Ajutor probleme cu acceleratie, daca vreau sa plec in forta "da in gat"
![]() ![]() ![]() |
Ajutor probleme cu acceleratie, daca vreau sa plec in forta "da in gat"
Fizz |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|||
sobolan |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
corect ...mea culpa.....
la turatii mari se deschid aripioarele alea doua de pe axul delco......vacumaticul intra la turatii medii......corect...... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Fizz |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
omegabear |
![]()
Post
#34
|
![]() membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Mie nu-mi da niciodata in nas, alimentata cu GPL, pur si simplu reactioneaza instant. Pe benzina, da. Asa ca am verificat traseul benzinei si carburatorul dar n-am rezolvat nimic. Dupa multa bataie de cap, intamplator am observat ca, daca motorul este cald fenomenul dispare. Asa ca pur si simplu iti trebuie ceva gingasie la pedala de acceleratie cateva minute pana se incalzeste bine motorul... si n-o spun eu, o spun oameni cu multa experienta.
Spui ca: "daca vreau sa plec in forta "da in gat"" Eu ti-as spune: nu pleca in forta cu motorul rece! |
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
omegabear - da in nas si dupa 2-3 ore de mers incontinuu (cu motorul peste 80 grade)
avansul l-am reglat ca la carte. nu m-am luat dupa volanta ci dupa pistonul 1 (cel mai sigur). asta cu motorul oprit. am pus si strobo si merge bine la relanti. am curatat si reglat platina, bujii, capac delco, fise, vacumaticul. am reglat iar carburatorul, am schimbat chiar si jigloarele fiindca cele cu bila aveau un joc prea mare. tot asa face ("firaradracu") da in nas si la 1200 de ture si la 3000, naiba si intre si peste. o sa schimb (din nou) condensatorul cine stie. This post has been edited by claudiuvoinescu: 2 May 2007, 11:55 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
mai nou un mecanic cu carte zice ca problemele sunt de la pinionul care angreneaza axul delcoului. care intradevar are un joc de vreo 2 milimetri stanga-dreapta.
intrebare: daca pinionul invarte axul intr-un singur sens ce problema ar fi (decat un decalaj la aprindere care oricum s-ar anula din simpla repozitionare a avansului)? respect! This post has been edited by claudiuvoinescu: 2 May 2007, 15:09 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
sobolan |
![]()
Post
#37
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
vezi sa nu ai joc mare la contragreutatile(aripioarele) alea din delc. ...ridica putin in sus de axul delco si vezi ce joc are.....daca e mare ia-ti alt ax delco ....
pentru o proba poti sa imprumuti un delc de la un coleg de-al tau ! |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
joc nu are la contragreutati, doar axul are un pic de joc pe orizontala (1-2 mm), pe verticala e teapan. am reglat din nou vacumaticul (l-am mai strans) si acum la cald motorul merge mai bine am mai multa putere, dar ca de obicei da in gat.
respect |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
tabek |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Am avut si eu problema asta, si la mine s-a rezolvat prin schimbarea axului delco!
p.s.: carburatorul tau de care ii? nu-i cumva de 1300 (32IRMA)? |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
sobolan |
![]()
Post
#40
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
daca nu are joc nu are rost sa schimbi axul...doar daca sunt uzate camele pe cate calca piciorusul platinei.....
revenind la oile ![]() si inca ceva : daca camele de pe axul delco nu sunt uzate uniform(adica la o cama ai distanta la platina de 0.4 si la alta ai 0.5 de ex) poate sa mai dea in gat la turatie.....daca da , iei si ax delco..... pana una alta ia si tu un delco imprumut si fa doua ture cu masina si vezi care-i treaba.... This post has been edited by sobolan: 3 May 2007, 17:52 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
AC |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(argon @ 27 Apr 2007, 08:09) Pai regleaza avansul nene, pui volanta la semn, dai de delco maxim stanga, pui un bec intre masa si -bobina, pui contactul si invarti de delco spre dreapta, cand se aprinde becul te opresti, strangi delco si gata. Poti verifica si vacumaticul, dai capacul de la delco jos, scoti furtunul din carburator si tragi cu gura, ar trebui sa se miste platoul mobil, si sa revina singur cand dai drumul. Delcoul se da maxim dreapta apoi stanga pana se stinge becul! |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
m-am saturat si azi am bagat masinuta in service (la ciclop ca acolo am pile). s-au uitat aia la aprindere au zis ca e buna. s-au uitat la carburator si mi-au zis sa schimb papagalul ca cica ala ar fi problema, cica e unul economicos si de aia nu pot sa fug cu ea.
adevarul e ca am luat masina acum o luna si de vreo 3 ani a tot stat. in primele 2 saptamani am avut un consum de vreo 11-12 la suta in oras. acum a scazut pe la 9-9.5. ceva pareri? respect! This post has been edited by claudiuvoinescu: 4 May 2007, 11:25 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
ok problema s-a rezolvat.
filtrrul de aer nu etansa perfect in carcasa. asa ca am procedat la schimbarea acestuia si acum toate bune si frumoase. respect! ps: multam de ajutor |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
argon |
![]()
Post
#44
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th July 2025 - 12:12 |