Camera Nivel Constant CNC la carb 1400, Cat trebuie sa mearga la relanti motorul?
![]() ![]() ![]() |
Camera Nivel Constant CNC la carb 1400, Cat trebuie sa mearga la relanti motorul?
$$ilvviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#32
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai la mine este la fel ... trage bine si papa pe masura ... dar doar benzina ... pe GPL trage la fel de bine si consuma mai putin ca benzina ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]()
Post
#33
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Poate explica cineva mai detaliat rolul acelui surub?
Si alta chestie.... ce jiclor determina volumul de benzina din amestec? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Haideti ma baieti, nu e unul mai pasionat sa-mi explice si mie cum o mai gatui putin? Mananca benzina ca sparta. Daca nu era masina de serviciu puneam gpl, dar asa...
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
bertro |
![]()
Post
#36
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
surubul ala da mai mult (daca e desfacut) sau mai putin (daca e strans) AMESTEC la mersul in gol (relanti). Amestec deja facut, deci nu poti influenta raportul aer-benzina cu acel surub (in afara de cazul in care iti trage aer fals pe undeva, deci amestecul e saracit si desfacerea surubului compenseaza oarecum din problema).
Dozajul benzinei il face jiclorul principal. pune unul mai mic si o sa saracesti amestecul (cu consecintele de rigoare). |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 11 May 2007, 08:07) 1. [...]... surubul de amestec la relanti ... daca il desfac 2.5 ture merge prost motorul ... de la 3 sau 4 ture desfacut merge ok ... plaja cu turatia maxima pe care trebuie sa o gasesc este foarte mare ... 2. Am schimbat bujii (dupa 5000 km sunt curate si albe ...) [...] QUOTE(mihai0070 @ 11 May 2007, 10:55) 3. Mda ma rog asa o fi ... si atunci reglajul de aer benzina de unde se face la carburatoarele astea de 1400 1. Surubul ala se stringe pina motorul incepe sa mearga prost, apoi se deschide pina merge bine (cam 1/4-1/2 ture). Daca se deschide mai mult, ceste consumul. 2. Amestec sarac. 3. Acel reglaj se face de fapt, asa cum am scris mai sus. Exista un jiclor aer relanti si unul benzina relanti, care dau un amestec prestabilit. Acuma, motorul se alimenteaza la relanti prin acel stut prin care surubul de amestec dozeaza emulsia plus interstitiul dintre clapeta si corp (functie de deschiderea clapetei cu surubul de relanti) plus duza de 2 mm. Prin acea variatie a surubului de amestec se face un reglaj [SI] al dozajului. (Amestec relanti= Aer duza+Aer surub + benzina surub; aer duza=ct, variind doar aer surub si benzina surub, ceea ce face ca dozajul sa se modifice). Pentru un reglaj mai sarac, se face ca mai sus, cu surubul la limita. Evident, conteaza si nivelul in cnc, diferenta dintre nivelul fizic al benzinei in carburator si nivelul jiclorului de relanti dint o depresiune de amorsare a lui. La un nivel mai mare, diferenta scade, depresiunea necesara de asemenea, rezultind un debit mai mare. This post has been edited by diaconuliviu: 14 May 2007, 10:58 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
dacia98 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
Salut
am si eu o intrebare in legatura de CNC. Am citit mai sus ca CNC-ul se regleaza cu o tigara...Am procedat in felul asta dar nu l-am montat inca carburatorul pe masina....Ceea ce vreau sa va intreb este ca aceasta procedura este fiabila? N-am umblat pana acum la CNC, dar a inceput sa aiba consum cam mare... DE accea va intreb ca poate mai este ceva la care trebuie sa fiu atent.. P.S Stiu ca nu pe aici se discuta dar influenteaza avansul consumul???? |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
maho |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Mai fac unii si asa (cu tigara), poti incerca. Consumul, insa, e influentat de multi factori, vezi ca e la "Diverse", sus, un topic mai lung legat de consum.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:11 |