DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pornire

dadu221
post 10 May 2007, 21:43
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




problemele masinii se manifeste atunci cad este rece dupa cum urmeaza:
1) porneste greu (adica invarte ceva demarorul pana se hotaraste sa o ia)
2) dupa pornire "trage sa moara", "galopeaza", nu stiu cum sa ma exprim foarte plastic dar motorul se balbaie rau de tot si trebuie sa o ajut din acceleratie. Mentionez ca turatia nu fluctueaza (ea fiind normala pt pornirea la rece 1000-1200 rot/min).
Am mers pe la mecanici pe la preoti, pe la exorcisti si nici un rezultat.
Am fost intr-un service la 60 000 si pe lg schimbatul distributiei am ridicat si problema asta. Pe tester nu apare nimic. Intre timp a trebuit sa merg pana acasa lasand masina pe mana lor. Am ridicat-o spunand ca i-au dat de cap dar eu fiind convins ca nu au avut ce sa ii faca (nu era nici primul service si nici nu avusese timp sa se raceasca masina ca sa poata spuna cu siguranta ca problema e rezolvata). I-am intrebat atunci ce i-au facut ca sa vad ce le poate capul si au spus ca au curatat sensorul de turatie. Bull.. am gandit eu in sinea mea dar de atunci desi pornea in continuare greu cel putin nu mai aveam probleme cu relantiul. Atunci aveam sonda lambda busita. Intre timp am schimbat-o si exact de la punerea ei in functiune motorul a inceput sa faca iarasi probleme cu relantiul dimineata la rece. As incerca sa experimentez cum se comporta daca o pornesc fara sonda cuplata dar mi-i ca imi memoreaza defectul si apoi nu o mai recunoaste daca o cuplez si iar am consum urias.Ieri am luat la curatat toate mufel si senzorii (inclusiv mufe injectoare) si nici un rezultat. Ceva pareri?? (de rau ..)
Pe la tester n-as prea mai avea de gand sa trec pentru ca sunt sigur ca as da banii degeaba. V-as ruga , pe langa indrumari daca este cineva din bacau care ar fi de acord sa ii demontez ceva piese de pe masina sa le pun pe a mea sau sa le dau de pe a mea sa le puna pe a lui sa vedem cum se comporta la pronire la rece ( ma refer la senzorul de turatie, corpul clapeta (sau doar motorasul pas cu pas) si fisele de la bujii ). Aceeasi rugaminte e valabila si pentru ploiesti doar pt ziua de 11.05.2007.

Aveti cumva idee (sigur) cum se poate sterge un defect memorat fara laptopu` alora de la service?

This post has been edited by dadu221: 10 May 2007, 21:46


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 10 May 2007, 22:23
Post #2


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




daca ai cu ce incearca sa masori presiunea in rampa. Eu am facut un T din teava de 8mm, am scos furtunul ce vine in rampa si am intercalat acest T cu un manometru pe el. (scala 0-5 bar.) Daca presiunea e sub 2,5-3 bar. nu e in regula. Pornirea problematica poate fii din cauza presiunii mici din rampa, dupa amorsare (pompa defecta, supapa de sens din pompa cu probleme, etc). Toate aceste defectiuni nu apar pe niciun tester. Pompa mea nu reusea sa faca o presiune mai mare de 1,5-2 bar. (alta noua = 100€ sad.gif ) Mai poti verifica si starea filtrului-sorb, aflat in rezervor sub pompa de benzina. (pret = 6 RON). Combinatia asta intre un filtru romanesc de 6 lei si o pompa Bosch de 100€ e mortala (pentru pompa radmasa.gif ) Filtrul de benzina e amplasat dupa pompa deci singura protectie fata de mizeria din rezervor e sita asta anemica din plastic. mad.gif Bun, in conditii ideale rezervorul e perfect curat, dar asta se intampla doar la NASA si cateodata nici acolo radmasa.gif

excl.gif P.S. Atentie ! In rampa , la desfacerea furtunului poate fii benzina sub presiune (cu motorul oprit).

This post has been edited by Amedeus: 10 May 2007, 22:34


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucciole88
post 10 May 2007, 22:41
Post #3


SRN rullzzzz :D


Group: Members
Posts: 149
Joined: 17 July 06
From: Bucuresti - Militari




ceva asemantor am patit si eu ......daca te-ai uitat cumva pe forum .... deci tot cam asa ceva ...... si am rezolvato eu cu ajutorul baietilor de pe forum smile.gif (neavand bani sa o duc intr-un service ) , adica mai murea la semafor si pornea dupa a 3-a , a-4 cheie ....nu prea mai avea putere ......iar de 2 ori am ramas cu ea in drum ca nu a vrut sa mai porneasca si a trebuit sa vin cu ea tractata pana acasa ....sau dadeam la cheie si o lua greu . Atunci am schimbat la ea toate filtrele + ulei , bujii + fise de bujii si am dat la toate contactele/mufele vizibile cu spray de contacte ... si in cele din urma a mers . ( plus ca am curatat senzorul de turatie , si am mai curatat si pe la corpul clapeta de praf si mizerie si am dat si acolo cu spray de contacte ) . Si de cand am facut toate astea am mers cu masina cam 2000 de km ......asta intamplandu-se prin februarie-martie iar acum merge super ....adica nu am mai avut probleme si sper sa nu mai am nici de acum inainte smile.gif . Bafta cu masina smile.gif si poate te ajuta cu ceva ce am scris eu aici tongue.gif


--------------------
Dacia Super Nova 2003 confort - B 17 SVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virtualu
post 10 May 2007, 23:03
Post #4


om_serios


Group: Members
Posts: 198
Joined: 6 June 06




scurt si eu.. nu zic sa iei alta pompa benzina.. macar incearca de la altcineva.. sunt patit imi facea la fel la rece... parerea mea, 90% asta e sleep.gif


--------------------
dacia supernova 2001 - clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 11 May 2007, 08:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




aia a fost prima verificata .. presiune ala pompa. este stas (tre sa fie de 3 +/- 2 bari sau mb nu mai stiu exact fara depresiune pe regulator si 2,5 +/-2 cu depresiune de 0,5 aplicata pe regulator)si cu depresiunea de rigoare aplicata pe regulator .. Nu are pierderi de puetere, dupa ce se incalzeste putin (30-40 grade) nu mai face nici o problema. Nu se opreste in mers, nu tre sa dau mai multer chei sa o pornesc pentru ca porneste din prima dar trebuie sa actionez demarorul mai mult (3-4 sec) la rece. la cald porneste "la sfert". Din cate am auzit pe forum mai ca ma-s baga si eu sa bad care e treaba cu sita de la pomba dar din pacate am o ditai butelia de gaz peste locasul pompei de benzina si singura varianata am auzit ca ar fi cea cu datul rezervorului jos. De schimbat piese aleator pe ea sunt satul. Bujiiile nu le tin mai mult de 20 000 (a trebuit sa ma cert cu cineva odata ca sa mi le schimbe si i-am zis sa si le bage in fund daca ii plac atat de mult), filtrul de benzina la 20 000 (avand in vedere ca pana il schimb nu trec prin el mai mult de 30 litri de benzina), scanteie la bujii e din plin ca m-am si speriat cand am verificat (era ziua si scanteie la greu ca la aragaz smile.gif ... fac si eu reclama). Pompa a fost verificata la 2 manometre diferite, apoi am schimbat motorasul pas cu pas , apoi am facut alte zeci de teste clip, am curatat si distrus 2 seturi de injectoare din care unul mi l-am recuperat cu opc-ul, am curatat tot ce e contact si senzor de pe ea (cel putin cele de care stiu eu), am verificat regulatorul de presiune si nu scapa nimic pe retur la amorsarea pompei (inainte de pornirea la rece). Am sa incerc dupa 15 cand iau banii sa arunc si o privire prin rezervor ca nu strica. Pana atunci ramane valabil anuntul ala umanitar cu piesele pentru bacau ca azi parasesc ploiesti-ul. Va multumesc pentru sfaturi si promit ca voi reveni cu amanunte.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 00:56
Forum Renault