Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
yosu 76 |
![]()
Post
#2461
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 August 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
MPI 1,4 cu GPL
- CL76MFG
|
|||
lascarica |
![]()
Post
#2462
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Cat de greu e ??? Daca dupa ce mergi pe gaz incepe sa mearga naspa sa fie oare de la presiunea in roti? Jante ovale ?
Du-te la un atelier GPL sa-ti faca o verificare... In primul rind filtre...dupa aia restul... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
yosu 76 |
![]()
Post
#2463
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 August 12 ![]() |
Am verificat instalatia de GPL si este OK.Filtrele sunt schimbate de curand.Ramane intrebarea de ce se schimba parametri la aer?Orice idee este binevenita!Multumesc!
|
--------------------
Dacia
Logan
MPI 1,4 cu GPL
- CL76MFG
|
|
gabau86 |
![]()
Post
#2464
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 18 March 07 From: Braila ![]() |
Salut,
Dupa ce am curatat motorasul pas cu pas observ ca masina si-a revenit. Acum porneste ok. Multumesc inca odata ionut16031987. |
--------------------
dacia
logan
2007
- BR 86 GBI
|
|
user123 |
![]()
Post
#2465
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(yosu 76 @ 1 Oct 2012, 10:26) Am verificat instalatia de GPL si este OK.Filtrele sunt schimbate de curand.Ramane intrebarea de ce se schimba parametri la aer?Orice idee este binevenita!Multumesc! Salut, cel mai bine sintetizat raspuns dupa parerea mea..... QUOTE(kti @ 18 Sep 2012, 02:40) ..... da ecu se deregleaza daca reglajul pe gpl este facut prost (este nevoie si de 5 km ca sa sedecaleze din nou chiar si dupa reinitiere ecu) este adevarat ca mersul o perioada pe benzina reface adaptarile la normal (99% din masinile cu aceasta problema au GPL ) pornirea se face pe benzina este adevarat dar ecu injectie are adaptari proaste ceea ce face ca la pornire sa se umezeasca cam mult admisia deci se ineaca putin motorul DEGEABA se curata sau se schimba piese la masina daca reglajul este prost pe GPL masina va face in curand la fel pornirile astea greoaie la rece sau la cald sunt tipice la motoarele cu reglaj prost pe GPL |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
yosu 76 |
![]()
Post
#2466
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 August 12 ![]() |
Multumesc user123! Cread ca un injector gpl nu-si face treaba bine.Instalatiile din fabrica au fost spaga cuiva(Tomasetto sunt superioare).O sa schimb injectoarele cu unele Tomasetto si poate se va schimba mersul.
|
--------------------
Dacia
Logan
MPI 1,4 cu GPL
- CL76MFG
|
|
user123 |
![]()
Post
#2467
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(yosu 76 @ 29 Sep 2012, 23:06) QUOTE(yosu 76 @ 2 Oct 2012, 23:39) Cred ca este un reglaj defectuos al GPL si mai putin un injector;dupa parerea mea, ar trebui mai intai sa reglezi corect GPL ( adica undeva sau la cineva care chiar se pricepe) si eventual dupa, sa te gandesti la schimbat de piese..... Mai sus, colegul Kti a sintetizat foarte bine cauza problemei precum si algoritmul de diagonosticare.....mult succes ! |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
paul80 |
![]()
Post
#2468
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 2 October 12 ![]() |
salut
si eu am tot un logan de fabrica insa nu am avut asemenea probleme ca tine reviziile le-ai facut(filtre si alte cele) pentru ca eu in afara de astea nu am facut nimic |
--------------------
logan
logan
2009
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2469
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Cu injectoarele de fabrica mergi ~100.000km...
Se pot inlocui cu Valtek...varianta mai ieftina... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
misuku81 |
![]()
Post
#2470
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 October 12 ![]() |
salut lascarica
ai idee cat merg injectoarele de valtek? |
--------------------
logan
logan
2009
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2471
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Daca pui filtre bune duc si peste 75.000km...bineinteles si gaz de calitate, nu "oferte" gen Luk sau altele noname...
La taxi duc 45-50 fara probleme...chiar si mai mult... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
yosu 76 |
![]()
Post
#2472
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 August 12 ![]() |
Ce presupune reglaj al GPL? Am fost la un centru care monteaza GPL si au pus-o pe tester(mi-a spus ca injectoarele lucreaza) i-a mai facut niste reglaje dar problema persista(pornire greoaie si relanti tremurator).
|
--------------------
Dacia
Logan
MPI 1,4 cu GPL
- CL76MFG
|
|
jagoman |
![]()
Post
#2473
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Pe scurt reglaj corect:
arderea, noxele, puterea, pornirea, consumul afisat pe bord computer (daca exista), adica functionarea motorului sa fie identica, indiferent de tipul carburantului benzina sau gpl. Cam asta inseamna "vizual" un reglaj bun. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
,
- SJ-02-XLK R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
yosu 76 |
![]()
Post
#2474
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 August 12 ![]() |
Multumesc! Nu cred ca gasesc pe cineva sa-mi faca o verificare si un reglaj bun in zona mea(Calarasi).
|
--------------------
Dacia
Logan
MPI 1,4 cu GPL
- CL76MFG
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#2475
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
. Cat despre mistral, vaporizatorul ala excelent mai explodeaza din cand in cand iarna cand esti pe benzina si pe teava de cupru e gpl lichid care vrea sa se dilate dar nu are unde daca presiunea nu invinge arcurile electrovalvelor sa intre inapoi in rezervor si daca ev sunt montate corect....
[/quote] Domnu',cand gazul din vaporizator se incalzeste si tinde sa se dilate,se transmite uniform acea forta in toata masa gazului ,adica pe toata conducta.Cand ajunge la doar 40grade,se deschide electrovalva si gata.Ce ne facem intr-o vara torida,cand sunt la nivelul asfaltului 50-60grade la soare,de se topeste asfaltul?Atunci gazul nu mai vrea sa se dilate? Totusi este o mica problema sa acest tip de vaporizator,si se intalneste in zona unde se "intalneste "gazul,rece cu apa fierbinte.Acolo are loc o uzura accentuata care duce la fisurarea conductei d cupru. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
alxd |
![]()
Post
#2476
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 17 October 12 ![]() |
Salut,
Am o instalatie stag 300 premium. Intrebarea mea este: trebuie pusa bifa On la AutoAdaptation(OBD)? Multumesc, This post has been edited by alxd: 17 Oct 2012, 10:25 |
--------------------
Subaru
Forester
2007
|
|
misuku81 |
![]()
Post
#2477
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 October 12 ![]() |
yosu 76 nu am vazut ce tip de instalatie ai
la mine atunci cand mi-au calibrat instalatia(un landi renzo) baietii au procedat astfel:mi-au facut o calbrare cu masina pe loc,au mai butonat ceva la calculator(cateva minute )dupa care am mers cu baiatul de la service langa mine si cu laptopul cam 10 km timp in care el mai butona pe acolo si imi spunea cum sa merg(mai in forta sau mai relas) si cam asta a fost tot daca nu ai un service in calarasi de ce nu te duci in alta parte pornirea greoaie ar putea sa fie de la benzina (a stat in rezervor prea mult si si-a pierdut din proprietati) asa ca incearca sa ii pui o benzina noua si vezi ce se intampla |
--------------------
logan
logan
2009
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#2478
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
ce fel de corectii ar trebui aplicate in functie de temperatura si presiune pt instalatii tomasetto cu stag 4 plus?
le-am lasat liniare in 0% dar nu cred ca au fost puse degeaba acolo. am facut hartile sa se suprapuna cat mai bine, am deflection de sub 5%. duzele montate sunt mici, imi da eroare cu gas injectors fully open la turatie mare cu sarcina maxima. le las asa ca nu deranjeaza tare. |
--------------------
.
.
.
|
|
yosu 76 |
![]()
Post
#2479
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 August 12 ![]() |
misuku81 instalatia mea este tot landi renzo.Cand a vrut sa mearga sa o regleze in mers un ''destept'' a trantit usa si a rupt cablul de la laptop.O sa ma mai duc saptamana asta sa vad daca si-a luat cablu.Benzina nu este veche in rezervor.O NOUA PRESUPUNERE:a inceput sa faca figuri dupa ce am inlocuit filtrele de la gpl cu unele neoriginale(o fi vreo legatura?).Am ajuns sa dau vina pe orice iar piese nu mai cumpar aiurea(dupa ce am cumparat corp clapeta 870 ron)Multumesc si mai astept pareri.
|
--------------------
Dacia
Logan
MPI 1,4 cu GPL
- CL76MFG
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#2480
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(misuku81 @ 17 Oct 2012, 20:08) pornirea greoaie ar putea sa fie de la benzina (a stat in rezervor prea mult si si-a pierdut din proprietati) asa ca incearca sa ii pui o benzina noua si vezi ce se intampla dude, sigur ai probleme cu hartile care s-au facut varza Ce pacat ca nu avem un doctor mengele sa ne zica de starea de oligofrenie a inculpatilor care au vandut fabricile noastre de petrol la niste oligofreni strani care le-au luat doar sa ne jupoaie mai tare si nimic mai mult daca lasam toata industria ca in 89 ca pe timpul lui Ceausescu, pun pariu ca nici prin cap nu ne gandeam noi la gpl acum ... da ce sa facem ... ptr mai multe detalii despre dr Mengele, cautati_l pe userul sagitarius il cheama Bunea Fanel(are 50 si ceva de ani) si sta la jumatatea distantei intre Tineretului si Timpuri noi la un bloc; omu e un binecunoscut vanzator de piese de olcit dupa care de dacie 1300 si renault gama Clio si Megane This post has been edited by total: 17 Oct 2012, 22:30 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#2481
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Pt Lascarica
Ce are gpl-ul de la Luk? Eu de 5 ani, de cand am luat masina, folosesc in proportie de 90% numai de la ei. Si vad ca nu am probleme. Mai ales ca in Iasi, in afara de Luk nu exista alta firma serioasa care sa vanda gpl. Doar privati, no name cum le zici tu |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
paul80 |
![]()
Post
#2482
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 2 October 12 ![]() |
yosu 76
si eu am tot un landi renzo iar filtrle pe care le-am schimbat nu au fost cu unele de origine ci unele compatibile asa ca nu cred ca este de la filtre problema ta ci de la cel care ti-a facut reglajul(nu cred ca este vre-un meserias) cauat altul |
--------------------
logan
logan
2009
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2483
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
ALXD , activezi autoadaptarea OBD, daca ai montat OBD adapter la OBD-ul masinii... merita sa-l ai
![]() Nucu , in primavara am luat-o... la ~2000km facuti am schimbat filtrul de gazos...dupa alimentare la Luk...si nu am fost singurul... In Iasi mai e la Gazprom la "oferta" super gazul ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#2484
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Unde e frate gazpromul asta ca eu nu am dat de el
Eu nu am gasit filtrele curate fara pic de mizerie in ele, atunci cand le-am inlocuit |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
io de la no name bag gaz ca e mai ieftin decit in alta parte cica ia de pa petrom , cind a desfacut filtrele nu ma asteptam sa fie asa putina mizerie 3 ani si peste 20 000
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#2486
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Pai aia e problema ca in Iasi no namurile dau mai scum decat Lukul. La Luk e 3,26 iar la AutoGas e 3.36. Nu stiu de GAzpromul lui lascarica
|
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2487
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Gazprom- Podu de Piatra, Smardan, cel mai prost gaz posibil...
Vaporizatoare varza, pistoane electrovalva blocate , injectoare la fel... Luk e ceva mai bun dar tot murdar... Te uiti la 10bani dar dai la 4-50000km 3-400RON cel putin pe revizii... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#2488
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Pai bine mai draga Lascarica. O data zici ca e bun gazul de la Gazprom, ca apoi sa vii sa spui ca e cel mai prost. Cum vine asta frate?
Cat despre cel de la Luk eu pot spune ca nu am gasit pic de mizerie in filtre atunci cand le-am schimbat. Parca atunci le-am pus |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#2489
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salut baieti
de vreo ...1-2 luni masina merge prost (pe gpl evident). de vreo 1 saptmanai, check engine se aprinde instant la trecerea pe GPL, clipeste in continu. putere lipsa, mers neregulat la greu. am fost la service, diagnostic, injectoare gata. ma intreb, cum se verifica injectoarele? nenea mecanicu, care de altfel e bun (zic eu) a scoz fisele afara de pe bujii, pe rand, si la 2 cilindri aproape nici o modificare in mersul (prost) al motorului. mentionez ca pe benzina nici o problema. mi se pare cam...slaba metoda de verificare a injecotarelor. culbutori reglati, bujii de...5-6 k km (nu mai stiu ce brand...) revizia ar cam trebui facuta, dar nenea mecanicu zice ca nu are rost. deci, totusi, cum se pot verifica mai....cu mai mult exactitate injectoarele? multam 12 Nov 2012, 16:34: Am uitat, masina are 95k Km 12 Nov 2012, 16:36: ![]() This post has been edited by bibi79: 12 Nov 2012, 16:36 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
alexys |
![]()
Post
#2490
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Pai tinand cont de faptul ca nu ai probleme pe benzina, atunci evident ca exista o neuniformitate in alimentare cilindrilor cu combustibil, de aia fiecare trage cum poate. Problema poate fi provocata de ECU GPL, de cablajele la injectoarele GPL, de injectoare, de furtune. O verificare de genul se ia injectorul, se monteaza pe un stand si se testeaza nu este posibila in Romania si nici in alte tari, doar la producator pe linia de CTC. Cel mai simplu se poate lua un lot de injectoare noi, se calibreaza sistemul si se pune pe rand un injector vechi apoi se verifica daca motorul functioneaza uniform. Astfel se evita schimbarea injectoarelor bune (de multe ori injectoarele GPL de pe cilindrii care nu functioneaza sunt cele bune, dar ECU GPL le deschide la jumatate din timpul necesar datorita injectoarelor defecte ce scapa GPL in prostie rezultand amestec bogat pe evacuari).
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 18:53 |