DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> tapa la cumparare dacia 1310, nu intra in viteza/mananca ulei

tonyyo
post 1 May 2010, 22:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 December 09




salutare , imi cer scuze dak o sa gresesc cu ceva in acest topic dar sunt nou si in ale forumurilor si in cazul permisului excl.gif . bun ,sa incep mica povestioara , am cumparat o dacia 1310 din anul 1996 care estetic arata binisor cu toate ca vanzatoru mi-a recomandat spunandu-mi ca a facut-o ca pentru el . dar cum nu-i prost ala de zice ci ala de crede eu l-am cam crezut lasand pe de o parte faptul ca ,cand am luat-o in probe si uitat la ea am luat cu mine o ruda care se pricepea la masini .bun totu fuse foarte bine pana am luat-o si am parcurs distanta de 50 km pana acasa ,cand am ajuns acasa a trebuit sa mai merg pana la cineva ,dupa nici 2 km ma lasat in drum fratilor oprindu-se si nici un semn de viata . cu chiu cu vai am pornit-o miscand pe la fise , buji .mentionez ca se alimenta cu benzina, a urmat sa-i schimb buji, fise ,capac de delcou, platina ,condesator reglate toate la cat trebuie si a luat-o mergea foarte bine,la nici o saptamana am spalat masina si am dat-o 5 m in spate ca apoi s-o bag cu fata in curte , canci , nu mai intra in nici o viteza,caraia foarte tare,dar cu motorul oprit intra , bunnnnn a urmat desfacerea motorului cu toate ca vanzatoru mi-a spus ca a schimbat discul de ambreaj . desfacut motorul adica ptr a se ajunge la ambreaj erau 2 modalitati dat motorul sau cutia de viteze,intelegand ka dand motorul e varianta cea mai usoara ,mecanicu a observat ca la schimbarea ambreajului i sa adaugat un fel de saiba rotunda(nu stiu cum ii zice ) cu niste picioruse de venea montat pe soare care din cauza lui nu mai debraia sau nu stiu cum (am precizat ca sunt nou si in tainele mecanicii ) si cica din cauza lui nu mai intra in viteza ,placa de presiune si ambreaju erau bune .taindui putin din piciorusele la saiba aia a montat tottul la loc si mergea intrand in viteze foarte bine ,ma rog foarte bine karaie dak o bag din a 3 in a 2 cu draci care nu cred k e normal asa ceva . dar in seara asta am patit la fel exact la fel . imi consuma si cam mult ulei al completat 1L si jumatate in aproximativ 230 km de cand o am si nici nu se vede sa fie nici o pata de ulei sub ea si nici fum .om observat k imi cam ineaca bujia 1 cu ulei si mai arunca si pe la ea cu toate ca e stransa bine si are si inelu acela pe bujie sunt numai picatele de ulei pe capul fisei care intra in bujie .acum prima intrebare : CE SA AIBA DE NU INTRA IN VITEZE SI O APUCA ASA DINTR-O DATA ,NICI MACAR N-AM BRUSCATO ,CHIAR AM AVUT GRIJA FIIIND PRIMA MASINA SI LUATA CU BANI MUNCITI .A 2 INTREBARE E NORMAL SA SE INTAMPLE ATATEA LA O MASINA SAU SUNT UN DITAMAI GHINIONISTU . A 3 INTREBARE SE MERITA S-O MAI TIN SAU S-O MARIT ????


VA MULTUMESC PENTRU TIMPUL PE CARE L-ATI ACORDAT ACESTEI MICI POVESTIOARE PLINA CU PROBLEME SI SPER SA MA AJUTATI CU NISTE SFATURI unsure.gif


--------------------
dacia 1300 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 1 May 2010, 23:01
Post #2


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




1.intra in viteze cu motorul oprit si cu el pornit nu?
sa nu fi crapat placa de presiune...
2. nu e normal sa ..... cam pice brusc asa multe,....sa fim seriosi....ca se mai inneaca sau nu porneste mai e specific daciilor..platini..bujii, etc...dar sa caraie brusc , sa crape si cutie de viteze(daca e ea...ambreiajul mai crapa uneori brusc oarecum, dar daca e cutia......)
3.cum consideri tu....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 1 May 2010, 23:08
Post #3


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Scapa cat poti de repede de ea. Ce drac' de saiba sa pui acolo? Fostul proprietar a pregatit-o de vanzare intr-un stil tipic romanesc. Cu sarma si patent, improvizatii de doi lei.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 1 May 2010, 23:14
Post #4


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




Aproape toti cei care au avut Dacie s-au izbit de problemele spuse de tine.
Daca nu are deloc rugina si in general masina are tinuta, pastreaz-o.
Cred ca ar trebui sa schimbi si mecanicul, care, din spusele tale, deduc ca este cam depasit de evenimente.
Ia-o incet cu rezolvarea problemelor, dar du-te la cineva care chiar stie meserie!
Motorul cred ca are duse simeringurile de la supape, sau pierde ulei pe la vreun simering doar, dar poate fi si vorba de segmentare. Indiferent ce ar fi, merita facut.
La cutia de viteze cred ca sunt problemele firesti cu suportii cutiei, timonerie uzata, etc... ceea ce se rezolva cu cateva zeci de lei. Daca e de vina tot ambreiajul, fa-l ca lumea, adica placa si disc de calitate. Nu e exclus ca acea placa a fie decalita. La fel, orice ar fi, merita remediat.
Succes!


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 2 May 2010, 00:03
Post #5


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




In primul rand, bine ai venit printre noi!!! biggrin.gif
In al doi-lea rand vrea sa iti spun ceea ce a spus si sechi, sa fie buna la tabla, ca e cam nasol de reparat....asa am patit si eu, arata bine la tabla dar...am schimbat si kit ambreaj, si set, asta e. Dar macar acu stiu ce e in ea.
Schimba mecanicul fara discutii, nu pot sa il inteleg cum a pus tot acea placa cu saiba? daca tot s-a desfacut, trebuia inlocuita.
Ce te sfatuiesc eu e sa te duci cu cineva la dezmembrari, care le are cu mecanica, si iei disc si placa mai bune ca alea din magazin:D . Eu merg asa cu ea de peste jum. de an (tinand cont ca fac curierat cu ea) si nu ma lasat niciodata.
Masina trepideaza la plecari de pe loc? daca da, placa e si calita... grija mare la ce cumperi.
In privinta locului unde infiletezi bujia, daca scapa ulei afara, du-te la un strung si fa-i o reductie, iar daca bujia tot se va uda cu ulei ai probleme la acel cilindru.

Si nu te intrista de parerile altora, stiu prin ce treci acu!! te asteptam cu intrebari !!
Succes!!!


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 2 May 2010, 20:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




deci, acea saiba pe placa de presiune o folosesc si eu, se gaseste cu 10 lei in magazine si prelungeste mult viata placii.
daca iti caraie cand bagi in viteza si cu motorul oprit intra, e placa crapata cum a zis si un coleg mai sus.
daca totusi tu zici ca ai rezolvat cu placa si discul si iti caraie cand bagi din a 3-a in a 2-a, vezi cablul sa fie intins corespunzator,


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonyyo
post 2 May 2010, 22:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 December 09




va multumesc foarte mult pentru pareri si acum trebuie sa gasesc un mecanic bun pentru a reparao . unsure.gif


--------------------
dacia 1300 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 2 May 2010, 22:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




zi de unde esti, sa iti recomandam pe cineva bun


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 2 May 2010, 22:56
Post #9


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




nu cred ca e teapa.....depinde cum arata la caroserie sa nu fie cum a luat-o un vecin era tzipla masina....si dupa 2 luni a zburat ciorapu din praguri .....care era vopsit..si rugina etc...iti las pe privat id meu daca vrei dai add si mai vb una alta


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johny_bravo006
post 11 Jun 2010, 19:55
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 20 December 09




Asta-i ghinion? smile.gif) asta nu-i nimic pe langa ce TZEAPA am luat eu ... eu am luat-o de la o ruda ...pe incredere cica si am dat 2000 lei , nici macar n-am fost in probe ... nici sa o verific. Dupa ce am luat-o am bagat 15 milioane in ea : am schimbat bloc motor ,arbore, delcou, set motor facut, ambreiaj, alternator, suspensia pe spate arcuri cu telescoape,rampa, pompa apa si multe altele m-am saturat de ea dar acum vreau sa o vand si vad ca nu mai face probleme parca mi-e ciuda smile.gif. Am muncit la masina asta o gramada si eu si fratemiu cand i-am facut motoru ca nou am muncit 30 de ore dar i-am facut motoru ca din fabrica. Bujii nici nu mai stiu cate zeci de seturi am schimbat.

Un prieten si-a bagat niste bujii pline de pamant la un Aro si incredibil a pornit .
Sper ca nu plictisesc pe nimeni cu povestea asta dar am vrut sa ii arat initiatorului ca exista si tzepe mai grase decat a lui.

This post has been edited by johny_bravo006: 11 Jun 2010, 19:56


--------------------
Dacia Solenza 2003 Confort - XX 05 WAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luci_ss
post 11 Jun 2010, 21:35
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 May 10




Cei mai buni mecanici nu sunt astia tineri smile.gif , ca astia fac tot pe graba si iti merge atuncea da dupaia ai alte probleme , cel mai bine gaseste un "batran" cum ii zic eu la mecanicu meu . Si cu piesele , sa te cam feresti de magazine , nu schimba decat ce e necesar. ca la dacii gasesti piese foarte proaste . Si stai linistit ca nu esti singuru care a luat teapa in felu asta .
Numa bine si sa scapi de probleme !


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 12 Jun 2010, 00:16
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Va rog sa nu uitati ca traim in Romania , tara in care orice este posibil .
Nu trebuie sa te sperii doar de la atat . Sa vezi cand te apuci sa bagi inca 2 masini in una , atunci incepi sa-ti faci cu adevarat probleme . Ca si parerea colegilor , trebuie sa-ti cauti un mecanic dintre cei consacrati , nu " Cizmari "si sa o iei de la un capat .
1. Consumul de ulei , cum a zis si Sechi , de la semeringurile de supape .
2. Carait la 2-3 , sincroane si craboti ( asta presupune sa desfaci cutia de viteze ).
3. Saiba la placa este o practica destul de benefica ( protejeaza placa ) de regula pe timp de iarna crapa .
4. Pune si tu o fotografie cu masina sa vedem daca merita s-o ti sau s-o vinzi .
Succes .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floryn_Cis
post 17 Jun 2010, 22:56
Post #13


Daciar Razboinic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 21 June 08
From: cisnadie




pune poze cu ea sa vedem daca merita tinuta


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 Berlina 1972 berlina - Sb03cjs
Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 20 Jun 2010, 14:22
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




stai linistit ca toti ne luam teapa la inceput. dupa o experienta din aceasta putem daca vrem sa devenim si samsari de masini, mai ales ca pe dacii se invata cel mai usor. trece investitia la capitolul"invataminte", pana la urma ce sunt banii, o idee. si unii alearga toata viata dupa ei ca dupa o obsesie, altii le place sa bage in ceva, ca de ex eu in masina. in primu rana mai regleaza cablu de ambreiaj sa-ti cupleze mai sus, asta eu iti spun pt ca am patit-o. si e treaba de 10 minute. si nu uita sa-i lasi cursa libera pedalei sa nu-ti solicite rulmentul placa. pe moment asta-i ca sa te tari cu ea. eu am dat 32 mil pe ea, are si gaz. am bagat 7,8 cu totu facut si itp. dar merge cat de cat.si nu pot sa zic ca n-as mai baga. sa o fac mai buna. daca ma gandesc cu 45 luam un ford ka tot din anii aia. dar crezi ca in ala nu bagam cel putin 15, mai ales daca a rulat in romania.


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 20 Jun 2010, 21:41
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




la o dacie tablaria face diferenta intre merita/nu merita tinuta. mecanica e ieftina comparabil cu tablaria. si enorm de ieftina fata de mecanica la o straineza.

saiba aia e normala...

motorul ala o sa il faci tu cand ai bani... papa mult ulei.

mai strange cablul de ambreiaj. se strange cu o cheie de 10 piulita. acolo unde il vezi ca vine la o furca, la cutia de viteze. e posibil sa nu aiba contrapiulita si sa se slabeasca. mai strangi 2-3 ture si vezi cum merge. si tot asa.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 21 Jun 2010, 08:01
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Intreb si eu , daca are placerea domnul care a initiat topicul , sa-mi spuna daca doreste , cat a platit pe masina pentru a intra in posesia acesteia ?


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 21 Jun 2010, 08:38
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Cred ca nu mai conteaza cat a dat pe ea , daca nu corespunde din punctul lui de vedere poate sa o vanda linistit .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Jun 2010, 22:30
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu neaparat sa fie batran, ca ala-i plictisit... si de viata, incepe cu apucaturi invechite si false uneori... Pentru ca si-a blocat cutia la un golf, un copil (19 ani), mi-a cerut doar uneori cate un sfat, dar singur a dat cutia jos, si in 4 ore a reparat-o si a si montat-o. L-am ajutat doar s-o bage pe priza si cateva idei de ordine. Multi dintre voi sunteti aproape de el ca varsta. Nu ezitati si faceti-le "ca pentru voi" . Daca ala a dat motorul jos, a vazut acel protector de care habar n-avea, dar a uitat sa se uite si la placa de e crapata, si a montat la loc, a strans cablul pana a intrat in viteza, si dupa 5 km nu mai intra, ca placa cedeaza continuu daca e crapata. Te poti uita pe fereastra de punere la punct, daca se departeaza placa de disc , cel putin 1mm, pe toata circumferinta. Pentru a vedea roata, fara sa apesi pedala, rotesti putin cate putin de arbore, si apesi dupa fiecare fragment de rotatie, si placa trebuie sa se departeze egal pe toata circumferinta. In lpcul unde nu se departeaza, acolo e crapat soarele. Poate nu-i asa. Acea bucsa nu prea e reusita, pentru ca ocupa un spatiu intre "petalele" soarelui, si la cum se fabrica azi, e riscul sa nu dea voie la apasare. Mai corect e sa se faca una din cele doua variante presate pe rulment, la o grosime dubla de cat buza de contact cu soarele. Asa se pot folosi si placile perforate de rulment.
Anul de fabricatie , e unul din cei mai prosti ani, referitor la protectia tablei. P-afara se vede bine, dar daca o iei la scarmanat, o sa vezi pe pe alocuri ca se tine numai in antifon, care e perfect , iar tabla lipseste. Depinde si cum a tinut-o. Chestia c-a facut-o ca pentru el, e de adormit betivii, pardon, copiii. crezi ca s-a atins de ceva de cand e la el? Nu te apuca sa dai banii in stanga si dreapta, s-o faci cum spune cineva mai sus, de un pret dublu, ca se poate si mai pe degeaba. Asta inseamna sa pui tu mana sa faci ce-i de facut, dupa ce te informezi (nu dezinformezi).Problema cu bujiile ca rasufla, e simpla, numai sa alegi varianta cea buna. ca consuma ulei, nu se poate sa pui la 250 de km atat, si sa mai si mearga toate bujiile corect. Asta trebuia s-o vada istetul cu care ai fost. Dac-ai dat bani putini, nu te mai speti prea rau, ca " atatia bani, atata branza". Daca esti p-aproape, vino si-ti mai dau si eu cate ceva, chiar si set motor sau motor, la kg. Ai putea sa gasesti multe degeaba, adica gratis, nu fara folos. Esti tu agitat acum, dar trece. Fa-le usor , si numai atunci esti sigur ca e bine, cand le faci singur. Nu mai plange, ca nu-i asa rau. Uite, chiar acum ma boscorodeste femeia, ca-i clantane tastatura in cap, si nu poate sa doarma. Asta durere.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 22 Jun 2010, 08:30
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Sal!!! Felicitari pt masina, sa o stapanesti sanatos! Ideea e ca totusi e o dacie cu ceva anisori vreo 14, acum no poate fi perfect in regula, la tine problema cu cutia, ar fi bine sa o desfaci sa vezi ce e in ea, posibil sateliti, sincroane, sa fie uzate. Acum daca tabla e bunamerita sa o faci, cat despre mancatul uleiului, pune-i un ulei bunisor + filtru nou+ este un aditiv(tratament pe baza de teflon) de ulei, undeva pe la 20 de lei, e f bun, asa am patit si eu la cea din 97, manca ulei f mult, dupa ala, totul e ok. Cat despre teapa, am luat si eu o masina acum 3 ani, mergea f bine, avea motor de 1.6, arata bine, dar cand am dat aripile jos: dezastru- am schimbat toata fata+ stalp+ am peticit si podul pedalier+plus o gramada de chit in usile din fata. Am bagat undeva la 1000 ed lei numai in reparatii + 1500 daduti pe ea, evident la o vanzare ulterioara nu mi-am mai scos banii. Bafta!!!


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 14:25
Forum Renault