DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> trepidatii

AAlpine1
post 30 May 2007, 14:09
Post #31


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




trebuie sa mai existe cineva in spate la unghiuri pt ca el taia factura pe care nu scria ciclop..........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 31 May 2007, 12:02
Post #32


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




am facut-o la nea georgescu:)azi schimb rotile;) sa vad care e treaba,dar eu am facut geometria anu trecut si tot asa facea.am facut-o si acum si tot asa face sad.gif

1 Jun 2007, 11:42:
aseara am schimbat rotile pe fata.s-au diminuat trepidatiile.apar la 130+ acuma.nu mai tremura asa de rau volanu,dar parca trepidatiile sau mutat in planseu.imi tremura picioru pe pedal de acceleratie./

This post has been edited by ydaniel: 1 Jun 2007, 11:42


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kostyka
post 1 Jun 2007, 16:46
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 October 06
From: Irun, Guipuzkoa, Spania




Problema cu trepidatiile resimtite in volan dupa 80 km/h pot fi datorate dezechilibrului dinamic al rotilor, care nu trebuie sa sepaseasca pt. masini cu viteza de pana la 145 km/h, valoarea de 100g*cm pe flanc, cu anvelopa montata pe janta, sau 20g*cm pe ambele flancuri fara anvelopa.
Recomandarea mea este sa te duci la un atelier service sa le ceri sa iti echilibreze rotile de pe fata, pt. inceput. Bine ar fi pe toate.
In componenta rotii, ca organ al autovehiculului, intra partea metalica numita "popular" janta, desi ea e cea care se numeste roata, si anvelopa. Corect ar fi sa se vorbeasca de roata echipata cu anvelopa, atunci cand partea metalica are pusa anvelopa pe ea. Pot exista doua situatii: 1. Janta are dezechilibru mai mare de 20g*cm, sau anvelopa are dezechilbru mare. Oricum, nu trebuie ca roata echipata cu pneu sa depaseasca 100g*cm.


--------------------
RENAULT MEGAN GRAND SCENIC LUXURY PRIVILEGE 2004 / 1,9 DCI / 120 CV - 4118CXH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Jun 2007, 07:18
Post #34


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




deci am schimbat anvelopele si trepidatiile sau mai atenuat.jantele nu sunt strambe,si am fost pana acu la 3 vulcanizari.asta de cand mi-a aparut pb.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Jun 2007, 14:54
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Dar cu trepidatiile de pe "capre" ce ai rezolvat?Alea de care povesteai mai demult.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 4 Jun 2007, 16:18
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Este posibil asa cum s-a si sugerat ca planetarele sa fie dezechilibrate ele. E drept ca n-am vazut niciodata la Renault greutati de echilibrare pe planetare, dar la Honda am vazut.

Sau este posibil sa fie strimbe planetarele. Ma gindesc la asa ceva mai ales pentru ca vibratia apare la turatii mari, deci sugereaza o masa mica cara la turatii mici nu se simte. O roata are masa mare si distribuita la raza mai mare, ceea ce da un moment cinetic mai mare, care se face simtit la turatii mai mici. Nu exista neaparat un interval predilect de turatie/viteza. Eu am avut vibratii de la roti neechilibrate la 40km/h, care dispareau la 60km/h, asa ca vezi. Si nu te gindi ca daca ai schimbat planetarele si sunt noi, sunt mai presus de orice banuiala. Cutia de viteze si celelalte organe de transmisie nu produc vibratii care sa se resimta in volan. Dupa ce ai schimbat atitea cauciucuri si roti, eu mi-as pune banii pe planetare si amortizoare. Asta bineinteles considerind ca ai verificat suruburi, pivoti, etc, etc. Adica sa nu descoperim ca ti s-a slabit vreun surub la caseta de directie doamne fereste sau o chestie d-asta elementara.

This post has been edited by Gheorghedracu: 4 Jun 2007, 16:26


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 Jun 2007, 07:32
Post #37


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Chiar! Poti incerca sa cocoti masina pe elevator, sa dai rotile jos (ca sa n-ai masa mare in miscare de rotatie), sa angajezi tr a 5-a si s-o arzi in 140km/h. Astfel poti verifica atent daca fuleaza vreo planetara.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 Jun 2007, 09:04
Post #38


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




am facut asa.am schimbat anvelopele.pe 9 iulie imi schimb cutia:) asta noua are fix 60.000km si cu raport de 8x33.asa pai detaliati cum se schimba simmeringurile la cv.trebuie neaparat scula speciala?smile.gif
mai zic odata ca am SUSPENSIE NOUA;)

This post has been edited by ydaniel: 5 Jun 2007, 09:05


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Jun 2007, 09:42
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Acea cutie noua ai de gind s-o desfaci bucati? Daca da, desi imi spuneai ca e perfecta, caz in care n-as recomanda asta, simeringurile se scot usor, ca le "bati dintr-o parte si ies in alta.
Daca nu si nu vrei sa umbli la acele piulite de reglaj (ceea ce iarasi iti recomand) incerci sa scoti fortat acele simeringuri din locas, cu o surubelnita introdusa pe linga arborele planetar, nu pe linga locul lui din piulita. Chiar daca il sfisii, e vechi, nu se supara nimeni.
La montaj, ungi noul simering cu putin silicon, in eventualitatea ca ai zgiriat piulita in locasul simeringului. Atentie cit ii introduci in locas, daca sint prea mult, nu mai ies.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Jun 2007, 12:43
Post #40


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai vaselina de etansat gasesc?nu vreau 2+2 silicon rosu sau negru.pai inca nu m-am apucat,sunt ocupat cu sportu si cu scoala


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GR 01 NVN
post 5 Aug 2011, 20:11
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 27 June 10
From: GIURGIU




am si eu o problema asemanatoare...ca sa nu mai fac alt topic o spun aici...am o dacie 1310 berlina,1999 si in jurul vitezei de 70-80km/h masina trepideaza toata,nu conteaza ca o accelerez sau nu...sub aceasta viteza si peste masina se comporta foarte bine...am schimbat rotile cu totul de la alta pe care o am din 1995 si stiam ca nu trepideaza si tot asa face sad.gif ce ar putea fi?

This post has been edited by GR 01 NVN: 5 Aug 2011, 20:12


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - GR 27 CCD
Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 15:53
Forum Renault