Generator de Hidrogen, folosesti apa pentru a obtine un consum redus si pu
![]() ![]() ![]() ![]() |
Generator de Hidrogen, folosesti apa pentru a obtine un consum redus si pu
AlinREHAU |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
break
96
|
|||
ipiq |
![]()
Post
#2
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
?
|
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#3
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Pai este foarte simplu , se ia un generator de hidrogen compus dintr-o carcasa , anod si catod , se face electroliza apei cu ajutorul curentului de la masina si se obtine din H2O H2 * 2 si O2 (Hidrogen explozibil si oxigen care intretine arderea) . Se trec apoi prin ce-a de a doua carcasa care are rolul 1.de a impiedica o eventuala explozie intoarsa de pe furtun sa ajunga in generator si 2 sa separe eventualii vapori produsi la incalzirea apei ge gazele produse .
Furtunul se baga in admisia masinii si in loc ca motorul sa primeasca aer si motorina/benzina , primeste aer , motorina / benzina si un amestec de hidrogen si oxigen care ajuta la ardere . Avantajul ar fi un plus de putere , noxe reduse ,zgomot mai mic al motorului si un consum redus de carburant de pana la 100% !!! ![]() Asta e prima mea incercare si dupa cum se vede am un debit foarte mic de Hidrogen (dar am avut si foarte putin electrolit bicarbonat de sodiu- praf de copt ) Am sa mai fac un test in aceeasi varianta dar cu mai mult electrolit daca nu voi trece la 20 de placi de inox de 50/130 . |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ati descoperit apa calda..se abereaza de ani la CLT cu astea..
http://www.daciaclub.ro/Generatorul-de-Hid...13103-s480.html |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ce ai facut tu acolo cred ca e departe de alimenta un motoras de la ceva aeromodel. Daca incepem sa vorbim de ceva care ar putea alimenta herghelia sub sub capota super masinii tale, deja vorbim S.F.-uri.
19 Feb 2009, 08:43: Acuma tot ce mai trebuie sa calculezi este daca consumul de energie este cat de cat mai mic decat energia care ar fi produsa de un motor alimentat de pocnitoarea ta. E pocnitoare, nu? Face poc...poc...poc.........poc This post has been edited by driverx: 19 Feb 2009, 08:43 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#6
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
ENGINE RUNNING ON JOE CELL NO GASOLINE Pocnitoarea asta este doar inceputul experimentelor ![]() |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
schimba titlul in "engine running on benzina ce a ramas in carburator"
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vladrehau |
![]()
Post
#8
|
![]() Instalator Group: Members Posts: 918 Joined: 22 January 07 From: middle moldova ![]() |
Un mic experiment facut de mine si Alin cu "pocnitoarea"
|
--------------------
logan
1.5 DCI
SUPERCHARGED
|
|
schluppi |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 11 June 07 ![]() |
Motorul poate sa functioneze cu oxigenul rezultat din electroliza apei. Se uita insa si in aceasta discutie sa se analizeze bilantul energetic al metodei descrise: Energia bateriei se foloseste pentru disocierea apei. La arderea gazului obtinut se obtine cel mult aceeasi energie (de fapt mai putina, din cauza pierderilor termice). Energia obtinuta este transformata in energie mecanica cu un randament de cel mult 40%.
Daca am fi transmis energia electrica a bateriei direct la un motor electric, am fi obtinut energie mecanica cu un randament de 95%. Concluzia e clara: Nu ai energie destula la bord (in baterie) pentru o autonomie rezonabila nici macar cu motorul electric, sa nu mai vorbim despre calea ocolita via descompunerea apei. Ma puteti crede, nu obisnuiam sa chiulesc la orele de fizica si nici note mici nu am avut! |
--------------------
renault
clio B 1,5dci
2001
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#10
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Da ai dreptate , dar eu nu am spus ca vreau sa merg cu hho . Acest amestec gazos arde cu o viteza dubla fata de benzina si cu o crestere in volum de 4 ori mai mare . Deci actioneaza ca un catalizator in arderea din interiorul cilindrului marind viteza de ardere a benzinei sau motorinei rezultand o ardere mai completa a carburantului .
Nu ai cum sa faci o masina de serie sa mearga doar pe hidrogen fara modificari majore ...supape de inox , pistoane rezistente la temperaturi mai mari etc. Nici nu se poate discuta despre acumulari din acest gaz fara o instalatie completa din inox . Instalatia o voi monta pe masina dupa ce va avea 25 placi din inox de 5/13 cm si DACA se va vedea un consum mai mic voi face tot sistemul din inox . |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
bendix |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Chiar daca bateria se va descarca mai repede, daca vor rezulta noxe mai putine la esapament, castigul este mare ! Multi ar cumpara dispozitivul, in acest caz. Eu va tin pumnii !
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#12
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Asta merge doar amestec H2 si O2 Si merge ceva timp doar cu aprox 2 litrii . Instalatii de produs HHO sunt in comert pe ebay din inox si facute cu cap ... dar eu am vrut doar sa testez sistemul ![]() |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#13
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Tine minte trei cuvinte :apa egal izolator electric
conductia se datoreaza asa zisei salinitati adica saruri din apa incearca cu apa distilata si vei vedea |
--------------------
n
n
n
-
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#14
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Apa pura nu conduce curentul , adevarat. dar apa de la robinet il conduce
![]() |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:42 |