help, sa smuceste de zici ca se rupe masina in doua
![]() ![]() ![]() |
help, sa smuceste de zici ca se rupe masina in doua
galeo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1984
|
|||
danny_b |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Un prim aspect, ar putea fi blocat cablul de frina mana si sa nu mai poti debloca rotile din spate.Suspenda masina si verifica rotile.Apoi ar putea sa fie ceva in cutia de viteze sau la ambreiaj.Mai vorbim.
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
galeo |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
Erau bujiile proaste.Cele vechi aveau 3 luni de cand erau schimbate,nici nu ma ganeam ca se pot strica asa repede mai ales ca erau sinterom,marfa garantata.
|
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
bobu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 May 07 ![]() |
Salutare.
Pt cei cu simptome asemanatoare: smuncituri in timpul mersului. Atentie mare: problemele nu vin de la carburator sau sistem alimentare cu carburant. Nu va apucati sa schimbati, curatati carburator. Sistemul de aprindere este cauza problemelor(verificati incepand de la platina pana in bujii). This post has been edited by bobu: 12 May 2007, 11:16 |
--------------------
dacia
1310 break
1999
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#5
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Si continuand cu condensatorul.......
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Apoi ar putea sa fie ceva in cutia de viteze sau la ambreiaj. probleme de zmucituri nu apar din cutie ... si nici din ambreaj in timpul mersului ... cutia ori merge ori nu merge ... cu care ce sa zmuceasca ... ambreajul odata cuplat ce sa zmuceasca ala ori merge bine ori patineaza ... la plecari de pe loc ... mai poate si de vina si ambreajul dar cutia ???? nu vad legatura ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
danny_nt |
![]()
Post
#7
|
![]() fac slalom printre cretini zi de zi Group: Members Posts: 70 Joined: 23 January 04 From: Bucuresti->Auchan->Tiganie ![]() |
si eu sunt in aceeasi situatie numai ca schimbatul bujiilor nu rezolva problema..eu le-am schimbat acu vreo 2 luni o luna a mers mine apoi am revenit la aceleasi sintome....iar cand incerc sa reglez avansul cu o bujie nu-mi mai da scanteie, degeaba invart delcoul in toate partie...trebuie sa fie ceva de la aprindere plus ca axul delcoului scartaie intr-o pozitie...trebuie uns sau se schimba?
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- NT01SJU
|
|
jaf |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si eu am avut aceeasi problema.. era de la delcou.. din cate am inteles se numesc "contra-greutati".. adica niste arcuri pe care poti sa le schimbi dar nu le mai poti echilibra..
![]() |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
bertro |
![]()
Post
#9
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
"contra-greutatile" alea pe arcuri sunt de fapt dispozitivul de avans centrifugal. Cu cat creste turatia motorului, forta centrifuga impinge greutatile spre exterior (mai devreme sau mai tarziu, in functie de cat de tare le trag inapoi arculetele alea) si alea, la randul lor, misca platina in sensul cresterii avansului. Peste cam 2500 RPM nu mai au niciun efect, asta daca nu ai modificat arcurile.
problema descrisa de oamenii de mai sus nu cred ca e de la avansul centrifugal. Verificati platina, jocul axului delcoului, condensatorul, fisele si -de ce nu- bujiile din nou, chiar daca abia au fost verificate. sunt care se afuma si dupa 100km. Danny, ai incercat direct cu fisa centrala ? Daca incerci cu o bujie, vezi sa fie bujia in dreptul careia e lama lulelei delcoului ![]() This post has been edited by bertro: 22 May 2007, 10:08 |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#10
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
A scris cineva nu stiu exact in ce topic, dar cand masina are aceste simptome de zmucituri, problema este clar de la aprindere in nici un caz de la carburator.
ps: si eu sunt patit...la mine a fost de la condensator si mergea "zmucita" exact cum a zis galeo |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
la aprindere este bine de verificat: platina , bujiile , capacul delco , luleaua (ruptor distribuitor), fise , si nu strica sa se reverifice avansul ... poate a sarit de la punct ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
aly |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Eu cand am avut problema asta am curatat bune platinile, am micsorat un pic distanta si am scapat.
Atentie insa la jocurile axului "camelat", daca sunt mari problema revine . |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 16:16 |