DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Calc. de bord nu se potriveste cu cantit. de comb. de la pompa, Litrii consumati sunt mai putini

undemerg
post 2 Jun 2007, 18:58
Post #61


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Mai, nu neg ca poate exista o eroare mai mica sau mai mare a CB-ului, in functie de masina, marca, etc.

Dar atata timp cat raportarea se face la un plin cu 3 click-uri, mi se pare total inutila discutia. Acele 3 click-uri depind de foarte multi factori: inclinare, temperatura exterioara, viteza de curgere a carburantului, pozitia furtunului in gura rezervorului, presiunea la care se declanseaza click-ul la fiecare pompa in parte, etc.

Asa ca eu chiar nu inteleg cum poti lua in calcul cantitatea de combustibil la primul click, al doilea sau al nu stiu catelea click. E absurd.
Dupa parerea mea este o discutie total inutila, pornita de la cineva care crede ca stilul lui de a pune combustibil este mai exact decat un aparat cat de cat calibrat, indiferent de eroarea acestuia. Daca s-ar fi facut masuratori cu canistre masurate (si o canistra se poate bomba sau turti, si apar variatii destul de mari), as mai fi inteles, dar asa...


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 3 Jun 2007, 17:34
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Exista diferenta intre datele indicate de CB si datele de la pompa (in conditiile in care am facut plinul "ochi" de la aceasi pompa, deci excluzand pa cat posibil variabila "click").
La ultimul plin al Loganiciului, CB-ul arata un consum mediu de 8,3% si o cantitate de benzina consumata de 59,.. litri, iar la pompa am calculat un consum mediu de 8,59%, in rezervor intrand 61,99 litri. Diferenta nu este mare, dar exista.


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 3 Jun 2007, 19:28
Post #63


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Cum spune si amicul de mai sus, la mine CB nu prea a mintit in afara de 1(una) data. Ma declar multumit. smile.gif


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 4 Jun 2007, 08:47
Post #64


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(undemerg @ 2 Jun 2007, 18:58)
Mai, nu neg ca poate exista o eroare mai mica sau mai mare a CB-ului, in functie de masina, marca, etc.
Dar atata timp cat raportarea se face la un plin cu 3 click-uri, mi se pare total inutila discutia. Acele 3 click-uri depind de foarte multi factori: inclinare, temperatura exterioara, viteza de curgere a carburantului, pozitia furtunului in gura rezervorului, presiunea la care se declanseaza click-ul la fiecare pompa in parte, etc.
*
Pai ce sa-i faci, majoritatea cam asa pune compustibil, nu cred ca vine nimeni cu canistre "calibrate".
QUOTE(undemerg @ 2 Jun 2007, 18:58)
Asa ca eu chiar nu inteleg cum poti lua in calcul cantitatea de combustibil la primul click, al doilea sau al nu stiu catelea click. E absurd.
*
Si cum ar trebui facut ca sa "corespunda" datele (adicatelea sa foloseasca si "computeru" ala la ceva...)?
QUOTE(undemerg @ 2 Jun 2007, 18:58)
Dupa parerea mea este o discutie total inutila, pornita de la cineva care crede ca stilul lui de a pune combustibil este mai exact decat un aparat cat de cat calibrat, indiferent de eroarea acestuia. Daca s-ar fi facut masuratori cu canistre masurate (si o canistra se poate bomba sau turti, si apar variatii destul de mari), as mai fi inteles, dar asa...
*
Am sa ma duc la o scoala sa fac niste cursuri pentru a invata cum se pune carburant. Nu am stiut ca sint atitea stiluri... blink.gif Si ca un inginer 'nemernic' ce sint, am "capul patrat si gol". Totusi si pompa de la benzinarie si CB-ul sint "aparate de masura" calibrate... cred, iar "stilul" de alimentare NU conteaza daca e acelasi de fiecare data.
Daca ai dreptate, in cazul asta nu trebuiau sa-l denumeasca "computer", ar fi trebuit sa-i zica altfel, un computer care calculeaza cu erori de 10% nu mai e computer cu precizia asta calculam si singur ("in minte")... parerea mea... Din toate cele scrise pe aici vad ca "e normal" sa fie asa.
Din punctul meu de vedere topicul nu mai are sens, iar ca si o concluzie consider ca acest "computer" e unul din lucrurile pe care l-am platit degeaba (desi nu-mi ardea buza dupa el, dar am vrut ABS), personal... nu ma ajuta cu nimic.


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 26 Nov 2007, 18:30
Post #65


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




off topic si nu prea ( vezi postul #26)

La statia o statie peco de pe la mine ( ca sunt vre-o 14 pe 36km, specificul zonei biggrin.gif ) la pompa un fost elev de-al sotiei. Bucuros ca nu mai trebuie sa ma lupt eu cu furtunele il rog sa-mi bage 40l. Ce imi raspunde, citez:" Dom' profesor, va pun de doua ori cate 20l, e mai bine asa. Nu luati mai mult de 30l odata."
Pot fi prostite (din soft) pompele? Si cu cat ca sa merite riscul? De-asta nu vor unii sa dea benzina in canistre nici morti?
(Scula cu care masoara opc-ul are 1 sau 2l dupa caz)


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 26 Nov 2007, 18:45
Post #66


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




eu am facut de multe ori o chestie sa las sa se opreasca pompa singura,pe bord scria de ex ca am consumat 15 l ,si pe pompa cand era lasata ape auto se oprea mereu la 35 l.Asta e un exemplu.Deci ar parea ca merge bine ? smile.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 27 Nov 2007, 03:25
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(vi_escu @ 26 Nov 2007, 20:30)
off topic si nu prea ( vezi postul #26)

La statia o statie peco de pe la mine ( ca sunt vre-o 14 pe 36km, specificul zonei  biggrin.gif ) la pompa un fost elev de-al sotiei. Bucuros ca nu mai trebuie sa ma lupt eu cu furtunele il rog sa-mi bage 40l. Ce imi raspunde, citez:" Dom' profesor, va pun de doua ori cate 20l, e mai bine asa. Nu luati mai mult de 30l odata."
Pot fi prostite (din soft) pompele? Si cu cat ca sa merite riscul? De-asta nu vor unii sa dea benzina in canistre nici morti?
(Scula cu care masoara opc-ul are 1 sau 2l dupa caz)
*




parca nu mi-ar veni sa cred!!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 27 Nov 2007, 09:21
Post #68


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




De cind a fost deschis acest topic, am facut fel de fel de teste, iar pentru mine treaba e lamurita. CB-ul calculeaza prost (nu stiu daca e o eroare a CB-ului pentru ca am avut doua tablouri de bord si nici unul nu mi-a indicat corect). Indiferent de cantitatile consumate (8L, 20L, 50L etc.) CB-ul imi indica un consum mai mic (indica cam ce zice si Dacia la "date tehnice") decit consumul real.
La "testul de injectoare" a iesit OK. A pus 'nenea' din service cite un recipient pe returul fiecarui injector, a conectat un computer la masina care a turat-o... a facut ce a vrut softul din computer cu masina si dupa ce a terminat in fiecare recipient au rezultat cite 30ml de motorina (deci la toate a iesit la fel). Inainte de asta mi-a zis ca tre' sa "iasa" mai putin de 35ml - deci injectoarele sint OK. Ce mi se pare ciudat, e ca in felul asta se masoara doar returul.
Diferentele de consum si de calcul al consumului zic eu ca se datoreaza tolerantelor fizice ale injectoarelor si anume dimesiunea orificiului (duzei) prin care acestea "pulverizeaza" amestecul in cilindri difera de la injector la injector, dar totusi se incadreaza in "datasheet". Si cum CB-ul "stie" debitul prin injectoare (il calculeaza zic eu stiind sau masurind presiunea din pompa si luind in calcul o dimensiune medie a duzelor injectoarelor), dar nu il si masoara, rezulta un consum calculat diferit de cel real, iar eroarea e cu atit mai mare cu cit injectoarele sint mai la limita (ca si tolerante). Eu am tras concluzia ca "la mine" injectoarele sint "mai căscate" la la altii.
Cei de la Dacia m-au aburit prin stilul specific de fiecare data. Eu nu le-am cerut decit o explicatie la ceea ce se intimpla si tocmai atitudinea lor m-a enervat, meseriasii din "retea" nestiind altceva decit ca "e imposibil", oricum nu ma asteptam la mai mult de la cei din service-uri, dar macar cei de la Pitesti puteau fi "mai tehinici".


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 27 Nov 2007, 11:09
Post #69


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(horsewhisperer27 @ 27 Nov 2007, 03:25)
parca nu mi-ar veni sa cred!!
*


Pai nici mie, de asta zic! Mai ales ca nu am inregistrat consumuri ciudate si de obicei alimentez la plin, deci apuc sa merg ceva intre doua alimentari. Oricum indicatiile de la bord sunt uneori stranii: am dat o fuga pana la cineva (3,1km) la plecare aveam 5 liniute la indicatorul de benzina si la sosire 6. (parchez de fiecare data in acelas loc). Am mai remarcat de cateva ori asta la deplasari pe distante scurte.

This post has been edited by vi_escu: 27 Nov 2007, 11:10


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 27 Nov 2007, 14:38
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




mie la pompa imi intra mai mult decat imi indica CB de fiarcare data. resetez la fiecare plin si pun benzina fulll pana in buson. daca CB indica 40 de L consumati, la pompa intra 39 . le aproape 40 de L eroarea e de 1 L.


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 27 Nov 2007, 19:13
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




O sa te gasim la topicul cu probleme datorate umplerii rezervorului pana in cabina daca se poate.
Mie imi arata mereu mai putin consumul decat in datele tehnice. N-am verificat niciodata cu pompa, dar alta metoda de calculat nu au gasit si ei? Spre exemplu, citirea sondei din rezervor?


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 28 Nov 2007, 08:37
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(vi_escu @ 26 Nov 2007, 19:30)
off topic si nu prea ( vezi postul #26)

La statia o statie peco de pe la mine ( ca sunt vre-o 14 pe 36km, specificul zonei  biggrin.gif ) la pompa un fost elev de-al sotiei. Bucuros ca nu mai trebuie sa ma lupt eu cu furtunele il rog sa-mi bage 40l. Ce imi raspunde, citez:" Dom' profesor, va pun de doua ori cate 20l, e mai bine asa. Nu luati mai mult de 30l odata."
*


Ne poți spune despre ce benzinărie (firmă) este vorba?


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 28 Nov 2007, 22:43
Post #73


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Cum sa nu, statia din Darmanesti (parteneri Rafo Onesti)


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 29 Nov 2007, 18:05
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Oare are legatură cu faptul că e o stație, să zicem, "no-name"? La case mai mari oare se aplică acest principiu?


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Nov 2007, 15:19
Post #75


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Caracteristicile CB privitoae la erori de combustibil consumat sunt de 0,1 l combustibil daca litri afisati de CB sunt < 999.9, si de 1 l combustibil daca litri afisati de CB >999.9.
Valoarea maxima de combustibil consumat stocabila in CB este de 1999 l, dupa ce a depasit valoarea de 999,9 se afiseaza ultimii 4 digiti din numar.
Consumul mediu are o precizie de 0,1 litri si o perioada de actualizare de 1s.
Consumuul instantaneu este calculat pornind de la consumul instantaneu de cu o secunda in urma ceva gen:
Cinst(t) = 3/4 Cinst(t-1) + 1/4Cinst.
Deci nu e un consum instanteneu real decat in proportie de 1/4, restul de 3/4 diin valoare este data de consumul instantaneu precedent, afisat cu 1 secunda in urma.
Initial, pentru priima valoare afisata se considera consumul de cu o secunda in urma de 8l/100km.
Consumul instantaneu este adus la 0 dupa 3 secunde de deceleratie.
Precizia consumului mediu declarata: 0,1 l
Valoarea maxima afisabila 99,9; valoarea maxima afisata 29,9
Zic si eu...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 30 Nov 2007, 22:49
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Greu de tot te mai lași cu explicațiile ...

Am mai spus și eu ... pe 2 x 1.6 MPI, eroarea de consum mediu de pe CB la un plin de benzină este de max. 0,2-0,3 l / 100 km ... totul e să păstrezi condițiile de alimentare.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Nov 2007, 23:02
Post #77


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Maestre Adriane, eu zic sa le faci o scrisoare la aia d la VC poate iti dau ei explicatii mai repede. Si mai detaliate. Ca poate ei sunt OBLIGATI, altii "nu este".
Si as fi si eu curios cine iti va zice treburi ca alea de le-am zis eu mai sus. Foarte curios.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 2 Dec 2007, 14:57
Post #78


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Eu de la un full la altul am o diferenta de 1-1,5L in conditiile in care fac full ochi.
Ultima data am alimentat 57L si am avut o diferenta in bord de 1,5L.
Adica cu 1,5 L consumati mai mult de cat arata computerul.
In speta de la ultimul reset imi arata 55,6 L consumati si eu am bagat 57,1 L.
Asa cum stiti, practica ne omoara.



sofer1.gif


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 2 Dec 2007, 15:56
Post #79


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(unEL @ 2 Dec 2007, 14:57)

Ultima data am alimentat 57L
sofer1.gif
*


mai incerca poate reusesti si bagi si mai mult ...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin.c
post 2 Dec 2007, 20:20
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




Bobo, stii bine ca incap si 61 daca insisti, adica incet, incet, pauza, iar incet. biggrin.gif

Ca nu este bine, asta este altceva. Eu personal fac asa pentru ca fac de regula foarte multi km in tara (peste o mie la un drum) , frecvent intra intre 55-60 l, nu am patit nimic, nu spun ce se poate intampla pt ca s-a discutat mult, dar iarna prefer sa am rezervorul plin daca exista vreun blocaj prin munti.

Asa ca daca vrei poti. biggrin.gif

Cea mai interesanta chestie este ca din cauza ca plutitorul va indica scaderea primei liniute, fiind peste vreo 15l, de-abea peste vreo cateva sute de km va fi o indicare vizibila. Dar atata timp cat stii cum functioneaza (ca s-a tot vorbit, nu?), nu cred ca intereseaza prea mult. Indicatia CB este orientativa si asta chiar cred ca scrie in manualul de utilizare al mai multor tipuri de masini.

Pe mine personal ma intereseaza indicarea cat de cat corecta a rezervei. In rest.......


--------------------
Dacia Supernova Clima
Intotdeauna este ceva de reparat......doar un alt motiv pentru a-ti cumpara o scula noua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 2 Dec 2007, 20:30
Post #81


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Pai si eu de ce crezi ca am zis asta...cu cit ai mai mult de 50 l in rezervor, eroarea CB va fi mai mare, dar s-a mai discutat...normal ca stiam ca incap, unii zic chiar 62...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 3 Dec 2007, 08:42
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 1 Dec 2007, 00:02)
Maestre Adriane, eu zic sa le faci o scrisoare la aia d la VC poate iti dau ei explicatii mai repede. Si mai detaliate. Ca poate ei sunt OBLIGATI, altii "nu este".
Si as fi si eu curios cine iti va zice treburi ca alea de le-am zis eu mai sus. Foarte curios.
*


Deci, poate ți-am mai spus ... poate au observat și alții ... știi foarte multe lucruri ... dar le împărtășești și altora cu foarte mare greutate ... nu e nimeni obligat, dar dacă tot ești o "personalitate" pe aici asumă-ți rolul în totalitate ... unii așteaptă mai mult din partea ta.

Exemplu: topicul cu "consumul 0 la frâna de motor" ... nu mai îmi aduc aminte exact dar te-ai decis să intervii, să clarifici și să lămurești problema de abia pe la pagina a 4-a cred, repet, nu mai îmi aduc aminte exact ... sau poate te amuză să vezi cum ne frământăm noi pe aici ... vezi și întrebarea recentă de la "bujii" rămasă fără răspuns la întrebarea directă adresată ție ...


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 3 Dec 2007, 10:28
Post #83


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@Adrian78: cu calm, cu calm. Omul raspunde cind are timp, cind are chef si in general cind "vrea" muschii lui.

In plus, efectul didactic este mai scazut daca raspunsurile vin pe tava. Caci printre altele asta vrem: sa aflam lucruri pe care nu le stiam (adica sa invatam), nu?


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Dec 2007, 12:28
Post #84


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Adrian78 draga, nu sunt obligat de nimic, fie ea si o eventuala efemera si nula eticheta de "personalitate a forumului", sa raspund zor nevoie ca asa li s-a sculat unuia sau altuia. Raspund cand vreau, cum vreau si cui vreau, in limitele regulamentului, normal. Nu sunt mai obligat decat tine sau orice alt user sa raspund la probleme tehnice. Obligatiile mele tin de partea de moderator. In rest sunt un simplu user.
Iar legat de intrebarile tehnice directe adresate mie tam-nesam, nu raspund din principiu la ele. Pentru ca exista si altii care pot face acest lucru, nu sunt eu mama omida si cunoscatorul universal. Sunt o serie intreaga de useri care stiu chiar mult mai mult decat mine, insa nu raspund din varii motive, uneori poate si pentru ca multi nu apreciaza, cred ca anumite informatii e normal sa fie postate.
E, e atat de normal ca se vede, daca cei care stiu nu raspund altii nu sunt in stare nici macar sa caute informatii care pot fi gasite...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 7 Dec 2007, 18:44
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




O informatie interesanta:



--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faganezu
post 15 Dec 2007, 20:46
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 14 October 07




zic si eu fara sa sariti pe mine. din cate stiu motorina incalzita isi mareste volumul si se poate ca la pompa sa ai impresia ca ai facut plinul (click), dar de fapt, dupa un timp in care motorina sa racit sa revina la volumul normal si astfel sa constati ca nu mai ai plinul, asta nefacand km. unele statii peco au niste rezistente pe rezervoare care asta fac. a fost si un reportaj la televizor mai de mult cu furaciunea asta. TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL tongue.gif


--------------------
logan 1.4 MPI GPL laureat 2007 - B-XX-NZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 15 Dec 2007, 23:14
Post #87


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Nu as vrea sa fiu eu cel cu furtunu indreptat impotriva vantului dar acum o saptamana am testat si eu si mi-a dat asa. La pompa au intrat (cica) 43.08 litri iar ordinatorul de bord mi-a zis ca am ars 43.2 litri.

Care e faza pana la urma. Ne minte sau nu?

blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif

This post has been edited by driverx: 15 Dec 2007, 23:14


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 16 Dec 2007, 00:03
Post #88


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Unele "minte" rău de tot (al meu de ex. care are erori de 6-7%), iar altele mai deloc... de ex. al tău... Deh... DACIA... wub.gif
O eroare de 0.25% (cam asa parca iese la tine...) e mai mult decit acceptabila, e de-a dreptul "nesimțit de mica". Sint invidios... frustrat.gif
Iar despre pompe... "Doamne ajuta!"


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 17 Dec 2007, 08:30
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Chiar așa! Ce nu îți convine? E destul de rezonabilă eroarea la tine. Și mai sunt și alți factori ... poate pompa de la care ai alimentat acum a avut debitul mai mare, a făcut clăbuci mai mulți în rezervor și a declanșat mai repede.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 17 Dec 2007, 08:36
Post #90


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(mariuscond @ 16 Dec 2007, 00:03)
....
Iar despre pompe... "Doamne ajuta!"
*



Bine spus.

Nu stiu de ce am io impresia ca mai mult dizelarii se plang de problema asta.....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 21:23
Forum Renault