trepidatii
![]() ![]() ![]() |
trepidatii
AAlpine1 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|||
ydaniel |
![]()
Post
#32
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
am facut-o la nea georgescu:)azi schimb rotile;) sa vad care e treaba,dar eu am facut geometria anu trecut si tot asa facea.am facut-o si acum si tot asa face
![]() 1 Jun 2007, 11:42: aseara am schimbat rotile pe fata.s-au diminuat trepidatiile.apar la 130+ acuma.nu mai tremura asa de rau volanu,dar parca trepidatiile sau mutat in planseu.imi tremura picioru pe pedal de acceleratie./ This post has been edited by ydaniel: 1 Jun 2007, 11:42 |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
kostyka |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 17 October 06 From: Irun, Guipuzkoa, Spania ![]() |
Problema cu trepidatiile resimtite in volan dupa 80 km/h pot fi datorate dezechilibrului dinamic al rotilor, care nu trebuie sa sepaseasca pt. masini cu viteza de pana la 145 km/h, valoarea de 100g*cm pe flanc, cu anvelopa montata pe janta, sau 20g*cm pe ambele flancuri fara anvelopa.
Recomandarea mea este sa te duci la un atelier service sa le ceri sa iti echilibreze rotile de pe fata, pt. inceput. Bine ar fi pe toate. In componenta rotii, ca organ al autovehiculului, intra partea metalica numita "popular" janta, desi ea e cea care se numeste roata, si anvelopa. Corect ar fi sa se vorbeasca de roata echipata cu anvelopa, atunci cand partea metalica are pusa anvelopa pe ea. Pot exista doua situatii: 1. Janta are dezechilibru mai mare de 20g*cm, sau anvelopa are dezechilbru mare. Oricum, nu trebuie ca roata echipata cu pneu sa depaseasca 100g*cm. |
--------------------
RENAULT
MEGAN GRAND SCENIC LUXURY PRIVILEGE
2004 / 1,9 DCI / 120 CV
- 4118CXH
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#34
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
deci am schimbat anvelopele si trepidatiile sau mai atenuat.jantele nu sunt strambe,si am fost pana acu la 3 vulcanizari.asta de cand mi-a aparut pb.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Dar cu trepidatiile de pe "capre" ce ai rezolvat?Alea de care povesteai mai demult.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Este posibil asa cum s-a si sugerat ca planetarele sa fie dezechilibrate ele. E drept ca n-am vazut niciodata la Renault greutati de echilibrare pe planetare, dar la Honda am vazut.
Sau este posibil sa fie strimbe planetarele. Ma gindesc la asa ceva mai ales pentru ca vibratia apare la turatii mari, deci sugereaza o masa mica cara la turatii mici nu se simte. O roata are masa mare si distribuita la raza mai mare, ceea ce da un moment cinetic mai mare, care se face simtit la turatii mai mici. Nu exista neaparat un interval predilect de turatie/viteza. Eu am avut vibratii de la roti neechilibrate la 40km/h, care dispareau la 60km/h, asa ca vezi. Si nu te gindi ca daca ai schimbat planetarele si sunt noi, sunt mai presus de orice banuiala. Cutia de viteze si celelalte organe de transmisie nu produc vibratii care sa se resimta in volan. Dupa ce ai schimbat atitea cauciucuri si roti, eu mi-as pune banii pe planetare si amortizoare. Asta bineinteles considerind ca ai verificat suruburi, pivoti, etc, etc. Adica sa nu descoperim ca ti s-a slabit vreun surub la caseta de directie doamne fereste sau o chestie d-asta elementara. This post has been edited by Gheorghedracu: 4 Jun 2007, 16:26 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#37
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Chiar! Poti incerca sa cocoti masina pe elevator, sa dai rotile jos (ca sa n-ai masa mare in miscare de rotatie), sa angajezi tr a 5-a si s-o arzi in 140km/h. Astfel poti verifica atent daca fuleaza vreo planetara.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#38
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
am facut asa.am schimbat anvelopele.pe 9 iulie imi schimb cutia:) asta noua are fix 60.000km si cu raport de 8x33.asa pai detaliati cum se schimba simmeringurile la cv.trebuie neaparat scula speciala?
![]() mai zic odata ca am SUSPENSIE NOUA;) This post has been edited by ydaniel: 5 Jun 2007, 09:05 |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Acea cutie noua ai de gind s-o desfaci bucati? Daca da, desi imi spuneai ca e perfecta, caz in care n-as recomanda asta, simeringurile se scot usor, ca le "bati dintr-o parte si ies in alta.
Daca nu si nu vrei sa umbli la acele piulite de reglaj (ceea ce iarasi iti recomand) incerci sa scoti fortat acele simeringuri din locas, cu o surubelnita introdusa pe linga arborele planetar, nu pe linga locul lui din piulita. Chiar daca il sfisii, e vechi, nu se supara nimeni. La montaj, ungi noul simering cu putin silicon, in eventualitatea ca ai zgiriat piulita in locasul simeringului. Atentie cit ii introduci in locas, daca sint prea mult, nu mai ies. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#40
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai vaselina de etansat gasesc?nu vreau 2+2 silicon rosu sau negru.pai inca nu m-am apucat,sunt ocupat cu sportu si cu scoala
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
GR 01 NVN |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU ![]() |
am si eu o problema asemanatoare...ca sa nu mai fac alt topic o spun aici...am o dacie 1310 berlina,1999 si in jurul vitezei de 70-80km/h masina trepideaza toata,nu conteaza ca o accelerez sau nu...sub aceasta viteza si peste masina se comporta foarte bine...am schimbat rotile cu totul de la alta pe care o am din 1995 si stiam ca nu trepideaza si tot asa face
![]() This post has been edited by GR 01 NVN: 5 Aug 2011, 20:12 |
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 15:53 |