Relantiul la Nova mea GTi, relanti instabil
![]() ![]() ![]() |
Relantiul la Nova mea GTi, relanti instabil
imbogdan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2008
|
|||
mihaivasc |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Se pare ca am deschis topic-uri similare la interval de 2 minute
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#3
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Poți încerca să cureți senzorul de turație, se află pe carcasa ambreiajului...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
imbogdan |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 06 ![]() |
Poti sa im dai mai multe detalii??? Eventual si poze?
|
--------------------
Renault
Symbol
2008
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
O să revin cu o poză mai pe seară...
Senzorul e pe carcasa ambreiajului, la îmbinarea dintre cutie și blocul motor... Spre el vine un cablu cu mufă și 2 fire electrice...Se desface din carcasă cu o cheie de 10 parcă, e prins într-un singur șurub... Îl scoți și îl cureți cu o cârpă, o perie... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
imbogdan |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 06 ![]() |
multzam ...... si o solutie pt faza cu becu de injectie.... mentionez ca atunci cand se aprinde becu de injectie nu se schimba mersul motorului si daca opresc si pornesc motoru becu se stinge
|
--------------------
Renault
Symbol
2008
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Am revenit cu pozele...Când desfaci senzorul, să scoți și mufa lui ce se află pe cablu, și să o cureți cu spray de contacte...
Cu martorul injecție, bănuiesc că tot ceva legat de un senzor este...Ar trebui verificați / curățați toți senzorii și toate mufele lor...(sonda lambda, senzorul temperatură motor, potențiometrii clapetei de accelerație...) Attached thumbnail(s) DSC03010.JPG ( Size: 310.14k ) Number of downloads: 490 DSC03009.JPG ( Size: 281.76k ) Number of downloads: 485 DSC03011.JPG ( Size: 270.2k ) Number of downloads: 459 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
imbogdan |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 06 ![]() |
Revin cu precizari.
Am scos senzoru de turatie si l-am curatat. Partea buna este ca acuma fluctuatia la turometru a mai scazut, dar tot se mai intampla. Am mai scos de 2-3 ori senzoru si de fiecare data era murdar. Intrebare: De la ce se murdareste incontinu si daca poate altceva sa mai dea fluctuatia in turometru (motoru nu se tureaza). P.S. Dupa ce am curatat senzoru am vazut ca relantiul imi sta acuma pe la 900 rpm (pana acuma era pe la 1100rpm - ambele valori la cald) |
--------------------
Renault
Symbol
2008
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cred că patinează discul de ambreiaj, și îți aruncă "praf" pe senzor...
Poate ar fi bine să verifici ambreiajul, măcar poziția furcii, garda... Caută despre reglarea ambreiajului pe forum... Poate trebuie chiar schimbat discul, placa de presiune, rulmentul... ![]() Și un senzor nou poate nu ar strica... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
paulica |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de relanti instabil. De vreo luna de când am schimbat filtru aer + bujii + ulei am mers cu benzina de 98 de la LukOIL. Da, relantiul era instabil dar in acel fel fara variatii de turatie doar la toba se simtea ca nu ies gazele uniform si continuu. Dar foarte slab.
Ca o paranteza aici banuiesc simeringurile de la supape, pentru ca: 1. Curatat senzor de turatie 2. Masurat rezistenta senzor Tmotor la diferite temperaturi, a dat cam pe valorile din manualul de injectie si verificat, adica i-am scos mufa când era motorul cald si imediat s-a turat 3. Masurat sonda Lambda (circuitul de incalzire are cam 5-6 ohm) si senzorul da tensiune 4. Masurat acu 9 luni compresia, era intre 11,8 si 13. 5. Ulei 'manâncă' cam o ceasca intre schimburi (8-9000 km) Ei azi am bagat de 95 de la Petrom. Fara abureli relantiul e acelasi dar 'dârdâitul' motorului (tremuratul la relanti) este mai puternic, il simt mai tare in maneta de la schimbator. Va rog dati-va cu parerea. Bafta This post has been edited by paulica: 4 May 2007, 19:30 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
paulica |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Schimbat azi simeringurile la supape, si cu ocazia asta mi-a facut Vasile si reglajul culbutorilor. Gazele ies uniform pe esapament, motorul mai "dârdâie' dar fff putin, in consecinta variatiile de turatie "au cam schimbat foaia". Adica nu mai exista acele mici caderi momentane, acum daca se schimba turatia se schimba pt. o perioada lunga.
Si sa nu uit, a disparut complet "rontaitul" ala de Diesel la relanti. This post has been edited by paulica: 5 May 2007, 15:04 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 10:26 |