Probleme pornire, porneste greu
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire, porneste greu
the fast and furious |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Parerea mea e ca ai amestecul prea bogat. Asa pateam si eu. Mai strange putin din surubul de ralanti de pe plaman.
De unde oi fi citit eu ca ai GPL nu stiu ![]() This post has been edited by ssilvviu: 14 May 2007, 06:50 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#3
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Iti recomand sa apesi acceleratia pana la jumatatea cursei, dai la automat si indata ce motorul a pornit eliberezi acceleratia
![]() Si a mea mai face asa cateodata, numai ca eu apas foarte putin pe acceleratie si porneste fara probleme. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
thedragon |
![]()
Post
#4
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
asa mi sa intamplat mie! aveam bujii vai de mama lor care 1 era plina de ulei ! pornea dupa 10-15 sprituri si 7-9 incercari! incearca sa schimbi bujiile! sau daca sunt schimbate recent sa le cureti
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
@thedragon dupa atatea sprituri ma mir ca mai pornea, dar eu cred ca tu o porneai asa la rece, la cald daca incerci s-o pornesti asa nustiu ce sanse de reusita ai.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Daca totul e in regula la aprindere, carburatie, etc, atunci masina sufera de innecare la cald ceea ce probabil ca trebuie verificat de ce se intimpla. Debitul de benzina prin circuitul de relanti ar putea fi intr-adevar de vina. S-ar putea sa mai fie si "vapour lock" adica o bula de aer pe traseul bezinei (in carburator) care se dilata la cald si rezultatul e ca nu-ti ajunge benzina in galerie.
Daca innecarea e de vina, nu prea stiu ce poti sa-i faci, asa face si masina sotiei mele tot timpul, porneste mai greu cind e motorul cald, dar de lenea de a le desface i-am lasat in pace carburatoarele. Ii dau mai lung la cheie cu pedala apasata usor la jumatate ca sa nu dea deloc benzina pe la sprit (nu stiu daca pompa de sprit la dacie are retur). |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
are supapa de descarcare, nu stiu daca la aia ii zici tu retur..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
thedragon |
![]()
Post
#8
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
@EUROPE_ dadeam 3 sprituri nu pornea! iar dadeam sprituri ! cat am avut probleme cu bujiile nu mi sa inecat motorul
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 19:13 |