Comportament frane berlina, cum ar trebui sa stea pedala
![]() ![]() ![]() |
Comportament frane berlina, cum ar trebui sa stea pedala
the fast and furious |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|||
the_engeneer |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 September 06 From: Alexandria TR ![]() |
Sa nu ai probleme cu pompa, mai ales daca zici ca n-a fost desfacuta niciodata. Trebuie sa te uiti pe la pistonase sa vezi in ce stare sunt garniturile. De obicei uzura garniturilor de la pistonas face ca pedala sa tina jos. Ce lichid de frana folosesti? Eu pun pe a mea numai DOT4. Multi spun ca arde garniturile dar nu e asa. Vezi si cu repartitorul ce faci. 35% din eficienta franelor e pe rotile spate.
Bafta si nu e de gluma cu franele.... mai bine se uita cineva care stie ce face. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989 Berlina
- TR-03-YGE
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ridica frina de mina 3-4 dinti (asa incit roata spate sa nu fie frinata); daca pedala tine mai sus, autoreglajul nu isi face treaba si trebuie facut manual; cauta pe forum posturi de-ale lui dyda, explica el cum se face cu autoreglajul; daca nici cu frina ridicata nu ai pedala mai sus, e aer prin instalatie. Vezi si pompa, daca spui ca n-a fost demontata, posibil sa aiba garnituri uzate.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Din pacate dupa investitia pe care am facut-o eu ,nu pot sa ma plang functioneazaz bine franele dar dupa o aerisire riguroasa ca la carte pedala tinea sus ,rotile prindeau toate 4 instantaneu pedala dupa cateva ore a inceput sa isi piarda din cursa (prindea mult mai jos).Prinde destul de bine dar prinde jos (pompa cu dublu circuit cu ICP).Intrebarea mea este de ce se inmoaie pedala cand nu am pierderi de lichid deloc ?????
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bobu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 May 07 ![]() |
Salutare,
aceeasi problema o am si eu de cand am cumparat masina (4 ani). Tot pompa dublu circuit am (nu stiu exact tipul). Am facut aerisiri peste aerisiri...satisfacut 2-3 zile, apoi nu mai tinea frana (nu se mai blocau rotile) si pedala se inmuia. Nu am avut pierderi de lichid, am schimbat pompa de 2 ori. Astazi am cumparat o pompa noua de fabrica (1 milion de lei), am montat-o, am aerisit si din pacate nu mai tin franele de loc (doar roata dreapta spate tine cateodata). La propriu pot spune ca de cand am cumparat masina, am avut frane cu scartait roti doar cateva zile dupa ce faceam o aerisire...pana am renuntat si am mers cu ochii in patru... Un vecin a schimbat pompa dublu circuit cu una simplu circuit (plus modificari conducte) dupa saptamani de incercari de a o face sa functioneze constant rezonabil. Daca are cineva o alta solutie in afara arderii cu benzina a masinii, va suntem recunoscatori. |
--------------------
dacia
1310 break
1999
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cum aerisești?
La sonda ICP ai umblat? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bobu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 May 07 ![]() |
Am mai citit pe forum (sunt asa de suparat si obosit ca am postat fara sa citesc nimic...) si cred ca gresesc pe undeva. Metoda de aerisire o stiu de la 'batranii' de prin fata blocului si este foarte posibil sa nu fie corecta.
La aerisire nu pornesc motor (pompa are servofrana, mi s-a spus ca rezultatul este acelasi), masina sta pe toate rotile, om pe locul soferului. Incep de la roata dreapta spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata Se 'fac' 3-4 pedale, pedala se intareste si tine ceva mai sus decat la prima, apoi cu pedala apasata se desface aerisitorul de la roata in cauza. Astept sa se duca pedala pana la capat, strang. Am incercat si la aerisirea pompei cu aceeasi metoda(pedala) (dupa cele 4 roti) si am obs ca se pierde presiunea pe circuitul spate. Ma apuc de citit...nu prea am inteles rolul sondei ICP. Multumesc pt orice sfat. |
--------------------
dacia
1310 break
1999
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Sonda ICP trebuie să fie DEMONTATĂ de pe corpul pompei pe timpul aerisirii...
Pe timpul aerisirii punții spate, se recomandă plasarea unei greutăți în portbagaj, sau a unui pasager pe bancheta din spate, pentru evitarea blocării repartitorului... Restul informațiilor pe celelalte n topicuri... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th June 2025 - 04:53 |