DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cred ca am o problema cu presiunea la ulei, presiunea creste apoi scade

rusu_i
post 27 May 2007, 22:31
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 27 May 07
From: Timisoara




Salut. Acum 1 luna si ceva mi-am luat o dacie din '95, merge bine, motorasul trage, porneste la cheie tot timpul, numai ca am observat ca atunci cand pornesc masina presiunea la ulei urca pe ceasul ala si ajunge intre liniuta 2 si 3, adica pe la mijloc, apoi dupa ce conduc vreo 10-15 minute presiunea scade si ajunge pana pe la prima liniuta de jos (beculetzul ala rosu nu sa aprins niciodata cand scade presiunea).E normal? Iar daca nu, din ce cauza scade presiunea? Sa fie de la ulei(un vecin mi-a zis ca uleiul e pre subtire)? uleiul si filtrul nu l-am schimbat cand am cumparat-o pentru ca uleiul nu e inca negru.
mersi mult pentru sfaturi


--------------------
FORD FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11 2008 - TM-..-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 27 May 2007, 22:42
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




eu zic ca e bine sa-i schimbi uleiul si filtrul de fiecare data cand cumperi o masina fiindca nu sti ce amestecaturi de uleiuri mai baga vechiul proprietar. are dreptate vecinul. poate fi prea subtire uleiul


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 28 May 2007, 02:19
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




In functie de tipul (viscozitatea) uleiului, lucrurile se intimpla in mare cam asa: la pornire, cu motorul rece, presiunea urca pina pe la 5 bari sau un pic peste. Cit timp uleiul e rece, presiunea variaza - cu turatia - in partea de sus a ceasului. Cind motorul s-a incalzit, la ralenti acul va sta la 2 bari sau un pic sub, iar in sarcina presiunea va varia cu turatia in partea de mijloc. Deci la tine pare normal.

Teoretic, ar cam trebui sa schimbi uleiul la o masina sh, pentru ca nu stii ce este de fapt. La fel lichidul de frina si lichidul de racire, filtru benzina si aer etc.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 May 2007, 07:37
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Mie presiunea imi sta si la 1 cand motorul este foarte cald ... dar se apropie schimbul de ulei ... este de inteles ... valori normale ... la motor cald ...la relanti 750-800 rpm presiune minim 0.7 bari la turatie 3500 rpm 3 - 4 bari ... asa ca esti in limite ... recomandare ... schimba toate lichidele ... (racire , ulei motor, ulei cutie, lichid de frana )


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 00:29
Forum Renault