DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

97 Pages « < 87 88 89 90 91 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Zgomote si scartaieli Logan

Kojak
post 31 Oct 2011, 21:21
Post #2641


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Care aveti idee, cum dracu se scoate becul de la lampa din torpedou? Am celebra usa de la torpedou lasata in asa hal incat imi sta becul aprins in permanenta cand circul cu pozitiile sau farurile aprinse. Am incercat tot felul de gainarii cu scotch negru si alte mizerii...insa niciun rezultat, nu scap de fanta aia.
Macar becu' sa-l decuplez, ca "ma seaca" rau.
In rest la aproape 130000Km facuti pe drumurile patriei mai scartie scaunele "la rece", de cand s-a racit afara, aeratoarele centrale chitaie uneori fct. de pozitionare si de calitatea drumeagului, pacane geamul de la sofer cand e intredeschis doar la coborare - se rezolva "instant" cu un usor impuls de urcare. ( problema care e prezenta din prima mie de km) si cam atat la interior.
Mai nasol e ca tot la rece, dupa cca. 2-3minute de la pornire (stand la relanti cu cca. 1200rpm) am o vibratie sub masina de zici ca decolez - "vruuum - vruuum" ceva de genu', in conditiile in care pe dedesupt, nu se atinge nimic. Ma gandesc ca ar putea fi de la topirea partiala a elementului de ceramica din interiorul catalizatorului (pe bord totul e ok, nu se aprinde nimic suspect) Voi ce parere aveti? Dupa ce se incalzeste putin motorul nu se mai aude nimic.

This post has been edited by Kojak: 31 Oct 2011, 21:24


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Nov 2011, 09:54
Post #2642


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Se trage de lampa pur si simplu, de o margine ingusta, si se scoate afara.
La zona butonului poti incerca solutii mecanice. Un adezvi pus mai gros (fata de niste straturi de izolir) sau chiar un holzsurub mic.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Nov 2011, 10:11
Post #2643


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Kojak @ 31 Oct 2011, 21:21)
Am celebra usa de la torpedou lasata in asa hal incat imi sta becul aprins in permanenta cand circul cu pozitiile sau farurile aprinse
Pana la urma o are toata lumea, dar in functie de cum tranteste usa. Becul se rezolva usor, problema este ca scartaie si ramane spatiu. Se rezolva prin deformarea ei, dar nu dureaza decat cateva zile. Am incercat de doua ori, prin procedee diferite. Dar mai am ceva in maneca, o sa ii bag un profil metalic in ea, sa nu ii mai permita sa revina la loc. eu am schimbat chiar si limitatoarele de plastic dn capete cu unele de Sandero, mai mari si mai moi.
De principiu la deformare trebuie sa faca burta in mijloc.

This post has been edited by IRONICK: 4 Nov 2011, 10:14


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 4 Nov 2011, 10:47
Post #2644


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Eu n-am avut din fabrica lampa si buton, dar cand le-am cumparat ca sa le pun primul lucru pe care l-am facut a fost sa slabesc arcul de la buton (cred ca am taiat o spira din el). Deocamdata usa nu s-a deformat, in orice caz nu cat sa nu se mai stinga lumina.

Lampa are o clema, destul de vizibila, pe care eu am reusit chiar s-o rup fortand odata ceva.

Plusul l-am tras de pe accesorii, mi s-a parut mai practic decat de pe pozitii.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Nov 2011, 10:57
Post #2645


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu nu am trantit niciodata usa, chiar radeam de altii cum le palpaie becul si cum usa mea nu este deformata. Pana pe la al cincilea an ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 4 Nov 2011, 11:54
Post #2646


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Sa inteleg, ca de usa asta de torpedou nu scapa nimeni ... sad.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Nov 2011, 11:58
Post #2647


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




La astea noi nu se mai deformeaza. Este vorba doar pe ph 1.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 4 Nov 2011, 12:11
Post #2648


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@IRONICK : Prompt si la obiect, ca de obicei !
Multumesc frumos pentru precizare ! smile.gif
P.S Sper sa fie O.K anvelopele Motrio Winter, comentariile tale m-au facut sa le achizitionez (89T la ceilalti, versus 92T la Motrio, aici m-ai convins !)


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Nov 2011, 12:15
Post #2649


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




Astia de la Dacia sau gandit bine la ele. Eu am si un MCV si am pus Motrio inclusiv pe ala. Si cum greutatea lui este mai mare, sunt foarte bune. O sa iti placa ca pe ud sau zapada se comporta foarte bine. Principiu meu a fost urmatorul: decat sa dau dublu pe un cauciuc premium, dar sa nu primesc si castigul de performata in acelasi procent, sunt bani aruncati aiurea.

This post has been edited by IRONICK: 4 Nov 2011, 12:27


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 6 Nov 2011, 17:46
Post #2650


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(bella @ 25 Oct 2011, 12:56)
Dupa nici 2 saptamani de la achizitionare, a aparut prima zdranganeala. Bravos baietii de la Dacia.

Problema apare la 1600-1700 rpm dupa accelerare in gol, la revenirea la relanti. Se aude si in mers la schimbarea vitezelor. Este vorba de o rezonanta de 1-2 sec. si seamana cu zgomotul produs de trepidatia plasticului pe tabla.
*



Problema rezolvata.
Cauza:Conducta de AC atingea de caroserie deasupra pompei de frana.
Rezolvare:Manson dintr-un furtun de 2 mm grosime/20 mm diametru pus pe conducta respectiva in zona de apropiere de caroserie.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 6 Nov 2011, 20:20
Post #2651


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 3 Nov 2011, 10:54)
Se trage de lampa pur si simplu, de o margine ingusta, si se scoate afara.
La zona butonului poti incerca solutii mecanice. Un adezvi pus mai gros (fata de niste straturi de izolir) sau chiar un holzsurub mic.
*



Merci klaus! smile.gif

QUOTE(IRONICK @ 4 Nov 2011, 11:11)
Pana la urma o are toata lumea, dar in functie de cum tranteste usa.
*



Sa dea dracu daca am trantit-o vreodata. Parol! tongue.gif
Chiar m-am purtat ca si cu "ou' rosu", mereu am avut grija (si nevasta-mea stie lectia) sa o inchid usor. biggrin.gif
Aviz celor cu logan "faza 2", sa nu mai ziceti ca sunt mai prost facute plasticele decat la cele vechi ca nu cred nimic.

Cu problema becului aprins cred ca am rezolvat-o azi in "stil mecanic", si anume: am lipit niste purfix (cred) din ala mai gros chiar pe usa in interior. Acum contactul se realizeaza mai rapid si nu mai sunt probleme cu lumina. Parca si luftu' s-a mai diminuat putin, da' nu prea e sesizabil, sa nu ma invat cu binele, nu de altceva.
Ramane de vazut in cat timp se uzeaza saracia aia de purfix.
In ceea ce priveste problema luftului la inchidere...asa o sa ramana in veci.icon_mrgreen.gif
Ironik, iti urez bafta la remedierea situatiei si sa ne tii la curent daca s-a rezolvat cu metoda ta.

This post has been edited by Kojak: 6 Nov 2011, 20:28


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ani[I]aL_2008
post 13 Nov 2011, 12:00
Post #2652


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 17 July 09
From: Cluj-Napoca




Salutare!
Pt. Kojak si altii care au problema luftului la usa torpedoului:
- se rezolva cu o bucata de cheder de la tamplarie termopan care se prinde intre cele doua elemente care alcatuiesc usita torpedoului. Cand deschizi topedoul vei obsrva niste suruburi. Le desfaci si cele doua elemente se declipseaza. Pe marginea acestora, in fanta dintre ele , montezi acel cheder. Eu asa am scapat de acel luft, usa se inchide perfect si nu mai troncane. Din pacate nu am realizat fotografii.
Timp de lucru: max. 20 de minute.
Spor la treaba!


--------------------
Dacia Logan 2008-Kiss Fm, 1.4mpi - BC 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 14 Nov 2011, 21:09
Post #2653


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(ani[I]aL_2008 @ 13 Nov 2011, 13:00)
*



Sugestia ta e buna, insa deocamdata vreau sa vad cat ma tine cu "metoda" aplicata mai sus. wink.gif


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 16 Nov 2011, 05:37
Post #2654


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




de cand s-a facut frig dimineata, pana se incalzezte habitaclul, la trecerea peste denivelari troncane ceva in bord, in zona torpedoului. ne e nimic din torpedou ca am scos tot si face la fel. e un zgomot gen teanc de cd-uri in carcase care se lovesc din saritura masinii. tranc-tranc.... am tras de toate plasticele, le-am miscat pe toate... nu imi dau seama ce este...


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 16 Nov 2011, 08:49
Post #2655


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(vic24 @ 16 Nov 2011, 05:37)
...nu imi dau seama ce este...
*
Dacia?... biggrin.gif


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Nov 2011, 09:44
Post #2656


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(mariuscond @ 16 Nov 2011, 08:49)
Dacia?...  biggrin.gif
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

16 Nov 2011, 09:45:
QUOTE(vic24 @ 16 Nov 2011, 05:37)
e un zgomot gen teanc de cd-uri in carcase care se lovesc din saritura masinii. tranc-tranc....
Scoate tot din torpedou si mergi cu el deschis.


This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2011, 09:45


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 17 Nov 2011, 08:30
Post #2657


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




QUOTE(mariuscond @ 16 Nov 2011, 08:49)
Dacia?...  biggrin.gif
*


biggrin.gif da mah, stiu. da' vreau sa stiu ce mai lipesc cu scotch, unde mai bag prenandez.....


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 17 Nov 2011, 11:12
Post #2658


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Cauze posibile:

- plasticul din coltul dreapta jos al parbrizului. Cel de afara, de la exterior. Este destul de greu de detectat sursa reala in acest caz. Se pune o bucatica de cauciuc intre el si geam.

-cablul de antena atinge pe undeva prin bord. Se introbaga capul pe dedesupt, in partea dreapta, si cu o lanterna se studiaza cazul. Foarte comoda, aceasta pozitie.

-pintenii de ghidare ai bordului, care initial sint inveliti cu o pinza (care intre timp s-a tocit), incep sa zdrangane in locasurile lor. Se da bordul jos si se rascheteaza putin cu un cutit acei pinteni, dupa care se imbraca in furtun de cauciuc - REZULTAT GARANTAT PE VIATA smile.gif !

-surubul de prindere al bordului, cel din partea dreapta, de linga montantul A. Se ...

-intrerupatorul de la air-bag pasager

-fata verticala din partea dreapta a plansei de bord (cea pe care este intrerupatorul de air-bag), cred ca este posibil sa atinga in ceva fiare pe acolo, si zdrangane de-ti vine acru. Stiu ca in partea stinga am avut aceasta problema, si parca am vazut ca este posibil sa apara si in dreapta. Preventiv, am pus burete cind am dat bordul jos.

-altele.

Succes!


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 17 Nov 2011, 19:46
Post #2659


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




MULTUMESC !!! foarte comprehensiv. acum plec cateva zile pe mare, dar cand revin o sa le iau la studiat pe rand si postez si aici daca depistez cauza.


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 28 Nov 2011, 07:34
Post #2660


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




A mai avut careva un scartait pe spate la trecerea peste denivelari tip cocoasa? Cei cu ABS, deci fara repartitor. Zgomotul se auzea numai pe partea stanga, acum se aude stereo si pare sa fie de la elementele suspensiei (arc, amortizor, bucsi). Nu am prins inca timp sa "decuplez" amortizoarele pentru a usura identificarea fenomenului.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 29 Nov 2011, 09:33
Post #2661


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Spirele de la capatul arcurilor freaca de tampoanele de cauciuc pe care se sprijina. E aiurea, stiu. Eu am pus nitel ulei cu o seringa, n-am avut timp de bibileli sofisticate. Poate asta este cauza si la tine.


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 29 Nov 2011, 18:57
Post #2662


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Am uns acolo, nu s-a schimbat nimic.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 5 Dec 2011, 15:45
Post #2663


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Bucsile de prindere la caroserie a puntii spate au fost cauza. Rezolvare: apa sub presiune. Temporar sau nu, urmeaza sa aflu (deja au trecut cateva zile de liniste).


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 19 Dec 2011, 20:41
Post #2664


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




Ar mai putea fi parghia de actionare a limitatorului de franare. niste WD-40 rezolva problema.


--------------------
Dacia Logan 1,6MPI Laureate - CT 06 BAB
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 19 Dec 2011, 21:00
Post #2665


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Are ABS.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 20 Dec 2011, 20:44
Post #2666


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




Corect. My bad...


--------------------
Dacia Logan 1,6MPI Laureate - CT 06 BAB
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 20 Dec 2011, 22:17
Post #2667


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(dia_ph2 @ 5 Dec 2011, 16:45)
Bucsile de prindere la caroserie a puntii spate au fost cauza. Rezolvare: apa sub presiune. Temporar sau nu, urmeaza sa aflu (deja au trecut cateva zile de liniste).
*



Eu credeam ca am fost suficient de clar cand am spus ca am gasit cauza si rezolvarea.
Coafura inca rezista.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superbul
post 24 Jan 2012, 18:12
Post #2668


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 January 12




am si eu o problema la logan cu zgomotul din bord, mai exact in grila din centru (parbriz)zici ca sunt piulite cazute acolo , ce poae fi ? La denivelari se aude ? wacko.gif


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 24 Jan 2012, 19:37
Post #2669


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Poti da jos ceasurile ca sa te uiti acolo. Atentie ca zgomotul poate veni si din compartimentul stergatoarelor. Si iarna mai pot fi si bucati de gheata de vina.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Jan 2012, 00:20
Post #2670


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bella @ 6 Nov 2011, 18:46)
Problema rezolvata.
Cauza:Conducta de AC atingea de caroserie deasupra pompei de frana.
Rezolvare:Manson dintr-un furtun de 2 mm grosime/20 mm diametru pus pe conducta respectiva in zona de apropiere de caroserie.
*



conducta aia se incalzeste ca dracu,atentie mare la mansonul ala sa nu-l gasesti muci !

ON: de cateva zile ma tot macina o problema....un "trosc" la plecarea de pe loc,la denivelari....a naibii ca am tot ce-i bucsa si articulatie noua !
poate au patit-o si altii: calandrul(cadru motor) se prinde in 4 suruburi de fi12(parca) in sasiu....vedeti sa fie stranse bine(la mine 2 au mai mers stranse desi erau date cu vopsea verde de uzina si nedeplasate de la semn) si deasemeni sa fie pozitionat bine cadrul ala pe gulerul piulitelor incastrate in sasiu...daca nu e ok se poate slabi din toate 4 si repozitiona cu fata suspendata complet....va paste un bracaj,eu nu-l mai fac ca ma tine o scama laugh.gif ....deasemeni folositi pasta de blocat suruburile....
frumoasa vreme de stat sub masina la -4dgr afara..... dry.gif .....dacia...ce bine ca am doua biggrin.gif

This post has been edited by sobolan: 25 Jan 2012, 00:23


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
97 Pages « < 87 88 89 90 91 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 10:10
Forum Renault