Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
lascarica |
![]()
Post
#2281
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|||
jagoman |
![]()
Post
#2282
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
kvy zicea de cea pe carburatie ce avea pe 1310.
Acum are BRC. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
,
- SJ-02-XLK R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
kvy |
![]()
Post
#2283
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
bygy007: A explodat ca si anul trecut de la 2 lei la 2,60.
Cartelul e format si mizeaza ca fraierii inghit. Dar o sa ia teapa de data asta. Daca pretul depaseste 60% din cel al benzinei de 95, nu mai e rentabil. O sa cautam solutii. Una dintre ele ar fi ca cel putin in capitala unde e cerere, sa deschida un membru vreun skid ( poate fi gaz de butelie neaccizat 10-90 pina in noiembrie ) cu pret mai mic in curte la el si mergem sa alimentam de acolo. Binenteles ca poate fi oriunde chiar si in apropiere de oras daca pretul e cu cel putin 50 de bani mai mic decit la ceilanti. Alta posibilitate e pe cont propriu din butelii dar nu e safe mai ales pentru necunoscatori si nu o recomand. lascarica: Zavoli pe carbuatie bre profesore...290 de parai. Mers pe 1310 vreo 90k cu ea. Folosit si amestec sarac iar supapele erau belea la 130k ![]() Jago: Tema: Faci o "interfata" intre butelie de aragaz si priza de alimentare. Acolo poti intra cu un surub M10 gaurit la interior cu fi 6 si fitingarie. Furtun transparent de presiune min 10 bar. S-ar descarca mai greu prin orificiu de fi 6 dar se poate gasi si alta solutie cu pistol STAS. Un pistol STAS cu furtun idem si adaptare la butelie strungarita ( cum au pe la statiile de incarcare multi ). E mult mai sigura si eficienta la descarcare. This post has been edited by kvy: 2 Sep 2011, 12:15 |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2284
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Dupa cite mai tin minte iti mai trebuie si o pompa smechera pt transfer...
Daca te bazezi numai pe diferenta de presiune, ai sa incarci max 1/3-1/2 dintr-o butelie...asta in cazul fericit... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
kvy |
![]()
Post
#2285
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Mere si fara dar e un secret
![]() Avem si oameni cu pompa de transfer...iti dau mesaj. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai daca e mai putin de 2,92 , pretul care era acum 2 zile m-as incumeta si eu daca e mai mic si cu 30 de bani , unde bag eu au o promotie la 100l bagati 5 sint gratuiti , deci iese undeva putin mai ieftin / litru
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2287
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Aveti idee unde gasesc o rampa de injectoare mai bune?
Hana, Matrix...etc...? |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
jagoman |
![]()
Post
#2288
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
In germania sigur:
Hana (apare la piese pentru STAG): http://www.gasteile.de/stag-c-146_306.html Iar aici Matrix: http://www.gasteile.de/advanced_search_res...imageField.y=11 Preturile le vezi dupa ce iti faci un cont de utilizator. Dar un injector Hana vine pe la 90 euro. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
,
- SJ-02-XLK R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
kvy |
![]()
Post
#2289
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 2 Sep 2011, 15:08) pai daca e mai putin de 2,92 , pretul care era acum 2 zile m-as incumeta si eu daca e mai mic si cu 30 de bani , unde bag eu au o promotie la 100l bagati 5 sint gratuiti , deci iese undeva putin mai ieftin / litru Interesanta chestie. Dar cum se face practic ? Cum tin evidenta...iti dau un cupon ceva in care iti trec cantitatea stampilat ca la spalatorii ? E prima data cind aud de asa ceva in capitala iar daca au lichid de calitate si nu fura la litraj, ar veni un pret de 2,78 cu reducerea. Sa-i propui ceva interesant: 10% reducere pentru membrii daciaclub. As veni regulat pe acolo si in mod sigur si altii. lascarica: Da-i un PM lui alexys. E cam departe de tine la Pitesti dar vezi... |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da iti da un carton in care scrie data si cantitatea si o stampileaza acum promotia este pina la sfirsitul anului
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kvy |
![]()
Post
#2291
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Vad ca in zona e si un Butangas...practic ei au tras in sus pretul sarind la 3 lei inca de acum 2 sapt cind la restul era 2,70-2,80.
Plus ca pompele le au magarite. E o rusine pentru ei care au deschis primul skid din capitala in anii 90 linga fabrica de cosmetice de pe Mihai Bravu. Nu am mai luat de acolo de peste 8-9 ani, e cineva care a mai luat de la skid-ul din Mihai Bravu ? |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2292
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Jagoman am incercat de saptamina trecuta sa-mi fac cont acolo dar inca nu e activat...
Din Germania deoabice costa mult transportul...am incercat odata, m-am lasat bagubas cind pt o maneta de semnalizare de 35e cereau 45 transportul ![]() Poate nu peste tot e asa...dar au mai patit-o si altii... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
MIKA8011 |
![]()
Post
#2293
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 September 11 ![]() |
A cumparat cineva instalatie GPL de la Auchan? Poate sa ma ajute cineva cu detalii? Sunt ok?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2294
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
ce marca sint ? te complici: du-te direct la un instalator autorizat rar.
|
--------------------
...
...
...
|
|
MIKA8011 |
![]()
Post
#2295
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 September 11 ![]() |
Sunt Tomasetto cu Stag 200 sau 300, a mai cumparat cineva?am inteles ca sunt foarte bune ca instalatii? asa este?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2296
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
sint bune...eu am cu stag 200...de aceea zic - monteaz-o direct la un service autorizat rar si agreat AGROM. nu te complica cu supermarket-urile...
e acelasi lucru cu aerele conditionate cumparate de prin brico, metro, etc... succes si asteptam impresiile... ![]() |
--------------------
...
...
...
|
|
B!ll |
![]()
Post
#2297
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 18 March 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu am tot Tomasetto cu nu stiu sigur daca Stag 300 sau 400 (verific) pe un logan Ambition 1,6 din 2005 si sunt foarte multumit. Am pus-o canda aveam cca 20.000 km, prin ianuarie / februarie. Ieri am facut revizia la GPL dupa 15.000 km cu ea iar apoi am facut ITP-ul fara absolut nici-o problema. Pa condus nu se simte. Parerea mea este sa te duci si pe la un atelier care monteaza sa vezi daca este asa mare diferenta de pret.
Succes! |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V
2010 Laureate
- B 18 CVB Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
|
|
MIKA8011 |
![]()
Post
#2298
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 September 11 ![]() |
Salutare,
Am montat de la Auchan instalatie Gpl, pe masina mea, un Logan 1.6 cu stag 200 si merge chiar mai bine decat m-as fi asteptat eu, consumul este cam cat mi-au zis baietii de la service, ca va fi mai mare intre 10-15% mai mare.Am montat-o la agrom la sediu, recomand cu caldura. S-auzim numai de bine.drum bun!!! This post has been edited by MIKA8011: 26 Sep 2011, 21:08 |
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
gabislz |
![]()
Post
#2299
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 11 December 08 ![]() |
Solenta mea are tot o instalatie AUTRONIC MISTRAL montata prin 2005,si are facuti de atunci cam 100.000 de km. Am schimbat la ea calculatorul pe care l-am gasit greu,(second) si asta din cauza T-urilor din plastic care s-au fisurat. In rest nu mi-a facut figuri. Intrebarea mea este daca s-a gasit rezolvarea problemei, ce apare si la alte tipuri de instalatie pe gaz ,de a porni la prima cheie,dimineata. Acum parca tinde sa o ia la a 3-a cheie.Am inteles ca o posibilitate ar fi sa o las pe benzina seara ,dar ma intrebam daca nu a gasit cineva si cauza acestui mic "disconfort" ?
Am vazut rezolvarea colegului cu adaptarea butonului in locul calculatorului si cred ca pentru instalatia asta poate fi o rezolvare a situatiei. La acest tip de instalatie ,in afara de filtrul cu site metalice din vaporizator ,mai exista si alte filtre ? |
--------------------
solenza +
renault11GTL
1985
- is-xxx
|
|
shade4free |
![]()
Post
#2300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 10 From: ...... ![]() |
QUOTE(gabislz @ 23 Oct 2011, 13:53) Solenta mea are tot o instalatie AUTRONIC MISTRAL montata prin 2005,si are facuti de atunci cam 100.000 de km. Am schimbat la ea calculatorul pe care l-am gasit greu,(second) si asta din cauza T-urilor din plastic care s-au fisurat. In rest nu mi-a facut figuri. Intrebarea mea este daca s-a gasit rezolvarea problemei, ce apare si la alte tipuri de instalatie pe gaz ,de a porni la prima cheie,dimineata. Acum parca tinde sa o ia la a 3-a cheie.Am inteles ca o posibilitate ar fi sa o las pe benzina seara ,dar ma intrebam daca nu a gasit cineva si cauza acestui mic "disconfort" ? Am vazut rezolvarea colegului cu adaptarea butonului in locul calculatorului si cred ca pentru instalatia asta poate fi o rezolvare a situatiei. La acest tip de instalatie ,in afara de filtrul cu site metalice din vaporizator ,mai exista si alte filtre ? Si eu am gaz. incepuse si la mine sa porneasca greu dimineata am schimbat cam toti senzorii teste,drumuri la cei de la gaz la mine era de la mufa calculatorului de injectie am scos mufa,am dat din belsug cu spray de contacte,bagata mufa de cateva ori,api pusa siguranta si gata,nu mai am probleme cu pornitul dimineata incercati,nu va costa minic |
--------------------
...
scala
.....
- ........
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2301
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
A mea are probleme cu pornitul de fiecare data. Am schimbat si senzorul de pe volanta, si motorasul pas-cu-pas, am dus-o in service la Renault, si inca n-am dibuit. Acuma, pe langa asta, mai si scuipa antigelul intr-o veselie, clipeste martorul OBD, si s-a rupt si cureaua de la alternator.
Mi-e si frica sa mai las masina iar atata timp. ![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
alc2 |
![]()
Post
#2302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum , de cand a dat frigul are probleme , sau si asta vara ? Cand ai fost la Reno , la LTFT/STFT s-a uitat cineva ? Sper ca nu mai punem in discutie bujiile si alte consumabile....
|
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2303
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Are probleme cu pornitul cam de 7-8 luni, deci si in primavara-vara si acum. Indiferent, de conditiile atmosferice, nu porneste decat la a2-a, a3-a cheie si cu pedala de acceleratie in podea. Consumabilele le-am schimbat la timp, inclusiv bujii noi, fise de bujii, senzor de turatie nou, motoras pas-cu-pas nou, senzor volanta nou etc. Diagnoza pe GPL, nu indica erori.
Urmeaza sa curat injectoarele de benzina, desi nu cred. P.S. Poate ca n-ar fii indicat sa mai schimb vitezele la 7.000Rpm ![]() L.E. Acum, de cand se aprinde martorul OBD, merge mai rotund, nu mai trepideaza la relanti. ![]() This post has been edited by AR-18-MOS: 23 Oct 2011, 21:45 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
lascarica |
![]()
Post
#2304
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
ALC2 a pus punctul unde trebuie...pornirea grea dimineata este din cauza necorelarii STFT si LTFT intre benzina si GPL...
Daca de ex este reglata cu amestec bogat pe GPL ECU benzina modifica cei 2 parametri sa "saraceasca" amestecul si sa mearga optim... Dar cind pornesti pe benzina amestecul initial optim va fi saracit deoarece ECU benzina aplica factorii de corectie setati pe GPL... Bineinteles ca intretinerea masinii iese din discutie...daca schimbati bujiile la 100k, fisele cind se rup, filtrele de GPL le scoateti cu surubelnita ca s-au intepenit de cita mizerie au, e alta poveste... AR-18-MOS daca ai eroare ECU merge cu harta/parametrii default si de asta porneste mai bine... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#2305
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
QUOTE(AR-18-MOS @ 23 Oct 2011, 21:38) P.S. Poate ca n-ar fii indicat sa mai schimb vitezele la 7.000Rpm ![]() L.E. Acum, de cand se aprinde martorul OBD, merge mai rotund, nu mai trepideaza la relanti. ![]() Ai cam ajuns la vorba mea stimabile...Cred că nu ai uitat disputa cu mine de pe pinioane de dci. Să știi că baba mea așa cum e ea cu vitezele schimbate la 2500 pornește la sfert indiferent de vreme. Nemulțumirile mele sunt două mari și late: Tremură între 2000-2500 ca luată de friguri și nu mai ajunge la viteza maximă. Cu viteza maximă mă doare cel mai tare ![]() @lascarica: Să știi că eu i-am schimbat filtre la timp(câteodată și înainte de termen) bujiile numai vorbesc, fiecare set l-am pus la 20000 nu la 30 cât zice cartea, pe tester a fost pusă de multe ori la mai mulți și tot nu i-am dat de cap. Singurele chestii pe care nu le-am schimbat sunt fișele de bujii, însă, s-a făcut proba cu alte fișe de bujii și bobină noi nouțe de pe o mașină pregătită de vânzare și rezultatul a fost acelaș, mașina nu vrea să meargă. This post has been edited by bleumineral: 24 Oct 2011, 12:51 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2306
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
alexys |
![]()
Post
#2307
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
In legatura cu pornitul la rece (uneori si la cald), la motoarele echipate cu GPL, nu exista leac universal valabil, dar exista.
Primul pas, la cei ce nu au acces la diagnoza ECU, este sa mergeti cateva zile numai pe benzina fara sa mai se comute pe GPL sub nici o forma, trecand si prin ceva regimuri de sarcina sa vedeti daca incepe sa porneasca usor pe benzina. Daca da, atunci e o problema cu sistemul GPL. Daca nu isi revine, aveti de umblat la diverse cum ar fi : senzor volanta, pompa de benzina, injectoare de benzina infundate, canistra carbon, motoras pas cu pas, sonda lambda, aprindere, calitate benzina, recunoastere cheie, baterie inbatranita, apa in cilindri-garnitura ciupita, curele accesorii si distributie cu probleme, reglaj culbutori (pe GPL evacuarile se strang nu va mai lasati pe urechea cuiva care spunea ca se aud cand trebuie reglati, aici e pe dos), senzor temperatura apa, si or mai fi ele destule, era o discutie pe undeva pe forum despre o masina care pornea dupa cum batea vantul si atentie mare, nu era de bula, avea dreptate... Imi vine sa rad de faza ca cineva a schimbat una si alta si tot nu porneste. Pai probleme de gen recunoastere cheie sau lipsa semnal volanta apar imediat pe diagnoza, bujiile le vezi daca sunt uzate sau daca sunt FALKE=gunoi menajer, motorasul pas cu pas se poate testa pe diagnoza, in motor nu e ca la loterie. Mi se pare ilogic sa crezi ca problema pe care ai avut-o tu o au si altii obligatoriu. Pai atunci nu ar mai fi nevoie de atatea diagnoze, dam cu un spray in toate mufele si gata... P.S.: La logan, check engine aprins nu inseamna neaparat ca motorul nu va folosi corectiile carburatiei. Deasemeni, la Logan, deconectarea bornei pentru scurt timp din cate am observat pe DDT, nu le face nimic acelor corectii si nici erorilor memorate. This post has been edited by alexys: 26 Oct 2011, 20:55 |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2308
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
lascarica |
![]()
Post
#2309
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Alexys are dreptate in totalitate la primul pas : daca dupa ce mergi NUMAI pe benzina citeva zile in toate regimurile porneste usor, e de la reglaj GPL...
Sint masini unde se autoregleaza f repede corectiile...gen unele Opeluri...ai facut 3-4km si gata...la tigaia mea deabia dupa vreo 40km se modifica LTFT ![]() La Loganuri nu stiu... La punctul 2 a lui Alexys ar mai fi de adaugat multe cauze... dar deja a zis ele destule ![]() Apropo de schimbat componente...trebuie luat in consideratie si conditiile in care circuli...una e sa faci 20k in oras si alta extraurban...deja viteza medie e la 1/2 si in consecinta si intervalul de schimbare... Eu schimb filtrul de aer , uleiul la ~6-8000km 6 dupa iarna si 8 dupa vara... vara mai fac si extraurban/concediu/etc...si nu bag ulei de transformator ![]() Depinde f mult si de ce piese ai cumparat...fise de 30-40RON sau de 200... alea de 30 au rezistenta de 10k de noi multe din ele... La fel si bujiile... BTW: sint multe ECU care nu pierd nimic daca scoti bornele... This post has been edited by lascarica: 27 Oct 2011, 18:25 |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2310
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(lascarica @ 27 Oct 2011, 19:24) Alexys are dreptate in totalitate la primul pas : daca dupa ce mergi NUMAI pe benzina citeva zile in toate regimurile porneste usor, e de la reglaj GPL... Asta o voi incerca cat de curand. QUOTE Apropo de schimbat componente...trebuie luat in consideratie si conditiile in care circuli...una e sa faci 20k in oras si alta extraurban...deja viteza medie e la 1/2 si in consecinta si intervalul de schimbare... Sa nu confundam Aradul cu Bucuresti, revizia o fac o data pe an, in afara de filtrul de aer care-l schimb mai repede. QUOTE Depinde f mult si de ce piese ai cumparat...fise de 30-40RON sau de 200... alea de 30 au rezistenta de 10k de noi multe din ele... Le-am interschimbat cu a unui Logan relativ nou(<10.000Km) si tot asa mergea. Iar acel Logan pornea bine cu fisele mele. La fel si bujiile. ![]() This post has been edited by AR-18-MOS: 27 Oct 2011, 18:33 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:24 |