DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mers la relanti, cu picior luat de pe accelelatie

cristi.r
post 20 Apr 2007, 15:04
Post #31


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Catalin, se poate sa exagerez, insa uite ca spun, desi m-am ferit, biggrin.gif, la mine asa se-ntampla. Desigur, o sa spuneti ca eu am SLZ si e alta mancare de peste ... Iar in oscilatie este de evitat fenomenul de rezonanta care are in general un efect distructiv. Mie mi s-a-ntamplat de multe ori chestia asta cand aveam masina noua si voiam, chipurile, s-o protejez si sa plec usooor cu ea de pe loc, precum si la mersul pe stradutele inguste prin cartier cu treapta a II-a. Atunci cand motorul se apropia de turatia de relanti, cred ca era vorba despre taierea injectiei, se intampla fenomenul asta.
Insa, probabil ca daca se merge pe drum drept si fara gropi ca sa fie nevoie de debreiere, probabil ca se poate ajunge la un regim stationar in turatia de relanti.
Asta e, mi-am exprimat si eu o parere ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 20 Apr 2007, 15:07
Post #32


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




este topic legat de modul de conducere a unei masini... si e valabil l aorice marca tip etc. in anumite conditii... deci se muta la DIVERSE


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 20 Apr 2007, 15:10
Post #33


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Nu se smunceste nimic, merge foaarte lin si nu se strica nimic (bine, cred ca nimeni nu va merge 100 km in regimul asta sa vada exact... smile.gif )

Si e valabil cam la toate masinile cu injectie (diesel sau benzina, ma rog cel putin la cele pe care le-am condus...) pt. ca (,) computeru' incearca sa mentina relantiul. Daca aveti pornit si AC-ul merge si mai voios (cel putin la masina mea se simte).


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 20 Apr 2007, 15:19
Post #34


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Pai da, pentru ca atunci stie ca trebuie sa-i dea mai multa benzina ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Apr 2007, 15:21
Post #35


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(GoGu @ 20 Apr 2007, 16:10)
.... Daca aveti pornit si AC-ul merge si mai voios (cel putin la masina mea se simte).
*



Normal. Pentru ca tu ai 1.4 radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 20 Apr 2007, 15:23
Post #36


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




S'ce te razi ? tongue.gif Nu stii ca la 1.4 are compresorul pe baterii si trage si el masina? radmasa.gif
Oricum, vorbisem serios, asa cum a zis si Cristi, cand e pornit AC-ul oricum computerul e setat sa compenseze sarcina suplimentara (compresorul)

This post has been edited by GoGu: 20 Apr 2007, 15:25


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Apr 2007, 15:25
Post #37


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Deci motorul omoara AC-ul si nu invers? Mai sa fie radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 Apr 2007, 16:04
Post #38


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




oricum cred ca toti de aici au pornit pe loc AC,si au vazut ca scade putin turatia si porma revine la normal la relantii tongue.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
egox
post 20 Apr 2007, 16:46
Post #39


Membru și atât


Group: Members
Posts: 176
Joined: 14 April 05




QUOTE(eudin_umarian @ 20 Apr 2007, 14:06)
In stilul in care descrie hondaneagra, Logan DCI in viteza I si II,  urca o panta de 40 de grade, precum si in trafic aglomerat poate fi o maniera lejera de  condus , garantat.
*



Eu zic că cu anvelope normale n-o să urce nici un fel de pantă de 40 de grade (dacă-s din alea care corespund, la 90, unui unghi drept) indiferent în ce viteză și cu accelerația la podea. Vezi și postul ăsta.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 - (S)B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Apr 2007, 18:19
Post #40


Odihneste-te in pace, cj98czh!


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




QUOTE(colombina29 @ 20 Apr 2007, 14:53)
De racirea deficitara nu zice nimeni nimic?
*


N-are treaba. Masinile noi au electroventilator care porneste imediat ce creste temperatura pe instalatie. La fel, si termostatul functioneaza. Mai degraba mi-as face griji la urcatul dealurilor pe canicula la turatii mari ale motorului.

QUOTE(GoGu @ 20 Apr 2007, 16:10)
Nu se smunceste nimic, merge foaarte lin si nu se strica nimic (bine, cred ca nimeni nu va merge 100 km in regimul asta sa vada exact... smile.gif )

Si e valabil cam la toate masinile cu injectie (diesel sau benzina, ma rog cel putin la cele pe care le-am condus...) pt. ca (,) computeru' incearca sa mentina relantiul. Daca aveti pornit si AC-ul merge si mai voios (cel putin la masina mea se simte).
*


Da, corect, nu se strica nimic. S-ar putea sa fie ceva mai solicitate angrenajele, dar cum n-are nimeni rabdare sa mearga macar 100 de km asa, nu se intampla nimic.

Cum s-a spus si mai sus, se face reglajul din calculatorul de bord.
Multi au ramas mirati de faptul ca masina merge singura obisnuiti de la dacia cu carburatie la care carburatorul era reglat pentru mersul in gol, eventual la turatie scazuta, sa nu consume, si, cand incercai sa mergi intr-o treapta de viteza la aceeasi turatie, motorul se oprea, neavand suficient carburant.

Eu am un loc in oras unde urc un deal pavat cu piatra de rau. Il urc lejer cu a 2-a la relanti. In unele locuri insa, motorul nu mai are suficient cuplu (la turatia aia mica) incat sa poata urca, asa ca se opreste. Daca repet experienta in treapta 1, motorul nu se mai opreste, deoarece are cuplu suficient.


--------------------
. . .
In memoria reputatului nostru membru, cj98czh, care ne-a servit cu atata daruire si a fost de treaba cu noi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Apr 2007, 18:25
Post #41


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Apr 2007, 18:19)
N-are treaba. Masinile noi au electroventilator care porneste imediat ce creste temperatura pe instalatie.
*




Degeaba porneste ELV-ul, ca daca pompa nu invarte apa in circuit calumea, nu are ce sa raceasca. Drept e ca ca nu prea are motorul motive sa se supraincalzeasca prea tare la relanti, dar vorbesc in ipostaza ca s-ar supraincalzi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Apr 2007, 18:29
Post #42


Odihneste-te in pace, cj98czh!


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Incalzirea la motor tine de cata caldura se produce in motor (dependenta de numarul de detonatii pe unitate de timp si de frecarile interne) si de cum se elimina aceasta caldura din motor.
Pompa de apa debiteaza aceeasi cantitate de lichid si cand motorul merge in gol la o anumita turatie si cand e in viteza 1 la aceeasi turatie. Daca va creste putin turatia (rezultat a ce comanda calculatorul motorului) va creste si debitul de lichid. Si oricum, daca ai sistemul de racire bun, cu canalele curatate si antigel curat, nu o sa ai probleme. Instalatia de racire oricum trebuie sa fie supradimensionata.


--------------------
. . .
In memoria reputatului nostru membru, cj98czh, care ne-a servit cu atata daruire si a fost de treaba cu noi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 Apr 2007, 19:44
Post #43


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




daca raceste prea tare motoru piezi putere bre,deci nu trebuie sa fie prea supradimesionata instalatia de racire tongue.gif

This post has been edited by C@talin: 20 Apr 2007, 19:44


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 20 Apr 2007, 22:40
Post #44


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Cataline, s-ar putea ca Laurentiu sa aiba dreptate, pentru ca undeva pe circuitul de racire se afla un termostat care in conditii normale trebuie sa tina temperatura la o anumita valoare. Ei, termostatul ala compenseaza "supradimensionarea" instalatiei de racire.

argon, daca a pornit electroventilatorul ala, in mod sigur are cum sa se raceasca pentru ca termostatul este deschis la maxim. Iar debitul de lichid este in asa fel calculat ca sa fie asigurata racirea. Ce nu pot calcula inginerii/fabricantii este infundarea traseelor de racire biggrin.gif.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 21 Apr 2007, 10:36
Post #45


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Cu diesel (testat cu opel Astra, motor 2l) urci ce panta vrei tu, fara sa apesi deloc acceleratia, nu moare motorul, dar te termina pe creier trepidatiile


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 22 Apr 2007, 15:50
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 20 Apr 2007, 14:06)
Bagi mana in foc? Ai fi surprins mai ales in vit 1-a ca poate urca.
*


Stiu ca mi s-a oprit odata motorul in situatia asta. Nu mai tin minte cum era panta.

In alta ordine de idei in cazul acesta turatia nu este cea de relanti este parca pe undeva pe la 1000 rpm


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 23 Apr 2007, 11:50
Post #47


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Va urc eu panta inclinata in a 2a,daca e motoru rece ca sta turata la 1100 tongue.gif .


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blackcatt
post 24 Apr 2007, 17:35
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 26 March 07
From: Gl




Nu ma mai invatati la prostii... Si inca cum merge. Si la mine sta motorul la peste 1000


--------------------
Renault Koleos 2012 4x4 150 cp diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2024 - 13:33
Forum Renault