DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cauciucuri iarna pe timp de vara, nelamurire

horsewhisperer27
post 15 Jun 2007, 00:33
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




am inteles...la berlina eu faceam geometria la 20000...

la breaku din 99 in 90000 am facut geometria odata..
la solenza in 80000km niciodata...

la passat prima data la 100000km...


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 2 Jan 2008, 19:19
Post #32


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Din cauza ca merg foarte mult pe drumuri de macadam (la mine week-end inseamna mers "pe munte" nu "la munte", am oarece alergie la anvelopele de vara, cu care m-am chinuit uneori sa plec de pe loc de pe o suprafata cu iarba umeda si o inclinatie de 2-3 grade. Am facut mai mult de 150.000 km cu anvelope de iarna folosite ca anvelope unice. Ideea de baza e ca iarna, pe noroi, pe zapada, pe mizga, anvelopele de iarna sint net superioare, iar vara, daca nu faci cu tot dinadinsul pe nebunul la abordarea serpentinelor, sint aproape la fel de bune ca si cele de vara, Pe ploaie tot cele de iarna sint mai bune, din cauza santurilor mai dese si mai late, care permit evacuarea mai rapida a apei de sub anvelopa. Nu punem in discutie viteze de 140 si peste. asta-i deja o iresponsabilitate cu dacia, indiferent de cauciucurile cu care e incaltata. Singururele argumente strict tehnice impotriva folosirii anvelopelr de iarna vaRA SINT:
Uzura ceva mai rapida, dar nu exagerat de rapida (depinde de calitatea anvelopei) datorata
a) suprafetei mai mici de contact intre anvelopa si asfalt (santuri mai multe=suprafata de rulare mai mica), care face ca toate frecarile sa fie suportate de aceasta suprafata redusa. si e vorba de frecarile normale, de rulare, frecarile datorate fortei centrifuge, in curbe, frecarile rezultate in urma frinarii, frecarile datorate acceleratiei.
cool.gif consistenta mai moale a anvelopei
Una peste alta, pe un asfalt uscat si cald, aderenta este suficienta cu anvelopele de iarna, iar pe celelalte suprapfete, e net superioara. Daca nu participati la raliuri sau liniute, nu va faceti griji din cauza asta, Folositi-le!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 2 Jan 2008, 20:17
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




nu creste si distanta de franare vara cu anvelope de iarna parca?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jan 2008, 20:19
Post #34


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Chiar scade din cauza aderentei mai bune. Din pacate se uzeaza destul de repede, intr-o vara daca faci 10 000-15 000 km s-au dus naibii gumele de iarna.

PS: mai am de adaugat la dezavantaje zgomotul de rulare mai pronuntat+consum usor marit. Clar nu merita sa folosesti vara gume de iarna.

This post has been edited by argon: 2 Jan 2008, 20:20


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 2 Jan 2008, 20:22
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




io nu prea cred ca au aderenta mai buna, sunt muult prea moi, la un asfalt incins de 60 de grade nu prea au cum sa aiba aderenta mai buna!

da poate ma insel eu...ar trebui sa mergem vara cu gume de iarna si ar fi traficul mai sigur?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jan 2008, 20:25
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E ca si cum ai scade presiunea la gumele de vara, aderenta creste, dar degeaba , daca la o frana mai violenta fara ABS le distrugi... am prins si o perioada mai calda cu gumele de iarna, si demarajul e mai bun, nu am mai reusit sa plec cu scart in aceleasi conditii in care cu cele de vara puteam.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 4 Jan 2008, 02:05
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




nu cred pana nu vad! tongue.gif
argumente stiintifice pt care aderenta la gumele de iarna e mai buna decat la cele de vara ....VARA!


eu daca am abs, sa merg vara tot cu gumele de acum?faceti glume, nu? smile.gif


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 4 Jan 2008, 02:27
Post #38


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Gumele de iarna sunt net inferioare celor de vara VARA. Vorbim de asfalt si nu de macadam. E vorba de propritatile cauciului folosit. Cel din gumele de iarna se comporta mai prost la temperaturi peste 7-10 grade decat cel din gumele de vara. Nu sustin eu asta ca mare specialist, ci mai toate revistele auto cu greutate din europa, concluzie la care au ajuns dupa teste riguroase. Nu profilul face totul, in ecuatie intra si compozitia.
Gumele de vara peste 7 grade, cele de iarna sub 7 grade temperatura exterioara. Toti marii producatorii de anvelope/automobile recomanda asa.
Mai exista nelamuriri ?

Macadamul si iarba sunt cazuri speciale, unde profilul cauciucului de iarna este net superior. Rezultate foarte bune se obtin si cu lanturi, mai putin asupra vopselei de pe praguri tongue.gif Metoda este incomoda si deosebit de "murdara" mai ales pe teren ud


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 4 Jan 2008, 23:33
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




nu te supara, ai postat asa, ca sa scrii ceva?

stim toti(cred) povestea celor 7-10 grade, a compozitiei, etc.


totusi mai sus discutia a alunecat usor spre prblema stricta a aderentei pe timp de vara in cazul anvelopelor de iarna.

ceva argumente fix in sensul asta ai?
nu consum, nu zgomot la rulare, etc!


ce se intampla la o frana!

ai argumente la obiect?



--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 5 Jan 2008, 00:43
Post #40


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Nu te supara tongue.gif ai creat acest topic doar de dragul de a face un thread nou ?
Dupa cum poti sa-ti dai si singur seama toti avem echipamente profesionale de masura, cel putin o pista de incercari la dispozitie si un buget excedentar.
Proba de rezistenta la burn-out ma mir ca nu pretinzi blink.gif
Ce se intampla la o frana ? N-are legatura cu aderenta ? radmasa.gif
You're wasted charge.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 5 Jan 2008, 03:38
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




1. se vede ca nu ai citit prima pagina(din cele 2 pe care le are topicul), pentru ca ai fi observat ca ......NU l-am deschis eu!buna dimineata!

2.nici cuvantul "aderenta" nu l-am gasit in postul tau precedent.

3.nu pretind nimanui nimic.dar postul tau contine doar generalitati.atat.
nu era vorba cand se pun gume de iarna si cand de vara, ci erau pe aici colegi care sustineau ca cele de iarna nu au alt dezavantaj vara decat uzura majora, iar eu ziceam ca dupa mine creste si distanta e franare.

4.succes! eu sunt "wasted"!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omegabear
post 5 Jan 2008, 04:00
Post #42


membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 January 06
From: Bucuresti




peste tot am gasit scris ca distanta de franare poate fi chiar cu 10 m mai lunga la cauciucurile de iarna folosite vara, in comparatie cu cele de vara. Totusi sint destui cei ce declara ca au observat ca anvelopele de iarna au aderenta mai buna vara pe astfalt fata de cele de vara.

Banuiesc ca adevarul este cumva la mijloc: anvelopele de iarna au aderenta ceva mai ridicata datorita profilului, adica greutatea masinii asezata pe o suprafata mai mica (crampoane) = presiune mai mare pe suprafata de contact. Dar intervine si materialul mai moale al anvelopei, care la viteza mica ajuta marind un pic aderenta, dar o frana brusca la viteza mare si aderenta se va rupe mai usor.

Daca se discuta despre distanta de franare la viteze medii, fara ruperea aderentei, eu cred ca anvelopele de iarna pot avea un minuscul avantaj in sensul unei distante ceva mai mici fata de cele de vara. Dar nesemnificativ.

Daca se discuta despre lungimea darelor de cauciuc lasate pe astfalt, adica viteza mare si talpa in frana cu blocarea rotilor, cred ca este evident de ce cauciucul anvelopei de iarna va aluneca mai mult.

Fiecare privind din unghiul sau are dreptate, ideal ar fi sa se priveasca din toate unghiurile sau macar sa se vorbeasca despre acelasi lucru in aceiasi limba.


--------------------
DACIA 1310 L 1994 - B 10 AGE
"Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Jan 2008, 09:35
Post #43


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu nu am citit niciunde, nu am auzit niciunde, am observat ceea ce am declarat, poate ar fi cazul sa incercati cei care aveti dubii, ca nu e adevarat intotdeauna ce scrie in reviste, si ce se aude de la altii in diverse teorii.

Deci reiau, pe vreme calda cu gume de iarna distanta de franare a scazut, rotile nu mai blocheaza pe asfalt asa repede ca si cu gume de vara, de asemenea demarajul s-a imbunatatit, nu se mai pierde aderenta prea usor pe asfalt(nu iarba sau macadam), fie uscat fie ud. Nu vorbesc de temperaturi de cod portocaliu, ci de temperaturi normale, 20-30 de grade.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 5 Jan 2008, 15:39
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




si eu tot pe baza observatiilor am inecput discutia: in aceleasi conditii (ma rog, comparabile) abs-ul intra mai repede cu cauciucurile de iarna!
concluzia?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omegabear
post 5 Jan 2008, 17:01
Post #45


membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 January 06
From: Bucuresti




or fi foarte uzate... sau imbatranite sau pur si simplu proaste. Cum intra ABS-ul daca comparam: anvelope de iarna Dunlop SP Winter Sport M3 sau Michelin Alpin A3 cu vechime de maxim un an iar de vara ceva Montana de peste 10 ani ? Si atentie alea cu tinte tot de iarna sint! Si chiar daca intra mai repede abs-ul tot va ingheta la frana tare.

Generalitati de genul de-alea sau de-astea nu prea cred ca se pot compara. Argoane, ce gume ai?


--------------------
DACIA 1310 L 1994 - B 10 AGE
"Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 5 Jan 2008, 22:38
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




nu, ai exagerat comparatia.
cauciucurile mele nu erau nici vechi, nici uzate.

era vara asta(cauciucurile luate in iarna dinaintea ei), si dupa aia mi-am luat unele de vara, care erau fabricate de cateva saptamani!nu m-am gandit sa precizez asta, m-am gandit ca e un fel de premiza, dar tu ai speculat aceasta lipsa tongue.gif !


asa, si dupa ce le-am pus pe cele de vara distanta de franare a scazut semnificativ!

p.s. nici proaste nu sunt, crede-ma! wink.gif

This post has been edited by horsewhisperer27: 5 Jan 2008, 22:39


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 5 Jan 2008, 22:55
Post #47


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Pentru ca compozitia benzii de rulare la gumele de iarna este fabricata dintr-un compus cu aderenta optima pe o anumita banda de temperatura, iar vara este indeplinita aceasta conditie. Idem pt gume de vara iarna pe asfalt perfect uscat.
E buna explicatia sau o dam iar delir ?


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 6 Jan 2008, 17:32
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




explicatia este logica, da problema consta in ceea ce sustin alti colegi, intelegi?smile.gif

p.s. te-ai prins intre timp ca nu eu am deschis topicul? biggrin.gif


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 6 Jan 2008, 18:09
Post #49


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(argon @ 5 Jan 2008, 10:35)
Deci reiau, pe vreme calda cu gume de iarna distanta de franare a scazut, rotile nu mai blocheaza pe asfalt asa repede ca si cu gume de vara, de asemenea demarajul s-a imbunatatit, nu se mai pierde aderenta prea usor pe asfalt(nu iarba sau macadam), fie uscat fie ud.  Nu vorbesc de temperaturi de cod portocaliu, ci de temperaturi normale, 20-30 de grade.
*


Sustin ceea ce a spun @argon aici!
Cu anvelopele de iarna, vara pe asfalt uscat eu nu pot pleca cu demaraj, am incercat in toate felurile.
Iar la franare n-am avut niciodata probleme daca nu blochez rotile. Eu nu stiu de unde ideea asta a voastra cu franarea brusca!? Pai eu zic ca e normal sa te duci ca pe sanie daca blochezi rotile indiferent ce cauciuc folosesti.
La testele de franare pe care eu le-am facut personal vara cu cauciucuri de iarna, pe mine m-au surprins, de multe ori chiar vroiam sa blochez rotile, pana sa reusesc asta deja eram oprit, aveam sanse mari sa blochez o roata daca ajungeam cu ea pe nisipul de pe marginea drumului.
Sa nu mai vorbesc la ce viteze luam virajele. Cred ca am sanse mari sa trec si vara asta tot cu ele.

Si o poza cu profilul cauciucului. O sa incerc sa fac o poza mai de aproape.

This post has been edited by EUROPE_: 6 Jan 2008, 18:14

Attached thumbnail(s)
P1040118_2.JPG ( Size: 25.6k ) Number of downloads: 62


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Jan 2008, 18:14
Post #50


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Se pliaza foarte bine pe asflat da cauciucurile de iarna dar nu se stie cat te tin ca se mainca repede cauciul fiind mai moale nu dur ca cel de vara.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 6 Jan 2008, 19:00
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




problema e daca la o franare in coloana , brusca, sa zicem la pietoni, il "pupi in fund" mai usor pe ala din fata cu pneurile de iarna sau cu cele de vara.IN ANOTIMIPUL CALD MA REFER!


in continuare sustin ca sunt mai eficiente pneurile de vara.da uite, o sa testez asta cand se va sfarsi anotimpul rece!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 6 Jan 2008, 22:36
Post #52


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Daaaa, m-a prins tongue.gif
Cat despre ultima intrebare, daca gumele de iarna sunt Michelin iar cele de vara sunt Matador, pe masinile in cauza aflate la trecerea de pietoni, ma tem ca sunt sanse ca cele de marca sa fie mai bune, chit ca sunt de iarna tongue.gif

@EUROPE_: daca nu poti patina la demaraj inseamna ca nu incerci destul, sau e de vina masina tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 7 Jan 2008, 00:19
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




cauciucurile de vara erau alea cu care vin echipate din fabrica passat-urile B6!!!vara!stii care sunt?multumit acum? biggrin.gif
acum esti multumit, ca sa nu mai tot intoarcem problema pe fata cu MARCA PNEULUI?


vorbim o chestie de principiu aici, nu cauciucuri de vara care erau slick uri, nu cauciucuri de iarna cu crampoane, nu 1000 de posibilitati incrucisate!

in principiu sustin ideea ca e mai bine sa mergi vara cu cauciucuri de vara nu DOAR pentru ca se uzeaza mai greu!

(am mers cu matadoarele, stiu ce vrei sa zici.asta ca sa nu crezi ca te contrazic doar de dragu topicului tongue.gif )


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omegabear
post 7 Jan 2008, 00:36
Post #54


membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 January 06
From: Bucuresti




Se indoieste cineva ca anvelopele de vara, folosite vara nu sint superioare celor de iarna? (marca si uzura similara bineinteles) Asta cred ca este evident. Paradoxal este faptul ca in unele situatii cele de iarna se comporta mai bine decat cele de vara (folosite vara).


--------------------
DACIA 1310 L 1994 - B 10 AGE
"Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 7 Jan 2008, 01:19
Post #55


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Marca pneului este importanta prin prisma compozitiei. Un pneu ieftin sau un pneu cel putin din clasa medie de pret si calitate.
Eu pot sa-ti relatez despre cum e sa mergi iarna cu pneuri de vara pe asfalt uscat. Fac o mica paranteza ca sa explic mai bine postul de mai sus, chiar daca situatia este pe dos tongue.gif .
Gume de iarna Sava Eskimo S3 noi. Gume de vara Fulda EcoControl. Am decis sa vand setul de Eskimo si sa circul cu gumele de vara iarna asta. Pe asfalt curat sau ud (fara polei) gumele ieftine pierdeau aderenta mult mai repede si mai brusc in orice situatie, franare, accelerare brutala la demaraj, in curbe. Pe zapada e superflua discutia, evident ca profilul primeaza. Explicatia ? Compozitia > cauciuc cu negru de fum la Sava si compus cu siliciu la Fulda. Presupun ca si vara se intampla la fel cu un compus cu siliciu la o anvelopa de iarna versus una ordinara de vara.

In romania este greu sa faci omul sa priceapa termenul de cost/km pe termen lung. Sau ca e mai ieftin sa-ti incalti masina cu anvelope corespunzatoare anotimpului decat sa o busesti. Sunt putin cu musca pe caciula din cauza incaltarilor de vara, dar cel putin recunosc laugh.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 7 Jan 2008, 01:52
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




omegabear, detaliaza situatiile!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 7 Jan 2008, 19:19
Post #57


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(dr_mKe @ 6 Jan 2008, 23:36)
@EUROPE_: daca nu poti patina la demaraj inseamna ca nu incerci destul, sau e de vina masina  tongue.gif
*


Sa sti ca in niciun caz nu mi-as accelera motorul in 7000 rpm doar de dragul de a patina la plecarea de pe loc. Iar masina este buna, la fel si motorul, nu-mi fac probleme din punctul asta de vedere.
Pune-ti si tu caucioace ca ale mele pe masina ta si compara, s-ar putea sa-mi dai dreptate ( si lu` @argon ).


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Jan 2008, 20:23
Post #58


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca e vorba de marci, gumele de iarna de care vorbesc sunt GoodYear, daca erau Sava sa zicem, poate eram de alta parere in ceea ce am afirmat. Repet, nu am mers cu ele la temperaturi exterioare mai mari de 30 de grade, peste cred ca-si pierdeau din proprietati si se intampla ce zice horsewhisperer27. Nu am de gand sa merg cu ele vara in mod normal, dar asa s-a intamplat, la primavara o sa imi cumpar niste gume de vara noi probabil, nu am de gand sa le distrug pe cele de iarna.

goodyearug6bsi8.jpg


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn
post 7 Jan 2008, 21:00
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




Impacati si capra si varza si puneti All Season. Ale mele sunt Tigar si au fost ok si asta vara, si acum, pe polei si zapada.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 7 Jan 2008, 21:40
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




se simte din plin diferenta de tractiune intre cele de vara si cele all season.
e ca orice compromis...un compromis!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 08:02
Forum Renault