DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Releu diferit, cum se monteaza? (urgent)

shabba
post 24 Apr 2007, 12:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 April 07




Aveam ceva probleme la incarcare in sensul ca in sarcina si cu motorul turat imi sarea peste 15 V. M-am plans pe acasa, si taicamiu s-a gandit sa-mi faca o surpriza si mi-a facut cadou un releu electronic nou-nout.
M-am pus sa il motez, dar dupa ce l-am demontat pe cel vechi (tot electronic), surpriza! La acesta nou am un fir in plus.
Asa mi-am prins urechile, nu-mi dau seama cum sa-l montez, si nici un ban nu mai am sa merg la un electrician, iar maine cel tarziu trebuie sa merg sa-mi valideze garantia la baterie.
Ma puteti ajuta careva?
Releul vechi avea masa si doar 2 fire: "DF" si "B+". Acesta nou are in plus un fir "A+" care pe schema arata ca trebuie legat pe "contact cheie" De unde iau acest fir, ca la cel vechi nu exista.


--------------------
Dacia Break 1997 - tm 10 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shabba
post 24 Apr 2007, 13:39
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 April 07




Am mai cercetat zona, si am observat ca la firul "B+", pe parcurs a fost alaturat inca un fir, mai gros, portocaliu, care merge spre habitaclu (probabil la contact??)
Ma gandesc ca cel care a pus de mult releul pe care il aveam, cu doar 2 contacte a unit cele 2 plusuri. Oare gandesc bine? Nu vreau sa merg pe incercate ca banuiesc ca exista riscul sa distrug relelul....

LE: am incercat firul portocaliu, cu contactul pus si nu are curent. Totusi ce ar putea fi acel fir?

This post has been edited by shabba: 24 Apr 2007, 13:47


--------------------
Dacia Break 1997 - tm 10 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 24 Apr 2007, 13:52
Post #3


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Daca este un fir rosu se leaga la plusul (+) de la bobina de inductie (asa este la mine).


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shabba
post 24 Apr 2007, 14:50
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 April 07




Da. Asa este. Am fost la vecinu meu sa vad, ca are acelasi model, si firul in plus era conectat la + de la bobina de inductie.
Acuma am incarcare intre 13,98 si 14,04 volti, in functie de turatie/consumatori. Oare ma calific acuma pentru garantia bateriei?


--------------------
Dacia Break 1997 - tm 10 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 24 Apr 2007, 15:28
Post #5


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




La capitolul acesta vezi ca au mai fost date explicatii pe forum...da un search si vezi care sunt limitele pentru incarcare normala.
Nu vreau sa te dezimformez si tocmai din aceasta cauza las pe altii mai bine informati sa-ti raspunda.
Numai bine si bafta!


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shabba
post 24 Apr 2007, 18:44
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 April 07




Da, multumesc mult! Am reusit sa ajung la magazin inainte de ora inchiderii si mi-au masurat incarcarea, au spus ca e OK si au validat garantia.
Se poate inchide.


--------------------
Dacia Break 1997 - tm 10 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Apr 2007, 11:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Hai sa te dezamagesc; daca dadeai o cautare gaseai raspunsul; releul cu fir in plus au +B care e un papuc "tata" si la care se conecteaza exact acel fir cu papuc de la +B de pe cel vechi, DF care se leaga la excitatia alternator, ca si la cel vechi si, in plus, un fir cu papuc "eyelets", "ochet", adica papuc cu gaura; ala se leaga la + alternator, tocmai pentru a primi tensiunea de referinta de pe alternator, legat foarte "aproape" din punct de vedere electric de acumulator.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:01
Forum Renault