc exagerat de tare.. carburatorul e bun! Daca pompa ta noua de benzina nu scapa pe nicaieri.. si daca returul e permeabil... nu are cum sa influenteze consumul.
Daca as face test cu dacia mea pe injectie... as porni de la rece.. si as pleca prin Bucuresti cu doar un litru de benzina... bag mana in foc ca nu sar de 7 km... asa ca, fratele meu cel stresat, iti doresc ca asta sa fie cea mai mare "problema" a ta! Si ca sa te linistesti: fa-i consum pe afara, si mergi si tu niste sute de km.. si fa-le dintr-o bucata.. o sa vezi ca iti faci griji de pomana.


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papamuntz991
post 6 Apr 2007, 21:22
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 496
Joined: 15 January 07
From: Militari Customs




ca sa fac si eu testul cu sticla...ce furtunele se baga in sticla?stiu care e ala de alimentare care din pompa se duce la carburator dar care e returu?sau care mai trebuie bagat in sticla?

nu ma supar daca cineva imi si arata pe poza postata de cel care a deskid topicul:)

This post has been edited by papamuntz991: 6 Apr 2007, 21:23


--------------------
Dacia 1310 '90 TLX - B 17 M..
cu Dacia in suflet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 6 Apr 2007, 21:24
Post #27


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Din cate stiu eu, furtunul de alimentare care intra in carburator il bagi in sticla... si tii sticla undeva peste nivelul carburatorului... dar pe cuvantul meu, nu m-as risca sa fac asta... te poti trezi cu vreun incendiu ceva... teoretic, ai putea baga sticla si inainte de pompa, dar trebuie sa bagi si returul in sticla ca sa evaluezi consumul, e muuuuult mai complicat...

This post has been edited by nambanidealtceva: 6 Apr 2007, 21:28


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianrec
post 6 Apr 2007, 22:20
Post #28


membru drept


Group: Members
Posts: 330
Joined: 30 March 04
From: Galati




Ai un furtun care duce din pompa la carb. Il lasi acolo. Pe celelalte doua le bagi in sticla (capetele dinspre rezervor)


--------------------
Dacia 1310 1990, 1994 - GL03WWT & GL07NAT
bau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 7 Apr 2007, 04:48
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Deci nu pot sa cred ca voi de atita timp dezbateti cum se calculeaza consumul. Puneti sticle de benzina pe post de rezervoare si alte bombe ambulante. Puneti 5 litri in rezervor si plecati sa faceti pana prostului. Cheltuiti benzina 100 km degeaba, de dragul experimentului. Fel de fel...

Consumul exact se calculeaza in felul urmator: faci plinul si notezi kilometrajul (A). Mergi in conditiile care te intereseaza (urban, extraurban, mixt). Faci din nou plinul si notezi citi litri au intrat (L). Notezi din nou kilometrajul (B). Consumul exact (X) este:

X = L x 100 / (B-A)

De cind ma stiu am fost prost la matematica, dar, fratilor, este la mintea cocosului! Poti sa-ti faci in felul asta consumul de fiecare data cind alimentezi, sa urmaresti diferenta vara/iarna, cu avansul mai mare/mai mic etc. etc.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C0Bu
post 7 Apr 2007, 08:47
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 December 05




V-ati gandit ca la mine pe strada se fura benzina ?Eu nu am nici macar roata de rezerva in portbagaj ca se fura!Nici CRIC! ca mi l-a furat de 2 ori..trusa medicala sau extinctor..le tin intr-o geanta si le iau doar cand plec la un drum mai lung smile.gif..Si ma sfatuiti sa fac plinu de 2 ori..leme sei ha ha.

Asta incerc sa va explic..ca si inainte tot cu masina asta am mers si tot rece era afara si bagam benzina de 300 de mii si mergeam cam 100 km + - 5 km..si nu ramaneam in pana..era becu aprins si alimentam..
TOT iarna a fost tot benzina de la omv bagam si consumul era altul!Si stiu pt ca tot eu alimentam si tot eu mergeam cu ea smile.gif
Deci NU E NORMAL ce se intampla..si partea de care ma temeam..adica cu fisurile pe traseu ..am eliminat-o(parte care nu aveam cum sa o elimin daca testam cu metoda plin-plin), cat despre partea cu reglajele mecanice ma duc cu masina la o verificare scurta dupa sarbatori si o sa ma dumiresc atunci daca e ceva defect.




--------------------
Dacia 1310 ->1989 - ct-02-zrm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th September 2024 - 07:03
Forum Renault