Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
Gusti78 |
![]()
Post
#2071
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 28 June 09 From: heaven ![]() |
|
||
--------------------
dacia
cu roti.........
2007
|
|||
kvy |
![]()
Post
#2072
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
La multi ani tuturor !
Si eu am scos vreo 13/100 in oras drumuri scurte dar e normal. Pe extraurban in schimb am scos f mult. Am avut si presiune mai mica in 2 pneuri plus ca filtrul de aer are deja vreo 9000 km ( tre schimbat ), gazul asta de iarna are rolul lui caci are putere calorica mai mica si s-au adunat... |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
zsizsi |
![]()
Post
#2073
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 January 07 ![]() |
Referitor la consumul de iarna. Am observat ca a crescut foarte putin de la 7% la 7.5% mixt din care 70-30% ext-oras. Pe extern (drum 400km Oradea -Turda dus-intors) este 7% viteze intre preponderent 60 maxim 70 (a fost zapada).
|
--------------------
Dacia
1310
1985 TLX
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2074
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
La Logan? Sau la cea din semnatura?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
dragos101010 |
![]()
Post
#2075
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 24 April 10 ![]() |
salut si la muti ani!!
ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, sunt pe cale de a lua hotararea de a pune pe un duster 4x4 1.6 16v instalatie gpl am parcursi cu el in 6 luni 5000 de km dar nu stiu ce instalatie sa pun brc sau landi sau daca este alta mai buna si ce sa urmaresc atunci cand ma uit de o instalatie gpl. Cei de la Dacia au spus ca imi pierd garantia daca pun instatie gpl pe masina. Acum nu stiu ce sa fac daca sa renunt la garantie sau sa-mi pun instalatie gpl fara nici o problema si sa platesc reviziile ce o sa urmeze sa le fac anul acesta la 1 an de cand am luat masina si urmatoarele. Instalatia as montao la general service gpl deva pentru ca am am citit pe mai multe forumuri si sunt cei mai apreciati si sunt si aproapte de localitatea de unde locuiesc. Va multumesc pentru ca ma ajutati in a lua decizia corecta! |
--------------------
DACIA DUSTER
DAEWOO, CIELO
|
|
nicutz |
![]()
Post
#2076
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 December 10 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Gusti78 @ 1 Jan 2011, 17:02) Multumim ! Am zis eu ca apare softul pana la urma ! ![]() |
--------------------
chevrolet
aveo
2007/nb Nicutz
|
|
kvy |
![]()
Post
#2077
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(dragos101010 @ 4 Jan 2011, 11:51) salut si la muti ani!! ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, sunt pe cale de a lua hotararea de a pune pe un duster 4x4 1.6 16v instalatie gpl am parcursi cu el in 6 luni 5000 de km dar nu stiu ce instalatie sa pun brc sau landi sau daca este alta mai buna si ce sa urmaresc atunci cand ma uit de o instalatie gpl. Cei de la Dacia au spus ca imi pierd garantia daca pun instatie gpl pe masina. Acum nu stiu ce sa fac daca sa renunt la garantie sau sa-mi pun instalatie gpl fara nici o problema si sa platesc reviziile ce o sa urmeze sa le fac anul acesta la 1 an de cand am luat masina si urmatoarele. Instalatia as montao la general service gpl deva pentru ca am am citit pe mai multe forumuri si sunt cei mai apreciati si sunt si aproapte de localitatea de unde locuiesc. Va multumesc pentru ca ma ajutati in a lua decizia corecta! Sfatul meu este sa nu renunti la garantie caci o sa ai nevoie de ea... Daca vrei instalatie, alege BRC caci este la raportul cel mai bun calitate/pret. Daca vrei recomandare de atelier da-mi PM. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2078
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am aflat și eu cum pot să pornesc mașina pe GPL manual. Acum, pe frigul ăsta, trece pe GPL după vreo 4-5 kilometri. Destul de greu. Dacă după un km, opresc motorul și il pornesc manual pe GPL, pare să meargă foarte ok. Care sunt dezavantajele totuși dacă acționez asta?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
nicutz |
![]()
Post
#2079
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 December 10 From: Craiova ![]() |
Pentru d-l. Gusti78....un cod de deblocare aveti ? Programul este foarte bun, dar doar in citire....din pacate. Eu am vazut cum arata originalul si in concluzie acesta are blocate foarte multe functii si icon-uri.
|
--------------------
chevrolet
aveo
2007/nb Nicutz
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#2080
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 4 Jan 2011, 21:04) Dacă după un km, opresc motorul și il pornesc manual pe GPL, pare să meargă foarte ok. Care sunt dezavantajele totuși dacă acționez asta? ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Gusti78 |
![]()
Post
#2081
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 28 June 09 From: heaven ![]() |
QUOTE(nicutz @ 4 Jan 2011, 22:51) Pentru d-l. Gusti78....un cod de deblocare aveti ? Programul este foarte bun, dar doar in citire....din pacate. Eu am vazut cum arata originalul si in concluzie acesta are blocate foarte multe functii si icon-uri. Salut. Pentru asta te inscrii cu datele tale de contact si o adresa de mail valida(sa poti primi licenta). Dar eu nu m-am putut conecta cu el.INca:(poate nu stiu eu sau gresesc undeva? Sanatate!!!!!!!!!! |
--------------------
dacia
cu roti.........
2007
|
|
nicutz |
![]()
Post
#2082
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 December 10 From: Craiova ![]() |
Eu m-am conectat....interfata este facuta de mine pentru portul serial....
Azi am primit licenta si o sa incerc sa ma conectez cred ca cel mai probabil vineri voi avea timp... Interfata dvs este pe USB ? O sa probez si pe usb cu adaptorul serial to usb...daca voi reusi o sa va descriu procedura... |
--------------------
chevrolet
aveo
2007/nb Nicutz
|
|
Gusti78 |
![]()
Post
#2083
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 28 June 09 From: heaven ![]() |
Ok,multumesc:)
|
--------------------
dacia
cu roti.........
2007
|
|
nicutz |
![]()
Post
#2084
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 December 10 From: Craiova ![]() |
Buna...am testat programul si functioneaza atat pe USB cat si pe serial fara probleme...indiferent pe ce COM este pus USB-ul..eu am testat pe COM10.
Daca nu reusiti sa va conectati si va eroare de firmware incercati cu softul plus 403z... http://www.ekolukakey.com/download.php Numai bine ! This post has been edited by nicutz: 7 Jan 2011, 17:23 |
--------------------
chevrolet
aveo
2007/nb Nicutz
|
|
alexys |
![]()
Post
#2085
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
QUOTE(nicutz @ 7 Jan 2011, 18:22) Buna...am testat programul si functioneaza atat pe USB cat si pe serial fara probleme...indiferent pe ce COM este pus USB-ul..eu am testat pe COM10. Daca nu reusiti sa va conectati si va eroare de firmware incercati cu softul plus 403z... http://www.ekolukakey.com/download.php Numai bine ! Cand l-au scos s-au jurat ca nu or sa dea licente de activare decat la ateliere autorizate care cumpara Landi Renzo ![]() De aici rezulta ca au fost cazuri in care li s-a reprosat ca nu au trimis licente de activare la timp (e aiurea sa-ti pice PC-ul si sa nu ai cu ce regla instalatia pe care tocmai ai montat-o) Cel mai grav e faptul ca exista ateliere care au primit licenta de deblocare soft avansat care au clienti ce spera sa faca un reglaj mai bun. Ca sa nu mai incurcati softul, PLUS MAX e necesar la configuratia cu rampa de injectoare Lovato - Stil (au stuturi separate din bronz si rampa este modulara)... Pentru gama Dacia, am cateva fisiere care sunt OK ca definire senzori motor, stategii injectie, etc, daca montajul e corect, eu zic ca ar fi un punct de plecare... Cine s-a descurcat cu softul (adica se poate conecta la ECU GPL) sa-mi dea datele necesare pe P.M. |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
nicutz |
![]()
Post
#2086
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 December 10 From: Craiova ![]() |
Eu mai degraba cred ca este legat de versiunea de firmware...anyway nu conteaza asta...din cate am observat la montatorii de landi renzo softurile lor functioneaza toate...atat Plus 403z cat si Plus Max 2010...ma rog ei au acces la Landi Renzo...treaba lor.
Problema mea este urmatoarea: - cand pornesc motorul la - xyz grade controlerul de gaz imi arata foarte multe grade +90...chiar si mai mult - pe masura ce motorul se incalzeste temperatura citita de omegas scade pana ce ajunge cam 80=44...adica ECU de benzina imi arata 80, iar ECU de gaz arata 44... Ei bine am fost la montator de vreo 2 ori sa imi calibreze senzorul, dar nu a reusit operatia...ceva este pe dos pe acolo. Fiind foarte frig afara nu ma pot baga sub masina sa vad daca e ceva in neregula cu cablarea senzorului de temperatura... (scuze pt. forumisti eu am chevrolet aveo 1,4 16v DOHC, dar aici am gasit subiectul GPL mai bine dezbatut decat pe gmclub)...in fine...nu e chiar deranjant fiindca am setat trecerea pe gaz la 2000 rpm si o comand eu din acceleratie, dar e frustrant totusi...o sa vina vara si se poate trece pe gaz si la 20 de grade temp. motor. Ca sa inchei...daca colegul alexys are stiinta cum sa calibram senzorii (ca urmare a celor de mai sus) il rog sa posteze aici nu PM...informatiile pot fi utile multora dintre noi... Multumim anticipat ! |
--------------------
chevrolet
aveo
2007/nb Nicutz
|
|
alexys |
![]()
Post
#2087
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
E tare faza cu cautatul senzorului de temperatura...
Un bun punct de plecare ar fi manualul de montaj al instalatiei, vezi ca la pagina 21 e un tabel cu pinii ECU GPL (ramasi neschimbati chiar daca ECU GPL este alta varianta). As mentiona ca firul cu pricina are culoarea portocaliu si e insotit de un fir de masa negru, util in cazul in care senzorul e independent (al instalatiei GPL). Cand stim unde este firul de semnal al senzorului de temperatura al motorului ne putem conecta cu protocaliul pe el si NU FOLOSIM SI FIRUL DE MASA NEGRU!. Bifam in soft "Use car Twater sensor", avem un tabel in care putem modifica atat voltajul masurat cat si temperatura corespunzatoare. Evident voltajul este de la maxim 5V la minim 0V iar temperatura creste odata cu scaderea voltajului masurat. Calibrarea exacta ar implica un termometru (ca voltajul il afisaza programul) sau un tabel de caracteristica al senzorului de la producator sau un soft de conectare pe OBD (caz ideal). Te poti ajuta si de faptul ca atunci cand e rece motorul gazul si apa au aceiasi temperatura, termostatul deschide la x grade, GMV porneste la y, etc... Daca ai firul ala legat si instalatie PLUS MAX, cel mai bine ar fi sa-l tai si sa-l izolezi, garantez ca trece mai repede si mai corect decat cu el montat aiurea. In schimb ai o problema de reglaj, daca se opreste motorul la trecere, fie ea si la cateva grade... P.S.: Pentru Chevrolet Aveo EURO4 1,4 16v am calibrare de PLUS MAX, daca vrei sa o incerci, da o adresa de mail... Attached File(s) ![]() |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
nicutz |
![]()
Post
#2088
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 December 10 From: Craiova ![]() |
nicusor.dragos@gmail.com
|
--------------------
chevrolet
aveo
2007/nb Nicutz
|
|
nicutz |
![]()
Post
#2089
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 December 10 From: Craiova ![]() |
Buna !
Merci pt. fisier...in primul ca sa fie compatibil 100% ar trebui sa fac un upgrade de firmware...calibrarea este pt. alt firmware decat am eu.... Eu am AE203072G34. Oricum m-am ghidat dupa el si am modificat cate ceva pe la mine...mai putin harta ... cand am pus harta noua m-am trezit ca trece pe gaz de la prima cheie...asa ca am reincarcat calibrarea dinainte. As face un upgrade de firmware...ce-o sa se intample ? Ai putea sa imi zici pt ce firmware este calibrarea respectiva ? Am vazut acolo ca se foloseste si senzorul lambda si cel MAP...la mine nu sunt conectate cele doua ... deci am modificat un pic calibrarea de la tine. Oricum multumesc este un punct de pornire totusi. Numai bine, Nicutz |
--------------------
chevrolet
aveo
2007/nb Nicutz
|
|
kvy |
![]()
Post
#2090
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Ca sa-mi dau seama de ce consumul de acum e cu 40% mai mare decit pe benzina am bagat GPL si in butelia de gaz pentru aragaz. Rezultat: flacara albastru cu galben la aragaz ! adica mai pe romaneste apa nenica la greu in gaz...
Niciodata de 12 ani incoace de cind merg cu GPL, nu a fost mai mare hotia de acest fel ca anu asta...plus pretul cu 25% mai mare decit cel normal de acum 2 luni ( 2,25 lei ) Rezulta un cost per km egal cu cel al benzinei !! Merg pe benzina pina la primavara cind se reduc preturile L.E. http://www.zf.ro/companii/gpl-cum-a-ajuns-...benzina-7926078 This post has been edited by kvy: 29 Jan 2011, 10:21 |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2091
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
a montat cineva gpl la majore internazionale bucuresti?(pe logan ma refer)
sunteti multumiti? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#2092
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
am montat eu pe berlina acum mult timp au lucrat frumos , singurul lucru care am observat dupa mult timp a fost la la innadiri de fire nu au fost sertizate sau lipite ci rasucite
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kvy |
![]()
Post
#2093
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(alexys @ 16 Jun 2010, 22:23) In primul rand tin sa te felicit ca ai avut ambitie sa-ti pui BRC si ti-ai pus. Nasol e ca totusi sunt putini meseriasi care sa stie sa regleze asa ceva iar daca ai pus-o departe de casa, ai de colindat. Si mai dureros e ca duty-cycle sau cum ii zic ei depaseste o anumita valoare. Deci n-ai avut noroc de configuratia corecta, sau ceva se intampla acolo. In aceiasi situatie la Milano spre exemplu iau un burghiu, largesc niste gauri si am scapat. Du-te si schimba injectoarele alea cu unele mai mari, daca e nevoie fiindca peste ceva timp daca e sa le cumperi mai platesti odata instalatia. Nu indraznesc sa afirm ca ar fi ceva montat gresit doar injectoare alese gresit. Oricum cresterea presiunii nu este o solutie, eu as accepta spre 5500 rpm la 50 grd temperatura GPL maxim 18 msec timp de injectie la GPL. La mers in gol cat e timpul de injectie al gazului (cand merge pe GPL) si cat e al benzinei cand e pe benzina? Se pare ca primele probleme au aparut din cauza acelui duty-cycle destul de mare. Sa detaliez putin pentru cunoscatori: - Temperatura de trecere pe gaz a fost scazuta la cerere pentru 25 de grade ( in loc de 40 ) - Presiunea in rampa la relanti de 900 mbar nu mi se pare mare in conditii de iarna - La rece e stiut faptul ca sunt timpi de injectie mariti pentru a avea amestec bogat - Temperaturi exterioare de - 10 grade si cam 10 l de gaz in rezervor Rezultat: 1. Sare pe benzina in a 2-a la peste 2500-3000 rpm cu temperatura lichid racire sub 60 de grade ! ( lipsa presiune gaz caci e frig ) 2. Consum crescut in ultimii 500 de km... Ce s-ar putea face in acest caz ? Eu am niste idei dar astept si sfaturi de la cei mai exerimentati pe injectii. La carburatie era mai simplu ca faceam repede reglajele... ![]() This post has been edited by kvy: 2 Feb 2011, 11:29 |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
alexys |
![]()
Post
#2094
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Nu-mi dau seama cum vine asta, 900 mbari in rampa, eu stiam ca BRC are 1200 sau 1500 mbar, adica adunat cu ce ai in galeria de admisie, ar trebui sa avem undeva la 1530mbar in rampa de injectoare pentru Genius 1200mbar.
Si cine te ajuta cu reglajele, ca interfata de BRC nu se gaseste chiar pe toate drumurile? Prin definitie nu exista reductor de BRC nou si defect, deci se poate ca multivalva in spate sa nu dea drumul la GPL lichid, sau este o problema la senzorul de presiune care ar justifica consumul marit... |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
adiya |
![]()
Post
#2095
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
kvy |
![]()
Post
#2096
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(alexys @ 3 Feb 2011, 09:34) Nu-mi dau seama cum vine asta, 900 mbari in rampa, eu stiam ca BRC are 1200 sau 1500 mbar, adica adunat cu ce ai in galeria de admisie, ar trebui sa avem undeva la 1530mbar in rampa de injectoare pentru Genius 1200mbar. Si cine te ajuta cu reglajele, ca interfata de BRC nu se gaseste chiar pe toate drumurile? Prin definitie nu exista reductor de BRC nou si defect, deci se poate ca multivalva in spate sa nu dea drumul la GPL lichid, sau este o problema la senzorul de presiune care ar justifica consumul marit... Binenteles ca nu am decit solutia ( costisitoare desigur ) sa fac un drum pina la Buzau caci e in garantie. E rampa de 3 injectoare si initial avea 800 mbar apoi am facut teste in sarcina si datorita faptului ca incarcarea pe injectoare ajungea in bucla deschisa la 99%, Laur a decis sa mareasca putin presiunea in rampa. Atunci chiar mi se parea mare presiunea dar acum tind sa cred ca ar fi mai ok sa fie undeva la 1000-1100 mbar pentru a scadea timpii de injectie si implicit pentru a evita trecerea pe benzina in momentul cind rezervorul e golit. Precizez ca in bucla deschisa tot eu am solicitat un +20% pe timpii de injectie ca sa se simta la putere. Din pacate acel +20% nu se simte decit la consum ![]() Este interesant ce spui tu referitor la dependenta consumului fata de presiunea din rampa...te rog sa detaliezi putin. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
Igan |
![]()
Post
#2097
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 February 11 From: Bucuresti ![]() |
Va salut,
voi monta in urmatoarele zile o instalatie GPL pe noul Logan 1.2, 16V, Euro 5 . Cine imi poate da un sfat referitor la alegere instalatie pentru Logan Euro5 intre cele doua modele: Tomasetto/ Stag 300 Plus sau BRC Sequent 24 MY07 ? BRC Sequent 24 MY07- http://crcgrup.ro/instalatiigpl/2009/09/in...ecventiala-gpl/ Nu am experienta instalatiilor GPL secventiale dar de eficienta si rentabilitatea instalatiei GPL m-am convins de mult,pe vechea Dacie am avut o instalatie Sud Coreeana marca CCI (instalata in 2002) si am parcurs peste 100.000 km pe Gaz fara nici o problema. Excelenta instalatia CCI! Nu stiu daca mai exista in tara marca aceasta. Cine are experienta celor doua modele de instalatii Tomasetto si BRC-ul mentionat poate imi da un sfat referitor la marca pe care sa o aleg,eventual minusurile sau plusurile uneia fata de cealalta. Diferenta de pret pentru aceeasi configuratie a rezervorului este de 200 lei, BRC-ul fiind mai scump,dar nu este o diferenta asa mare. Sa aleg BRC Sequent 24 MY07 sau Tomasetto / Stag 300 Plus ? Multumesc This post has been edited by Igan: 4 Feb 2011, 19:46 |
--------------------
Logan
1.2
2010
|
|
kvy |
![]()
Post
#2098
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
In primul rind trebuie sa treci orasul la profil. In functie de locatia ta iti putem da ceva referinte pentru montaj.
Ca recomandare intre cele enumerate de tine, BRC este desigur cea mai buna alegere. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
Igan |
![]()
Post
#2099
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 February 11 From: Bucuresti ![]() |
@kvy,multumesc pentru sfat ref. la BRC.
Nu am habar de instalatiile GPL secventiale si am inceput de aproximativ doua saptamani sa ma informez in principal citind discutiile de pe forumuri. Am fost sfatuit clar pentru Tomasetto/Stag300 dar eu nu si nu ![]() Eu locuiesc in Bucuresti. Am un Logan 1.2 Euro5 care are acum aproximativ 3000 km rulati. De aproximativ doua saptamani am inceput sa caut informatii despre instalatiile GPL,firme montaj,preturi,etc, dorind sa fac o alegere cat mai buna ,la cel mai bun raport calitate/pret. In prima faza ,eram hotarat pentru Tomasetto/Stag300,apoi am inceput sa citesc cate ceva si pe acest topic si m-am gandit ca BRC este o alegere mai buna. Am dat cateva telefoane la montatorii din Bucuresti,pe unii i-am vizitat,am comparat preturile la Tomasetto/Stag300Plus,apoi la BRC MY07 si azi m-am hotarat. Am sunat dimineata si am facut programare la instalare pentru BRC MY07. Nu cunosc montatorul decat din feed-back-urile lasate pe diversele forumuri de catre cei care au instalat GPL la ei si iata ca am luat hotararea sa ma deplasez si eu la aceasta firma de montaj si anume la Buzau cei de la instalatii-gpl-auto.ro Ramane sa-mi confirmati daca am facut o alegere buna ,eu dupa ce voi face instalarea ,voi posta feedback-ul meu referitor la montator. Review-urile pe care le-am citit referitor la montatorul din Buzau sunt de nota 10 ![]() Am pus in balanta recomandarile primite pentru Tomasetto ,apoi ceea ce am citit de BRC si chiar daca nimeni nu imi spusese concret sa aleg BRC,am ales MY07. Acum fie ce-o fi ![]() Cred ca preturile comunicate de catre cei de la firma din Buzau pentru BRC MY07 fac din BRC-MY07 alegerea cu cel mai bun raport calitate/pret: cu rezervor cilindric 2.300 lei cu rezervor toroidal de 42 litri 2.550 lei cu rezervor toroidal de 52 litri 2.650 lei Cine ma poate ajuta cu o informatie referitoare la rezervoarele toroidale si anume: Pe Logan care se aseaza mai bine in locasul rotii de rezerva? cel de 43 litri sau cel de 52 litri? Sunt sigur ca este o excelenta instalatie si Tomasetto/Stag300 ,ar fi binevenita din partea celor cu experienta ,cunoscatorii ambelor modele sa faca o comparatie cu plusurile si minusuriule uneia fata de cealalta. Exemplu: Pret achizitie, costuri intretinere, service-uri existente in tara, fiabilitate, posibilitate ajustari "customizate". Multumesc, Salutari This post has been edited by Igan: 5 Feb 2011, 19:10 |
--------------------
Logan
1.2
2010
|
|
kvy |
![]()
Post
#2100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Mergi cu incredere la Pro-gaz caci si eu tot acolo am pus si desi costa putin mai mult, calitatea, dotarile, si mai ales serviciile sunt la nivel profesional.
Rezervor vezi la fata locului de care intra... Dpdv al costului total per 100k de ex iesi mult mai bine cu BRC ( revizii la 30k in loc de 15 k la restu , injectoarele nu se schimba la 50k ca la restu...ci te tin 500k ). Dpdv al service-ului e mai avantajat Tomasetto caci gasesti mai multe puncte de service in tara. La BRC putini se pricep... Un punct slab ar fi rezervorul si mai ales multivalva cu indicatorul de nivel care sunt de provenienta turceasca in 99% din cazuri iar fiabilitatea e pe masura... Sa revii cu feed-back despre consumuri. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:27 |