Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
lascarica |
![]()
Post
#2341
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|||
bibi79 |
![]()
Post
#2342
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
Ha ha...e prea scumpa benzina ca sa o folosesti in felul asta...
injectorele nu sunt scumpe..adica nenea de la service zicea 250 lei bucata...hai ca unu-doua nu e un capat de lume de schimbat..asta daca ii dai de cap... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
John100 |
![]()
Post
#2343
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 July 11 ![]() |
Cine imi poate recomanda un service pt revizia la instalatia GPL Landi Renzo in Timisoara?Si ca intrebare suplimetara,ce trecuie facut/schimbat la 100.000 km ca sa nu fiu luat de "gasca" cand ma duc cu ea?Mentionez ca ultima revizie a fost facuta la reprezentanta dacia renault la 83.000km cand a fost schimbat filtru stare lichida si gazoasa si m-a costat 400 ron.Va multumesc anticipat pt raspunsuri.
@bibi79 imi pare rau pt necazul tau.Masina mea este identica cu a ta ca si an de achizitie plus instalatie gpl din fabrica landi.Eu nu am avut vreun necaz(Doamne-ajuta) doar o problema minora pe care am expus-o intr-un post anterior,dar cred ca fost ceva "one time only",sau cel putin asa sper. This post has been edited by John100: 19 Jan 2012, 03:13 |
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#2344
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
John...baietii de la megafruct, sunt certificati LR...si sunt de bun simt...google - medic-car timisoara...si ai tot ce iti trebuie...
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
alexys |
![]()
Post
#2345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
In zona respectiva sunt primii pe care i-am recomandat, durerea e ca din pacate L.R. montaj OEM si peste 100 000 km indiferent cate revizii s-au facut, nu prea vor mai aduce multumiri utilizatorului, injectoarele incep sa isi mareasca intarzierea la inchidere (debit necontrolat de GPL). Iar vestea si mai proasta este ca si altele noi tot acolo vor ajunge in urmatorii 100 000 km.
Este posibil ca GPL-ul mai curat si schimbarea filtrelor mai des (bineinteles nu la preturi de Dacia Service) sa ajute. Un lucru "necunoscut" pentru service-urile Dacia este ca in reductor mai exista un filtru de pasla care trebuie schimbat la 45 000 km sau de cate ori exista suspiciuni ca s-ar fi imbibat cu ulei parafinic, dar cum este greu de ajuns sub vasul de expansiune, se prefera doar bifarea ca s-a facut... |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
kvy |
![]()
Post
#2346
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Ohooo...alexys...ai cam lipsit de la apel in ultima vreme. Vezi ca-ti dau ceva pe PM.
John100: Deci te-a costat 4 milioane schimbarea a 2 filtre, adica 20% din pretul instalatiei !!! Pai mai faci inca 4 revizii si basta... ![]() Mda...macar ai invatat cum sa cureti ( caci doar trebuie curatat ) filtrul in stare lichida ? |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
Marso |
![]()
Post
#2347
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
Salutare ! Am pe loganul 1.6mpi o instalatie tomasseto stag 200 . Am luat de curand un cablu de conectare intre laptop si calculatorul de GPL si am observat curba de GPL la distanta destul de mare fata de cea de benzina (din cate stiam eu trebuie sa fie cat mai apropiate, chiar sa se suprapuna).
Am salvat setarile initiale pentru orice eventualitate si am dat o AUTOCALIBRARE. Dupa aceasta am obtinut graficul de mai jos... autocalibrare.jpg Daca printre cititorii acestui forum sunt persoane care lucreaza in domeniu,sau se pricep mai bine, va rog sa'mi spuneti daca mai sunt necesare si alte setari pentru un reglaj optim. Multumesc anticipat! This post has been edited by Marso: 20 Jan 2012, 18:16 |
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
alexys |
![]()
Post
#2348
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
@kvy, de la ultimul meu post, nu prea a mai fost miscare pe aici, doar Timisoara cu problema, unde nu prea are cum sa se pronunte nimeni fara glob de cristal decat daca vede motorul mergand prost.
@Marso, graficul arata binisor. Insa daca ar fi sa comentez, personal fac click dreapta si mai arunc cateva puncte pe graficul ala, dupa care reglez in mers (necesita sofer separat). Inainte de toate as largi duzele la injectoare la 2,2 mm si as reduce presiunea la 1,05 la mers in gol cu modificarea corespunzatoare a presiunii de trecere inapoi pe benzina. Punctele nu trebuie aruncate pe tot graficul ci doar in zonele unde exista timpi de injectie. Ar fi bine ca ultima linie sa fie orizontala, asa ca ridica ultimul punct mai sus, asa cere si graficul, dar nu te ajuta duzele mici. P.S.: Ce modificari are motorul ala? Mie nu mi se pare a fi Logan 1600, pare mai mult a fi Opel Astra Z16 sau un Renault Euro 2.... |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
Marso |
![]()
Post
#2349
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
Nu are nicio modificare motorul. Este asa cum a venit din fabrica. In aceasta seara am modificat ceva parametri si am observat ca s'a modificat si linia graficului, arata umpic ciudat si am facut din nou autocalibrarea dupa ce am setat parametrii corespunzatori.
Nu a mai iesit la fel de bine graficul, am facut print screen insa am lasat stick-ul in masina. O sa revin maine cu o poza. PS: Am mai auzit faza cu largitul diuzelor, chiar la montaj mesterii de la agrom isi dadeau coate ca nu prea iesea cum trebuie masina pe tester, si spuneau ceva de largirea diuzelor...insa de la zis pana la pus in practica ... cale lunga, au modificat ceva setari pe acolo si asa a ramas. This post has been edited by Marso: 20 Jan 2012, 23:35 |
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
alexys |
![]()
Post
#2350
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
In ce regimuri de sarcina ai mers incat ai reusit sa ai timpii aia de injectie la benzina? Ca o paranteze la Logan 1600 calibrarea OEM are 16.2 msec timp de injectie maxim iar cea de 1400 e limitata la 16. Daca nu treci de 5000 rpm, nu ai timpi de injectie peste 14 msec. Deci cum ai obtinut timpii aia de injectie?
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
Marso |
![]()
Post
#2351
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
Nu'mi dau seama... Am mers normal, e drept ca am avut si cateva momente in care am fost mai grabit
![]() Edit : Am revenit cu pozele... Ieri dupa autocalibrare, harta arata asa: harta_actuala_20ian_2011.jpg Astazi dupa un drum extraurban de 200 km, harta arata asa: MAPA_21_IAN.jpg Observ ca se modifica destul de des harta, e normal? (nu radeti,nu cunosc ![]() Oricum ar fi mapa,consumul este aproximativ la fel. Extraurban 8 % ... urban 12-13 %. Ce se intampla daca maresc diuzele injectoarelor? La ce ma ajuta ? In momentul de fata masina trage destul de bine, nu simt diferenta intre mersul pe benzina sau cel pe GPL. This post has been edited by Marso: 21 Jan 2012, 15:54 |
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
alexys |
![]()
Post
#2352
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Nu pot garanta ca vei avea un consum mai bun, doar ca injectoarele ar fi mai putin solicitate, la fel si membranele din reductor. Ia da pe inregistrare semnale (include semnalul sondei lambda, turatie, timpi de injectie map, presiune) si in treapta a treia da-i pana in 5500 pe benzina si apoi pe GPL. Daca nu se saraceste amestecul si nici nu da eroare ca injectoarele s-au deschis la maxim, ramane doar partea cu fiabilitatea injectoarelor si a reductorului. La STAG 200 nu ai prea multe de setat, cel putin daca era un STAG 4 Plus, aveai ce regla, asa iti pot arunca o harta de 1600 dar pe 2,2mm.
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#2353
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salut
mi-a palcut partea cu globul de cristal...da e adevarata...haha am facut in weekend drum TM- CJ. Pana la Deva, masina a mers....nu a mers bine, da nici prost nu pot sa zic...am oprit la Deva, plecat din nou dimineata. masina beton, ca noua, excelent. in Aiud (dupa 100 km), oprire de cafea tigara....pornim din nou, masina dezastru.... in acesi zi, intoarcere la deva, msina perfecta. plecat a doua zi la TM, masina perfecta. oprire in lugoj pentru cafea tigara...ultimi 60 de km - dezastru. ce naiba? aproape dupa fiecare oprire a motorului, chiar si pentru o pauza de 10 minute, se modifica total comportamentul masinii, in sensul ca are sau nu mai are putere la mersul pe gaz. ![]() apropos...dupa cum a observat MARSO, se modifica diversi parametrii...poate duce asta la acest fel de comportament? ( si eu sunt din categoria... sofer si atat) ![]() This post has been edited by bibi79: 23 Jan 2012, 11:24 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#2354
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Solutia este sa te lasi de fumat
![]() |
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
Marso |
![]()
Post
#2355
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
QUOTE(alexys @ 22 Jan 2012, 14:02) Nu pot garanta ca vei avea un consum mai bun, doar ca injectoarele ar fi mai putin solicitate, la fel si membranele din reductor. Ia da pe inregistrare semnale (include semnalul sondei lambda, turatie, timpi de injectie map, presiune) si in treapta a treia da-i pana in 5500 pe benzina si apoi pe GPL. Daca nu se saraceste amestecul si nici nu da eroare ca injectoarele s-au deschis la maxim, ramane doar partea cu fiabilitatea injectoarelor si a reductorului. La STAG 200 nu ai prea multe de setat, cel putin daca era un STAG 4 Plus, aveai ce regla, asa iti pot arunca o harta de 1600 dar pe 2,2mm. Nu pot sa fac ce mi-ai spus tu...nu am scule profesionale, am un amarat de cablu usb de ~ 1 m lungime cu care ma conectez printr-un laptop la unitatea gpl... Am mufa de la calculatorul gpl in zona bateriei masinii si nu'mi ajunge cablul pana in masina sa-i fac acest test in mers... Insa pot sa spun ca i'am dat 5500 ture si...merge normal (adica nu gatuie, nu se simte nicio diferenta fata de benzina, urca in ture frumos)...singura diferenta am observat-o la viteza maxima la mers intins pe autostrada. Pe benzina ajung undeva la 185 pe ceas... pe GPL nu sare de 165 km/h (pe ceasul masinii)...insa acest lucru nu ma deranjeaza chiar deloc...nu fac raliuri cu masina,am probat doar de curiozitate la inceput cand am pus instalatia GPL ![]() This post has been edited by Marso: 24 Jan 2012, 00:10 |
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
bibi79 |
![]()
Post
#2356
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
gabylzr, mare dreptate ai...ar fi cel mai desptept lucru ... chiar si pentru masina...
hahaha |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
b3t!v |
![]()
Post
#2357
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 January 12 ![]() |
sal all ma numesc cristi si sunt nou in acest club si as vrea sa imi dau cu parerea daca se poate. Eu as zice ca inloc de gpl mai bn bagi motorina/benzina ce ai pt ca am inteles ca gpl se termina extrem de repede astfel tot akolo ajungi cu bani:)
|
--------------------
dacia
logan
2006 1.5 disel
- B-70-YVI
|
|
jagoman |
![]()
Post
#2358
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Daca vrei doar sa dai cu parerea ta poti incepe un topic in aria Cafenea.
Daca chiar vrei sa scrii ceva mai serios, fa-ti rabdare si citeste acest topic de la inceput. Poate astfel vei fi mai initiat in ale GPL-ului decat esti acum. Consider postul tau anterior ca si inexistent, altfel pot doar sa raspund cu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pentru @Marso: Poti sa incerci un prelungitor uzual USB si astfel va fi destul de lung cablul tau sa ajunga in masina. This post has been edited by jagoman: 26 Jan 2012, 22:04 |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
,
- SJ-02-XLK R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
alexys |
![]()
Post
#2359
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
@b3t!v, daca ti se strica injectoarele la "disel" tot aici sa postezi, sa ne facem idee cat ai dat pe ele. Am mai auzit si ca daca s-au dus odata, au sanse mari sa se duca si a doua oara. Eu personal o sa-ti recomand s-o pui pe GPL, sunt unii care se lauda de 6 ani ca in curand o sa iasa autorizarile pentru motorina...
In rest, bine-ai venit! |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
marksman |
![]()
Post
#2360
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Probabil atunci o sa ma abonez si eu la "gazarie".
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#2361
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
QUOTE(b3t!v @ 26 Jan 2012, 18:47) sal all ma numesc cristi si sunt nou in acest club si as vrea sa imi dau cu parerea daca se poate. Eu as zice ca inloc de gpl mai bn bagi motorina/benzina ce ai pt ca am inteles ca gpl se termina extrem de repede astfel tot akolo ajungi cu bani:) Măi băiețaș învață tată să scrii înainte... Înțelesesem din regulamentul de postare pe forum că este interzis limbajul mirc. Revenind la oile noastre, vreau să vă spun că acum cu frigul acesta chiar nu am întâmpinat probleme cu pornirea și trecerea pe GPL. Și a fost și pe la mine pe aici -17. Afară de trepidațiile ei obișnuite între 2000-2500 rpm mai accentuate la cald, culmea... nu e nimic deosebit. This post has been edited by bleumineral: 2 Feb 2012, 10:50 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mie nu m-a facut nici o figura pina acum , dar ce a observat pilpiie mai mult timp ledul de gpl chiar daca cel de benzina este stins
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2363
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Pilpiie deoarece a trecut automat inapoi pe benzina...
Asta se intimpla in special din cauza gazului prost (amestec de kkt) sau eventual , dar mai rar, pragului de temp GPL de trecere pe benzina setat la 0 grade cum e "default"... Ori incerci sa alimentezi de la alta statie (alta firma) macar cu 4-5l...ai sanse sa nimeresti un gaz putin mai bun sa-ti faca presiune in butelie... Ori apesi pe "boton" sa treaca pe benzina si apoi pe automat adica pe gaz...pina te plictisesti/enervezi ![]() Cind pilpiie mergi pe benzina...teoretic inceputul pilpiitului e insotit si de semnale sonore... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la mine nu piuie , ca si cum ar trece pe benzina in lipsa gazului
se aprine benzina , si pilpiie gazul , apoi dupa un timp ramine gazul pilpiind dar benzina este stins daca apas pe benzina trece pe benzina , si apoi dupa un anumit timp trec pe gaz la fel pilpiie dar nu foarte mult timp , eu zic ca este de la frig This post has been edited by bygy007: 2 Feb 2012, 20:44 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alexys |
![]()
Post
#2365
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
@bygy007, la Landi Renzo OEM cu calibrarea pt motorul de 1600 cc, comutatorul palpaie in cazul unei erori de presiune in circuitul GPL, mai exact presiune prea mare. Este recomandata o verificare, deoarece presiunea mare distruge rapid injectoarele. De obicei a sarit furtunul de vaccum sau parghia de limitare a presiunii din reductor.
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2366
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai face doar cind e foarte frig acum la -5 nu mai face , si nu mai mult de 1 min
This post has been edited by bygy007: 6 Feb 2012, 23:56 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Empirey |
![]()
Post
#2367
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 February 12 ![]() |
Salut. Mi-am montat si eu astazi pe logan 1.4 8v o instalatie gpl Tomasetto, si vorbeau baietii de la service pe acolo ca ei nu monteaza "releu" ca sunt avantaje si dezavantaje, ii explicau la unu. Dar ei considera ca e mai bine fara releu. Care e treaba cu releu ala ?
|
--------------------
Logan
1.4 mpi
2005
|
|
alexys |
![]()
Post
#2368
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
@ bygy007, in mod sigur avertizeaza ca exista o eroare, probabil setata fara actiune de trecere pe benzina. Din cate cunosc, fisierul original are dezactivata trecerea pe benzina la presiune prea mare, senzor de nivel, supraincalzire circuite comanda injectoare. Probabil softul este modificat la sectiunea diagnoza, pune-l pe interfaa GPL si da split in meniul de diagnoza pentru a vedea ce erori sunt anulate ca actiune. Daca ruleza bine pe GPL, poti sa mai astepti
![]() @ Empirey, releul implica fire suplimentare in circuitul pompei de benzina, pentru a o "proteja"cand nu mai ai benzina si sa nu se uzeze ca tot mergi pe GPL. Eu am constatat ca tot se ard pompele daca nu se baga benzina si in plus cele mai dificile probleme apar la motoarele cu releu pe pompa. Nu are rost sa dau prea multe argumente, unul este suficient: Producatorii sistemelor GPL au inceput sa avertizeze in programele de reglaj sa nu se deconecteze pompa de benzina la rularea pe GPL. Nu inseamna ca 100% este rau, ci doar ca in majoritatea cazurilor face mai rau decat bine. |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
LucianCRB |
![]()
Post
#2369
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 5 November 08 ![]() |
salut!
am revenit pe forum.. probabil cativa dintre voi isi aduc aminte de mine ma un logan din 2009 1.4 gpl din fabrica am revenit, cu o mica problema..mica o consider eu.. odata cu venirea frigului, loganul meu gpl, a inceput sa faca probleme.. si anume mi se intampla de multe ori la trecerea de pe benzina pe gpl, cand motorul ar trebui sa fie cald, motorul se opreste.. il pornesc din nou, si vine miros de gpl in masina.. in general asta se intampla cand trece pe gpl pana sa apara doua liniute la temperatura.. daca sunt in mers, motorul nu se opreste, dar se ingatuie.. daca ma nimeresc la semafor, sau cu ea scoasa din viteza, se opreste.. mirosul de gpl nu se simte decat la prima pornire cand motorl e foarte rece.. daca motorul se incalzeste lal temperatura optima, opresc masina si o pornesc din nou dupa 20 de minute, functioneaza perfect.. a mai avut cineva problema asta pana acum? inca nu m-am dus la garantie, vreau sa ma informez mai intai va multumesc |
--------------------
Renault
Clio 4
Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
|
|
Empirey |
![]()
Post
#2370
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 February 12 ![]() |
QUOTE(alexys @ 9 Feb 2012, 01:30) @ bygy007, in mod sigur avertizeaza ca exista o eroare, probabil setata fara actiune de trecere pe benzina. Din cate cunosc, fisierul original are dezactivata trecerea pe benzina la presiune prea mare, senzor de nivel, supraincalzire circuite comanda injectoare. Probabil softul este modificat la sectiunea diagnoza, pune-l pe interfaa GPL si da split in meniul de diagnoza pentru a vedea ce erori sunt anulate ca actiune. Daca ruleza bine pe GPL, poti sa mai astepti ![]() @ Empirey, releul implica fire suplimentare in circuitul pompei de benzina, pentru a o "proteja"cand nu mai ai benzina si sa nu se uzeze ca tot mergi pe GPL. Eu am constatat ca tot se ard pompele daca nu se baga benzina si in plus cele mai dificile probleme apar la motoarele cu releu pe pompa. Nu are rost sa dau prea multe argumente, unul este suficient: Producatorii sistemelor GPL au inceput sa avertizeze in programele de reglaj sa nu se deconecteze pompa de benzina la rularea pe GPL. Nu inseamna ca 100% este rau, ci doar ca in majoritatea cazurilor face mai rau decat bine. adica nu se merita montarea releului. deci o las asa cum e, numai sa am tot timpul cel putin 10l de benzina in rezervor .. ? |
--------------------
Logan
1.4 mpi
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:36 |