Circuit Apa Nova GTI, Pierdere Apa
![]() ![]() ![]() |
Circuit Apa Nova GTI, Pierdere Apa
mihaivasc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|||
Sudsemnatu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
pai depinde care furtun !daca e doar furtunul ai scapat ieftin , in materie de reparatie al sistemului .
furtune se gasesc...trebuie doar sa stii unde sa cauti! in legatura cu apa..e destul de nasol ..daca ai mers cu ea fara apa pentru racire! A urcat pe rosu? Daca da, a stat mult acolo? Daca nu a urcat pe rosu...ai scapt ieftin( daca ai mers drum drept si ti-a suflat vantul , a racit el ). Daca a urcat pe rosu..acum depinde de noroc..mie mi-a ars chiuloasa si m-a costat cateva milioane bune sa fac motorul( chiloasa ( garnitura) , planat chiuloasa, camasi etc) Consulta un mecanic..cel mai bine.. Sau verifica si tu joja de ulei..vezi daca ai apa in ulei ! |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
mihaivasc |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Nu am nici un indicator de temperatura a motorului ca la berlinele vechi (doar indicator presiune ulei si nivel benzina), iar vreun alt martor care sa-mi indice ca ceva nu ii in regula nu s-a aprins. Tocmai ce am facut schimbu de ulei saptamana trecuta si nivelul lui nu s-a modificat. Ce inseamna sa ai apa in ulei si cum iti dai seama de asta?
|
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Inseamna ca ai bord de DSN europa
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Turometru are in partea stanga a vitezometrului ca la orice berlina... Banuiesc ca voiai sa zici termometru...ma insel?
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Temperatura apei? trebuie sa ai asa ceva!
daca ai apa in ulei ..e nasol..du-te cu ea neaparat la service..nu mai umbla deloc cu ea Probabil e chiuloasa... Te omoara manopera..piesele nu sunt mare lucru! |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă are bord de SN, nu are indicație pentru temperatura apei...
Stai că nu a zis că are apă în ulei ![]() mihaivasc, ți-am trimis mesaj privat... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Si cum imi pot da seama daca am apa in ulei? Se vede la presiunea uleiului sau cum? Inca o chestie: de cand am schimbat uleiul martea trecuta am observat ca la pornire presiunea uleiului este scazuta aproape de limita inferioara, iar dupa ce se mai incalzeste motorul creste la nivelul normal undeva peste jumatatea plajei de valori. Este normal?
|
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă ai avea apă în ulei, ar crește nivelul uleiului în primul rând...
Presiunea uleiului la pornire trebuie să fie mare, cu încălzirea motorului trebuie să scadă... Nu știu cum arată gradația pe indicatorul tău din bord... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urm ace bord ai ...
![]() pe nova ai urmatorul bord ...P0214_171642.jpg ( Size: 45.15k ) Number of downloads: 360 ai asa sau nu ? |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
verifica pe JOJA..dar cu motorul rece !!!
eu am observat ceva albicios..in principiu cam asa ar trebui sa fie daca e apa in ulei ! oricum la mine a intrat si ULEI in APA..adica am gasit pete de ulei si miros de ulei in vasul de expansiune! |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
mihaivasc |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Nu este asa. La mine vitezometrul e la mijloc si in dreapta sunt doua indicatoare de benzina si presiune ulei. O sa postez si niste poze sa fie mai clar insa doar mai tarziu.
|
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
lol! eu cred ca are bord de SUPERNOVA..adica asa cum am si eu !
si acolo nu e presiunea de ulei ci temperatura apei ..care e normal sa fie mica cand e motorul rece si sa creasca cand se incalzeste. daca ai bord asa..nu ai indicator de presiune de ulei decat martor..care se aprinde doar ca e nevoie..si nu e nevoie presupun! |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
mihaivasc |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
O sa ma uit cand ajung acasa. Daca ii asa inseamna ca m-am facut de c.... rau de tot. Incepator incepator da nici chiar asa
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Da, așa este... Ai indicator pentru temperatura apei... Pentru ulei ai doar martor lipsă presiune
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
nimeni nu se naste invatat!!
eu de aia mi-am facut cont aici sa ma sfatuiesc si sa ma invete lumea...si omul asta si face ..ne cere parerea! |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#17
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci ai bordul cum am spus eu mai sus de DSN uite o poza poate il intelegi mai bine...5001740005.jpg ( Size: 26.23k )
Number of downloads: 379
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
paulica |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sudsemnatu @ 10 Apr 2007, 15:36) ...oricum la mine a intrat si ULEI in APA..adica am gasit pete de ulei si miros de ulei in vasul de expansiune! Nu neaparat. Si la mine era murdar vasul. Am spalat toata instalatia de racire cu detartrant auto, vasul de degazare (expansiune) l-am spalat separat cu benfatto (are HCl) clatit totul cu apa distilata si schimbat antigelul. Asta vara trecuta. Acum iar a aprut ceva mizerie in vas si este doar o dunga in partea de sus, adica este de la ceva care "a plutit" pe apa (antigel). Si nu e de la chiuloasa sau garnitura, compresie este cât incape, ulei manânca cam 250 ml intre schimburi (10W40 la 9000 km) apa in ulei nu, benzina in ulei nu. Intr-adevar miroase dar parca miroase a benzina nu ulei. Cred ca e in categoria "asa face toate" |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#19
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Dunga aia care o vezi tu este si la mine si este de la antigel ... care este uleios chiar am luat o sticla de antigel si cu sticla plina sus la gat avea o mazga uleioasa ca grasimea ... antigelul se ocupa de ungerea pompei de apa ... deci trebuie sa fie uleios ... acum nu mai pot sa imi dau seama ca am pus StopLeak2+2 si ala este si mai uleios lichidul si praful care se depune deci cand o sa schimb lichidul va spun
![]() ulei in vas ... se vede imediat ca se separa de apa si uleiul este negru benzina se simte imediat daca ajunge in vas desi nu prea vad cum eventual vapori sau prin ulei ... This post has been edited by mihai0070: 13 Apr 2007, 07:36 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
gti98 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Salutari!
Pierderea etanseitatii sistemului de racire se verifica prin scaderea nivelului in vasul de expansiune. Locul pe unde se pierde (spre exteriorul motorului: scurgere si balta sub motor, se "urca" pe urma umeda pana la locul sparturii; singura exceptie e presetupa pompei de apa care face "dunga" unde arunca. Spre interiorul motorului, adica in ulei, prin arderea garniturii de chiulasa sau, mult mai rar, o fisura in bloc, chiulasa sau o camasa de cilindru. Uleiul face o spuma albicioasa, caracteristica. Urme de asemenea spuma pot apare si de la condens, in anotimpul rece, dar in caz de defect e mult mai abundenta) Chiar daca spalati si ras-spalati circuitul de racire, venind in contact cu fonta blocului motor, lichidul se va colora de la urmele de oxizi ce se formeaza pe suprafata metalului. Chiar daca are aspect "murdar", amestecul de racire isi face treaba foarte bine (si e mai vizibil nivelul in vas!) Toate cele bune! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
cristidb |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 13 Apr 2007, 07:35) Dunga aia care o vezi tu este si la mine si este de la antigel ... care este uleios chiar am luat o sticla de antigel si cu sticla plina sus la gat avea o mazga uleioasa ca grasimea ... antigelul se ocupa de ungerea pompei de apa ... deci trebuie sa fie uleios ... Antigel uleios care sa lase urme nu am mai vazut. Si antigelul nu unge nimic. Pompa de apa are un rulment, dar nu e uns de antigel, are un simering sa nu intre antigel in el. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#22
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eee...exagerezi...antigelul e oarecum uleios... pe geam spre exemplu, lasă o mâzgă enervantă (așa pățeam când aveam caloriferul spart și intrau aburi de antigel în mașină)...
Iar din câte cunosc, are rol în ungerea pompei de apă... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 09:11 |