DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> UE vrea sa impuna limita de viteza in Germania, de ce ti-e frica nu scapi

Chipu
post 13 Mar 2007, 19:01
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 11 April 06




UE vrea sa impuna limita de viteza pe autostrazile din Germania

Autostrazile germane isi vor pierde cea mai importanta caracteristica care le diferentia de celelalte sosele europene: inexistenta limitarilor de viteza. O publicatie germana a informat ca exista discutii la nivel european in acest sens. Celebrele autoband-uri sunt apreciate in prezent de catre posesorii de masini puternice pentru ca pot alerga cat vor de repede. Practic, autostrazile din Germania sunt singurele „piste de teste” publice pentru mai toti producatorii de masini exclusiviste.

Forul european care a luat in discutie aceasta problema este Comisia pentru Mediu. Un reprezentant al acesteia, Stavros Dimas, a declarat pentru Bild ca: „Viteza excesiva de pe autostrazile germane este unul din putinele moduri in care reusim sa consumam inutil energie si sa poluam atmosfera”.

Germania este tara de origine pentru o buna parte a producatorilor importanti la nivel mondial. Atat reprezentantii brandurilor de top, precum BMW, Mercedes sau Porsche, cat si Volkswagen sau Opel se opun acestei idei. Cuvantul lor este unul cu greutate, pentru ca anual aceste companii contribuie cu sume importante la bugetul consolidat al Germaniei.

Ecologistii din aceasta tara militeaza de mai multi ani pentru o limitare a vitezei pe autostrazi la aproximativ 130 km/h. Ei spera ca, odata cu Forumul G8 din 2007, guvernul Germaniei sa fie obligat sa promulge o lege in acest sens. Pentru moment, ministrul Transporturilor, Wolfgang Tiefensee, nu vede cu ochi buni o limitatre a vitezei pe autostrazi, insa s-a abtinut de la orice comentariu pentru moment.




In ultimii ani, autoritatile din Germania au limitat viteza pe o parte dintre autostrazile sale, insa acestea reprezinta doar aproximativ o treime din totalul autostrazilor din aceasta tara.

Sursa: autonews.com



--------------------
Dacia SuperNova FullOption
Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiRzR
post 13 Mar 2007, 19:07
Post #2


Fost posesor DSN


Group: Members
Posts: 531
Joined: 29 August 06
From: Constangeles




Un singur loc in lume unde sa alergi cat poti (pe drum public) si chiar si p-ala vor sa ni-l ia!
Cati vor plange daca se adopta! sad.gif


--------------------
VW Golf 1993 GL 1,8i - CT 85 RZR
VW Golf 2007 Trendline 1,4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 13 Mar 2007, 21:08
Post #3


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Io numai de-al dracu' as merge cu a treia aproape de turatia maxima sa le demonstrez ca pot sa poluez la fel de mult si sub 130 la ora. Sau ma duc si-mi cumpar in fiecare zi 10l de motorina si o ard in curte.

Alt motiv mai putin idiot chiar nu puteau sa gaseasca? :-o


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 13 Mar 2007, 21:11
Post #4


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Ma asteptam la asa ceva...


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 13 Mar 2007, 21:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Eu m-as duce cu a mea sa-i dau cat pot pe acolo ca sa ma ia radaru' biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 14 Mar 2007, 00:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




au mai avut astfel de tendinte. Pe de alta parte austriecii vor sa ridice limita de viteza (stiu de unele sectoare experimentale de 160 la ora ceea ce e mai mult decat destul).

Si nici in Germania nu se merge chiar asa de supervitezist cum ar putea crede cei ce nu au rulat pe acolo.

Majoritatea mi s-a parut a rula pana in 150 la ora. Cu exceptiile de rigoare care trec pe langa tine dandu-ti senzatia ca la 120 stai pe loc.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 14 Mar 2007, 01:13
Post #7


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Nu or sa reuseasca ! smile.gif


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 14 Mar 2007, 02:47
Post #8


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(A l e x @ 13 Mar 2007, 21:11)
Ma asteptam la asa ceva...
*





Si eu...


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skocsis
post 14 Mar 2007, 03:05
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 14 January 07
From: Iasi, RO, EU




QUOTE(Chipu @ 13 Mar 2007, 20:01)
Atat reprezentantii brandurilor de top, precum BMW, Mercedes sau Porsche, cat si Volkswagen sau Opel se opun acestei idei.


Cine si-ar mai cumpara motor de 5 litri stiind ca nu-l va folosi niciodata mai mult de performante pe care le poate obtine si cu 1.6?


--------------------
Dacia LOGAN MCV 2006 Laureate 1.6 16V - IS-09-KLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 14 Mar 2007, 03:06
Post #10


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Cine isi cumpara si in Romania probabil...


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Mar 2007, 07:41
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cei ce circulau tare pana acum tot asa o sa mearga, dar probabil vor incetinii in dreptul camerelor fixe, in rest limitarea e numai de fatada.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 14 Mar 2007, 09:36
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Discutia despre viteza pe autostrazile germane nu este noua. Eu cel putin stiu despre ea din 1994, cand am vizitat prima data Germania. Pe de-o parte sunt politicienii si administratia, iar pe de alta parte sunt fabricantii de masini. Vocea poporului nu stiu cat de mult conteaza aici.

Oricum, nu va asteptati la o finalitate prea curand, caci sunt extrem de multi bani in joc.


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 14 Mar 2007, 10:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




QUOTE(skocsis @ 14 Mar 2007, 03:05)
Cine si-ar mai cumpara motor de 5 litri stiind ca nu-l va folosi niciodata mai mult de performante pe care le poate obtine si cu 1.6?
*



Intrebarea e futila. Ia pune-i-o unui american in a carui tara viteza maxima este 112 km/h.


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Mar 2007, 14:07
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La motoarele de generatie noua care scot 150 de cai din 1400 cc, si peste 200 de cai din 2000 cc, motoarele de 5000 inafara de un impozit de 50 de milioane / an nu-ti aduc nimic. SI in plus de asta e aiurea sa asociezi puterea mare a motorului cu viteza maxima, daca te pasioneaza, un motor puternic merita chiar daca nu treci de 120 km/h, important e cum se comporta pana la viteza aia.

Nu cred ca clientii Veryon-ului il cumpara ca sa mearga cu 400 km/h.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Mar 2007, 14:11
Post #15


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cu tot respectul ... era si este vorba de altceva. Ramaneti la subiect ... titlul topic-ului.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsz99
post 14 Mar 2007, 14:19
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 18 February 07
From: Bucuresti, Romania




Germanii sunt un popor pentru care autobahn-ul este un motiv de mandrie nationala. Parerea mea este ca impunere unei limite de viteza (fie ea - sa zicem -si de 160 km/h!) pe toate autostrazile germaniei nu este o masura ce se va concretiza prea curand!

This post has been edited by alecsz99: 15 Mar 2007, 09:05


--------------------
Dacia/Kia/Mercedes Berlina Li / Pro Cee'd / S320 2003 / 2008 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stuiberv
post 14 Mar 2007, 16:36
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Abia acum m-am gandit la o "chestie".
Oare de ce cumpara lumea masini care pot merge cu 300km/h daca limita de viteza este de 110km/h (la noi), sau sa spunem 150km/h (la altii).
Pai imi cumpar masina cu viteza maxima de 190km/h (ca sa nu o fortez prea tare cand merg cu 150km/h), si gata.

Recunosc, am mers cu Solenza cu 165 km/h (o data) dar doar sa vad cum e. In rest cu 100-110 km/h, din cand in cand cu 120 sau maxim 140 pe distante scurte.
Deci, nu vad ce rost ar avea sa imi cumpar masina care sa poata 200 sau mai multi km/h daca eu o folosesc dar la jumatate din posibilitati.

As prefera sa dau banii aia pe altceva (siguranta, confort, consum redus...),, si sa iau o masina care sa aiba viteza maxima pe undeva pe la 170 km/h (ca sa nu o fortez).

Legat de limitarea vitezei pe autobanh, eu sper sa nu o faca.
E un loc in care se merge cu cat poate masina.
Totusi, cum spunea si cineva mai sus, nu se merge numai la limita. Au fost niste prieteni si au vazut si ei cat poate masina (200km/h, mai mult nu a mers - passat penultimul model, nu mai stiu exact ce motor), iar apoi au mers ca toti ceilalti cu 130-150km/h.


--------------------
Papuci marimea 43 3 ani bocanci - is xx undoitrei
“All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them
together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM
maintenance manual, 1925
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chipu
post 14 Mar 2007, 17:57
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 11 April 06




news!


Germania nu vrea restrictii de viteza pe autostrazile europene

Germania a refuzat propunerea Uniunii Europene de impunere a unor limite de viteza pe autostrazi.Oficialii de la Berlin au declarat ca nu vor recurge la o astfel de masura deoarece ei cred ca aceste restrictii nu vor avea nici un impact semnificativ asupra eforturilor de reducere a poluarii provocate de automobile, relateaza BBC News.

Cererea respectiva a fost formulata de comisarul european pentru mediu, Stavros Dimas, dupa ce blocul comunitar s-a angajat sa reduca emisiile de noxe in cursul unui un summit organizat saptamana trecuta, la Bruxelles.

Dimas a explicat ca restrictiile de viteza reprezinta o masura obisnuita in majoritatea statelor europene, subliniind ca "doar in Germania, in mod bizar, exista o controversa".

Dirk Inger, purtator de cuvant al Ministerului german al Transporturilor, a declarat ca exista deja restrictii de viteza de pana la 100 km pe ora pentru 98% din soselele din tara.


Liderul formatiunii social-democrate de la Berlin a avertizat, la randul sau, ca dezbaterile din jurul problemei mediului inconjurator risca sa provoace adevarate "isterii", daca statele membre nu vor discuta clar si deschis despre aceasta problema.

Asociatia nationala germana a producatorilor de automobile - din care fac parte, printre altii, Volkswagen, Porsche si BMW - a anuntat ca nu are nevoie de indicatii de la Bruxelles in privinta protectiei mediului.

Saptamana trecuta, la Bruxelles, liderii statelor membre ale UE au incheiat un acord fara precedent de protectie a mediului. Acordul presupune ca pana in 2020 o cincime din energia consumata in UE sa fie “verde”, reducerea cu 20% a emisiilor de CO2, precum si cresterea ponderii biocombustibililor in transportul auto pana la 10% din total.

Tot atunci, liderii UE au promis ca, pana in 2020, Uniunea isi va reduce emisiile de dioxid de carbon cu 30%, in loc de 20%, cat s-a convenit joi la Bruxelles, daca tari refractare la ideea de protectie a mediului precum SUA, Rusia, China si India vor lua decizii similare.

Automobilele produc aproximativ zece la suta din totalul emisiilor de dioxid de carbon de pe teritoriul Uniunii Europene.

HotNews.ro, C. Marin, 14 mar 2007

This post has been edited by Chipu: 14 Mar 2007, 17:58


--------------------
Dacia SuperNova FullOption
Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikeb
post 14 Mar 2007, 19:04
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 24 September 05




Vezi Doamne, poluarea mondiala are ca vinovat principal viteza de pe autostrazile germane! Nu cumva SUA polueaza 33% din totalul lumii? Nu cumva tot ei s-au retras din toate tratatele care limiteaza poluarea? De ce? Tancurile care omoara prin Irak merg cu suc de rosii? Alea nu polueaza? Atatea razboaie nu polueaza? Asteptati ca rusii sa micsoreze poluarea? radmasa.gif Toate armatele lumii sunt cu tractiune balegoasa? UE va IMPUNE ORICE-I VA TRECE PRIN CAP pt a limita si ultimele libertati pe care le avem... Sa revin la subiect: pai sa nu mai mearga nimeni cu peste 50 nicaieri si sa facem gropi in autobahn; asa-i obligam sa respecte limita de viteza, precum aici: http://www.englishrussia.com/?p=315


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI Ambiance-2006 - HRxx---
Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 14 Mar 2007, 19:32
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Asa cum spunea cineva, chiar daca autostrazile nemtesti au fost gaselnita lui Hitler si ei se feresc ca dracul de tamaie pana si de numele lui, asta nu-i impiedica sa fie foarte mandri de autostrazile lor apreciate la modul unanim. Deci nu cred ca or sa renunte prea usor la acest atu in plus pe care il au si anume liber la viteza...
Si de ce sa nu le spunem simplu autostrazi (chiar daca la superlativ...), daca nu stim ca se scrie Autobahn, si ne dam atata cu stangu-n dreptu' cu tot felul de stalceli ca autoband (pe care autorul articolului l-a preluat probabil de la soferii Atlassib), autobanh sau autobhan?... blink.gif


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 15 Mar 2007, 13:56
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




hai lasa gramatica limbii germane ca suntem romani si nu cunoastem toti germana wub.gif ideea era alta . mai bine spune ( daca stii ) despre originea autostrazilor germane . poate stii vreun link ceva informativ . nu toata lumea stie ca sunt gaselnita lui hitler.



--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Mar 2007, 14:18
Post #22


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mie treaba cu limitarea vitezei pe autostrazi, legata de reducerea poluarii mi se pare de fapt o deturnare a atentiei de la subiectul real. Nu stiu care e de fapt subiectul real, dar sa legi reducerea poluarii de reducerea vitezei maxime la masini e o vorbarie goala.
Statele membre au hotarat sa:
QUOTE(Chipu @ 14 Mar 2007, 17:57)
blocul comunitar s-a angajat sa reduca emisiile de noxe[...]
un acord [...] presupune ca pana in 2020 o cincime din energia consumata in UE sa fie “verde”, reducerea cu 20% a emisiilor de CO2, precum si cresterea ponderii biocombustibililor in transportul auto pana la 10% din total.

In conditiile in care:
QUOTE(Chipu @ 14 Mar 2007, 17:57)
Automobilele produc aproximativ zece la suta (10%) din totalul emisiilor de dioxid de carbon de pe teritoriul Uniunii Europene.


Deci ei vor sa reduca cu 20% emisiile de CO2, si se leaga de producatorii a 10% din ele.
Pai daca de maine nu va mai circula nici o masina pe strada, tot vor trebui sa reduca emisiile din alta parte cu 10%.
Nu masinile sunt cele care produc poluarea atat de luata in brate. Directile de actiune sunt altele, si spre alti "furnizori" de poluare. Treaba cu masinile e o diversiune ieftina.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 15 Mar 2007, 14:34
Post #23


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(klaus @ 15 Mar 2007, 14:18)
....
Treaba cu masinile e o diversiune ieftina.
*



Exact.

Si io cand mai zic la unul altul ca nu neaparat masinile sunt problema noastra numarul 1 cand vine vorba de poluare si incalzirea globala, ei ma fac tampit.

Asta e. Unii pun botul la orice.

Desi....daca bine stau sa ma gandesc, germania polueaza rau cu autobahn-ul ei. La 200 la ora la orice masina, consumul este SF. Daca oamenii ar merge cu max 100-120, altul ar fi consumul.

Damn....mai bine taceam, ca poate le dau idei la astia din UE. radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsz99
post 15 Mar 2007, 15:01
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 18 February 07
From: Bucuresti, Romania




OFFTOPIC:

"autostrazile nemtesti au fost gaselnita lui Hitler"

"mai bine spune ( daca stii ) despre originea autostrazilor germane . poate stii vreun link ceva informativ . nu toata lumea stie ca sunt gaselnita lui hitler."

De fapt nu sunt gaselnita lui ci propaganda! A se vedea linkul urmator:

http://german.about.com/library/blgermyth08.htm



--------------------
Dacia/Kia/Mercedes Berlina Li / Pro Cee'd / S320 2003 / 2008 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chipu
post 19 Mar 2007, 10:46
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 11 April 06




...si astia "nebuni":

54% din germani vor limita pe autostrada!
Duminica, 18.03.2007

In urma propunerii Uniunii Europene, germanii raspund surprinzator: 54% vor limitarea vitezei pe autostrazi!

Dupa ce unul dintre oficialii europeni a propus acum cateva zile instalarea unor limite de viteza pe autostrazile din Germania, unul dintre singurele "paradisuri ale vitezei" din lume, majoritatea germanilor se pronunta pentru luarea unei astfel de masuri. In timp ce toate canalele de stiri au publicat reactii negative la aceasta idee din partea germanilor, postul de televiziune ZDF a avut ideea de a organiza un sondaj de opinie ale carui rezultate sunt cel putin surprinzatoare.

Astfel, s-a ajuns la concluzia ca nu mai putin de 54% dintre germanii care au raspuns la sondaj sunt in favoarea unei limite de 130 km/h. Mai mult, 10% isi doresc o limitare chiar mai stricta. Rezultatele nu au reusit sa fie echilibrate de celelalte 35 de procente dintre germani care nu accepta ca pe autostrazile lor sa existe limitari de viteza.

Discutiile legate de eventualitatea introducerii unor limitari de viteza pe Autobahn-urile germane au pornit de la faptul ca vitezele mari inseamna energie risipita si implicit un atentat asupra mediului inconjurator.




--------------------
Dacia SuperNova FullOption
Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 19 Mar 2007, 11:39
Post #26


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Daca motivul este "ecologic", cum se explica faptul ca in Germania se doreste impunerea unei limite de viteze pe considerente de consum si in Romania, o taxa (aberanta totusi) pe considerente ecologice, nu este agreata de EU? Eu vad totusi ipocrizie, dar ceea ce nu se vede, este factorul economic... trebuie sa fie o chichita pe undeva... o fi oare turismul?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 19 Mar 2007, 20:08
Post #27


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Durerea e imensa, nu o pot suporta.Cand intalnesc o groapa in soselele patriei ma gandesc ca acum vor si astia sa limiteze viteza.Tragic nu?

This post has been edited by Arhimede: 19 Mar 2007, 20:14


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chipu
post 11 May 2007, 09:29
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 11 April 06




Viteza maxima pe autostrazile din Germania va fi de 120 km/h - 11 Mai 2007

Grupuruile independente care militau pentru introducerea unei limite de viteza pe autostrazile din Germania au castigat. Exista semnale puternice conform carora autoritatile de la Berlin sunt pe cale sa legifereze limita de 120 de km/h pentru toata reteaua de autostrazi. Cei mai influenti activisti care au sustinut introducerea acestei prevederi au fost ecologistii din Greenpeace. Motivul principal invocat acestia tine de consumul exagerat de combustibil care este generat de rularea masinilor la viteze ridicate.

Greenpeace a comunicat ca limitarea vitezei la 120 de km/h pe intreaga retea de autostrazi din Germania, care masoara aproximativ 10 mii de km, ar reduce emisiile de CO2 anuale cu 9 procente. In prezent, soferii indragostiti de viteza pot merge cu pedala de acceleratie calcata la maxim pe mai mult de o treime din autostrazile Germane.

Dupa ce legea va intra in vigoare, posesorii de masini sport si supersport vor putea sa isi lase caii putere sa alerge doar pe circuite de viteza construite in acest sens. Germania a ramas, de ani buni, ultimul bastion european al vitezistilor. Autoritatile germane au ramas ferme pe pozitie, chiar si in urma insistentelor forurilor europene de a reduce limita de viteza pana la nivelul acceptat in celelalte state ale uniunii.

Ecologistii au sugerat ca principalul opozant al limitei de 120 de km/h sunt constructorii auto germani care fac lobby pe langa oamenii politici ai tarii. In lipsa unei pozitii oficiale, pana acum, constructorii auto germani si-au autoimpus o limita de viteza prin setare electronica a motoarelor la 250 km/h; limita care poate fi anulata printr-o simpla vizita la service.

Sursa: autoexpress.co.uk


--------------------
Dacia SuperNova FullOption
Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 11 May 2007, 12:23
Post #29


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Pana nu e lege, tind sa nu cred... ca si daca-i limiteaza la 120 o sa fie niste ambuteiaje pe autobahn (ambuteiaje care fac mai mare poluare biggrin.gif ), de nu o sa va vina sa credeti... treaba asta cu limitarea e doar praf in ochi... cum zicea Klaus, diversiune de la problemele adevarate.

Sa nu se inteleaga gresit, poluarea e o problema reala, dar la nemti unele autostrazi sunt deja limitate la 130 sau chiar la 100 si se plimba radarele mobile (bmw 5, E Klasse, Opel Omega, Porsche 911-toate masini foarte ecologice la 160 km/h de felul lor) in voie sa-i prinda pe vitezomani... de abia astept sa se faca A3 (Bucuresti-Brasov), A4 (Brasov-Arad) si A5 (Brasov-Bors celebra Bechtel), nu de alta, dar o sa vina saracii nemti la noi sa mai calce pedala de acceleratie daca pe ei ii limiteaza la 120, ca la noi e 130 si avem si liber la detectoare de radar naughty.gif

This post has been edited by Cypher4laguna: 11 May 2007, 12:25


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 12 May 2007, 08:15
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




QUOTE(vis-a-vis @ 19 Mar 2007, 12:39)
Daca motivul este "ecologic", cum se explica faptul ca in Germania se doreste impunerea unei limite de viteze pe considerente de consum si in Romania, o taxa (aberanta totusi) pe considerente ecologice, nu este agreata de EU? Eu vad totusi ipocrizie, dar ceea ce nu se vede, este factorul economic... trebuie sa fie o chichita pe undeva... o fi oare turismul?
*




limitarea vitezei ar afecta toate masinile din UE, fara discriminare.
taxa din Romania, in schimb, afecteaza masinile sh cumparate din UE dar nu si pe cele sh cumparate din RO (astea au fost deja inmatriculate).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 22:20
Forum Renault