Servo-Frana
![]() ![]() ![]() |
Servo-Frana
apollo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
||
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|||
nh1980ro |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai depinde ce Dacie e. Din ce an? Cu injectie? fara injectie?
Daciile mai noi (nu mai stiu din ce an) au comanda pentru dirijarea aerului (la picioare, in fata, la geam) pe niste membrane pneumatice (vacumatice sau ceva de genul). Aerul necesar pentru ele se ia printr-un "T" care e pus pe furtunul care duce la servofrana. Si daca e ceva spart pe la membranele respective aerul iese pe acolo si motorul merge aiurea si nici nu are frana ca lumea. Daca are comanda pe sarme, atunci e posibil sa fie ori defecta supapa respectiva (se poate sa fie defecta si de noua), ori e ciupita membrana pompei de servo. Frana tine bine? |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La mine cand scot furtunul, creste turatia, il obturez, merge rau motorul..e bine sau rau?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
autom |
![]()
Post
#4
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiu ca atunci cand scot furtunul moare motorul ... atunci se subintelege ca nu trage aer fals
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(autom @ 26 Apr 2007, 07:30) Amestec bogat la relanti presupun?! Oricum merge perfect rotund, bujiile nu au nici cea mai mica urma de funingine, chiar daca merg la rece in oras. Sunt argintiu-caramiziu...de asemenea nici urma de fum negru. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
autom |
![]()
Post
#7
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(argon @ 26 Apr 2007, 07:42) Amestec bogat la relanti presupun?! Oricum merge perfect rotund, bujiile nu au nici cea mai mica urma de funingine, chiar daca merg la rece in oras. Sunt argintiu-caramiziu...de asemenea nici urma de fum negru. Oricum la relanti amestecul este imbogatit. Dar cred ca la tine este imbogatit mai mult decat e cazul. Parerea mea.......... Noxele cum au iesit la ITP? Bujiile arata bine caci sunt de calitate si permit o disipare corespunzatoare a temperaturii rezultate (captata de bujie) din camera de ardere. Deci se autocurata . Va salut cu spor. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
apollo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
e o dacie din `89
![]() Nici frana nu prea il tine.Pedala la fund si de abia incetineste masina. E serva dusa?Pe undeva trage aer fals...dar pe unde?ca toate sunt schimbate inca ceva.de ce masina scoate fum negru in turatii de peste 4000RPM. This post has been edited by apollo: 26 Apr 2007, 13:10 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
PaulT |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu ii tine nici frana,e ciupita membrana de la servo.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
am inteles ca la mine ar fi de vina un simering de pe ax, in interiorul oalei de servo, scapa vacum intre tija si membrana. are cineva idee de o metoda cat mai simpla de schimbare?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
in cazul asta, alta servo,nu?
faza cu fumul negru in turatie?de ce scoate fum negru? Acum ceva timp in urma, observ ceva umed pe mocheta. Dupa ce am pus mana mi-am dat seama ca e lichid de frana.Cand ma uit sub bord, se vedea cum prin tija aceea care impinge pedala, curgea lichid de frana. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
EU am rezolvat problema, era de la cuiul ce regleaza amestecul la relanti. Era neconform, de cooperativa mama-dracu, si tragea cat amestec dorea la relanti cand apasam frana. Am comparat cu vechiul cui, si diferea terminatia, tamburusul ala din capat era mai scurt si mai gros . Deci atentie la ce porcarii cumparati din magazin.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(apollo @ 26 Apr 2007, 13:28) Acum ceva timp in urma, observ ceva umed pe mocheta. Dupa ce am pus mana mi-am dat seama ca e lichid de frana.Cand ma uit sub bord, se vedea cum prin tija aceea care impinge pedala, curgea lichid de frana. Apari ca avind Nova, asta are servo; deci tu gasesti lichid pe mocheta CU servo? In cazul asta vei avea de schimbat atit servo cit si pompa sau macar garniturile (schimbul de garnituri NUMAI daca ti le schimba cineva care STIE cu adevarat ce face). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
apollo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 27 Apr 2007, 12:21) Apari ca avind Nova, asta are servo; deci tu gasesti lichid pe mocheta CU servo? In cazul asta vei avea de schimbat atit servo cit si pompa sau macar garniturile (schimbul de garnituri NUMAI daca ti le schimba cineva care STIE cu adevarat ce face). Liviu , stiu ca apar cu Nova, dar am zis ca e vorba de o dacie 1310 cu 4 faruri. prietenul asta al meu nu stie ce e internetul si m-a rugat sa-l ajut. Cum situatia ma depasea si pe mine, am preferat sa intreb aici. la ce garnituri te referi?cele din pompa? aaaa.. tin sa precizez ca pompa e nou-nouta.are 1 saptamana.nu ii mai curge lichid pe covoras, dar nu are frane si relantiu instabil plus un zgomot ciudat la motor.daca scot furtunul din servo, se amplifica zgomotul si daca pun degetul sau obturez furtunul,zgomotul dispare plus ca motorul toarce si devine stabil relantiul. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
sik |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
problema a fost mai demult; it zic eu etapele; ii pierdea lichid de frana si nu stia pe unde... pe la etrieri nu... dar unde? pe la garniturile le da pompa iar lichidul de frana a coborat in pomapa de servo caruia ia mancat membrana...
am patito si eu acum 2 luni la fel solutia: schimbat garniturile in pompa de frana si inlocuit servo |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
maseax |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
Una bucata intrebare:
Cat de greu se schimba garniturile astea de la Serva? La mine cand calc frana "fasaie" ceva in spatele pedalei. Am vrut sa dau serva jos sa-i schimb membrana dar m-am razgandit. Are cineva vreo poza cu o serva "sectionata"? Liviu e chiar asa de greu de schimbat? EDIT: QUOTE In cazul asta vei avea de schimbat atit servo cit si pompa sau macar garniturile (schimbul de garnituri NUMAI daca ti le schimba cineva care STIE cu adevarat ce face). Te referi la garniturile de la pompa sau are si serva ceva garnituri in afara de membrana? La pompa de frana nu se schimba greu.Dar tre sa stai "geana" sa nu ciupeste vreo garnitura si sa-i pui si de retur una. This post has been edited by maseax: 27 Apr 2007, 23:31 |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
sik |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
se referea doar la garniturile din pompa de frana; cele din servo sunt f greu de schimbat; iar daca reusesti in maxim o luna o sa fasaie iar...
|
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#18
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@Apollo:
dupa cum ti s-a raspuns, era vorba de garniturile din pompa; pe cele de la servomecanism nu le poti schimba tu, cel putin nu asa simplu. Trebuie presa, atentie, experienta si, vorba colegului, e posibil sa fisiie iarasi in scurt timp daca lucrarea nu e facuta bine. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
apollo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Mersi.
S-a rezolvat. Se poate inchide ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Adica? Scrie solutia, poate va fi de folos si altora.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brynkey |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 May 07 ![]() |
![]() problema se rezolva in urmatoarele modalitati: 1.ori schimbi pompa de frana ori schimi garniturile la pompa (la un mecanic bun) ![]() 2.membrana la servo frana este fisurata deci trage aer fals;se recomanda inlocuirea ei 3 sa fie bine reglat amestecul |
--------------------
dacia
1310
an 1987/motor 1.400/5 trepte
- VN 99 SXY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:25 |