DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reparatie Dacia 1410, schimbare pivoti, bucsi, bietele etc.

weeezer
post 27 Sep 2007, 12:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 September 07




Intai si-ntai, salutare (asta e primul meu post biggrin.gif).

Am o batranica, Dacia 1410 din '95, cu vreo 80.000 km la bord, masina care a fost condusa de taica-miu pana acum vreun an. Apoi masina a stat in parcare neatinsa timp de 6 luni, dupa care am luat eu permisul de conducere si am inceput sa merg cu ea. Dupa ce i-am schimbat bateria, n-am prea avut probleme. Decat pe dimineata + vreme racoroasa, cu pornirile. Dar asta am inteles ca e universal valabil la masinile pe carburator.

Acum vreo 2 saptamani am fost intr-un service unde am solicitat sa-i faca un control mai amanuntit. In urma controlului (doar "pe dedesubt", ca sa zic asa, de motor nu s-au atins), au descoperit ei ca mi-ar trebui urmatoarele piese schimbate (am atasat foaia de la ei. Ceea ce este pe foaia A4 reprezinta piesele + preturile pieselor, iar pe foicica mica portocalie sunt costurile manoperei pt fiecare piesa in parte).

imgns3.th.jpg

Vroiam sa-i intreb pe cei mai avizati daca preturile sunt corecte, avand in vedere ca doar astea ma duc undeva la 10 milioane... Pentru o masina care probabil mai mult de 30 nu valoreaza. Sau daca cineva stie vreun service mai ieftin, sau de unde as putea lua piese mai ieftine, sau orice de genul asta... Totusi mi se pare putin aiurea sa dau 1/3 din valoarea masinii pe piese... Unde mai pun ca ar trebui schimbate si cauciucurile, deci practic se duce la 50% din valoarea totala a autoturismului...

Mersi anticipat.

This post has been edited by weeezer: 27 Sep 2007, 13:06


--------------------
Dacia 1410 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 27 Sep 2007, 13:34
Post #2


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Salut,

Inainte de toate, Bine Ai Venit Pe Site!

Referitor la ceea ce ti-au spus baietii de la service eu observ ca masina ta sta rau la mecanica! Indicat este sa faci ceea ce au spus si anume sa schimbi tot: pivoti, bucse, rulmenti etc.

Referitor la intrebarea ta cu privire la un service si la pretul pieselor cred ca mai intai ar trebui sa spui de unde esti.

Cat despre investitia pe care o ai de facut in masina eu consider ca merita daca vrei sa ai o masina cat de cat sigura pe care te poti baza si pe care vrei sa o pastrezi!


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
weeezer
post 27 Sep 2007, 13:46
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 September 07




Mersi de raspuns. Nu stiu cat de rau sta la mecanica masina, stiu doar ca au pus-o pe cric, au tras de roti si una din ele (doar la una m-am uitat si io) avea un fel de joc. Se poate. Plus faptul ca se aud niste sunete nasoale cand invart de volan, ca si cum s-ar freca doua materiale, cauciuc pe cauciuc, ceva de genul asta...

Ok, de schimbat le schimb... acuma partea a doua, cu service-ul... Eu sunt din Buc, mai exact stau prin Rahova... Dar la o adica nu m-ar deranja sa ma deplasez pana in dr. Taberei, de exemplu, s-o duc la service... Masina este inca functionala.

Iar despre pastrat... oricum pe la anul e in plan alta noua... nu stiu ce sa zic... Ma gandesc ca mai degraba as baga bani in motor, ca acolo sunt oarece probleme cu consumul, cu pornirea...


--------------------
Dacia 1410 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Sep 2007, 13:54
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu poti baga bani in motor atata timp cat masina e pericol public, si chiar e la ce s-a enumerat in lista aia. Siguranta e cea mai importanta, degeaba ai motor parfum daca ti se rupe un pivot la prima curba.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ferrari
post 27 Sep 2007, 14:08
Post #5


membru de treaba


Group: Members
Posts: 118
Joined: 29 November 06
From: CLUJ




tinand cont de problemele pe care le-au descoperit cei din service ar fin indicat sa iti rezolvi mai intai ce au scris ei si apoi sa te gandesti la motor nu de alta dar masina ta in momentul de fata e pericol public.


--------------------
dacia 1310 CL (BK) 1995
all the best and f*ck the rest
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 27 Sep 2007, 14:14
Post #6


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




subscriu!
mai bine te lasa motoru decat un pivot !

pune mana si repar-o! cauta un prieten care se pricepe ca nu e mare inginerie sa schimbi pivoti, bucse si alte "nimicuri" din astea! Totul este sa ai timp, rabdare si ... scule (prese, chei etc) smile.gif

spor la lucru wink.gif


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinon
post 27 Sep 2007, 15:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 10 April 07
From: Campulung-Muscel, Braila




Spor la treaba. Intr-o zi ai rezolvat-o daca ai pe cineva care se pricepe si are scule potrivite.
Numai bine


--------------------
Renault Megane Classic K4M 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
weeezer
post 27 Sep 2007, 15:12
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 September 07




Ok... atunci asa o sa fac... Ma gandeam poate totusi isi da cineva si cu parerea despre lista de preturi. Macar cele la manopera... Ca acolo zice ca nu-mi da chitanta...


--------------------
Dacia 1410 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 27 Sep 2007, 16:02
Post #9


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Cam scump mi se pare mie, mai ales manopera. Nu inteleg cum dupa doar 6 luni de stat ai de schimbat atatea chestii cand a mea in 6 ani mai mult a stat si nu m-am atins de o bucsa. Joc la roti n-am, rulmentii nu-mi urla.
E cam greu sa te bagi necunoscand situatia la o reparatie destul de complicata si care ori o faci bine, ori ramai fara roata. Mai mergi si la alte serviceuri si vezi ce zic oamenii. Aia poate te-au vazut n00b si s-au apucat sa bage in ele. Macar cumperi tu piesele de undeva mai ieftin si la service doar manopera s-o platesti. biggrin.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 27 Sep 2007, 18:58
Post #10


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(ionut.tanase @ 27 Sep 2007, 15:14)
subscriu!
mai bine te lasa motoru decat un pivot !

pune mana si repar-o! cauta un prieten care se pricepe ca nu e mare inginerie sa schimbi pivoti, bucse si alte "nimicuri" din astea! Totul este sa ai timp, rabdare si ... scule (prese, chei etc)  smile.gif

spor la lucru  wink.gif
*



acum o luna ma lasat cel original de fabrica tongue.gif am vorbit cu un nene de la IMGB sa imi faca acolo niste pivoti mai buni alte bucsi si restul ce tine de articulatii tongue.gif

este foarte foarte bine daca pui articulatiile noi... asta depinde de salariul pe care il ai, mie unul nu mi se pare mult avand in vedere ca merita schimbarea... daca vrei bielete antiruliu din otel calit cu nu stiu ce fel de metal contacteaza`ma

This post has been edited by Adrianno: 27 Sep 2007, 19:01


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Sep 2007, 08:01
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Poate iti face nenea ala pivoti reglabili (neomologati) si bielete antirului de alta forma (adica tot neomologate) si la primul itp sau control in trafic ramii pieton. Se ridica certificatul pt asta.

Daca inainte de itp un carburator monocorp se inlocuieste oarecum simplu cu cel dublucorp sa treci, sa te vad schimbind pivotii aia cu unii omologati. Dupa care, sa revii la solutia initiala. Nu merita.

Ca bielete antiruliu, au aparut unele cu silentbloc in loc de asazisa bucsa din plastic sferica. Mi s-a spus ca-s mai bune alea cu silentbloc.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
weeezer
post 28 Sep 2007, 12:33
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 September 07




Ok atunci poate puteti cei din Bucuresti sa-mi recomandati altceva, nu stiu, un service... Din pacate nu am cunostinte pe la service-uri sa zic ca am incredere...


--------------------
Dacia 1410 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:47
Forum Renault