Motor Cald ! Foarte CALD ? Sau e normal?, temperatura ridicata apa...
![]() ![]() ![]() |
Motor Cald ! Foarte CALD ? Sau e normal?, temperatura ridicata apa...
argon |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
vyper |
![]()
Post
#32
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
@argon sincer daca o sa am drum prin deva la vara pe caldurile mari o sa merg
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.635 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
chiar azi am vazut 2 vecini cu berlineze care si`au scos termostatele pe perioada verii... deci mai sunt solutii
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
FLP |
![]()
Post
#34
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Ii dau si eu semidreptate lu argon. Nici eu nu aveam probleme cu racirea. Dar l-am mai invitat pe argon si anul trecut in traficul din Bucuresti, cand afara sunt 36 de grade si stai cate 30 de minute intr`un ambuteiaj si nu i-a venit sa creada....
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
offtopic la arie tehnica va spune ceva? stiti voi la care ma refer(muttley, StefanT si Driverx), daca nu sunteti in stare a purta o discutie rationala fara mistouri ieftine la tot pasul, limitati-va la cafenea. Aici v-ati gresit locul si persoana.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#36
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Ma bag si eu in discutie, in ultimile 2 saptamani am mers mereu prin centrul Craiovei la ore de varf la 30 de grade, deocamdata motorul isi face racirea cum trebuie, dar parca mi se pare o idee mai cald decat ar trebui ( fata de alte dacii ), nu am indicator si asta ma face sa stau ca pe ghimpi cand merg cu ea ( la vit. mici ) cand motorul este cald.
Pentru mine cred ca ar fi o solutie buna montarea unui elv. cu toate ca am radiator mare. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mad toz |
![]()
Post
#37
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
offtopic. Argon cu ce se spala instalatia?Ca as vrea sa o spal si eu pe toata.Daca ai putea sa imi explici si mie intru PM as fi recunoscator .
Scz de offtopic |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
vali_PRS |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 March 07 From: Galati ![]() |
Salutare ..
Acum doua saptamani intr-o dimineata spontan m-am trezit cu zgomote ciudate din motor. Opream motorul dar se auzeau in continuare ceva pocnituri pret de cateva secunde. Am mai pornit o data motorul si abea apoi am observat ca e de la lichidul de racire si asta pentru ca in mod ciudat martorul rosu de la apa nu se aprinde cand ajunge in zona rosie in schimb se aprinde cand pun contactul .. de ce nu ma intrebati .. cred ca pur si simplu pentru ca e dacie. Ce imi facea mai exact ... imi baga apa in borcan, il umplea apoi dadea pe afara ... iar pocnitul era probabil de la temperatura din motor. Fireste ca m-am alarmat foarte tare de teama sa nu imi fiarba apa (antigelul) si sa nu imi strice garniturile. Daca o lasam oprita cam 15 -20 de minute apa din borcan scadea .. o porneam si dupa alte 10 minute de mers situatia se repeta. La sfatul tatalui meu care spusese ca mai vazuse la o dacie astfel de faze mi-a spus sa o aerisesc si eventual sa ii scot termostatul. Am aerisit, am scos acel termostat care era de 86, am complectat cu ceva lichid de concentratie 50-50 si acum imi merge fara probleme. Dupa 2-3 ore de mers in Galati, un oras cu trafic din ce in ce mai aglomerat, acul nu se ridica mai sus de jumatate. Probabil la toamna am sa cumpar un termostat nou si am sa pun la loc dar pana atunci o las asa caci nu mi-a mai facut probleme. |
--------------------
Dacia
1310
2000
- GL 52 LEX
|
|
thedragon |
![]()
Post
#39
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
am avut aceeasi problema ca tine ! acu nu sarea de jumatate ! dar cand am oprit odata (eram in afara localitatii) borcanu era full si se auzea borboroseli ! si opream din 10-10 kilometrii ! nici in ziua asta nu stiu dc a facut asa ! acum sia revenit ! (poate imi explica si mie borboroselile alea care veneau din motor )
si in cazul; tau poate a prins aer! si daca nu este mult aer in instalatie isi face singur aerisirea ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Cred ca mare parte din problemele descrise aici ar trebui rezolvate incepind de la un control serios al radiatorului. Sa presupui pur si simplu ca radiatorul e bun si altundeva e cauza e o reteta sigura pentru dureri de cap. Iar cind radiatorul e verificat si e bun intr-adevar dar problema nu dispare, atunci trebuie investigat mai departe. Schimbarea termostatelor, samd intr-adevar pare a "petici" problema mai degraba decit a o rezolva. Nu am vazut nici o discutie despre folosirea bujiilor cu valoare termica diferita vara si iarna, de exemplu.
Coborirea temperaturii de functionare a motorului prin folosirea unui termostat care deschide mai devreme are pericolul potential ca se pierde din randamentul motorului, respectiv putere. This post has been edited by Gheorghedracu: 19 May 2007, 06:12 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 00:20 |