In sarcina nu vrea sa depaseasca 3500 rt/min., (fost "Limitare electronica la 1.5dCi?")
![]() ![]() ![]() |
In sarcina nu vrea sa depaseasca 3500 rt/min., (fost "Limitare electronica la 1.5dCi?")
TopGear |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dCi
2006
- B 00 WWW
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Presupun ca in treapta 5 nu vrea sa treaca de o anumita turatie?!
Vezi ca viteza obtinuta de tine, 170 km/h nu e concludenta, aveai maxim 160 km/h in realitate. Limitarea electronica nu apare la 3500 rpm, ci mai sus, si nu are legatura cu viteza, doar cu turatia. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Retype |
![]()
Post
#3
|
![]() Himera Group: Members Posts: 223 Joined: 27 November 06 From: Bucuresti ![]() |
da in treata 4 trece de 3500?
|
--------------------
Dacia Logan 2006/
Audi 6.0 quattro 2006/
Mio a701 cu MioMap
|
|
C@talin |
![]()
Post
#4
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
vezi ca si vantu isi spune cuvantu
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
TopGear |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 November 06 ![]() |
Nu am incercat sa-i dau mai mult de 3500 rt/min in viteza a 4-a!
Pentru argon: Nu ma intereseaza viteza reala! Se poate sa fi fost doar 160. Ma intereseaza ca intr-a 5-a nu vrea sa sara de 3500 rt/min. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dCi
2006
- B 00 WWW
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pai incearca in a patra, a treia, a doua, in gol, etc, cel mai probabil va trece de 3500 rpm fara probleme.
E normal ca in a cincea sa nu treaca de o anumita turatie, pe un drum drept -> turatie ce corespunde vitezei maxime constructive, +/- 5 km/h. Daca bate putin vant din fata, sau drumul inclinat cu 1-2-3 grade, viteza aia maxima constructiva scade. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
TopGear |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 November 06 ![]() |
De acord cu tine, argon, insa nu uita ca am atins 4000 rt/min nu o data si nu nu doar in panta ci doar pe autostrada, la drum intins.
Sa-ti dau un exemplu: in primavara asta - drum Bucuresti Pitesti. A mers super bine. Pe la jumatatea drumului am oprit la o benzinarie - max. 10 min. La reluarea drumului pana la Pitesti a inceput sa faca figura - Nu mai trecea de 3500 rt/min! |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dCi
2006
- B 00 WWW
|
|
zodrac |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
In viteza a 4-a la 4200 de ture sta foarte bine in jur de 140km/h indicati de vitezometrul masinii. (adica vreo 127Km/h reali)
PS valorile sunt aproximative ca nu am stat sa le fixez cu privirea prea mult. Uitasem sa mai schimba a 5-a tot ferindu-ma de camicaze pe E85. In legatura cu vintul va pot spune ca acesta joaca un rol foarte important pentru Logan ![]() Viteza reala de 155Km/h se atinge teoretic la turatia de aproximativ 3800 rmp cu cauciucuri 185/65 R15. Later : sper ca se subintelege ca in viteza a 5-a. Din nou ca mi-am adus aminte, chiar daca bate din lateral datorita turbioanelor create, masina va trage oricum mai greu deci nu conteaza sensul de mers. Singurul avantaj e cand vantul bate din spate sau cand soseaua e inclinata in directia buna. This post has been edited by zodrac: 20 Apr 2007, 13:15 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
dRg |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Daca in cartea tehnica zice ca vMAX=158 km/h de ce crezi ca ai depasi-o tu? Zii mersi ca pe ceas ai 170. Banuiesc ca in realitate e in jurul vMAX. Raspunsul e ca masina nu are nimic , nu limitare , nu turbina naspa, nu motorina naspa. Atata poate ea si gata.
This post has been edited by dRg: 20 Apr 2007, 14:22 |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
odata ce atinge viteza maxima numai conteaza la ce rpm ai atinge...important e sa o atinga.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
AL |
![]()
Post
#11
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
inpus gresit intrebarea, sau macar titlul topicului.... daca avea limitare electronica, aceasta se manifesta si cu masina scoasa din viteza... daca pe lor poti tura la 5000 rot/min., inseamna ca nu este limitare la 4500 rot./min.... deci am schimbat putin titlul... daca cumva discutia o ia pe aratura pe tema vitezei maxime prinse de un 1,5 dCi, topicul se va inchide... va rog sa discutati posibilele cauze pentru care Loganul lui TopGear nu trece in sarcina de 3500 rot/min.
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
zodrac |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa dai talpa pe autostrada in viteza a 4-a si ai sa vezi ca trece de 3500 rpm.
Probabil cand ai atins vitezle indicate de tine sigur batea vintul din spate. Dupa cum am zis si mai sus la 3500 rpm in viteza a 5-a esti foarte aproape de viteza maxia contructiva a masini. Ea nu poate fizic depasi acest prag decat cu ajutorul unui aport de energie extern (vant din spate, panta, poate te impinge vreu bemveu ![]() In schimb sunt si multi alti factori care pot contribui la frinarea masinii. (vand lateral sau din fata, rampa, alte masini care te depasesc sau merg in curul tau, si nu in ultimul rand motorina de o calitate mai slaba). Edit mult mai tarziu : Dupa o luna (app 1000Km) in Bucuresti, cand pelec afara abia dupa vreo 150-200km "masina incepe sa se simta". This post has been edited by zodrac: 21 Apr 2007, 06:56 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai tu zici ca dupa ce ai oprit la benzinarie a inceput sa faca figura. Banuiesc ca ai si alimentat cu motorina nu?
Eu cred ca e de la motorina. Incearca sa pui motorina de la o statie mai cunoscuta. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Dorin Z |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 8 January 07 From: Deva ![]() |
pentru initiatorul acestui topic: iti recomand o resoftare a chipului, vei vedea diferenta dupa!!!!!
|
--------------------
Renault
Fluence
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Eu zic ca este din cauza motorinei.
Poate ai prins un stoc de motorina mai putin aditivata sau deloc aditivata. Aproape asa am patit si eu pe A1 cand am facut un plin de la LukOil. Masina mergea super ok pana pe la 130 la ora, dupa viteza asta urca greu, mai greu decat eram obisnuit. Am ajuns la Bucuresti si am facut plinul de la OMV cu sprint... s-a simtit diferenta, era mai sprintena, mai iute pe pante in depasiri. Am avut un coleg cu mine in masina si mi-a confirmat si el "parca trage mai bine masina acuma dupa ce ai facut plinul de la OMV", cu el am facut plinul si de la LukOil cand am plecat de acasa. Eu zic ca de la motorina era problema. Multa bafta! |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
zodrac
"Dupa cum am zis si mai sus la 3500 rpm in viteza a 5-a esti foarte aproape de viteza maxia contructiva a masini." Te contrazic aici... cauta pe site ca trebuie sa fie niste grafice... ceva comparativ momente si viteza MPI-DCI La 3500 rpm ai cam 120-130 la ora. Precum se ajunge si la 160 la ora ccu DCI eu zic ca sari usor peste 3500 rpm. Eu imi sustin inca punctul de vedere cu motorina. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(cbogdy @ 21 Apr 2007, 09:10) La 3500 rpm ai cam 120-130 la ora. Precum se ajunge si la 160 la ora ccu DCI eu zic ca sari usor peste 3500 rpm. La 3500 rpm nu ai 120 ai mai mult...eu la dci-ul meu la 2500 rpm fix am 110Km/h deci la 3500 rpm am pe putin 150km/h. Si legat de topic cred ca poate fi motorina de vina,cum se zicea si mai sus alimenteaza de la OMV sau Rompetrol,aici gasesti motorina buna. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
zodrac |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
cbogdy si SUPERCAR eu vorbesc de viteza reala a masinii
Despre astea zici Poate am cam exagerat cu termenul aproape dar vreo 145km/h reali tot ai. Luni ma uit exact. |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
luci99 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 April 06 ![]() |
Dupa ce ai ajuns in benzinarie ai oprit motorul? Stiu ca la diesel, dupa o forja prelungita, e recomandat sa lasi motorul la relanti un timp pentru a se raci turbina; daca nu se pot produce niste deformari sau ceva de genul asta.
|
--------------------
daewoo matiz
dacia 1310, logan
laureat 1.6, 2006
- is-**-aur
|
|
Duyu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
QUOTE(SUPERCAR @ 21 Apr 07, 11:29) La 3500 rpm nu ai 120 ai mai mult...eu la dci-ul meu la 2500 rpm fix am 110Km/h deci la 3500 rpm am pe putin 150km/h. Din semnatura ta, observ ca detii un Logan dCi Euro 4. Cel care a deschis topicul are un Logan dCi Euro 3. Este o diferenta intre cele 2 motoare, si implicit intre rapotul turatie/viteza. Bafta! ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
Duyu nu e nici o diferenta la rpm...si euro3 la 2500rpm tot 110km/h are.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
zodrac |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci la 3500 rpm in viteza a 5-a ai fix 139.77 Km/h, daca nu ai schimbat cumva rotile (185/65 R15) si sunt umflate corespunzator.
Din pacate nu imi mai aduc aminte cat mai indica vitezometrul masinii in aceasta situatii. Supercar@ la 2500 rmp in treapa a 5-a ai fix 99.6 Km/k, in acealeasi conditii de mai sus, asta daca nu cumva transmisia ta nu are alt raport decat cutia JH3 053 de la 1.5dCi 65cp. La 4000 rmp in treapta a 5-a -> 159 Km/h |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
QUASAR78 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 27 December 05 ![]() |
Cu toate ca se spune ca nu este nevoie de rodaj , eu va asigur ca da .
Loganelul meu in primii 6000 de km nu voia nici in ruptul capului sa depaseasca 3500 de rot in sarcina ( treapta 5 ) ( a se vedea postarile mele ) . Acum va asigur ca se " simt ' corect cei 75 de cai Sa nu asteptati laaaaa..... curse ![]() ![]() This post has been edited by QUASAR78: 23 Apr 2007, 16:42 |
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- IS 00 CDY
|
|
TopGear |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 November 06 ![]() |
Multumesc tuturor pentru interesul acordat in a concluziona dilema in care ma aflu. Intr-adevar nu cred sa fie nici o limitare a producatorului cu privire la turatie. Aceasa este doar una de ordin mecanic, a tipului de motor, motorina folosita, etc. Intr-adevar pe liber a urcat pana la 5200 rot/min.
Cineva imi sugera sa incerc turatia maxima in viteza a 4-a. A atins 4000 rot/min la o viteza pe bord de aprox. 125km/h. Inconsistenta cu privire la atingerea celor 4000 rot/min in viteza a 5-a cred ca se datora unor loturi mai slabe de carburant (Petrom sau OMV) sau a vantului frontal su lateral. Altfel nu imi pot explica pe deplin acest fenomen, cu unele exceptii. Exceptia poate sa fie experimentul pe care l-am facut si apoi refacut pe A2 Bucuresti - Fundulea - Bucuresti cand nu a trecut de 3500 rot/min nici la dus nici la intors. Imi este greu de crezut ca si la dus si la intors aveam vant frontal (in decurs de max. 30 min) ci mai degraba era o problema de carburant. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dCi
2006
- B 00 WWW
|
|
Kunt |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru lenes Group: Members Posts: 484 Joined: 9 December 05 ![]() |
Nu numai vantul frontal te incetineste ci si cel lateral...
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference 1.4 MPI, 2005
- 50 VDU "Oamenii sunt persoane umane" - ...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#26
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Tu zici ca si pe ceas nu trece de 3500 pai judecand corect ... ambreaj bun ... ai curatat senzorul de turatie ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mihaix82 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 13 January 07 From: Constanta ![]() |
offtopic am luat 4200rot/min in a 5-a in conditii normale(exclus........vale sau mai stiu io ce va trece prin cap),pe A1 si pe A2(enervat de unul cu un Aveo)
on topic cred ca e de la carburant |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006 1.5dci 80 cp 190 nm
- CT-82-xxx
|
|
zodrac |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca tot am avut un drum afara la 3500 in a 5-a pe bord indica ceva in jur de 145 Km/h
PS completare la postul #22 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
in acest topc nu se discuta despre ce viteza maxima prinde un Logan dCi ci doar despre cauzele problemei invocate de initiator!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:33 |