DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum poti avea o masina buna (Dacia 1300), poveste fara sfarsit

einstein1984
post 14 May 2007, 15:04
Post #31


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.007
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Hmm, de acord cu cea a zis Muttley! Ai curaj sa renunti la confort si siguranta pasiva pentru a merge cu ceva reparat de tine si care s-ar incadra ca masina clasica. Bafta multa!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 14 May 2007, 15:07
Post #32


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Nu stiu ce naiba vi se pare voua a fi clasic la D1300, poate elementele alea nichelate sau cromate, in rest e tara plina de masini clasice...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 14 May 2007, 15:18
Post #33


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




@vijelie semnatura ta zice totul: "ex-Dacia Logan Laureate 1.6MPI". cred ca habar nu ai ce inseamna sa cumperi o masina veche, sa iei frumos manualul de raparatii si sa binoclezi forumul ca sa o faci sa fie macar 95% din ce a fost cand a iesit de pe portile fabricii (ma refer la performante).

si "clasic" se refera la aspectul original al modelului! nu la tiganiile de eleroane, praguri false, jenti modificate, scaune de opel, volan de bmw, indicatoare de porsche, un motor si cutie de golf, semne mari cu NIKE pe luneta, boxe luate din piata cu 10 RON bucata si volumul la refuz sa aud toti de pe sosea ca esti un taran la volanul a ceea ce a fost odata o dacie 1300...


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 14 May 2007, 15:23
Post #34


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




@tgg2k

Incearca sa nu te agiti smile.gif Incearca sa intelegi ca unii nu sunt pasionati de o masina populara, ca e o epoca care a trecut si acolo doresc sa o lase...in trecut. Nu e nici o problema, nici unul din voi nu greseste. Sunt doar viziuni diferite. El probabil prefera sa isi canalizeze energiile in altceva...orice altceva decat sa stea in manualul de reparatii si sub curu masinii ore, zile, etc....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 14 May 2007, 15:27
Post #35


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Amigo, crezi gresit. Intamplator prima mea masina a fost o D1300 an fabricatie 1980, luata de la un betiv care nu o mai miscase cu anii din fata blocului. Nu am veleitati de restaurator dar totul a fost reparat sub ochii mei. Au mai urmat cateva dacii mai mult sau mai putin uzate, asa ca imi place sa cred ca stiu ce inseamna notiunea de "clasic" in conditiile in care Dacia a scos PRACTIC aceeasi masina de 35 ani.
In rest, te respect pentru munca depusa. Are ceva rezultate. smile.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 14 May 2007, 16:04
Post #36


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(tgg2k @ 14 May 2007, 14:27)
in clipa de fata arata bine si merge bine... ce mai e de facut?!
......
*




pai .... eu as spune sa ai in vedere up-gradarea sistemului de racire cu electroventilator&termocupla. gasesti pe aici un topic dedicat. nu e cine stie ce complicat, costa ceva dar ... se merita .... mai ales daca ai de gand sa mergi iarna.

banuiesc ca nu trebuie sa-ti spun eu de Retromobil - http://www.retromobil.ro/inscriere/fisa.html

daca obtii certificatul de vehicul istoric o sa spui by by la taxe&impozite


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 15 May 2007, 12:45
Post #37


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




smile.gif nu pot obtine certificatul de vehicul istoric (nu inca). masina in clipa de fata nu se incadreaza la nici o categorie, nici la originale, nici la reco... motorul e original, tabla nu e originala (cam 35% schimbata)

desi mi-ar placea enorm sa-l obtin... din cate am inteles se poate circula cu ala pe gratis pe toate autostrazile din europa si nu se mai platesc taxe de drum/vama, etc.


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 May 2007, 21:38
Post #38


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Eu nu inteleg altceva, ce s-a intamplat cu Renaultul.
A fost vandut cu o suma fabuloasa sau acceptabila?
Daca suma a fost mica, de ce nu l-ai oprit tu?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 17 May 2007, 11:32
Post #39


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




Renault-ul a fost evaluat la o suma destul de mare (a fost proaspat tapitat si refacute husele de pe scaune cu vreo 2 luni inainte, motorul era impecabil, tabla avea urme mici de rugina) si dat la schimb unui colectionar englez. Masina primita a fost un Ford Focus 2005 cu 12k de km la bord.

Eu nu as fi avut bani sa-l iau sad.gif am zis intr-un post mai sus ca a fost evaluat la peste 10k EUR.


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 17 May 2007, 12:19
Post #40


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




eu stiu ca pentru a obtine certificatul acela trebuie sa fi trecut mai mult de 30 ani de la iesirea din fabricatie a versiunii unui autovehicul.....sau ma insel?


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 17 May 2007, 14:41
Post #41


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




nu am gasit inca regulile FIVA asa ca nu pot sa ma pronunt. anul trecut se zvonea acest lucru. tarzy, nu cumva poti sa-mi dai un link cu regulile alea ca nu le gasesc nicicum. tot ce am gasit era referitor la cum sa devii membru FIVA, pentru organizatii gen RetroMobil Club.

LE: le-am gasit... nu ma incadrez in nici o categorie. si in plus sunt destule conditii care nu le indeplinesc. Si ca fapt divers, 24 de ani trebuie sa aiba masina.

This post has been edited by tgg2k: 17 May 2007, 14:50


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 May 2007, 10:02
Post #42


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ma bucur ca inca mai exista oamenii care baga bani(multi) in dacii:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 21 May 2007, 17:18
Post #43


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




la mine sa facut lista pentru reinoitul aspectului biggrin.gif rugina nu am, motorul merge super bine, asa ca pot baga bani in estetica interioara, lista dupa cum urmeaza:

Chedere usi noi - cumparate
Chedere capota motor - cumparate
Chedere Porbagaj - cumparate
Plastice de la praguri
Bord CN-4 sau daca nu gasesc un CN-3
tapiterie plafon
Bara fata-spate - cumparate
farurile schimbate deoarece erau ciobite
Piele pt imbracat scaune
tapiterii noi la usi
mocheta noua
chedere parbriz-luneta

si lista tot contiuna biggrin.gif duminica este zi de spart bani biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 May 2007, 20:46
Post #44


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cat e un cheder de parbriz?se mai gasesc de rolast?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 21 May 2007, 20:56
Post #45


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




QUOTE
LE: le-am gasit... nu ma incadrez in nici o categorie. si in plus sunt destule conditii care nu le indeplinesc. Si ca fapt divers, 24 de ani trebuie sa aiba masina.

24 ani de la iesirea din fabr a modelului sau sa aiba 24 ani masina.
De fapt unde le-ai gasit? le vreau si eu biggrin.gif pls
ms




--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 21 May 2007, 22:48
Post #46


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




vedem duminica preturile biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 May 2007, 15:42
Post #47


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




tot din autovit;)?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 24 May 2007, 07:56
Post #48


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




QUOTE
Si ca fapt divers, 24 de ani trebuie sa aiba masina

@tgg2k vreau si eu documentele unde zice de 24 ani. pls.ms sofer1.gif


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 24 May 2007, 11:19
Post #49


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




scuze dar nu am mai intrat de cateva zile bune pe net si asa ca nu am mai postat.

Attached File  technicalcode.pdf ( 41.61k ) Number of downloads: 169


asta e pdf-ul cel mai nou care l-am gasit apropo de reguilile FIVA

citind mai atent... 24 de ani... ceva nu inteleg nici eu. citez:

"1.1 Definition a preserved historic vehicle is a mechanically propelled vehicle, manufactured
more than

23 years rule for Year 2004/2005
24 years rule for Year 2006/2007
25 years rule for Year 2008/2009, and onwards"

deci un autovehicul fabricat mai mult de 24 de ani?! ce vrea sa insemne asta?!

LE: cui i lene sa downloadeze fisierul... luati de aici

This post has been edited by tgg2k: 24 May 2007, 11:21


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 24 May 2007, 13:15
Post #50


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




pai de la astia ma inteles ca masina trebuie sa fie de prin 1982-1983 dar nici eu nu am inteles care e faza cu anii aia wacko.gif
"Incepand din august 2000 legislatia romana permite importarea si inmatricularea vehiculelor istorice. La inmatriculare aceste automobile sunt exceptate de la normele Euro. Conditia ce trebuie indeplinita: modelul respectiv sa fi iesit din fabricatie de mai mult de 30 de ani. Tinand cont de preturile (uneori) aberante practicate in Romania precum si de starea (in general) proasta a masinilor importul poate fi o solutie mult mai avantajoasa" asta zice aici http://www.retromobil.ro/recomadari/recomandari.htm deci in RO e vorba de 30 de la IESIREA DIN FABRICATIE sad.gif
si aici la pctul 2 http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp..._text?idt=67299
nasol...mai am de asteptat


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikkai
post 25 May 2007, 21:03
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 12 June 06




Salut!Am vazut pozele cu masina ta si am observat ca tu vorbesti despre dacia masina clasica si ii critici pe altii cu scaune schimbate si jante sau mai stiu eu ce.Doar din poze masina ta nu poti sa spui ca e cat de cat originala sau aproximativ.Ai manere la usi ca la Daciile dupa 80 si macar daca erau toate 4 la fel dar sunt diferite.De fantele care le are tabla si care se vad in lumina nu mai zic pentru ca presupun ca sunt defecte pe care le are orice dacie veche.Apoi tu umbli cu huse de targ pe scaune si cu capace de plastic si vorbesti de clasic.Daca vrei sa ajungi la o imagine cat de cat a original ai mult prea multe de schimbat.Lipsesc multe lucruri de pe ea.Succes!

This post has been edited by mikkai: 25 May 2007, 21:04


--------------------
Dacia 1310 1983 1984 - B 87 CLR B 888 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 25 May 2007, 21:07
Post #52


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ca sa ai o masina buna trebuie:bani,suflet si timp icon_mrgreen.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 26 May 2007, 16:47
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Buna afacere un R12TS (?) evaluat la 10K Euro (cine-o fi facut evaluarea sigur nu lucreaza la asigurari). Fordul primit la schimb la cit era evaluat? A mai dat vreuna din parti ceva bani sau s-a nimerit exact o masina la fel de valoroasa ca cealalta?

This post has been edited by Gheorghedracu: 26 May 2007, 16:52


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 29 May 2007, 14:44
Post #54


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




QUOTE(mikkai @ 25 May 2007, 21:03)
Salut!Am vazut pozele cu masina ta si am observat ca tu vorbesti despre dacia masina clasica si ii critici pe altii cu scaune schimbate si jante sau mai stiu eu ce.Doar din poze masina ta nu poti sa spui ca e cat de cat originala sau aproximativ.Ai manere la usi ca la Daciile dupa 80 si macar daca erau toate 4 la fel dar sunt diferite.De fantele care le are tabla si care se vad in lumina nu mai zic pentru ca presupun ca sunt defecte pe care le are orice dacie veche.Apoi tu umbli cu huse de targ pe scaune si cu capace de plastic si vorbesti de clasic.Daca vrei sa ajungi la o imagine cat de cat a original ai mult prea multe de schimbat.Lipsesc multe lucruri de pe ea.Succes!
*



- manerele de la usi sunt de la o tentativa de inchidere centralizata (pe fata nu a functionat treaba) si au fost doar pe usile din spate. pe usa stanga spate e manerul usii original pt ca am schimbat usa cu totul.

- umblu cu huse de targ pt ca iarna imi cam ingheata partea dorsala pe scaunele reci si vara fiind negre ma ard cand ma pun in masina.

- capace de plastic pe ea pt ca jentile sunt goaznic de urate si in principiu ca au fost lovite. sambata a fost prima tentativa de reconditionat jenti... rezultatele nu sunt multumitoare. le rezolv oricum zilele astea in asa fel incat sa-mi placa mie.



fantele de la tabla?! de astea te legi tu? hai sa fim seriosi... poate nu m-am plans eu destul cand ziceam ca mi-au tinut masina 2 luni jumate la tinichigerie cand se putea face treaba mult mai repede si au facut-o si de kko. oricum fata de ce era si fata de ce este acum...

masina asta nu am pus-o la rang de masina clasica, cred ca ai vazut si B-75-UAP si masina lui alex-mun si bijuteria din '69 din SV (mii de scuze proprietarului ca nu-i stiu id-ul de pe forum sau nr de la masina). ei astea sunt cateva exemple care pot trece la rang de masina clasica.

da, normal ca ii critic pe cei cu scaune schimbate si jenti nu-stiu-cum pentru ca mi se par un kitsch si o tiganie curata. nu iei o masina (dacie 13xx) ca sa pui scaune de bmw, volan de opel, bord de golf, motor de renault fuego sau mai stiu eu ce, praguri false a la NFS, semnul mare si impozant cu NIKE pe luneta plus boxele de pe oltcit-ul lui tata din care sa urle manelele... astfel incat cand treci pe strada sa se vada ca tu ai patru roti si un motor sub ***...

@Gheorghedracu fordul a fost evaluat ca masina second, 12k km la bord, din vara 2005... nu stiu exact detaliile tranzactiei ca nu mi-am bagat nasul


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikkai
post 29 May 2007, 16:05
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 12 June 06




Am inteles ca e un drum lung pana sa ajungi la imaginea pe care o vrei.Si eu trec prin asta.In legatura cu dacia cu spoilere nfs si manele la maxim chiar e tiganie.Dar sunt si multe care au pastrat imaginea clasica cu barile nichelate dar au imbunatatit foarte mult masina.Chiar si B-75-UAP a avut o dacia gen gordini inainte sa treaca la 1300.Si multe altele care probabil le sti si tu.
A da! tocmai ca nu ma plang de fante pentru ca stiu ca nu e vina ta si eu am patit la fel.Se vad in lumina lumea le vede aminteste de ele dar ce sa facem.As putea sa matuiesc masina eventual si gata.Nu mai e nici o problema.

This post has been edited by mikkai: 29 May 2007, 16:09


--------------------
Dacia 1310 1983 1984 - B 87 CLR B 888 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 30 May 2007, 09:52
Post #56


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




in clipa de fata jentile sunt ceva de genul asta desi cred ca mai degraba cu argintiu mat trebuia sa dau pe ele

dsc01022tz5.jpg


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Jun 2007, 00:49
Post #57


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(borkanel @ 17 May 2007, 12:19)
eu stiu ca pentru a obtine certificatul acela trebuie sa fi trecut mai mult de 30 ani de la iesirea din fabricatie a versiunii unui autovehicul.....sau ma insel?
*



nu te inseli...cel putin asa stiam si eu...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximilian100
post 6 Jun 2007, 01:11
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 December 05




Acolo scrie ceva de genul 25 anul acesta. Si eu pe langa Dacia 1310 din '84 de care am avut mare grija(si la care cu tatal meu am mesterit multi ani...cam tot asa, cand nu aveam ce sa facem ne gandeam ce sa mai imbunatatim la ea...si a ajuns zic eu o masina buna), am un Ford Granada '82, motor 2.3 V6...si m-ar interesa sa il inscriu... Adica in afara de casetofon(il am si pe cel original prin casa) si vopsea(a fost vopsita recent, si vreau sa ma duc sa o refac in vara pentru ca au aparut puncte de rugina peste iarna sa o vreau pe cat se poate perfecta) este 100% originala si in stare impecabila de functionare.

Si eu sunt obsedat de masini clasice...iar Dacia este o masina clasica. Acum o fi ea gasita in numar mare, dar ce pot sa spun este ca aceste Dacii modificate cu prost gust clar nu vor rezista prea mult...si atunci cele intr-adevar ingrijite si tinute in forma lor originala vor capat valoare mai mult decat cred multi oameni.

Si Granade...sunt multe, dar in toata tara mai mult de 5 in stare buna si originala nu stiu daca mai sunt. Restul au ajuns sau sunt aproape cazane cu care nu se mai poate face mare lucru...asta le face valoroase.

@tgg2k: Buna initiativa!

<span class='edit'>6 Jun 2007, 02:16:</span>
Aah..si ca raspuns la topic in special...cum poti avea o masina buna:

Sa ai suficiente cunostinte si curaj incat sa te bagi tu in ea si sa faci treaba bine...daca omul se bazeaza pe mecanici in 95% din cazuri iese prost sau se face treaba de 10 ori pana iese bine.

Sa nu fi multumit niciodata de ea. O antifonezi si vezi ca zumzaie ceva ce inainte era inobservabil, sau faci bine motorul, il modifici putin, zici ca merge bine si dupa aia te mai uiti la vitezometru si nu iti place ca se plafoneaza la mai stiu ea ce viteza... sau ca nu iti place cum baga caldura...si in final incepe sa semenea a ceva ca lumea....insa e de munca din cate imi dau seama. Eu pe a mea nu am facut-o singur...tata a tras mult cu ea, eu eram mai mic si il ajutam numai(insa de la el am observat metoda cu "cum sa ai o masina buna (Dacia 1300))...iar acum ma mai bag in ea cat e nevoie de intretinere...

La Granada insa am muncit destul de mult...la inceput mai putin singur pentru ca imi era frica sa ma bag in anumite zone deoarece nu aveam nici o idee ce aveam sa gasesc...si cum mecanici cu experienta se uita la ea ca la televizor si fac numai tampenii...a trebuit sa apelez la oameni mai de incredere. Acum de exemplu merge super,dar am in proiect multe lucruri pentru ea. Nu ii fac aucm istoric cu ce i-am facut si cu ce vreau sa-i fac pentru ca nu cred ca e locul potrivit...ar trebui sa vorbim de Dacie..nu de altceva...

Cel mai bun raspuns este: Trebuie sa fii maniac! icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Maximilian100: 6 Jun 2007, 02:18

Attached thumbnail(s)
DSC03520.jpg ( Size: 101.96k ) Number of downloads: 413
IMG_1544.JPG ( Size: 76.93k ) Number of downloads: 479
IMG_1516.JPG ( Size: 98.36k ) Number of downloads: 430
IMG_1645.JPG ( Size: 65.52k ) Number of downloads: 764
IMG_1643.JPG ( Size: 90.23k ) Number of downloads: 730
IMG_1639.JPG ( Size: 71.42k ) Number of downloads: 632
IM000999.JPG ( Size: 90.17k ) Number of downloads: 666
IM000959.JPG ( Size: 105.77k ) Number of downloads: 734


--------------------
Dacia Berlina - B-10-XSM

Ford Granada 2.3 V6 GL 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_pt
post 6 Jun 2007, 11:45
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 31 October 06




Frumos Fordul, din pacate nu intra la categoria vehicule istorice pana la 30 ani de cand nu a mai fost fabricat. Adica prin 2015.... Astea's regulele in Ro, cele de Fiva sunt mai putin aspre dar dat fiind ca multe masini din anii 70 si 80 sunt cum ai observat cazane, multe luate second din Europa si taraite pe-aici cu varza-n spate, in Romania s-a hotarat sa fim un pic mai stricti cu asa ceva. Dar tine-l ca va fi o bijuterie in 10-15 ani, in Vest rar se mai vede asa ceva pe sosele....


--------------------
Dacia 1310 1984

http://volganeagra.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximilian100
post 7 Jun 2007, 05:56
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 December 05




Mersi...sunt un pic dure regulile pentru ca o masina nu este clasica numai datorita varstei...ci si istoriei ei, calitatii acesteiea...etc, iar asta este o masina cu istorie si calitate deosebita. Este considerata a fi una dintre cele mai bune masini facute de Ford Europa...in special Granada/Consul si mk2(pre/post facelift, adica masina mea). Erau masini foarte comfortabile, cu tinuta de drum extraordinara pentru vremea aia(suspensie independenta, tractiune spate), putea fi dotata cu Aer Conditionat, Geamuri electrice, oglinzi electrice, servodirectia era in serie la ultimele modele(inclusiv a mea are servodirectie), computer de bord, reglaj lombar...concura la vremea ei cu Mercedes Cobra...iar la confort statea mai bine.

Oricum..am bagat o palarie de bani in ea ca sa o restaurez...deci nu cred ca o vand pentru ca nu mi-as scoate banii pe ea cel mai probabil. Eu circul cu ea zilnic...si pot spune ca e dureros consumul de 14-15(in regim economic) in oras..iar in afara ia 8. Deci chit ca voi circula cu ea mult, chit ca o fac masina de weekend nu cred ca o dau...deci s-ar putea sa fie candva si ea vehicul istoric.

This post has been edited by Maximilian100: 7 Jun 2007, 06:04


--------------------
Dacia Berlina - B-10-XSM

Ford Granada 2.3 V6 GL 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2024 - 00:15
Forum Renault