Probleme Motor, Se incinge motorul cand stau pe loc
![]() ![]() ![]() |
Probleme Motor, Se incinge motorul cand stau pe loc
alex_pandele |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN
PREFERANCE 2005
- B-42-DFY , TL-82-NOR
|
|||
DragosP |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
E aproape normal ce se întâmplă, mai ales că a venit căldura.
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
alex_pandele |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 May 07 ![]() |
Da, stiu dar se intampla cam de prin octombrie, am crezut ca e din cauza radiatorului si a aerotermei, dar le-am schimbat(oricum trebuiau schimbate) si tot aceeasi chestie se intampla, am fost la un service si mi-au zis ca ar trebui sa schimb senzorul de pe chiuloasa , sau ceva de gen, la un alt service au zis ca nu e nevoie(cel la care am schimbat aeroterma si radiatorul).
|
--------------------
DACIA
LOGAN
PREFERANCE 2005
- B-42-DFY , TL-82-NOR
|
|
DragosP |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
În primul rând schimbă termostatul și apoi senzorul de temperatură.
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
alex_pandele |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 May 07 ![]() |
ok, mersi
|
--------------------
DACIA
LOGAN
PREFERANCE 2005
- B-42-DFY , TL-82-NOR
|
|
cata87 |
![]()
Post
#6
|
![]() membru alb-violet Group: Members Posts: 590 Joined: 4 January 07 From: Timisoara ![]() |
vezi sa ai lichid de racire...si eu am patit ca acuma sapt nu stiam de ce se incalzeste asa mult motoru...si am verificat lichidu si era aproape gol,dupa o completare si-a revenit si merge ceas
|
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
madkat |
![]()
Post
#7
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
pot fi mai multe cauze:
termostat semigripat si nu lasa destul lichid prin radiator lichid de racire sub minim radiator/circuit de racire colmatat in urma folosirii incorecte a solutiilor de obturat fisuri (praf sau zeama) cu toate astea - imi aduc aminte ca la fosta mea SRN vara in trafic statea acul sub zona hasurata mai mereu - cu fluctuatii de o grosime de ac in momentul in care pornea ventilatorul |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#8
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Comuna treaba, asa si-a mea. Termostatul e de vina, si daca il vei schimba dupa 6 sau maxim 12 luni va trebui sa-l il schimbi iar si tot asa. La mine e blocat pe deschis, concluzia iarna baga caldura dupa 3 km adica destul de greu, vara se incinge repede. Dacan u depaseste limita dupa ceas nu-i problema ca oricum ai electro ventilatorul.
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
stai ca ma pierzi .. adik e blocat pe deschis si vara se incinge mai repede dn cauza asta ??
si nu-i bine sa lasi asa termostatul ca unul care e pe deschis duce la uzura prematura a motorului. iar cu incalzitu` la stat pe loc .. pai masina asta e facuta sa se raceasca in mers aerul sa patrunda in gratie pe la motor si radiator sis a raceasca de zor ceea ce e pe acolo. daca masina sta pe loc degeaba (sau aproape degeaba) ajunge antigelu` in radiator pentru ca racirea acestuia se efectueza foarte greu (aerul din jurul acestuia tinde sa ajunga la o temperatura aproape egala si schimbl de caldura e f mic.. ca tunci cand ai geamul deschis si te intrebi de ce iti e cald cand stai pe loc ![]() ai putea sa stai cu mana pe furtunul care merge de la termostat la radiator si sa vezi cand incepe sa se incalzeasca apoi dai fuga la masina si vezi pe unde e acul la temperatura. This post has been edited by dadu221: 17 May 2007, 20:26 |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
bj |
![]()
Post
#10
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
stai linistit: atat timp cat porneste GMV-ul si acul nu trece de zona critica e ok.
Pe caldurile astea daca nu iti porneste GMV-ul cel putin la fiecare semafor, tre sa incepi sa iti faci probleme. Eu la a mea am incercat sa ii pun si radiator mai mare (de la papuc diesel) si tot asa facea. Stiu ca daca era foarte cald afara si nu prea ma miscam (deh traficul in Bucuresti) cateodata nici nu imi scadea acul la temperatura. |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:04 |