DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

DFA
post 22 Mar 2006, 15:40
Post #211


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




@alexys, ai informații despre cum funcționează un motor Diesel cu GPL?


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 22 Mar 2006, 16:00
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




cele vechi... greoi cele cu injectoare electronice mda... doar un prototip din pacate dar sper sa apara pe piata repede.... a luat premiu in Polonia si e de la Voltran. cred ca multi producatori cu traditie si-au bagat unghia in gat, turcii au stiut sa gaseasca proiectanti adevarati ( o echipa ce prepara motoare pe la Lotus) ... un procent din combustibil este gpl iar motorina initiaza doar aprinderea, sa zicem ca ai 90% gpl si 10 % motorina, care e necesara pentru autoaprindere, reducerea cantitatii de motorina se face micsorand controlat de ECU GPL timpul de deschidere al injectorului de motorina... La diesel clasic era mai greu sa modifici cantitatea de motorina cat sa dea aprindere doar. Nu stiu la ce iti foloseste, ideea e brevetata deja ...

This post has been edited by DFA: 22 Mar 2006, 16:47


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 22 Mar 2006, 18:25
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




QUOTE(alexys @ 22 Mar 2006, 16:39)
Mistral e copiata dupa easy-jet produs de autogasitalia poate fi vazut pe site-ul lor. Nu cred ca exista reductor fara membrane, poate doar daca il faci cu pistonase...
*




Intr-adevar cele 2 instalatii par identice. Nu ma refeream la reductor fara membrane ci la vaporizator fara membrane. Milano, care este ruda saraca a Mistral-ului, are vaporizatorul cu membrane. Mistral-ul si Easy-jet nu au vaporizator cu membrane!


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy_clipcea
post 22 Mar 2006, 21:27
Post #214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 January 06




Nu o sa imi pun in viata mea GPL pe masina nu cont masina....nu imi place sa merg cu bomba dupa mine si sa imi ocupe mult loc.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Laureat - B XXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 22 Mar 2006, 22:15
Post #215


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Din 2 in 3 pagini apare cate un post cu: "bomba in masina".
No offence... da' e comic de acum radmasa.gif


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 23 Mar 2006, 00:57
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Man la mine bomba e in locul rotii de rezerva. Imi place cel mai mult ca nu se vede in portbagaj decat un furtun negru care se confunda cu mocheta:)
Parca mi-a motait un pic azi la pornire..nuj ce sa zic da m-am si grabit si am dat la cheie pana sa se stinga toate becurile...la voi au aparut asemenea probleme?


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 23 Mar 2006, 05:04
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Deocamdata nici cea mai mica problema. E drept ca si eu sunt un tip care nu se prea grabeste biggrin.gif .


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 23 Mar 2006, 10:37
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




QUOTE(gonty @ 22 Mar 2006, 20:25)
Intr-adevar cele 2 instalatii par identice. Nu ma refeream la reductor fara membrane ci la vaporizator fara membrane. Milano, care este ruda saraca a Mistral-ului, are vaporizatorul cu membrane. Mistral-ul si Easy-jet nu au vaporizator cu membrane!
*


reductor=componenta a instalatiei gpl ce ofera o presiune constanta a gpl aflat deja in faza gazoasa fata de presiunea de referinta (cea atmosferica la inst clasice, cea de la iesirea din turbina la cele supraalimentate dar tot clasice si cea de sub clapeta de admisie la injectia de gpl) si care daca nu e realizat pe membrane cu parghii si supape si alte tampenii, ar fi probabil ceva prea complicat si scump, cat despre calitatea membranelor, am vazut una care avea 20 ani si reductor vaporizatorul respectiv dupa o curatare lucreaza perfect si e mult mai stabil decat altele noi dar mai "ieftine" si in plus gpl e separat de apa de un perete de incredere din duraluminiu.
vaporizator=componenta a instalatiei care realizeaza aducerea gpl din faza lichida in faza gazoasa prin schimb de caldura intre lichidul de racire motor si gpl. Nu ai motive sa pui membrane de cauciuc intre ele fiindca schimbul de caldura se face mai bine prin corpul metalic al reductor-vaporizatorului cand sunt intre-o singura "piesa". Daca exista zone intre gpl si apa etansate de o membrana de cauciuc ce mai are si rolul de membrana de lucru la treapta I a reductorului de presiune, asta e datorita conceptiei proaste a acestuia sa se "fabrice" mai ieftin. In fine, din cate cunosc eu, deoarece vorbim de injectie de gpl, avem ~ 1 bar diferenta presiune si nu este necesara decat o singura treapta deci o singura membrana care nu e necesar sa aiba rol de etansare daca e o instalatie adevarata. Nu iau partea instalatiei milano fiindca a fost suficient sa vad injectoarele, nu m-am obosit sa vad si restul, e o pacaleala, as vrea sa aud ca cineva are milano si nu se duce saptamanal la service sa o mai regleze pana se plictiseste el de instalatie si cei de la service de el. Cat despre mistral, vaporizatorul ala excelent mai explodeaza din cand in cand iarna cand esti pe benzina si pe teava de cupru e gpl lichid care vrea sa se dilate dar nu are unde daca presiunea nu invinge arcurile electrovalvelor sa intre inapoi in rezervor si daca ev sunt montate corect....


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 24 Mar 2006, 23:55
Post #219


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




@alexys super informatii, multumim, e bine de stiut principiul de functionare al instalatiei,
@adiya, @gonty felicitari si mult succes cu noile voastre achizitii poate ne povestiti experiente, consum (daca se poate cat mai real, ca nu castigati nimic daca dati valori mici), apropos @gonty ce tip de instalatie ti-ai montat si pe ce motor?


ps. ce tipuri de ulei v-ati gandit sa folositi in continuare si de ce?

This post has been edited by vad: 24 Mar 2006, 23:56


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 25 Mar 2006, 10:48
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Ce interes as avea sa mint in legatura cu consumul...
Am sa folosesc exact acelasi ulei ca si pana acum, si anume Castrol Softec TXT 5W40.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 26 Mar 2006, 11:01
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




QUOTE(vad @ 25 Mar 2006, 01:55)
apropos @gonty ce tip de instalatie ti-ai montat si pe ce motor?
ps. ce tipuri de ulei v-ati gandit sa folositi in continuare si de ce?
*



Autronic Mistral cu rezervor cilindric de 58 l. Eu am Ambition (deci 1.6l) Mai am ceva si termin prima butelie si pot sa dau un consum mediu pe gaz. keep in touch biggrin.gif
In ceea ce priveste uleiul, inca nu am ajuns la primul schimb... Mai am timp sa ma gandesc.


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 26 Mar 2006, 13:50
Post #222


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




apropos de consum, i-am dat masina tatalui meu de a mers pana la BRAN, si la mersul lui a scos un consum BUCURESTI - BRAN - BUCURESTI = 7%; deci depinde de stilul de mers, eu probabil sunt mai agresiv si de aceea am consum mai mare!

This post has been edited by vad: 26 Mar 2006, 13:53


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 27 Mar 2006, 04:35
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




QUOTE(vad @ 25 Mar 2006, 01:55)
ps. ce tipuri de ulei v-ati gandit sa folositi in continuare si de ce?
*



Daca tot mi s-a dat tema pentru acasa, probabil ca la primul schimb de ulei (la 7500 km) voi pune tot ulei Dacia, 5w30. Dupa asta, incepand cu 15000km voi pune probabil Elf sau Mobil 1, 5W... Despre Castrol nu am o impresie tocmai buna (provine de acum 10 ani cand puneam la Oltcit) ca pe atunci facea "spume" biggrin.gif. De Elf am fost foarte multumit pe SuperNova iar de Mobil am fost multumit pe toate celelalte masini pe care le-am avut, aici sau in SUA (pe Ford, Mitsubishi, Tico, Oltcit).


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 28 Mar 2006, 00:34
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare la cei cu gaz mai ''vechi'' decat mine: La prima alimentare a buteliei este corect sa fac o medie a consumului sau mai ''ramane'' ceva gaz in butelie si media ar trebuii facuta luand in calcul a doua alimentare cu gaz?
Merci.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kostake
post 28 Mar 2006, 01:16
Post #225


Membru relaxat


Group: Members
Posts: 187
Joined: 1 February 06




De ramas oricum ramane ceva gaz.
Ai putea sa o "storci" la maxim dar nu vad rostul.
Si oricum cantitatea de gaz difera putin ,in functie de presiunea cu care ti-o incarca si cum ii declanseaza pistolul "gazarului" la prea-plin.

Deci e bine sa socoteti de la a treia alimentare,dar nu e obligatoriu sa astepti pana se goleste(daca nu vrei sa stii exact ce autonomie ai),ci poti sa-i faci plinul dupa 1-200 de km,


--------------------
dacia logan 1,4 2005 laureat - B 10 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 28 Mar 2006, 11:37
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Pai tocmai aia este ca mie nu mi-a declansat la incarcare si a intrat doar 24 litri intr-o butelie in care intra 30-31 litri. Presiunea de incarcare a fost de 6.5-7.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 31 Mar 2006, 08:36
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




QUOTE(adiya @ 28 Mar 2006, 13:37)
Pai tocmai aia este ca mie nu mi-a declansat la incarcare si a intrat doar 24 litri intr-o butelie in care intra 30-31 litri. Presiunea de incarcare a fost de 6.5-7.
*


Vad ca toata lumea face consumul in litri de GPL... ca doar aia platiti la pompa... Atata timp cat este o presiune care-l mentine lichid, cred ca mai importanta ar fi densitatea lichidului care e o functie destul de dependenta de temperatura si mai putin de presiune. Vara iei teapa cand incarci ziua... Teoretic e constant unghiul de inclinare al tijei plutitorului la care se blocheaza supapa de umplere. Pozitia plutitor e constanta dar volumul de lichid poate varia in functie de diverse inclinari ale rezervorului, de densitatea gpl (plutitor mai scufundat sau nu in lichid). Daca se evita asta, ar mai conta densitatea GPL lichid (functie de temperatura destul de mare ca doar d-aia se presupune ca incarci noaptea la -20 grd C si o lasi pana ziua in soare la 50 grd C fara sa consumi nimic si ca lichidul ar ocupa cei 20% ramasi si etc...

This post has been edited by alexys: 31 Mar 2006, 12:23


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 1 Apr 2006, 06:35
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Am terminat si eu prima butelie smile.gif . Am pus 47 l de gaz (asa a zis pompa) si am facut 640 km pana mi-a "dat in nas". Din acestia, 230 km au fost in localitate si 410km in exterior (in exterior nu am depasit 120km/h din cauza drumurilor) iar in Iasi am mers, ca de obicei, distante scurte. Eu sunt super multumit de prestatia instalatiei la consum. In schimb, afara din oras mi s-a parut cam puturoasa in cuplu! Se simte foarte bine cand apas "butonul turbo" biggrin.gif (cel de trecere de la gaz la benzina si invers). Va voi tine la curent cu evolutiile ulterioare.


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 1 Apr 2006, 09:14
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Cand faci plinul pana la refuz, indicatorul de pe butelie iti ajunge la rosu sau nu?
Am incarcat a doua oara butelia si...am bagat in ea pana n-a mai putut pompa dar tot nu a declansat.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
picard
post 1 Apr 2006, 18:22
Post #230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 24 February 06




@gonty, consumul mi se pare foarte bun, oricum au mai ramas 1-2 litri in rezervor de cand incepe sa dea in nas. Cat ar fi luat pe benzina? Cum e cu consumul de pe BC?

@adiya, supapa dim rezervorul de GPL trebuie sa declanseze cand este plin in proportie de aprox 80%. De multe ori( cred ca e cea mai frecventa problema, si eu am patit-o) supapa respectiva nu functioneaza cum trebuie(din diferite motive). Deci chiar daca nu declanseaza deloc sau declanseaza mult inainte de cei 80% ai rezervorului insemna ca trebuie sa mergi in service( cu rezervorul gol de preferinta) ca sa se remedieze.


--------------------
Alfa/Ford 159/Mondeo 2006/2004 - x-xx-xxx
Looking good is more important than looking where you're going
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 3 Apr 2006, 05:43
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




In orice caz, daca ma luam dupa ce arata BC (board computer) eram falimentat cu totul (Imi venea sa dau jos instalatia biggrin.gif ). Arata la consum mediu cu macar 2l in plus fata de consumul real de gaz. Se pare ca au avut totusi dreptate ca la aceste instalatii consumul se pastreaza ca la benzina (maxim 7% in plus). Dupa calculele mele mi-a iesit pe gaz un consum mediu de 7.3, iar pe benzina cred ca ar fi fost undeva pe la 6.5-7.
Totusi am ceva nemultumiri:
- ceasul indicator de pe multivalva functioneaza dupa "fabrica de tuns cozonaci" si indica ceva mai putin de un sfert cand rezervorul este plin (ma rog 80%)
- nici indicatorul de gaz de pe butonul din habitaclu nu functioneaza (arata tot timpul 3/4 din rezervor, chiar si atunci cand mai sunt doar vapori de gaz); s-ar putea sa fie tot de la ceasul de pe multivalva...
- nu mai am senzatie de cuplu pe la 2000 ture;
- pe la 4500 ture are un mic prag de parca i-ar taia cineva alimentarea dupa care merge pana in 6000 fara probleme.
Aveti ceva idei in acest sens? Patronul firmei a spus ca-mi face comanda la Majore de buton nou si ii v-a intreba si pe ei despre aceste fenomene


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 3 Apr 2006, 15:42
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




test indicator nivel: 1- se desface senzorul de nivel de pe M.V. 2- cu motorul functionand pe GPL se pune indicatorul cu ajutorul unei surubelnite in diverse pozitii. 3. -se asteapta la fiecare pozitie cate 30-50 sec pentru a vedea daca corespunde la bord nivelul. Daca nu indica nimic, scoti cablajul din senzor si vezi ce indica in gol, apoi pui firele din mufa in contact cu o agrafa... trebuie sa indice exact invers decat cand e circuit deschis... Butonul nu poate fi defect, ar fi culmea o fi ea proasta dar macar sa indice stie... Despre cuplu te-as sfatui sa iei programul de setare, un laptop si sa-ti faci o interfata... oricum asa ai seta-o in mers... cei de la service o regleaza static si scapa de tine... interfata e RS 232 programul il poti cere la service daca te bagi pe sub pielea lor. Schema de interfata si conectarea la mufa o am... Daca comp de bord arata consum mai mare, real s-a marit timpul de injectie la benzina deoarece amestecul e sarac pe gpl...

This post has been edited by alexys: 3 Apr 2006, 15:45


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 3 Apr 2006, 17:23
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Multumesc pentru sfaturile date. Laptop am, voi incerca sa fac rost si de restul chiar de la patron, ca e un tip de comitet si nu cred ca m-ar refuza. Am fost astazi la ei si dupa ce au facut ceva in sensul in care ai spus cu senzorul respectiv, acum merge... In ceea ce priveste cuplul, daca prin modificarea setarilor se schimba in sens crescator si consumul, prefer sa-l las asa. Am chef de cuplu la 2000 ture nu am decat sa trec pe benzina. Singura chestie a ramas hopul de la 4300-4500 ture...


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 5 Apr 2006, 08:56
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Desi ma repet... In regim de accelerare sau deccelerare de la o sarcina oarecare, ECU benzina are niste valori presetate la timpul de injectie benzina in functie de tot ce poate citi (senzor MAP, senzor temp apa si t aer, TPS si mai stiu eu ce...), Teoretic ar asigura cuplul dorit daca ar functiona pe benzina, apoi ar corecta amestecul in functie de ce zice si sonda lambda care are o oarece inertie. Daca acolo unde sare ea da gaz mai putin, da in nas si abia apoi corecteaza in functie de lambda... Nepotrivirea duce doar la ezitari, iar daca poate va obtine si un amestec corect abia dupa ce nnu mai esti in regim tranzitoriu. Cineva mi-a zis ca timpul de injectie la gpl in cazul mistral este egal cu timpul de injectie la benzina + parametrul din harta gpl (are valori de la 0 la 60 maxim, cred) inmultit cu cateva chestii... Iar loganul fiind E3 nu mai are t max injectie benzina pana in 22 msec. Deci daca harta e prost facuta si ai nevoie de mai mult sau mai putin gpl nu prea mai are de unde corecta in extreme. Economia dispare cand mergi cu tr 3 in loc de tr 5 altfel faceau motoare pe aer cu comb cat sa nu lesine de foame... Si ce e mai frumos, la amestec sarac pe GPL... Orice motor cu amestec sarac se supraincalzeste deoarece arderea se intinde mult in detenta. Arderea pe GPL realizeaza o temperatura medie mai mare in cilindru. Adunate, ai de ales: mergi incet sa nu ai caldura de evacuat, scoti termostat, reglezi supapele mereu... Se zice ca oxigenul in exces la cald poate avea efectul de la sudura cand tai ceva cu oxigen... La motoarele dacia cu injectie monopunct BOSCH se scufunda scaunul supapei cand aceasta il loveste in materialul de mamaliga la temp aia. Solutia acolo e o chiulasa de carburatie echivalenta si un termostat mai rapid si ventilator mecanic. De la max 8000km necesar reglaj supape evacuare se ajunge la minim 60000km. Nu cunosc chiulase carburatie ce s-ar potrivi la logan si oarecum materialul e mult mai bun. Cunosc SN cu 240 000 km din care 160 000 pe gpl fara reglaj culbutori dar si LGN la 15000 cu reglaj necesar.Deci nu recomand sa-l duci la limita. Si e singura uzura reala a motoarelor pe gpl. In rest, poate prelungi viata motorului si de 3 ori... Bafta! smile.gif


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz81
post 5 Apr 2006, 16:06
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 29 January 06
From: Iasi




am si eu o intrebare.sincer nu stiu daca s-a mai discutat despre asta.sper sa nu supar pe nimeni. cei care au instalatie de gaz. in cat timp se recupereaza investitia? sau mai exact, la cate mii de km? va multumesc mult


--------------------
Dacia Logan 2007-1,4 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adinosh
post 5 Apr 2006, 23:15
Post #236


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 2 January 05




QUOTE(alexys @ 5 Apr 2006, 08:56)
Cunosc SN cu 240 000 km din care 160 000 pe gpl fara reglaj culbutori dar si LGN la 15000 cu reglaj necesar.
*



Ne poti spune cum stim cand trebuiesc reglati culbutorii?
Multumesc.


--------------------
Dacia Logan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Apr 2006, 07:20
Post #237


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Se... aud


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 6 Apr 2006, 08:16
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Mie imi tacane parca mai tare motorul fata de alte Logan-uri (are 1.5 ani),se poate sa fie culbutorii?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyyy2003
post 7 Apr 2006, 01:01
Post #239


R.I.P. Marli


Group: Members
Posts: 736
Joined: 19 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 6 Apr 2006, 08:20)
Se... aud
*


Si care ar fi acel zgomot specific??
SPOR!


--------------------
Suzuki SX4 2008 - B 67 TMK
"Greierii" ma innebunesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 7 Apr 2006, 15:24
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Pai in afara ca se aud deci trebuie sa asculti una doua cu ei varza ca sa inveti sunetul, mai ai varianta sa ii masori, eu nu am reglat asa ceva sa stiu valorile, dar cand toate sunt ok si el tot merge cu friguri iti mai ramane varianta sa-i verifici si sa-i reglezi daca e cazul. Am dat exemplul ala din care reiese ca nu exista un nr de km dupa care sa-i reglezi obligatoriu. Dar presupun ca exista undeva un nr de km la care se recomanda sa-i verifici. Daca ai motive sa crezi ca motorul tau a lucrat la temperaturi mai mari, injumatateste distanta la care ii verifici. Oricum sonda lambda amorteste putin pe GPL daca scapa pe sub supape gaze nearse, le vezi pe analizor ai si oxigen in plus si unele HC la mers in gol care nu au fost in cilindru cand s-a produs arderea. In turatie se reduc mult ca nu au timp sa mai scape. Semnalul la prima sonda lambda are maxima mai mica sa zicem ca 0,68V in loc de 0.86V. Poate ca are cineva chef sa-i deregleze si sa vada exact care-s diferentele, eu nu am LGN ca as face-o.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 16:13
Forum Renault