Identificare probleme din parametrii motor
Identificare probleme din parametrii motor
IRONICK |
13 May 2007, 19:50
Post
#1
|
||
- Group: Members Posts: 21.905 Joined: 19 April 05 From: Romania |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
IRONICK |
15 May 2007, 12:05
Post
#2
|
- Group: Members Posts: 21.905 Joined: 19 April 05 From: Romania |
V-am injurat, nu-i asa ?
This post has been edited by IRONICK: 15 May 2007, 12:06 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mariuscond |
15 May 2007, 12:15
Post
#3
|
Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti |
DA!
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
driverx |
15 May 2007, 12:24
Post
#4
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Ba, tu cred ca ai ceva la aprindere. Stau si ma crucesc cum la aproape aceasi turatie ai variatii IMENSE de timpi de deschidere injectoare si la fel variatii mari in ceea ce citeste sonda oxigen amonte.....IMENSE.....
Asteptam si pe nenea klaus sa vedem daca confirma. Dar e clar ca ai sporadic variatii PREA MARI. Alti parametri n-am timp sa studiez amu, si nu prea ii stiu pentru 1.4 (doar pt 1.6) Bine, cred ca ar mai putea fi si alte brobleme...presiunea in rampa, chiar sonda amonte beata rau (la mine de exemplu a murit avalu') si alte tampenii, dar n-am timp amu si nici cu franceza nu stau prea bine (adica deloc). This post has been edited by driverx: 15 May 2007, 12:26 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
mariuscond |
15 May 2007, 12:57
Post
#5
|
Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti |
"Bre", da' cum se "dau jos" fisierele alea? Ca eu nu pot...
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
driverx |
15 May 2007, 13:05
Post
#6
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Le tragi (right click...save link as), le intinzi frumos intr-un folder la tine pe tractor, dupa care mergi in explorer si redenumesti extensiile fisierelor in XLS. Eu am facut 1.xls si 2.xls. Si treaba merge. Vezi ca deja i-am facut diagnosticul. Trebuie doar sa ma consult cu klaus si ii fac si ret(z)eta.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
IRONICK |
15 May 2007, 13:11
Post
#7
|
- Group: Members Posts: 21.905 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Bre, nu trebuie sa te consulti cu Klaus pentru datele alea. Eu am pus fisierele pe forum in scopul de a se lua exemplu atunci cand se duce lumea in service si ii arata dacotec-ul in clip datele sa se stie cat de cat ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
driverx |
15 May 2007, 13:13
Post
#8
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Bun, si ce are masina ta? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
l@u |
15 May 2007, 14:43
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
calin.c |
15 May 2007, 20:42
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara |
driverx "Ba, tu cred ca ai ceva la aprindere. Stau si ma crucesc cum la aproape aceasi turatie ai variatii IMENSE de timpi de deschidere injectoare si la fel variatii mari in ceea ce citeste sonda oxigen amonte.....IMENSE....."
pai timpi de injectie sint diferiti deoarece el o tot tureaza,si sonda de oxigen amonte daca nu avea asa variatii imense cum zici tu inseamna ca era stricata.la orice masina care are sonda de oxigen trebe sa aibe acea variatie de tensiune.daca nu o are este defecta sonda indiferent ca este logan de 1.4 ,1.6 ,1.6 16v ,vw ford audi sau ce vrei tu. la toate oscilatia este undeva la 500 mlv |
-------------------- |
|
driverx |
15 May 2007, 20:44
Post
#11
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Uita-te in al doilea XLS cum turatiile sunt vizibil apropiate, dar timpii de injectie total diferiti.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
calin.c |
15 May 2007, 20:48
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara |
pai era in sarcina si motorul nu se tureaza asa repede cum apesi acceleratia ,dar timpul de injectie creste pentru a mari turatia
|
-------------------- |
|
IRONICK |
15 May 2007, 23:41
Post
#13
|
- Group: Members Posts: 21.905 Joined: 19 April 05 From: Romania |
inregistrarile sunt facute la interval de 1 sec
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
17 May 2007, 14:58
Post
#14
|
- Group: Members Posts: 21.905 Joined: 19 April 05 From: Romania |
TENSIUNE SONDĂ AMONTE
Atunci când sistemul de injecție este în buclă închisă, tensiunea trebuie să varieze rapid între două valori: – 20 mV ± 50 pentru un amestec sărac, – 840 mV ± 70 pentru un amestec bogat. Cu cât ecartul minim/maxim este mai mic, cu atât informația sondei este mai puțin bună (acest ecart este în general de 500 mV). TENSIUNE SONDĂ AVAL Această sondă are drept funcție să diagnosticheze catalizatorul și să efectueze un al doilea control mai precis al îmbogățirii (buclă de reglare lentă). Această funcție este activată doar după un timp de funcționare cu motorul la cald și nu este activată la ralanti. Atunci când motorul este în buclă închisă, la viteză stabilizată, tensiunea trebuie să varieze într-o plajă de 600 mV ± 100. La decelerare, tensiunea trebuie să fie mai mică de 200 mV. Nu se tine cont de tensiunea citită cu ajutorul testerului de diagnosticare atunci când motorul este pornit la ralanti. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2024 - 05:39 |