DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Soc, nu am avut vreun soc, e vb. de soc...

RIon
post 8 Oct 2004, 21:40
Post #1


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Cum se regleaza corect socul?
Daca il trag la maxim, e prea mult aer, si nu merge.
Daca il trag jumate sau trei sferturi, e ok pt. motor, dar...la accelerari usoare, intra singur... si nu stiu de ce. Cateodata si fara accelerari intra...
???

This post has been edited by RIon: 9 Oct 2004, 09:25


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 9 Oct 2004, 10:25
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




nobody, nothing, yet?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 9 Oct 2004, 10:30
Post #3


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti





pai trebuie sa identifici care "sarma" soch-ului (cica asa se scrie) de la carburator si sa o relglezi de acolo, probabil ai tras o data mai tare si s-a smuls un pic.
nu stiu cum este la Nova (probabil carb dublucorp) dar la berlina este foarte usor sa-ti dai seama.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 9 Oct 2004, 10:42
Post #4


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




pai daca tot intra singur, mie mi se pare ca ar fi prea intinsa, nu????


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 9 Oct 2004, 10:44
Post #5


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




s-ar putea sa agate pe undeva, oricum fara o verificare ochiometrica nu prea pot sa te ajut mai mult.

partea buna este ca nu e ceva grav, asa ca nu ai decat sa tragi capota si sa misti de sarmele care vin la carburator, nu-ti fie teama atat timp cat nu umbli la jigloare nu prea ai ce sa strici


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 9 Oct 2004, 10:57
Post #6


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




nu mi-e teama, insa nu prea imi fac o idee completa...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cromo
post 10 Oct 2004, 09:19
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 1 October 04
From: Bucuresti




Aceeași problemă să zic o am și eu pe berlină, însă nu mă deranjează.
La mine, cablu de șoc revine "automat" pentru că, din prea mult zel, m-am apucat să lubrifiez binișor, atât acest fir cât și cămașa sa, motiv pentru care acum lunecă foarte ușor una prin alta.
Vrei ca la cursă maximă a șocului să ai clapeta închisă parțial (2/3)? Dacă sistemul este ca la berlină (asta nu știu), lasă cablul de șoc mai lung (problema va apare la împingerea șocului pentru că acesta nu va mai ajunge până la poziția inferioară minimă).

This post has been edited by cromo: 10 Oct 2004, 09:24


--------------------
Dacia 1310 TX 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 10 Oct 2004, 09:45
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Cand socul este tras la maxim clapeta de soc trecuie sa fie complet inchisa. Altfel nu va mai porni la -10 grade. Din sarma care leaga socul de acceleratie se regleaza deschiderea clapetei de acceleratie. Se regleaza cu carburatorul demontat de pe motor. Nu mai stiu exact cat trebuie sa fie descchisa acceleratia cand socul e tras la maxim. Parca 1,3 - 1,4 mm intre marginea clapetei de acceleratie si corpul carburatorului. E foarte important acesyt reglaj petru functionarea motorului cu socul tras si pentru pornirea la rece!


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cromo
post 10 Oct 2004, 09:58
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 1 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(cristidb @ 10 Oct 2004, 10:45)
Cand socul este tras la maxim clapeta de soc trecuie sa fie complet inchisa. Altfel nu va mai porni la -10 grade.
*


Da, este perfect adevărat și subscriu.


--------------------
Dacia 1310 TX 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 10 Oct 2004, 10:12
Post #10


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




cred ca acuma sta... am facut un test. e ok. for now...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th June 2025 - 08:42
Forum Renault