DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> help, sa smuceste de zici ca se rupe masina in doua

galeo
post 5 May 2007, 10:33
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 2 September 06




Am schimbat:capac de delcou,rotor delcou,platina,carburatorul l-am schimbat si pe ala ca aveam unul de rezerva.La relanti merge bine,cand o turezi pe loc merge bine,insa cand bagi 1-a da in nas de zici ca se rupe masina in doua.Care ar putea fi cauza?


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 5 May 2007, 13:04
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Un prim aspect, ar putea fi blocat cablul de frina mana si sa nu mai poti debloca rotile din spate.Suspenda masina si verifica rotile.Apoi ar putea sa fie ceva in cutia de viteze sau la ambreiaj.Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galeo
post 5 May 2007, 14:02
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 2 September 06




Erau bujiile proaste.Cele vechi aveau 3 luni de cand erau schimbate,nici nu ma ganeam ca se pot strica asa repede mai ales ca erau sinterom,marfa garantata.


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobu
post 12 May 2007, 11:15
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 1 May 07




Salutare.
Pt cei cu simptome asemanatoare: smuncituri in timpul mersului.
Atentie mare: problemele nu vin de la carburator sau sistem alimentare cu carburant. Nu va apucati sa schimbati, curatati carburator. Sistemul de aprindere este cauza problemelor(verificati incepand de la platina pana in bujii).

This post has been edited by bobu: 12 May 2007, 11:16


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 13 May 2007, 01:38
Post #5


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




Si continuand cu condensatorul.......


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 May 2007, 11:26
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Apoi ar putea sa fie ceva in cutia de viteze sau la ambreiaj. probleme de zmucituri nu apar din cutie ... si nici din ambreaj in timpul mersului ... cutia ori merge ori nu merge ... cu care ce sa zmuceasca ... ambreajul odata cuplat ce sa zmuceasca ala ori merge bine ori patineaza ... la plecari de pe loc ... mai poate si de vina si ambreajul dar cutia ???? nu vad legatura ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_nt
post 19 May 2007, 07:39
Post #7


fac slalom printre cretini zi de zi


Group: Members
Posts: 70
Joined: 23 January 04
From: Bucuresti->Auchan->Tiganie




si eu sunt in aceeasi situatie numai ca schimbatul bujiilor nu rezolva problema..eu le-am schimbat acu vreo 2 luni o luna a mers mine apoi am revenit la aceleasi sintome....iar cand incerc sa reglez avansul cu o bujie nu-mi mai da scanteie, degeaba invart delcoul in toate partie...trebuie sa fie ceva de la aprindere plus ca axul delcoului scartaie intr-o pozitie...trebuie uns sau se schimba?


--------------------
Dacia 1300 1982 - NT01SJU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 19 May 2007, 10:19
Post #8


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Si eu am avut aceeasi problema.. era de la delcou.. din cate am inteles se numesc "contra-greutati".. adica niste arcuri pe care poti sa le schimbi dar nu le mai poti echilibra.. smile.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 22 May 2007, 10:06
Post #9


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




"contra-greutatile" alea pe arcuri sunt de fapt dispozitivul de avans centrifugal. Cu cat creste turatia motorului, forta centrifuga impinge greutatile spre exterior (mai devreme sau mai tarziu, in functie de cat de tare le trag inapoi arculetele alea) si alea, la randul lor, misca platina in sensul cresterii avansului. Peste cam 2500 RPM nu mai au niciun efect, asta daca nu ai modificat arcurile.

problema descrisa de oamenii de mai sus nu cred ca e de la avansul centrifugal. Verificati platina, jocul axului delcoului, condensatorul, fisele si -de ce nu- bujiile din nou, chiar daca abia au fost verificate. sunt care se afuma si dupa 100km.

Danny, ai incercat direct cu fisa centrala ? Daca incerci cu o bujie, vezi sa fie bujia in dreptul careia e lama lulelei delcoului smile.gif

This post has been edited by bertro: 22 May 2007, 10:08


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 22 May 2007, 10:39
Post #10


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




A scris cineva nu stiu exact in ce topic, dar cand masina are aceste simptome de zmucituri, problema este clar de la aprindere in nici un caz de la carburator.

ps: si eu sunt patit...la mine a fost de la condensator si mergea "zmucita" exact cum a zis galeo


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 24 May 2007, 08:07
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




la aprindere este bine de verificat: platina , bujiile , capacul delco , luleaua (ruptor distribuitor), fise , si nu strica sa se reverifice avansul ... poate a sarit de la punct ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 24 May 2007, 08:43
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Eu cand am avut problema asta am curatat bune platinile, am micsorat un pic distanta si am scapat.
Atentie insa la jocurile axului "camelat", daca sunt mari problema revine .


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 16:16
Forum Renault