martor avertizor avarie nova GLi
![]() ![]() ![]() |
martor avertizor avarie nova GLi
rake1824 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
2000/gli
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai o cautare nu ar strica
![]() si 2 ... cred ca ai pompa in avarie ... (cauta topicul ...) sau placute uzat excesiv (daca au senzor) sau daca ai pompa cu ICP ... posibil sa fie de vina ... Stiu ca sunt cam multe sau ... dar verifica pe rand ... pentru inceput scoate papucul de la ICP daca se stinge ai scapat ieftin ... desfaci monocontactul si il pui la loc ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
rake1824 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 March 07 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2007, 08:56) Pai o cautare nu ar strica ![]() si 2 ... cred ca ai pompa in avarie ... (cauta topicul ...) sau placute uzat excesiv (daca au senzor) sau daca ai pompa cu ICP ... posibil sa fie de vina ... Stiu ca sunt cam multe sau ... dar verifica pe rand ... pentru inceput scoate papucul de la ICP daca se stinge ai scapat ieftin ... desfaci monocontactul si il pui la loc ... eu sunt novice in asa ceva. poti sa imi explici mai detaliat ce tb. sa fac. am fost cu masina la un electrician si a rezolvat problema, dar a doua zi s-a aprins din nou becul respectiv. Pot sa spun ca am scos papucii de la pompa de frana si nu s-a intamplat nimic. De asemenea, de la vechiul proprietar am aflat ca a avut placute de frana cu sensori de uzura (cam asa a spus) dar le-a schimbat si a pus de dacie normala. poate fi aceasta cauza? merci anticipat! |
--------------------
dacia
nova
2000/gli
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
ok mai pe intelesul tau .... verifica starea placutelor (firul de senzor sa nu se atinga de caroseria masinii ca o sa iti aprinda becul) nivelul lichid de frana ... si daca ai papucul conestat la ICP ...(sau intra pe mess la mihai0070 si discutam acolo detalii)
2 la mana verifica daca merge monocontactul de la ulei si senzorul de temperatura ... si daca merg becutile din bord (asta dupa ce ai ferificat tot la frana ) becul ala de mai aprinde si in urmatoarele situatii 1- bec (!) aprins cu becul de la ulei si apa = problema ulei ... necesita schimbare sau priblema presiune 2- bec (!)doar cu cel de la apa ... motorul fierbe ...verifica termostat instalatie de racire 3- bec (!) aprins singur ... defectiune frana = verifici ICP , nivel lichid sau placute ... FARANA DE MANA are chiar lanca martorul (!) unul separat (P) care se aprinde cand este trasa frana de mana ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
rake1824 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 March 07 ![]() |
am gasit solutia! Se desurubeaza senzorul care este pe pompa de frana pe partea dinspre aripa (este greu accesibil dar se poate) folosind o cheie de 22 (parca). Nu o sa curga nimic ... Dupa ce se scoate senzorul se apasa cu degetul pe elementul de presiune (un "stut" subtirel) de cateva ori si apoi se monteaza la loc . |
--------------------
dacia
nova
2000/gli
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
asta la motoarele p injectie...dar la al eu p carburatie ce trebuie sa-i fac pt a nu mai sta aprins?!
sta doar pe contact...dupa ce pornesc motorul nu mai e aprins...are ceva?! |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
NU
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#8
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu se aprinde sau dupa caz daca ramane aprins dupa pornire atunci ai probleme ... in rest ... este normal ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
rake1824 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 March 07 ![]() |
mihai070 am vazut ca esti meserias, explica-mi si mie de ce ramane becul aprins (!) daca am scop papucii de la martorul de nivel si de la cel de presiune? Unde se inchide circuitul daca astea sun scoase din schema? poate sa dea la masa pe undeva la bord?
am incercat sa gasesc unde se duc firele de la martori dar nu am gasit. vreo sugestie? |
--------------------
dacia
nova
2000/gli
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#10
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai placuțe de frână cu martor de uzură? Acolo ar putea face masă, dacă sunt tocite placuțele sau firele atârnă și ating caroseria, suspensia, etc...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Exact ce a spus catalin + contactele de la borcanul cu lichid de frana ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
rake1824 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 March 07 ![]() |
nimeni nu s-a gandit ca masina este o dacie nenorocita si este facuta de romani. am gasit cauza: mufa de la panoul de bord atingea caroseria si dadea la masa. asta a fost cauza. ce spuneti de asta. va gandeati ca poate fi vorba de asa ceva. masini facute de romani.
|
--------------------
dacia
nova
2000/gli
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacia...imprevizibilă
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
gti98 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Chiar ieri am umblat la minunatul "tablou de bord" de Nova GTi (sau GLi) si nu pot sa-mi dau seama cum putea ajunge vreunul din cele 4 conectoare (de fapt cred ca e unul din cele 2 din partea dreapta?) sa atinga masa... In fine, e destul de clar!
Bine ai venit in clubul DACIA!!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
iiarco |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 April 07 ![]() |
rake 1824, eu am avut aceasi problema. La mine a fost capacu de la sonda, de la plutitor, nu-si revenea uneori.
|
--------------------
Dacia
NOVA
GTi 2000
- TM 12 AMY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 22:45 |