DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> INTRERUPERI IN TURATIE

kalyyyyyy
post 11 Sep 2007, 16:14
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Am urmatoarea problema:m-am intors dupa un drum mai lung si in bucuresti a inceput de ieri sa aiba intreruperi in turatii.Azi e si mai rau,intreruperile sunt constante si destul de sicaitoare.Ieri parea sa aiba intrerupere doar in sarcina si la o anumita turatie(2500),azi face constant,indiferent daca e in sarcina sau pe loc si chiar si peste 2500.Sub 2500 nu pare sa fie nimic.AM facut urmatoarele:schimbat platini si reglat la 0.4 cu lera,reglat avansul static cu metoda becului,cum nu ma pricep la avansul vacuumatic,am incercat doar sa il mut la alte niveluri,pana la urma l-am lasat cum era(a doua crestatura).Carburatorul este nou(1000 km),pompa de benzina verificata.Ce poate sa aiba?poate sa fie de la bobina de inductie?poate sa fie de la avansul vacuumatic? help!


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 11 Sep 2007, 17:54
Post #2


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Poa' sa fie carburatorul nou, eu am patit acelasi lucru tot cu un carburator nou, poate n-avea nici macar mia de kilometri. Desfaci conducta care vine de la filtrul de aer, turezi frumos masina si faci cu palma cateva miscari pe carburator. O sa simti ca-ti trage mana, si motorul da sa se opreasca, atunci o ridici. Mi-e greu sa-ti explic, insa orice posesor de Dacie stie. Apoi curata si jiclorul de relanti, eu de fiecare data cand am facut smecheria asta cu palma am ajuns sa am motorul stabil in ture dar sa moara la relanti. Mie gunoaiele mi-au ajuns in acel jiclor, deci iti sugerez dupa treaba asta sa-l cureti si p-ala preventiv.
Asta daca n-ai incercat deja de la inceput si ai considerat ca nu merita mentionat. smile.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 11 Sep 2007, 20:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




merci de sfat am incercat asta,si asta si sprayul minune,dar nu cred ca e de la carb,prea e stabil la relanti.Si oricum pare din aprindere,doar ca nu stiu ce anume!


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 11 Sep 2007, 20:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




poti sa ai gunoi in carburator si sa nu afecteze jiglorul de relanti ci doar pe cel principal

fisele le-ai schimbat? la buji te-ai uitat?


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 11 Sep 2007, 21:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




mai uita-te o data la platini si vezi daca nu-s puscate. eventual schimba condensatorul.poate vreo bujie nu lucra tot timpul sau nu da scanteia intre electrozi.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 11 Sep 2007, 23:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




platina am schimbat-o dupa cum am spus si la inceput,fisele sunt noi si bune(verificate),bujiile la fel.La condensator nu m-am gandit,chiar poate sa aiba un asemenea efect?


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 11 Sep 2007, 23:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Vezi si capacul de delcou, dar, din ce spui, e foarte posibil sa ai un gunoi in carburator.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 12 Sep 2007, 08:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Nu cred ca este carburatorul din urmatorul motiv:daca ar fi din carburator ar intrerupe in sarcina la o anumita apasare a pedalei(un anumit debit de benzina).Dar daca sunt de exemplu in viteza a 3-a la 1200 de ture,pot apasa pedala la maxim pana ajunge la 2500-3000,cand incep problemele.Daca era din carburator,s-ar fi innecat ,la mine se intrerupe.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 12 Sep 2007, 10:39
Post #9


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Pai eu zic ca e chiar posibil sa fie carburatorul infundat cu ceva mai mare si metalic, mai ales pentru ca e nou. Mie dupa ce mi l-a schimbat in service, mecanicu mi-a zis sa nu ma duc prea departe de oras ca fiind nou poate sa aiba span in el, sa se infunde si sa raman cu masina in drum.
Macar de curiozitate, nu mai ai carburatorul vechi?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 12 Sep 2007, 11:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




cum ziceam ,nu este carburatorul,din explicatia de mai sus rezulta asta,oricum ca sa nu zic prostii am pus si carb vechi(care numai statea la relanti) si face exact la fel(doar ca nu sta evident la relanti).


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 12 Sep 2007, 11:33
Post #11


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Posibil de la pompa de benzina ,sa prinda aer fals pe la clopot ,sa nu etanseze,sau sa ai vreo conducta infundata ,sa mearga bine si apoi cand accelerezi pompa avand mai mult debit sa antreneze gunoiul de pe conducta(e),oricum zic eu merita sda verifici si sa incerci sa atasezi pompa de mana la tur si retur si sa vezi daca apare vreo imbunatatire,chiar si o spalare a pompei nu ar strica ,bafta !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 12 Sep 2007, 11:37
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




nu cred ca e de la pompa,daca era de la pompa,s-ar fi innecat cand acceleram,nu se intampla asta .Ce am scris mai sus(motivul pt care nu e carb de vina) e valabil si pt pomp,daca era pompa si acceleram cu pedala la fund in a 4-a s-ar fi innecat instantaneu,se intrerupe doar la 2500 de ture,pana ajunge acolo oricat as apasa pe acceleratie nu are nimic.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 12 Sep 2007, 12:09
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Eu cred ca ai o problema la alimentarea cu benzina. Daca zici ca face la fel cu 2 carburatoare, verifica turul si returul de la rezervor la pompa, sa nu fie partial infundat, sufla cu o pompa si vezi cum e. Eventual mai verifica si pompa...


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 12 Sep 2007, 12:35
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




update ca vad ca nu se ajunge nicaieri cu discutia:

este o problema de aprindere,ceea ce inseamna:

-nu este de vina carburatorul
-nu este de vina pompa de benzina
-nu este de vina platina(verificata)
-nu este de vina capacul delco(verificat cu altul)
-probabil ca nu sunt de vina nici bujiile si fisele(sunt relativ noi,o sa fac testul inlocuindu-le cu cele vechi)

Intrebarea mea este ce poate sa cauzeze asta?delcoul,daca da ce anume din el;bobina daca da ce se poate face;altceva care nu imi trece mie prin minte


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 12 Sep 2007, 13:10
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Am mai scris de curand pe undeva cum se verifica bobina. Tii fisa centrala scoasa din delcou la vreo 1,5-2 cm de masa si deschizi/inchizi cu un plastic platina. Daca scanteia nu este groasa si albastra cu irizari rosiatice, probabil bobina e defecta. Scanteia trebuie sa sara celputin 1,5 cm. Poate fi si condensatorul, dar acesta se elimina usor din calcul inlocuindu-l cu cel de rezerva (presupun ca toata lumea are in portbagaj un cond de rezerva, nu?)


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 12 Sep 2007, 13:11
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Daca esti asa de sigur ca-i problema de aprindere, verifica daca ajunge scanteia la fiecare bujie, vezi daca merge in 4 bujii...
La delco, verifici daca mai ai arcurile de la avansul centrifugal la locul lor.
Eventual imprumuti de la cineva o bobina si vezi daca mai face.

Zici ca de la platina nu-i, de la fise nu-i, de la bujii nu-i...verifica ce am mai scris eu aici si daca tot nu merge poti sa fii sigur ca nu-i o problema de aprindere (de altfel eu nu inteleg de ce esti atat de sigur de asta),

l.e.: schimba si condensatorul, costa 2,5 lei

This post has been edited by tabek: 12 Sep 2007, 13:13


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 12 Sep 2007, 15:01
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Verifica bobina.Dar dupa ce inlocuiesti totusi si condensatorul.Oricum,e sigur din aprindere,si daca ai verificat tot ce ai enumerat,astea doua au ramas.Eu inclin sa cred ca e bobina.Bafta.

L.E.Cel mai bine pune-i o aprindere electronica.Nu e scumpa,si scapi de condensator,nu mai ai probleme cu platinile,si merge si mult mai bine.

This post has been edited by PaulT: 12 Sep 2007, 15:03


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 12 Sep 2007, 15:09
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Porneste masina noaptea la intuneric si uitate la motor.Se pare ca a cedat o bujie,invelisul izilator este fisurat.Eu am patit asta dupa cam 2000 km dupa ce am schimbat bujiile.Am pus una veche in locul celei defecte si fenomenul a disparut.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 12 Sep 2007, 15:34
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




deci am fost la mecanic sa ma programez si pe drum am luat si bobina/condensator.Am pus condensatorul-nici o schimbare.Am pus bobina-rasu de pe lume-nu porneste masina.Am pus bobina veche,porneste.Concluzie=am nimerit o bobina defecta.O dau inapoi poimine cand merg la mecanic(e langa magazin).Cum funtoineaza totusi bobina asta,ca eu stiam ca daca se defecteaza se defecteaza de tot,nu doar la turatii mari?

p.s. am pus bujiile vechi si fisele vechi-nu e deacolo.

This post has been edited by kalyyyyyy: 12 Sep 2007, 15:35


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 12 Sep 2007, 15:47
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nu e obligatoriu sa nu mai mearga deloc.Si eu am patit cam ce ai patit si tu.Si am schimbat la bujii,platini,etc..La bobina nu m-am gandit ca avea cam 1 luna.Si tu ai avut ghinion cu ea.Sper sa ti-o schimbe.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 12 Sep 2007, 16:58
Post #21


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




De obicei o bobina bolnava se incalzeste mai mult decat trebuie. Un paleativ, ca sa poti ajunge in zone locuite: o carpa inmuiata in apa rece pe ea. Mare ghinion sa cumperi o bobina bulita sad.gif


Attached thumbnail(s)
Pag.82_83.jpg ( Size: 449.77k ) Number of downloads: 127


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 13 Sep 2007, 20:00
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




tot asa am patit. schimba bujiile.


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 14 Sep 2007, 14:51
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




am rezolvat problema:era bobina.Se poate inchide si multumesc pentru ajutor!


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 14 Sep 2007, 23:01
Post #24


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Si am patit o problema asemanatoare, cam de vreo 2 saptamani, se intrerupe in sarcina sub 2000 rpm.
Am schimbat si eu ca tot omu` platina, capac delcou, fise, bujiile sunt cumparate in iunie, si au o culoare rosie ( cum ar trebuie sa fie de fapt ), toate sunt la fel, parca le-as fi scos de la acelasi cilindru tongue.gif , condensator, lulea, furtunul de la avansul vacuumatic, insa nimic.
Problema a aparut de cand am desfacut carburatorul sa-l curat, preventiv pentru ca vin frigurile, si n-as vrea sa ma trezesc la minus *grade reparand la ea.
Am tot cautat defectul, dar nu prea il gaseam, pana la urma m-am gandit ca poate trage aer fals, si i-am schimbat garniturile de la carburator dar degeaba.
Am pornit motorul si la relanti, am astupat cu mana teava carburatorului, in mod normal fara aer ar trebui sa se opreasca imediat, insa la mine mai facea cateva turatii "trase de par" si apoi se oprea. Era clar pentru mine, tragea aer fals pe la flansa carburatorului. Am cumparat gasket, am pus, am pornit, la rece se intrerupea dar nu ca inainte. La cald nu mai face, decat in anumite situati, sunt sigur ca tot mai trage aer fals.
Talpa carburatorului, flansa adica, este ovalizata, ce-mi reconmandati, sa cumpar alt corp inferior sau sa mai incerc sa etansez cu gasket?


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 16 Sep 2007, 21:53
Post #25


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Si la mine de vreo 2 saptamani se intampla la fel.Sub 2000 de rpm "da in nas"(ca si cum ar fii motorul rece si vrei sa pleci repede).La aprindere nu am nici o problema mai mult sigur este de la carburator ,dar nu stiu de la ce.Am curatat toate toate jicloarele dar nimic.Care ar fii problema?


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 18 Sep 2007, 23:22
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




reglat avans ceva ?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 12:11
Forum Renault