DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ajutor probleme cu acceleratie, daca vreau sa plec in forta "da in gat"

Fizz
post 29 Apr 2007, 21:22
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




reveniti-va fratilor!
avansul vacuumatic actioneaza la relanti si turatii joase-medii dupa care actioneaza cel centrifugal!
cu cat se deschide clapeta de accceleratie scade depresiunea in galerie si implicit avansul,acest lucru se compenseaza prin intrarea in functiune a avansului centrifugal.problema delicata e suprapunerea celor 2 curbe de avans la un nivel cat mai"inalt"ca sa zic asa.asta se poate face ori din cele 2 arcuri(nerecomandat incepatorilor)ori din rotita dintata de la vacuum.asta in cazul unei carburatii corespunzatoare.

This post has been edited by Fizz: 29 Apr 2007, 21:23


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Apr 2007, 21:37
Post #32


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




corect ...mea culpa.....
la turatii mari se deschid aripioarele alea doua de pe axul delco......vacumaticul intra la turatii medii......corect......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 29 Apr 2007, 21:39
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




wink.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omegabear
post 30 Apr 2007, 00:14
Post #34


membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 January 06
From: Bucuresti




Mie nu-mi da niciodata in nas, alimentata cu GPL, pur si simplu reactioneaza instant. Pe benzina, da. Asa ca am verificat traseul benzinei si carburatorul dar n-am rezolvat nimic. Dupa multa bataie de cap, intamplator am observat ca, daca motorul este cald fenomenul dispare. Asa ca pur si simplu iti trebuie ceva gingasie la pedala de acceleratie cateva minute pana se incalzeste bine motorul... si n-o spun eu, o spun oameni cu multa experienta.

Spui ca: "daca vreau sa plec in forta "da in gat"" Eu ti-as spune: nu pleca in forta cu motorul rece!


--------------------
DACIA 1310 L 1994 - B 10 AGE
"Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 2 May 2007, 11:52
Post #35


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




omegabear - da in nas si dupa 2-3 ore de mers incontinuu (cu motorul peste 80 grade)

avansul l-am reglat ca la carte. nu m-am luat dupa volanta ci dupa pistonul 1 (cel mai sigur). asta cu motorul oprit. am pus si strobo si merge bine la relanti.

am curatat si reglat platina, bujii, capac delco, fise, vacumaticul.

am reglat iar carburatorul, am schimbat chiar si jigloarele fiindca cele cu bila aveau un joc prea mare.

tot asa face ("firaradracu") da in nas si la 1200 de ture si la 3000, naiba si intre si peste.

o sa schimb (din nou) condensatorul cine stie.

This post has been edited by claudiuvoinescu: 2 May 2007, 11:55


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 2 May 2007, 15:08
Post #36


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




mai nou un mecanic cu carte zice ca problemele sunt de la pinionul care angreneaza axul delcoului. care intradevar are un joc de vreo 2 milimetri stanga-dreapta.

intrebare: daca pinionul invarte axul intr-un singur sens ce problema ar fi (decat un decalaj la aprindere care oricum s-ar anula din simpla repozitionare a avansului)?

respect!

This post has been edited by claudiuvoinescu: 2 May 2007, 15:09


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 May 2007, 20:23
Post #37


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




vezi sa nu ai joc mare la contragreutatile(aripioarele) alea din delc. ...ridica putin in sus de axul delco si vezi ce joc are.....daca e mare ia-ti alt ax delco ....
pentru o proba poti sa imprumuti un delc de la un coleg de-al tau !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 3 May 2007, 08:07
Post #38


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




joc nu are la contragreutati, doar axul are un pic de joc pe orizontala (1-2 mm), pe verticala e teapan. am reglat din nou vacumaticul (l-am mai strans) si acum la cald motorul merge mai bine am mai multa putere, dar ca de obicei da in gat.

respect


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 3 May 2007, 12:45
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Am avut si eu problema asta, si la mine s-a rezolvat prin schimbarea axului delco!

p.s.: carburatorul tau de care ii? nu-i cumva de 1300 (32IRMA)?


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 May 2007, 17:50
Post #40


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




daca nu are joc nu are rost sa schimbi axul...doar daca sunt uzate camele pe cate calca piciorusul platinei.....
revenind la oile tongue.gif noastre sunt de parere ca la initiatorul topicului problema e tot din delc.....la reglajul melc de la vacum a umblat cineva sa ti-l regleze ?joc la platoul delco(mai exact bratul de sustinere a axului platine mobile) ai ? pastila aia de bronz de pe bratul de sustinere a platinei(tot de pe platou) e uzata ? sa nu cumva sa fie cazul sa iei si un platou delco nou...
si inca ceva : daca camele de pe axul delco nu sunt uzate uniform(adica la o cama ai distanta la platina de 0.4 si la alta ai 0.5 de ex) poate sa mai dea in gat la turatie.....daca da , iei si ax delco.....
pana una alta ia si tu un delco imprumut si fa doua ture cu masina si vezi care-i treaba....

This post has been edited by sobolan: 3 May 2007, 17:52


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 3 May 2007, 19:57
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(argon @ 27 Apr 2007, 08:09)
Pai regleaza avansul nene, pui volanta la semn, dai de delco maxim stanga, pui un bec intre masa si -bobina, pui contactul si invarti de delco spre dreapta, cand se aprinde becul te opresti, strangi delco si gata. Poti verifica si vacumaticul, dai capacul de la delco jos, scoti furtunul din carburator si tragi cu gura, ar trebui sa se miste platoul mobil, si sa revina singur cand dai drumul.
*


Delcoul se da maxim dreapta apoi stanga pana se stinge becul!


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 4 May 2007, 11:22
Post #42


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




m-am saturat si azi am bagat masinuta in service (la ciclop ca acolo am pile). s-au uitat aia la aprindere au zis ca e buna. s-au uitat la carburator si mi-au zis sa schimb papagalul ca cica ala ar fi problema, cica e unul economicos si de aia nu pot sa fug cu ea.

adevarul e ca am luat masina acum o luna si de vreo 3 ani a tot stat. in primele 2 saptamani am avut un consum de vreo 11-12 la suta in oras. acum a scazut pe la 9-9.5.

ceva pareri?

respect!

This post has been edited by claudiuvoinescu: 4 May 2007, 11:25


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 14 May 2007, 07:45
Post #43


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




ok problema s-a rezolvat.
filtrrul de aer nu etansa perfect in carcasa.
asa ca am procedat la schimbarea acestuia si acum toate bune si frumoase.

respect!

ps: multam de ajutor


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 May 2007, 07:46
Post #44


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(AC @ 3 May 2007, 19:57)
Delcoul se da maxim dreapta apoi stanga pana se stinge becul!
*




Pune tu firele cum am zis eu, si poti sa tot astepti sa se stinga wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th July 2025 - 14:48
Forum Renault