DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicAdd Video ReplayStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Generator de Hidrogen, folosesti apa pentru a obtine un consum redus si pu

AlinREHAU
post 18 Feb 2009, 22:56
Post #1


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06






--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 19 Feb 2009, 02:14
Post #2


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




?


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 19 Feb 2009, 08:33
Post #3


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




Pai este foarte simplu , se ia un generator de hidrogen compus dintr-o carcasa , anod si catod , se face electroliza apei cu ajutorul curentului de la masina si se obtine din H2O H2 * 2 si O2 (Hidrogen explozibil si oxigen care intretine arderea) . Se trec apoi prin ce-a de a doua carcasa care are rolul 1.de a impiedica o eventuala explozie intoarsa de pe furtun sa ajunga in generator si 2 sa separe eventualii vapori produsi la incalzirea apei ge gazele produse .
Furtunul se baga in admisia masinii si in loc ca motorul sa primeasca aer si motorina/benzina , primeste aer , motorina / benzina si un amestec de hidrogen si oxigen care ajuta la ardere .
Avantajul ar fi un plus de putere , noxe reduse ,zgomot mai mic al motorului si un consum redus de carburant de pana la 100% !!! smile.gif Dar pt 100% iti trebuie o industrie sub capota .
Asta e prima mea incercare si dupa cum se vede am un debit foarte mic de Hidrogen (dar am avut si foarte putin electrolit bicarbonat de sodiu- praf de copt )
Am sa mai fac un test in aceeasi varianta dar cu mai mult electrolit daca nu voi trece la 20 de placi de inox de 50/130 .


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Feb 2009, 08:36
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ati descoperit apa calda..se abereaza de ani la CLT cu astea..

http://www.daciaclub.ro/Generatorul-de-Hid...13103-s480.html


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 19 Feb 2009, 08:42
Post #5


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ce ai facut tu acolo cred ca e departe de alimenta un motoras de la ceva aeromodel. Daca incepem sa vorbim de ceva care ar putea alimenta herghelia sub sub capota super masinii tale, deja vorbim S.F.-uri.

19 Feb 2009, 08:43:
Acuma tot ce mai trebuie sa calculezi este daca consumul de energie este cat de cat mai mic decat energia care ar fi produsa de un motor alimentat de pocnitoarea ta. E pocnitoare, nu? Face poc...poc...poc.........poc

This post has been edited by driverx: 19 Feb 2009, 08:43


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 19 Feb 2009, 08:52
Post #6


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




&feature=related
ENGINE RUNNING ON JOE CELL NO GASOLINE

Pocnitoarea asta este doar inceputul experimentelor biggrin.gif
&NR=1


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Feb 2009, 08:58
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




schimba titlul in "engine running on benzina ce a ramas in carburator" wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladrehau
post 21 Feb 2009, 16:09
Post #8


Instalator


Group: Members
Posts: 918
Joined: 22 January 07
From: middle moldova




Un mic experiment facut de mine si Alin cu "pocnitoarea"
&feature=channel_page


--------------------
logan 1.5 DCI SUPERCHARGED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schluppi
post 21 Feb 2009, 21:21
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 11 June 07




Motorul poate sa functioneze cu oxigenul rezultat din electroliza apei. Se uita insa si in aceasta discutie sa se analizeze bilantul energetic al metodei descrise: Energia bateriei se foloseste pentru disocierea apei. La arderea gazului obtinut se obtine cel mult aceeasi energie (de fapt mai putina, din cauza pierderilor termice). Energia obtinuta este transformata in energie mecanica cu un randament de cel mult 40%.
Daca am fi transmis energia electrica a bateriei direct la un motor electric, am fi obtinut energie mecanica cu un randament de 95%.
Concluzia e clara: Nu ai energie destula la bord (in baterie) pentru o autonomie rezonabila nici macar cu motorul electric, sa nu mai vorbim despre calea ocolita via descompunerea apei.
Ma puteti crede, nu obisnuiam sa chiulesc la orele de fizica si nici note mici nu am avut!


--------------------
renault clio B 1,5dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 21 Feb 2009, 21:53
Post #10


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




Da ai dreptate , dar eu nu am spus ca vreau sa merg cu hho . Acest amestec gazos arde cu o viteza dubla fata de benzina si cu o crestere in volum de 4 ori mai mare . Deci actioneaza ca un catalizator in arderea din interiorul cilindrului marind viteza de ardere a benzinei sau motorinei rezultand o ardere mai completa a carburantului .
Nu ai cum sa faci o masina de serie sa mearga doar pe hidrogen fara modificari majore ...supape de inox , pistoane rezistente la temperaturi mai mari etc. Nici nu se poate discuta despre acumulari din acest gaz fara o instalatie completa din inox .
Instalatia o voi monta pe masina dupa ce va avea 25 placi din inox de 5/13 cm si DACA se va vedea un consum mai mic voi face tot sistemul din inox .


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 21 Feb 2009, 22:05
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Chiar daca bateria se va descarca mai repede, daca vor rezulta noxe mai putine la esapament, castigul este mare ! Multi ar cumpara dispozitivul, in acest caz. Eu va tin pumnii !


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 21 Feb 2009, 22:42
Post #12


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06





Asta merge doar amestec H2 si O2 Si merge ceva timp doar cu aprox 2 litrii . Instalatii de produs HHO sunt in comert pe ebay din inox si facute cu cap ... dar eu am vrut doar sa testez sistemul
Cam asa se produce HHO (cantitate mai mare decat bulele de atunci wink.gif . Placile de inox imi vor permite sa fac electroliza folosind mai putin bicarbonat de sodiu sau poate chiar deloc .


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 21 Feb 2009, 23:19
Post #13





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Tine minte trei cuvinte :apa egal izolator electric
conductia se datoreaza asa zisei salinitati adica saruri din apa
incearca cu apa distilata si vei vedea


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 21 Feb 2009, 23:22
Post #14


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




Apa pura nu conduce curentul , adevarat. dar apa de la robinet il conduce smile.gif am testat deja . fara nimic adaugat in apa aveam bule .


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicAdd Video ReplayTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:42
Forum Renault