Roata de rezerva din otel?, Chiar daca cele 4 sunt din aliaj? Ce parere aveti?
![]() ![]() ![]() |
Roata de rezerva din otel?, Chiar daca cele 4 sunt din aliaj? Ce parere aveti?
vis-a-vis |
![]()
Post
#31
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
hash |
![]()
Post
#32
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
tarzy |
![]()
Post
#33
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dragoss @ 17 May 2007, 16:59) Salut! Ce parere aveti despre faptul ca Loganul are roata de rezerva de otel, chiar daca masina este dotata (din fabrica) cu jante de aliaj? Dealer-ul mi-a replicat.. "O folositi pana la prima vulcanizare..." "Da merci... insa daca sunt in concediu...?" Sau alta situatie delicata? Mie mi se pare o prostie... ce parere aveti? roata de rezerva ... dupa cum ii spune si numele este "DE REZERVA" - adica mergi cu ea pana la prima vulcanizare unde remediezi problema, daca ai noroc repari anvelopa "originala" daca nu cumperi alta noua iar pe aia de rezerva o speli si-o pui frumos la locul ei. este nerecomandat si chiar periculos sa ciorc ului cu rezerva - anevelopele se uzeaza relativ unifor iar daca tu pui rezerva noua .... o sa trebuiasca sa te tii mai ferm de volan. nu7 stiu unde-ti faci tu concediile dar vulcanizari exista mai peste tot si-n plus multe au si program non stop. ce ar trebnuii sa ai in vedere este doar un cash reprezentant costul unui reparat+schimb de anvelopa (eventual si-o anvelopa). ptr LGN un 200 lei ar fi suficient |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
bj |
![]()
Post
#34
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
total de acord cu Marty.
einstein: particularizarea nu duce la generalizare! i.e. daca unele modele de BMW au diverse solutii alternative (run on flat, kit depanare, etc) nu inseamna ca toate au! sau poate au! pe forumul de troleibuze! ![]() |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
IsNa |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 May 2007, 20:44) De ce trebuie ca o nenorocita de pana sa fie tratata de producator ca ditamai starea de avarie si sa merg cu maxim 60-80 pana la prima vulcanizare? Pt. ca nu toti producatorii sunt dispusi sa reproiecteze masina pt. Romania. O roata de dim. normala nu incape in locasul proiectat pt. roata mica. Iar pt. tarile din vest merita economisit spatiul ala, avand in vedere ca faci pana f.f.f. rar. Daca cumperi masina nemteasca, trebuie sa intelegi ca e proiectata pt. Germania, unde se vand 1 milion, si nu pt. Ro, unde se vand 1000. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Proiectantii de obicei fac locul ala pentru o roata normala, deoarece se foloseste un spatiu liber al masinii (doar rezervorul ar putea sa foloseasca spatiul ala...), nu costa prea mult sa faca spatiul ala mai mare, de cele mai multe ori gasesti in spatiul ala un kit de reparatii, o trusa medicala, triunghi, etc, pe care le-as muta la nevoie in alta parte numai sa am o roata buna.
|
--------------------
.
.
.
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#37
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Eu, in 35.000 km, am facut o singura pana si aia pe platforma Mittal Steel, unde gasesti pe jos cuie, sarme, suruburi s.a. la tot pasul. Si asta cu Matadoarele stock.
Asa ca, daca gumele-s noi si ai grija cat de cat pe unde mergi (adica nu off-road) este foarte posibil sa nu faci pana prea des. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
DragosP |
![]()
Post
#38
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Eu așa am la DSN-ul meu, încă din 2002. Nu văd care-i problema, atâta timp cât eu, în atâția ani n-am făcut nici măcar o pană.
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Ci_co |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
Dragi tovarasi si compatrioti dacioti una mare bucata intrebare deci ...de ce Otomobile dacia a pus la o masina echipata cu jenti pe 14, roata de rezerva pe 13 ??? Am un prieten care are solenza si tot vorbeam noi de roti imi spun el ca are jenti de magneziu originale pe 14'' dar roata de rezerva este pe 13''
![]() ![]() Nu era chestia aia ca nu e bine sa poi pe masina cauciucuri diferite ca dimensiune ??? V-am salutat, Ci_co |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
argon |
![]()
Post
#40
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
poate desi era pe 13 avea talonul mai mare, si diametrul era identic cu cele de 14 de pe masina
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
b64chr |
![]()
Post
#41
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
La SLZ Scala rotile normale sunt 165/65/14, cea de rezerva 165/70/13.
Diferenta de diametru nu e foarte mare. Daca rezerva o pui in spate nu se simte absolut deloc. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#42
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
@dragoss: la ce masina cu jenti de aliaj "din fabrica" ai vazut roata de rezerva din aliaj?
Un exemplu-doua din ce ai vazut poate ca ar fi interesant. Evident, daca el exista... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
thunder |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
Nu vad care este problema daca janta de la roata de rezerva este mai mica (ma refer la diametru) decat jantele de pe masina. Asa am si eu la masina, jante pe 17" cu rezerva pe 16" din tabla.
Puteam sa-mi iau si janta de aliaj pt. rezerva, dar nu vad de ce m-as plimba cu 273Euro (cat trebuia sa dau in plus) in portbagaj. |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
driverx |
![]()
Post
#44
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pai, tu nu vezi de ce pentru ca tu vezi ca ar fi util sa faci altceva cu banii aia. Altii ar prefera sa se plimbe cu 100E (sau 98 mai exact cat era o janta sinaia) in portbagaj.
Cei care se plang de asa ceva. Faceti un test. Mergeti la casa de schimb valutar, schimbati niste in lei in fix 100E dupa care mergeti la masina, deschideti portbagaju, ridicati mocheta si cu atentie asezati bancnotele pe janta de tabla care ati primit-o o data cu masina.....asezati mocheta inapoi, inchideti portbagajul si plimbati-va cu masina. Faceti testul asta macar 3 luni, sa nu va atingeti de bani in perioada asta. Dupa ce incheiati acest test probabil o sa va dati seama de ce ati primit asa masina, si ce ok este ea asa cum e. Asta daca nu o sa uitati de acei bani, si o sa ii uitati acolo. Rezultatul e .. the same.... This post has been edited by driverx: 22 May 2007, 14:40 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 22 May 2007, 13:49) @dragoss: la ce masina cu jenti de aliaj "din fabrica" ai vazut roata de rezerva din aliaj? Un exemplu-doua din ce ai vazut poate ca ar fi interesant. Evident, daca el exista... QUOTE(madhorsefuzzy @ 18 May 2007, 16:56) Audi A4 2.0 aspirat model 2002 roata de rezerva din aliaj. Jante de aliaj din fabrica. Spun si eu ce am vazut la un prieten de-al meu, asta neinsemnand ca nu costa masina mult mai mult decat un Logan. Poate a vazut omul acelasi model si a intrat la idei. ![]() This post has been edited by madhorsefuzzy: 22 May 2007, 14:51 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
os |
![]()
Post
#46
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@klaus: si la a masina mea e la fel (jante de aluminiu inclusiv la rezerva) - asa a fost, n-am ales eu special ca n-as fi pus pret pe asta. Vezi si mai jos.
In opinia mea este o cheltuiala inutila, o janta de tabla (de otel sau de aluminiu) e exact la fel de buna. Din pacate nu cred ca fabricantii iti dau sansa sa alegi. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
klaus |
![]()
Post
#47
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai carcotasilor, lasati omul sa se exprime.
Am si eu curiozitati sa vad cu ce face lumea comparatii, ca un astfel de topic mie mi-ar spune ca s-a vazut pe alte masini ca e asa si loganul ar face exceptie. Si ca sa mai restrang din adresabilitatea intrebarii, ca vad ca au aparut repede ulii hulpavi care mai de care cu masini premium ( ![]() @dragoss: La ce masina cu jenti de aliaj "din fabrica" ai vazut roata de rezerva din aliaj, in afara de Audi? Dintre astea mai pamantene, de pana in 20.000 euro. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GoGu |
![]()
Post
#48
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Klaus, am un contraexemplu: am fost odata cu Liviu la Bucuresti, cu un Clio Extreme "de imprumut".
Am facut pana, ocazie cu care am constatat ca rezerva era pe janta de aliaj. Oricum, chitros frantuzul, ca sa compenseze faptul asta, una din rotile montate pe masina (intamplator cea cu pana) era cu janta de tabla + capac ![]() Vezi ca se poate, de ce contrazici omul? |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Asi |
![]()
Post
#49
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
mercedes C200 2006, rezerva e din aliaj, si costa diferenta de pret 100 de euro,
si mai multe maisini mai mult sau mai putin nepamantene au rezeva din aliaj.. atat ca e contra cost.. iar daca e contra cost oricine se duce sa isi cumpere o janta de aliaj(da se dau si la bucata.. alea de origine.. cele de la nusce firma.. nu stiu, dar alea de origine se dau sigur la bucata.. cam la orice masina.. ) |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
Asi |
![]()
Post
#50
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
reinvii topicu pentru a va informa ca la mercedes B200cdi mi-a dat roata de rezerva tip bicicleta (145/r16), dar mi-a dat si un tire-kit fix sau cum s-o numi.. un rahatel cu o solutie, un dop tip vulcanizare, un soi de surubelnita pt introducerea dopului, un spray de umflat anvelopa (1utilizare) si bineteles.. manusi sa nu te murdaresti
![]() eu zic ca e suficient.. chiar si cu roata aia de bicicleta |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
2dor |
![]()
Post
#51
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu la Lancer am roata de rezerva din tabla, dar insa de marime normala.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:07 |