DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> martor avertizor avarie nova GLi

rake1824
post 12 Mar 2007, 07:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 12 March 07




am martorul avertizor (!) aprins. aveti idee din ce cauza?
am verificat lichidul de frana si frana de mana.
merci.


--------------------
dacia nova 2000/gli
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Mar 2007, 07:56
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai o cautare nu ar strica tongue.gif ...
si 2 ... cred ca ai pompa in avarie ... (cauta topicul ...) sau placute uzat excesiv (daca au senzor) sau daca ai pompa cu ICP ... posibil sa fie de vina ...

Stiu ca sunt cam multe sau ... dar verifica pe rand ... pentru inceput scoate papucul de la ICP daca se stinge ai scapat ieftin ... desfaci monocontactul si il pui la loc ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rake1824
post 19 Mar 2007, 21:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 12 March 07




QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2007, 08:56)
Pai o cautare nu ar strica  tongue.gif ...
si 2 ... cred ca ai pompa in avarie ... (cauta topicul ...) sau placute uzat excesiv (daca au senzor) sau daca ai pompa cu ICP ... posibil sa fie de vina ...

Stiu ca sunt cam multe sau ... dar verifica pe rand ... pentru inceput scoate papucul de la ICP daca se stinge ai scapat ieftin ... desfaci monocontactul si il pui la loc ...
*



eu sunt novice in asa ceva. poti sa imi explici mai detaliat ce tb. sa fac.
am fost cu masina la un electrician si a rezolvat problema, dar a doua zi s-a aprins din nou becul respectiv. Pot sa spun ca am scos papucii de la pompa de frana si nu s-a intamplat nimic. De asemenea, de la vechiul proprietar am aflat ca a avut placute de frana cu sensori de uzura (cam asa a spus) dar le-a schimbat si a pus de dacie normala.
poate fi aceasta cauza?
merci anticipat!



--------------------
dacia nova 2000/gli
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 20 Mar 2007, 00:08
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




ok mai pe intelesul tau .... verifica starea placutelor (firul de senzor sa nu se atinga de caroseria masinii ca o sa iti aprinda becul) nivelul lichid de frana ... si daca ai papucul conestat la ICP ...(sau intra pe mess la mihai0070 si discutam acolo detalii)
2 la mana verifica daca merge monocontactul de la ulei si senzorul de temperatura ... si daca merg becutile din bord (asta dupa ce ai ferificat tot la frana ) becul ala de mai aprinde si in urmatoarele situatii
1- bec (!) aprins cu becul de la ulei si apa = problema ulei ... necesita schimbare sau priblema presiune
2- bec (!)doar cu cel de la apa ... motorul fierbe ...verifica termostat instalatie de racire
3- bec (!) aprins singur ... defectiune frana = verifici ICP , nivel lichid sau placute ...

FARANA DE MANA are chiar lanca martorul (!) unul separat (P) care se aprinde cand este trasa frana de mana ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rake1824
post 25 Mar 2007, 08:19
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 12 March 07





am gasit solutia!

Se desurubeaza senzorul care este pe pompa de frana pe partea dinspre aripa (este greu accesibil dar se poate) folosind o cheie de 22 (parca). Nu o sa curga nimic ...
Dupa ce se scoate senzorul se apasa cu degetul pe elementul de presiune (un "stut" subtirel) de cateva ori si apoi se monteaza la loc .


--------------------
dacia nova 2000/gli
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 31 Mar 2007, 20:22
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




asta la motoarele p injectie...dar la al eu p carburatie ce trebuie sa-i fac pt a nu mai sta aprins?!
sta doar pe contact...dupa ce pornesc motorul nu mai e aprins...are ceva?!


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 31 Mar 2007, 21:30
Post #7


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




NU biggrin.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 1 Apr 2007, 19:09
Post #8


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Daca nu se aprinde sau dupa caz daca ramane aprins dupa pornire atunci ai probleme ... in rest ... este normal ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rake1824
post 5 Apr 2007, 16:10
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 12 March 07




mihai070 am vazut ca esti meserias, explica-mi si mie de ce ramane becul aprins (!) daca am scop papucii de la martorul de nivel si de la cel de presiune? Unde se inchide circuitul daca astea sun scoase din schema? poate sa dea la masa pe undeva la bord?
am incercat sa gasesc unde se duc firele de la martori dar nu am gasit. vreo sugestie?


--------------------
dacia nova 2000/gli
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Apr 2007, 16:20
Post #10


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ai placuțe de frână cu martor de uzură? Acolo ar putea face masă, dacă sunt tocite placuțele sau firele atârnă și ating caroseria, suspensia, etc...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 5 Apr 2007, 16:48
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Exact ce a spus catalin + contactele de la borcanul cu lichid de frana ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rake1824
post 9 Apr 2007, 21:09
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 12 March 07




nimeni nu s-a gandit ca masina este o dacie nenorocita si este facuta de romani. am gasit cauza: mufa de la panoul de bord atingea caroseria si dadea la masa. asta a fost cauza. ce spuneti de asta. va gandeati ca poate fi vorba de asa ceva. masini facute de romani.


--------------------
dacia nova 2000/gli
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Apr 2007, 21:20
Post #13


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacia...imprevizibilă radmasa.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 15 Apr 2007, 19:33
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Chiar ieri am umblat la minunatul "tablou de bord" de Nova GTi (sau GLi) si nu pot sa-mi dau seama cum putea ajunge vreunul din cele 4 conectoare (de fapt cred ca e unul din cele 2 din partea dreapta?) sa atinga masa... In fine, e destul de clar!
Bine ai venit in clubul DACIA!!!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iiarco
post 25 Apr 2007, 10:56
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 April 07




rake 1824, eu am avut aceasi problema. La mine a fost capacu de la sonda, de la plutitor, nu-si revenea uneori.


--------------------
Dacia NOVA GTi 2000 - TM 12 AMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 22:45
Forum Renault