Soc, nu am avut vreun soc, e vb. de soc...
![]() ![]() ![]() |
Soc, nu am avut vreun soc, e vb. de soc...
RIon |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
nobody, nothing, yet?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
tarzy |
![]()
Post
#3
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
pai trebuie sa identifici care "sarma" soch-ului (cica asa se scrie) de la carburator si sa o relglezi de acolo, probabil ai tras o data mai tare si s-a smuls un pic. nu stiu cum este la Nova (probabil carb dublucorp) dar la berlina este foarte usor sa-ti dai seama. |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
RIon |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
pai daca tot intra singur, mie mi se pare ca ar fi prea intinsa, nu????
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
tarzy |
![]()
Post
#5
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
s-ar putea sa agate pe undeva, oricum fara o verificare ochiometrica nu prea pot sa te ajut mai mult.
partea buna este ca nu e ceva grav, asa ca nu ai decat sa tragi capota si sa misti de sarmele care vin la carburator, nu-ti fie teama atat timp cat nu umbli la jigloare nu prea ai ce sa strici |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
nu mi-e teama, insa nu prea imi fac o idee completa...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cromo |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 1 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Aceeași problemă să zic o am și eu pe berlină, însă nu mă deranjează.
La mine, cablu de șoc revine "automat" pentru că, din prea mult zel, m-am apucat să lubrifiez binișor, atât acest fir cât și cămașa sa, motiv pentru care acum lunecă foarte ușor una prin alta. Vrei ca la cursă maximă a șocului să ai clapeta închisă parțial (2/3)? Dacă sistemul este ca la berlină (asta nu știu), lasă cablul de șoc mai lung (problema va apare la împingerea șocului pentru că acesta nu va mai ajunge până la poziția inferioară minimă). This post has been edited by cromo: 10 Oct 2004, 09:24 |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
|
|
cristidb |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cand socul este tras la maxim clapeta de soc trecuie sa fie complet inchisa. Altfel nu va mai porni la -10 grade. Din sarma care leaga socul de acceleratie se regleaza deschiderea clapetei de acceleratie. Se regleaza cu carburatorul demontat de pe motor. Nu mai stiu exact cat trebuie sa fie descchisa acceleratia cand socul e tras la maxim. Parca 1,3 - 1,4 mm intre marginea clapetei de acceleratie si corpul carburatorului. E foarte important acesyt reglaj petru functionarea motorului cu socul tras si pentru pornirea la rece!
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
cromo |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 1 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
|
|
RIon |
![]()
Post
#10
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
cred ca acuma sta... am facut un test. e ok. for now...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th June 2025 - 08:42 |