Cum scot pistonul din pompa de frână?, Înlocuirea garniturilor pompei de frână.
![]() ![]() ![]() |
Cum scot pistonul din pompa de frână?, Înlocuirea garniturilor pompei de frână.
adrian.peter |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() struggling passionate Group: Members Posts: 23 Joined: 18 March 07 From: București, România ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1984
- NT 06 JMT
|
|||
Tossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Cand ai sa scoti, daca nu ai scos deja borcanasul de pe corpul pompei, prin tragere apropo, sa te uiti in orificiile unde intra acest borcan si o sa vezi capetele unor stifturi pe care trebuie sa le scoti cu o sarma de diam pana intr-un milimetru. Aceste stifturi au o mica gaurica in varful lor, tocmai buna pentru a baga o sarma pe acolo.
P.S. sunt doua stifturi, unul in fiecare gaura. Spor. |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
adrian.peter |
![]()
Post
#3
|
![]() struggling passionate Group: Members Posts: 23 Joined: 18 March 07 From: București, România ![]() |
am văzut știfturile. găurile nu le-am văzut, dar o să încerc. mă gândeam eu că trebuie să fie o metodă de a trage știfturile alea afară.
mersi fain. |
--------------------
Dacia
1300
1984
- NT 06 JMT
|
|
adrian.peter |
![]()
Post
#4
|
![]() struggling passionate Group: Members Posts: 23 Joined: 18 March 07 From: București, România ![]() |
gata, s-a rezolvat. întradevăr, erau găurelele alea acolo, dar mi-a ieșit sufletul până am scos știfturile. un meseriaș, care a umblat, probabil, la pompă, le-a bătut de erau aproape obturate complet. ca să nu mai zic că unul din ele era orientat cu gaura spre perete. a fost un exercițiu de contorsionism să bag o sârmă pe acolo.
mulțumesc mult |
--------------------
Dacia
1300
1984
- NT 06 JMT
|
|
adrian.peter |
![]()
Post
#5
|
![]() struggling passionate Group: Members Posts: 23 Joined: 18 March 07 From: București, România ![]() |
ca o remarcă: cine a putut să fie așa de tâmpit să inventeze un astfel de sistem, pentru extragerea știfturilor? și, dacă se rupe buza aia, a știftului, ce faci? arunci pompa?
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1984
- NT 06 JMT
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De fiecare data cind se umbla in pompa se recomanda schimbarea stifturilor elastice. Eu nu le scot cu sirma, e chin; folosesc o surubelnita compromisa si profilata la virf asa incit sa intre in gaurica aia sau, la nevoie un cleste pentru inele "Seiger" care are virfurile deja profilate.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
adrian.peter |
![]()
Post
#7
|
![]() struggling passionate Group: Members Posts: 23 Joined: 18 March 07 From: București, România ![]() |
da, bună idee. dar mie tot stupidă mi se pare abordarea cu găurelele. oricum, sper să nu mai umblu le ea o vreme îndelungată. mersi de sfat.
|
--------------------
Dacia
1300
1984
- NT 06 JMT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 14:20 |