Carburator Dublu Corp, povara oricarei nove
![]() ![]() ![]() |
Carburator Dublu Corp, povara oricarei nove
MIHAI8888 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|||
djasu82 |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ala e surubul de amestec AER + BLENZINA pentru stabilirea relantiului
![]() This post has been edited by djasu82: 6 Nov 2007, 21:06 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
apollo |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
mihai, ala e surub de amestec.
relantiul il reglezi din avans si de la surubul de la acceleratie. cel de amestec, odata reglat...asa ramane. invarti de el pana merge motorul rotund. celelalte reglaje le faci de unde am zis prima data ![]() djasu82 - acum am vazut ![]() This post has been edited by apollo: 6 Nov 2007, 23:06 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Asadar e cum am spus eu acum doua zile cum se regleaza carburatorul ... avansul .... .Din poza se vede ca clapeta de aceleratie ai reglezi surubul in asa fel ea sa stea perpendicular pe ultima gaurica de progresiune . Surubul de amestec aer benzina se regleaza pentru o omogenizare mai bine a amestecului se simte printr-o turatie un pic ridicata a motorului , iar cu avansul sprea dreapta in asa fel sa nu ai rateuri in toba sau pe turometru se observa cum creste sau scade turatia in loc sa fie uniforma.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
apollo |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
de ce la mine, avansul, sta in punctul 0 sa zic asa mult spre dreapta.
la alcineva sta fix drept si masina merge bine.difera de la masina la masina? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#36
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
NU difera de la masina la masina ci iti trebuie un fel de pinion surub de tras avansul asa cum doresti tu . Asta doar la service o poti rezolva
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
apollo |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
"laso brea ca merge asa."
i-am schimbat uleiul cu unu 20W50 si aditiv cu teflon. vreau sa zic ca nu mai aud motorul si presiunea de abia scade. ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#38
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu crezi ca uleiul pe care tu l-ai pus e gros???? si mai e si mineral
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
apollo |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
ultimul ulei a fost MOL 15W40 si l-am schimbat la 11.200KM
nici macar negru nu era.nivelul era bun si maxim 1L am pus in 11.000 de km |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
20w40 e ulei de vara pt dacie de iarna e recomandat 15w40
10w... e semisintetic eu spun ca nu se merita ca nu e motorul de dacie cine stie ce motor iar daca bagi prea subtire o sa curga peste tot si ti-l mai si papa la mine cand uleiul isi pierde proprietatile incepe sa curga eu am facut si eu zilele astea schimbul si iam pus agip F1 15w40 This post has been edited by MIHAI8888: 8 Nov 2007, 17:41 |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
apollo |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
si iarna trecuta la fel am avut.se comporta destul de bine
a mers asa...asa va merge.depinde de la motor la motor. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
ovidiumuresan |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 May 08 ![]() |
Salut baieti sint si eu nou pe forumul asta, am cautat problema mea insa nu am gasit...incep cu inceputul, sa ma prezint: numele meu este Ovidiu si locuiesc in Cluj Napoca momentan, iar de loc sint din Tirnaveni, un orasel aproape de Tirgu Mures. Detin o Dacie 1310 T din 1996 cu motor de 1.6 l si carburator dublu corp (ala pacatos). Dacia a mers foarte bine din 1999 de cind o detine familia mea, surprinzator...in oras mai existau vreo 4 Dacii dinastea la vremea aia (din cite stiu eu), insa toate aveau carbul schimbat cu cel clasic de Dacie 1300 sau 1400...Al meu a mers foarte bine, cu consum extraurban de 5,5 - 6 l/100 km (!!!). Conduc destul de economic in afara orasului... De vreun an incoace a inceput sa`mi faca probleme, ce se manifesta in felul urmator: la un mers constant la aprox. 2000 rpm in momentul cind accelerez are un moment de pauza care este insotita de un tremurat puternic, dupa care isi da drumul si trage cum trebuie. Mentionez ca in ultima vreme are si un mers in regim de ralanti foarte instabil, urmat de trepidatii puternice iar apoi inevitabil oprirea motorului. Am reglat/verificat aprinderea (am un vecin priceput cu tot felul de aparate). A venit un altul la mine ce a zis ca e de la o supapa. Am verificat compresia, pe fiecare cilindru am 12 atmosfere (motorul are undeva la 130.000 km deci e bine zic eu). Am spalat carburatorul, l-am suflat cu vecinul de mai sus. Acum porneste foarte repede la rece, trage mult mai bine, ca in vremurile bune, totodata i`am reglat si culbutorii. Dar nu am scapat de tremuratul ala si ralanti-ul instabil (ba e 1300 rpm, ba e 800-900, ba se opreste). Deja ma duce si pe mine gindul sa-i adaptez un simplu-corp de dacie 1400....Poate ma puteti ajuta cu vreun sfat, as aprecia. Mersi mult.
|
--------------------
Dacia
1310 T
1996 1.6 carb dublu corp
|
|
apollo |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
verifica electrovalva de la spatele carburatorului.cea care are un papuc pe ea.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
ovidiumuresan |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 May 08 ![]() |
Electrovalva aia demult nu mai are nici un rol la mine, e inlocuita cu una de skoda care am pus`o doar ca sa umple locul ala cu ceva. Cea de skoda e mai scurta deci poate sa ramina in orice pozitie ca tot nu obtureaza canalul. Am avut mari probleme cu aia, am cumparat nustiu cite acum vreo 6 ani si niciuna nu a fost de treaba. Cu cea de skoda (care nu functioneaza, nici macar nu e alimentata) a mers ani de zile fara probleme.
|
--------------------
Dacia
1310 T
1996 1.6 carb dublu corp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 03:48 |