DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aprindere tranzistorata pe gpl, rog informatii

aalinte
post 14 May 2007, 14:32
Post #1


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




salut! am aprindere tranzistorata at01 pusa pe dacia mea cu gpl. am avut oarece probleme cu ea deoarece in momentul in care am instalat-o s-a ars comutatorul , am instalatie Voltran, l-am schimbat cu unul Milano care a rezistat si merge excelent (fara bani ca e in garantie biggrin.gif). Acum si intrebarea mea: vreau sa instalez o asemenea aprindere pe o dacie cu instalatie BRC si vreau sa stiu daca are cineva si daca a patit ceva comutatorul ca nu vreau sa-l ard ca e vreo 1 milion jumate.merci mult.


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 May 2007, 14:48
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Eu am nova cu instalatie BRC si cu parindere AT01 (cutiuta rosie) si nu s-a ars nimic ... arderea comutatorului nu are treaba cu aprinderea ... eu cred ca ai alta problema ... apropo ... daca ti-ai pus altul in garantie ...cum iti indica gazul din butelie ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 14 May 2007, 14:54
Post #3


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




indica super OK am avut noroc cu comutatorul ca s-a potrivit. nu era problema de mufa ca sunt universale dar am avut noroc ca ala nu a avut porcarie daia de comutator Voltran si ca indica super ok. sunt foarte multumit de gaz si de aprindere cu condensator am avut numai belele abia pornea , iar acum porneste la sfert pe cel mai al dreacu frig direct pe gpl. a scazut mult si consumul asa ca o recomandr din suflet.merci de informatie.


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 May 2007, 15:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Cred ca o sa-mi pun si eu pe dacia de serv aprindere din asta. AT01 zici ca e ok? Cam cat costa?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 May 2007, 15:25
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Vre-o 35 ron ... depinde de unde o cumperi ... dar nu uitati sa mariti distanta la bujii daca o aveti pusa pe 0.7 la cel putin 0.9...pentru AT...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 May 2007, 18:04
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




0.9 e cam de mult pentru o simpla AT, 0.7 e suficient.

Distantele marite la bujii din diferite carti cred se refera la aprindere electronica, ori astea de 30-35 de lei din comert, Malvina, Gotronic, nu sunt aprinderi electronice, sunt aprinderi tranzistoriale.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 May 2007, 06:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Alo, nu confunda; Malvina, Gotronic, IPA-01 si variatiunile la tema sint PLATINE ELECTRONICE. CDI sint aprinderi cu ridicator.
La platinele electronice se recomanda pastrarea distantei originale, tensiunea nefiind [cu mult] mai mare. La cele capacitive se mareste distanta la 1,1 mm.

Dar, ambele intra in categoria "aprindere electronica". Ai sa rizi, dar si pe Logan sau pe alta masina cu injectie se folosesc tot (principial) "platine electronice", adica aprinderi inductive. E drept, timpii sint gestionati, dar, chiar si la alea, distanta recomandata e 0,8 mm.
Prin cartile alea referirea e la CDI dar cred ca nici autorul nu stie asta.
Mai nou, si pe CDI am pastrat distanta de 0,8 mm si merge bine.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 May 2007, 07:04
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ideea era ca la "platina electronica" sau cum vrei sa-i zici, se pastreaza distanta la bujii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 15 May 2007, 15:24
Post #9


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




la aprinderea tranzistorata AT01 distanta optima la buji este de 0,8 daca nu ma insel asa scrie si in instructiunile de utilizare primite odata cu cumpararea acesteia.oricum ar fi cu distanta de 0,8 merge brici nu mai exista probleme cu platina porneste excelent la rece pe gpl si reduce consumul.


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:35
Forum Renault