DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor Cald ! Foarte CALD ? Sau e normal?, temperatura ridicata apa...

argon
post 18 May 2007, 14:23
Post #31


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Hai la o tura tongue.gif chiar nu am avut niciodata probleme, nici pe Transfagarasan , cand pe margine era plin cu Dacii aburind cu capota deschisa .


am spalat temeinic instalatia odata, acum vreo 2 ani, vazand mazga din borcan, dar nici inainte nu erau probleme.




This post has been edited by argon: 18 May 2007, 17:14


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 18 May 2007, 14:36
Post #32


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




@argon sincer daca o sa am drum prin deva la vara pe caldurile mari o sa merg icon_mrgreen.gif iti zisei probleme cu racirea nam da in conditii extreme...adica un trafic din ala...si sa o mai turezi asa prin oras zic ca e gata...


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 18 May 2007, 14:46
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.635
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




chiar azi am vazut 2 vecini cu berlineze care si`au scos termostatele pe perioada verii... deci mai sunt solutii smile.gif mi`au si argumentat de ce dar mi`e lene sa scriu:)


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 18 May 2007, 15:22
Post #34


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Ii dau si eu semidreptate lu argon. Nici eu nu aveam probleme cu racirea. Dar l-am mai invitat pe argon si anul trecut in traficul din Bucuresti, cand afara sunt 36 de grade si stai cate 30 de minute intr`un ambuteiaj si nu i-a venit sa creada....


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 May 2007, 17:16
Post #35


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




offtopic la arie tehnica va spune ceva? stiti voi la care ma refer(muttley, StefanT si Driverx), daca nu sunteti in stare a purta o discutie rationala fara mistouri ieftine la tot pasul, limitati-va la cafenea. Aici v-ati gresit locul si persoana.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 18 May 2007, 18:04
Post #36


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Ma bag si eu in discutie, in ultimile 2 saptamani am mers mereu prin centrul Craiovei la ore de varf la 30 de grade, deocamdata motorul isi face racirea cum trebuie, dar parca mi se pare o idee mai cald decat ar trebui ( fata de alte dacii ), nu am indicator si asta ma face sa stau ca pe ghimpi cand merg cu ea ( la vit. mici ) cand motorul este cald.
Pentru mine cred ca ar fi o solutie buna montarea unui elv. cu toate ca am radiator mare.



--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 18 May 2007, 20:57
Post #37


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




offtopic. Argon cu ce se spala instalatia?Ca as vrea sa o spal si eu pe toata.Daca ai putea sa imi explici si mie intru PM as fi recunoscator .
Scz de offtopic


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_PRS
post 18 May 2007, 23:24
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 March 07
From: Galati




Salutare ..

Acum doua saptamani intr-o dimineata spontan m-am trezit cu zgomote ciudate din motor. Opream motorul dar se auzeau in continuare ceva pocnituri pret de cateva secunde. Am mai pornit o data motorul si abea apoi am observat ca e de la lichidul de racire si asta pentru ca in mod ciudat martorul rosu de la apa nu se aprinde cand ajunge in zona rosie in schimb se aprinde cand pun contactul .. de ce nu ma intrebati .. cred ca pur si simplu pentru ca e dacie.

Ce imi facea mai exact ... imi baga apa in borcan, il umplea apoi dadea pe afara ... iar pocnitul era probabil de la temperatura din motor. Fireste ca m-am alarmat foarte tare de teama sa nu imi fiarba apa (antigelul) si sa nu imi strice garniturile. Daca o lasam oprita cam 15 -20 de minute apa din borcan scadea .. o porneam si dupa alte 10 minute de mers situatia se repeta. La sfatul tatalui meu care spusese ca mai vazuse la o dacie astfel de faze mi-a spus sa o aerisesc si eventual sa ii scot termostatul. Am aerisit, am scos acel termostat care era de 86, am complectat cu ceva lichid de concentratie 50-50 si acum imi merge fara probleme. Dupa 2-3 ore de mers in Galati, un oras cu trafic din ce in ce mai aglomerat, acul nu se ridica mai sus de jumatate. Probabil la toamna am sa cumpar un termostat nou si am sa pun la loc dar pana atunci o las asa caci nu mi-a mai facut probleme.


--------------------
Dacia 1310 2000 - GL 52 LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 19 May 2007, 01:13
Post #39


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




am avut aceeasi problema ca tine ! acu nu sarea de jumatate ! dar cand am oprit odata (eram in afara localitatii) borcanu era full si se auzea borboroseli ! si opream din 10-10 kilometrii ! nici in ziua asta nu stiu dc a facut asa ! acum sia revenit ! (poate imi explica si mie borboroselile alea care veneau din motor )


si in cazul; tau poate a prins aer! si daca nu este mult aer in instalatie isi face singur aerisirea smile.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 19 May 2007, 06:10
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Cred ca mare parte din problemele descrise aici ar trebui rezolvate incepind de la un control serios al radiatorului. Sa presupui pur si simplu ca radiatorul e bun si altundeva e cauza e o reteta sigura pentru dureri de cap. Iar cind radiatorul e verificat si e bun intr-adevar dar problema nu dispare, atunci trebuie investigat mai departe. Schimbarea termostatelor, samd intr-adevar pare a "petici" problema mai degraba decit a o rezolva. Nu am vazut nici o discutie despre folosirea bujiilor cu valoare termica diferita vara si iarna, de exemplu.

Coborirea temperaturii de functionare a motorului prin folosirea unui termostat care deschide mai devreme are pericolul potential ca se pierde din randamentul motorului, respectiv putere.

This post has been edited by Gheorghedracu: 19 May 2007, 06:12


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 00:20
Forum Renault