Solenza/Logan teste aerodinamice
![]() ![]() ![]() |
Solenza/Logan teste aerodinamice
izi |
![]()
Post
#211
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 8 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- IS-05-YZY
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#212
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
nh1980ro, ai auzit de cavitatie? O forma complexa, ce se deplaseaza printr-un fluid poate avea in urma sa zone de presiune 0 sau aproape 0 daca e prost proiectata.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#213
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Precum o caramida?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#214
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Bun, eu zic sa ne oprim ca o dam in altele de genul deplasarea in fluide.
Am vazut parerea coforumistilor, am vazut parerea Dacia, am vazut si rezultatul unui test(acela cu inchiderea portbagajului la viteza mai mare, desi neconcludent). Acum ramane sa creada si sa inteleaga fiecare ce vrea. Hai noroc! |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
izi |
![]()
Post
#215
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 8 June 07 ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 21 Jun 2007, 21:37) o dam in altele de genul deplasarea in fluide. pai despre asta e vorba! ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- IS-05-YZY
|
|
klaus |
![]()
Post
#216
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 21 Jun 2007, 22:37) Da' ce, comportamentul si efectul eleronului se face prin analiza deplasarii lui prin cascaval? Pai de ce n-ai zis asa, ca noi credeam ca tu vorbesti serios, dar tu te gandeai de fapt la altceva... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#217
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 21 Jun 2007, 21:36) Deci epxerimentul propus de mine mai demult pe acest topic poate fi perfect valabil. (acela cu parcurgerea aceleiasi distante de catre o Clima si o Scala). Gizaz, asta nu glumeste! |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
miki |
![]()
Post
#218
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Ba io cred ca da!
Da' n-aveti voi simtu' umorului! |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
driverx |
![]()
Post
#219
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#220
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
DE parca intre cele 2 masini singurele 2 diferente la rezistenta la inaintare ar fi eleroanele.............
Domnu', aerul , amestecul ala de gaze ce inconjoara pamantul pe o inaltime de cateva zeci de km e un fluid. Masina dumitale se deplaseaza prin numitul fluid. Aceasta deplasare face obiectul acestui topic. Daca vrei sa faci testul stiintific, fa rost de o pista curata, fara trafic, faci plinul si mergi pana golesti rezervorul. Apoi, dai jos eleronul de pe caramida, faci plinul si repeti figura, pe aceiasi trasa, cu aceiasi viteza, aceiasi incarcare, aceiaisi temperatura si umiditate, si aceiasi viteza si orientare a vantului. Apoi, poti sa spui ca rezultatul testului e oarecum corect! |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Tzutzi |
![]()
Post
#221
|
![]() Solenzar impatimit Group: Members Posts: 478 Joined: 9 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai hai sa punem bani sa inchiriem o bucata de pista de la baneasa, ca tot e inchis acum...
![]() |
--------------------
Ford
Focus St170 2.0 16v
2004 Solenza Scala 1.4 8v 2004
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#222
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si daca testam efectul eleronului pe Solenza, eu zic sa testam si legea gravitatiei, aruncand ceva (sau pe cineva) din turnul de control.........
Serios acum, si daca eleronul ala e o rezistenta aerodinamica in plus, insemna automat ca ofera si downforce sesizabil si util? Si cu geamurile deschise creste consumul, dar masina nu e mai stabila. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Tzutzi |
![]()
Post
#223
|
![]() Solenzar impatimit Group: Members Posts: 478 Joined: 9 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai einstein daca testam legea gravitatiei in ideea in care stim ce spune si ce efect are....din ce zici tu rezulta ca si eleronul il testam doar asa ca sa avem si evidenta scrisa
![]() This post has been edited by Tzutzi: 23 Jun 2007, 21:13 |
--------------------
Ford
Focus St170 2.0 16v
2004 Solenza Scala 1.4 8v 2004
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#224
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Hayonul tau se putea inchide din mai multe motive... De exemlu un damb, un varf de panta care la revenire ar fi putut provoca inchiderea, sau o depresiune creata in interirorul masinii ce ar fi dus la acelasi efect.
Eu unul nu prea inteleg ce nevoie are o masina cu TRACTIUNE de apasare pe puntea spate. Nu de alta, dar la asemena masini, prima punte care derapaeaza e cea fata, provocand supravirare. Apasarea pe puntea spate duce la ridicarea puntii fata, scazand aderenta acesteia (si asa destul de solicitata intre tractiune si directie). Daca vreti un exemplu graitor in acest sens, va recomand Alfa Romeo 156, o masina ce pune la sol pana la 250 de CP pe puntea fata FARA ELERON, desi atinge viteze mai mari decat Solniza. Daca anumite companii aleg sa puna eleroane pe masinile lor, pentru un aspect 'racing" si un oarecare efect aerodinamic (adicca nu semnificativ), anumiti producatori stiu ca respectivul element aerodinamic e cvasiinutil si aleg linii mai curate ale masinii. This post has been edited by einstein1984: 24 Jun 2007, 09:17 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#225
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ar mai fi diferenta dintre centrul de greutate al Alfa Romeo si al Solnitzei.
Solnitza in spate este foarte usoara( comparativ cu puntea fata) si mai inalta. Mai cititi putin pe aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Car_handling#...angular_inertia Einstein nu stiu daca stii cum se inchide hayonul la Solnitza. Daca il lasi deschis nu cred ca se inchide singur decat daca iei o groapa destul de mare. Daca eleronul creeaza drag, sigur va avea si un downforce sau lift (datorita descompunerii fortelor) si nu prea mi-am vazut fundul zburand la Solnitza (deci se cam exclude lift-ul) ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IulianP |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
Ironick, a propos de fotografiile tale diferite pe stanga si pe dreapta, ai pus cumva in zona din fata a chederului usii, pe la jumatate, vreun segment de plastic (sau alt material) de cca 2/3 cm ?
ceva de genul asta ? PIC.jpg ( Size: 39.97k ) Number of downloads: 117 Sau era altceva ? Merci |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#227
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Chestia aia pe care ai vazut-o tu la alte masini pe geam se foloseste pntru ghidarea geamului (cele curbe). Nu are absolut nici o legatura cu aerodinamica. Ce am facut eu nu este de bine. Era doar un test de aerodinamica pentru un personaj de pe acest topic ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IulianP |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
Credeam ca are si rolul de a "dirija" cumva curentii de aer ce curg pe langa geamul lateral fata.
Ok, multam, ma simt putin mai destept. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 15:50 |