problema mai veche, martor (!) aprins
![]() ![]() ![]() |
problema mai veche, martor (!) aprins
taurus0205 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 15 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1999
- CJ 64 ElA
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
zici ca se aprindea numai cand urcai?
atunci, vezi ca la borcanul cu lichidul de frana, ai un plutitor care acesta are pe el ca un fel se saiba care se atinge de 2 contacti.de acolo e poblema. verifica-i.banuiesc ca pe tine te avertizeaza foarte repede cand nu mai ai lichid de frana.asta pentru ca acei contacti sunt mai ridicati. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
taurus0205 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 15 March 08 ![]() |
cand urc e aprins tot timpu da mai nou se aprinde si cand turez motoru mai tare.si la drum lung iara se aprinde la la 70-80 km/ora
ms. apollo o sa ma uit |
--------------------
Dacia
Nova
1999
- CJ 64 ElA
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Scoate unul din papucii de pe capac, și testează dacă se mai aprinde în condițiile de care spui...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
hitman142006 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 June 07 ![]() |
Am avut si eu aceeasi problema! Am crezut ca este de la plutitorul acela si l-am schimbat insa fara rezultat! Am intrebat pe cineva care avea tot nova si mi-a spus k acea sonda de pe pompa de frana este de vina! Ea are rolul de a verifica presiunea la franele fata! Daca acea presiune este mai mica decat trebuie sa fie sta aprins tot timpul! Aeriseste bine de tot franele si nu o sa mai ai martorul acela aprins (asta daca nu e sonda stricata) ! Numai bine!
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1997 Nova GT '97
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
nu inteleg ce legatura are faptul ca omul urca o panta, sau ca tureaza motorul mai mult cu faptul ca nu ii fac contact bine cativa papuci. mie mi s-a aprins acel martor cand am ramas fara ulei, dupa ce am schimbat platina....insa doar pentru putin timp a fost aprins, si doar dupa ce porneam motorul, niciodata in mers...
|
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Cannis, atunci cand ai putin nivelul la lichidul de frana scazut si mai urci, tot lichidul se duce in cea de a 2 a camera si automat acel plutitor coboara si aprinde becul.
La fel si cu plecatul in forta.Tot lichidul se duce spre spatele borcanului..ceva ca si forta centrifuga....tu iei o curba la dreapta si ai tendinta de a te duce in partea opusa. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
inteleg asta, apollo, insa chiar si cand este borcanul plin, si lichidul are putin spatiu de miscare sa se intample asta?!? imi vine greu sa cred...pentru ca lichidul este cam greu compresibil... repet problema mea... dupa ce am schimbat platinile, mi s-a aprins martorul....la fel si cand am ramas cu ulei putin in motor....de ce oare?!? sa fie oare de la lichidul de frana?!? nu prea este o explicatie... si de ce doar cand porneam motorul...astept cateva pareri...
|
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
apollo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
contactii de la plutitorul acel de la lichid de frana , e posibil sa fie putin ridicati.zic asta in sensu ca e foarta mica distanta de la lamelele de pe borcan si acea "saiba" sa zic asa.
sonda ICP ai verificat-o?porneste motorul si scoti firul de la senzor si vezi daca s-a stins becul.daca nu, scoti de la borcan papucii si verifici iar. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
costinu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
Si eu am aceeasi problema. Daca scot papucii si ii las in aer, le fac contact, orice combinatie posibila, nu se aprinde martorul.
Daca urc o rampa cu inclinatie foarte mare si de obicei in viteza 1 sau 2 se aprinde. Acelasi lucru se intampla daca accelerez puternic intr-a 2 sau a 3-a. Placutele nu au senzorul legat. |
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
e din borcanul cu lichid de frana, de la acel plutitor.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
costinu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
daca apas "manual" pe butonasul de deasupra (simulez o lipsa a lichidului de frana) oricum nu se aprinde.
exista vreun senzor la repartitor cumva? |
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
alti martori nu se aprind?
presiune la ulei ai ? |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 03:18 |