DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Camera Nivel Constant CNC la carb 1400, Cat trebuie sa mearga la relanti motorul?

$$ilvviu
post 11 May 2007, 11:00
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am incercat sa micsorez orificiul jiclorului fara supapa din CNC. Se simte un pic la putere. Sper ca si la consum sa ies mai bine.
Problema mea e ca trage prea bine, cu un consum pe masura.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 May 2007, 14:22
Post #32


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Ai la mine este la fel ... trage bine si papa pe masura ... dar doar benzina ... pe GPL trage la fel de bine si consuma mai putin ca benzina ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 May 2007, 21:04
Post #33


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 11 May 2007, 09:09)
Intelegeti ca surubul ala nu imbogateste sau saraceste amestecul, ci il dozeaza.
*



corect.....

This post has been edited by sobolan: 11 May 2007, 21:04


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 11 May 2007, 21:14
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poate explica cineva mai detaliat rolul acelui surub?

Si alta chestie.... ce jiclor determina volumul de benzina din amestec?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 May 2007, 09:16
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Haideti ma baieti, nu e unul mai pasionat sa-mi explice si mie cum o mai gatui putin? Mananca benzina ca sparta. Daca nu era masina de serviciu puneam gpl, dar asa...


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 14 May 2007, 09:36
Post #36


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




surubul ala da mai mult (daca e desfacut) sau mai putin (daca e strans) AMESTEC la mersul in gol (relanti). Amestec deja facut, deci nu poti influenta raportul aer-benzina cu acel surub (in afara de cazul in care iti trage aer fals pe undeva, deci amestecul e saracit si desfacerea surubului compenseaza oarecum din problema).

Dozajul benzinei il face jiclorul principal. pune unul mai mic si o sa saracesti amestecul (cu consecintele de rigoare).


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 May 2007, 10:56
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(mihai0070 @ 11 May 2007, 08:07)
1. [...]... surubul de amestec la relanti ... daca il desfac 2.5 ture merge prost motorul ... de la 3 sau 4 ture desfacut merge ok ... plaja cu turatia maxima pe care trebuie sa o gasesc este foarte mare ...
2. Am schimbat bujii (dupa 5000 km sunt curate si albe ...) [...]



QUOTE(mihai0070 @ 11 May 2007, 10:55)
3. Mda ma rog asa o fi ... si atunci reglajul de aer benzina de unde se face la carburatoarele astea de 1400

1. Surubul ala se stringe pina motorul incepe sa mearga prost, apoi se deschide pina merge bine (cam 1/4-1/2 ture). Daca se deschide mai mult, ceste consumul.
2. Amestec sarac.
3. Acel reglaj se face de fapt, asa cum am scris mai sus. Exista un jiclor aer relanti si unul benzina relanti, care dau un amestec prestabilit. Acuma, motorul se alimenteaza la relanti prin acel stut prin care surubul de amestec dozeaza emulsia plus interstitiul dintre clapeta si corp (functie de deschiderea clapetei cu surubul de relanti) plus duza de 2 mm. Prin acea variatie a surubului de amestec se face un reglaj [SI] al dozajului.
(Amestec relanti= Aer duza+Aer surub + benzina surub; aer duza=ct, variind doar aer surub si benzina surub, ceea ce face ca dozajul sa se modifice). Pentru un reglaj mai sarac, se face ca mai sus, cu surubul la limita.
Evident, conteaza si nivelul in cnc, diferenta dintre nivelul fizic al benzinei in carburator si nivelul jiclorului de relanti dint o depresiune de amorsare a lui. La un nivel mai mare, diferenta scade, depresiunea necesara de asemenea, rezultind un debit mai mare.

This post has been edited by diaconuliviu: 14 May 2007, 10:58


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia98
post 21 Jan 2012, 13:00
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 25 February 11




Salut
am si eu o intrebare in legatura de CNC. Am citit mai sus ca CNC-ul se regleaza cu o tigara...Am procedat in felul asta dar nu l-am montat inca carburatorul pe masina....Ceea ce vreau sa va intreb este ca aceasta procedura este fiabila? N-am umblat pana acum la CNC, dar a inceput sa aiba consum cam mare... DE accea va intreb ca poate mai este ceva la care trebuie sa fiu atent..
P.S
Stiu ca nu pe aici se discuta dar influenteaza avansul consumul????


--------------------
Dacia dacia 98 berlina - -----------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 21 Jan 2012, 17:36
Post #39


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Mai fac unii si asa (cu tigara), poti incerca. Consumul, insa, e influentat de multi factori, vezi ca e la "Diverse", sus, un topic mai lung legat de consum.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:11
Forum Renault