Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
cosstti |
![]()
Post
#2671
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|||
Cristi MCV |
![]()
Post
#2672
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 July 16 From: Poduri-Bacau ![]() |
Injectoarele sunt INO 3 ( ceva cu 500 milioane utilizari) si rezervorul toroidal de 52 l. Problema e ca cei de la Buzau -Vernesti sunt super aglomerati si au programari pana pe 3 august deja...
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 7 Locuri
Laureate 1,6 - 16V , 2012
|
|
Cristi MCV |
![]()
Post
#2673
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 July 16 From: Poduri-Bacau ![]() |
Revin cu informatii : am montat instalatia BRC la Vernesti- Buzau si nu am decat cuvinte de lauda ( a nu se considera reclama mascata, o fac in interesul celor doritori de informatii, asa cum eu, la randul meu , am descoperit firma aceasta tot cu ajutorul celor care au postat pe forum !). Am fost programat la ora 8:00 si la ora 8 fara 2 minute au preluat masina. A durat cam 5 ore, au lucrat curat si profesionist , mi-au permis sa stau langa masina si i-am bombardat cu intrebari la care au raspuns amabil, toti. Zic toti pentru ca acolo fiecare e cu treaba lui : unul se ocupa cu instalatia electrica, altul cu diagnoza, altul cu montajul rezervorului, etc. La final au mers sa testeze masina cu laptopul conectat si au setat niste parametri. Ca fapt divers, dupa ce am plecat , la 70 km distanta de ei, s-a oprit masina in trafic, brusc, pe autostrada. Am inlemnit . I-am sunat, mi-au spus sa verific sigurantele, mi-au indicat cum sa o pornesc direct pe gpl si m-am intors la service. Problema era de la pompa de benzina care s-a infundat si a ars siguranta generala de la motor, deci instalatia de gpl m-a salvat ! Foarte amabili au mers cu mine in Buzau, am cumparat o noua pompa si au stat peste program sa remedieze defectiunea care nu era din cauza lor, fara costuri suplimentare ! Am mentionat intamplarea pentru ca sunt multi ca mine, care , daca pica ceva la masina , primul lor gand se duce la instalatia de GPL. Recomand acest service.
Am deja peste 1.000 km parcursi, am pierdut busonul de la rezervorul GPL si inca nu m-am obisnuit cu cele 4 leduri de nivel care ba se sting , ba se aprind dupa nu stiu ce criteriu .Desi am rezervorul de 59 l , am alimentat si cu 55 l gaz ! Acum caut o rezerva subtire de 4 x 100, pe 15, are cineva de vanzare ? |
--------------------
Dacia Logan
MCV 7 Locuri
Laureate 1,6 - 16V , 2012
|
|
Cristi MCV |
![]()
Post
#2674
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 July 16 From: Poduri-Bacau ![]() |
Ieri seara s-a golit rezervorul de GPL complet , am facut plinul, au intrat 56 l - am rezervor de 59 l- si l-am oprit eu pe nenea de la pompa, ca ar mai fi intrat gaz in masina ! De atunci clipesc intermitent toate cele 4 leduri verzi, aveti idee de ce intra asa mult gaz si de ce clipesc ledurile alea continuu ?
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 7 Locuri
Laureate 1,6 - 16V , 2012
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2675
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Porneste si opreste instalatia GPL de buton. Mai clipesc dupa aceasta?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Cristi MCV |
![]()
Post
#2676
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 July 16 From: Poduri-Bacau ![]() |
Am oprit-o si pornit-o de mai multe ori, de la buton , in mers sau la relanti, in zadar. Cineva zicea ca s-ar putea sa fie din cauza supra-umplerii rezervorului de GPL, asta inseamna ca este defecta valva/supapa de presiune ?! E vreun pericol daca mai merg asa ?
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 7 Locuri
Laureate 1,6 - 16V , 2012
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2677
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Eu zic sa mergi, ca sa se consume din cantitatea de GPL.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Cristi MCV |
![]()
Post
#2678
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 July 16 From: Poduri-Bacau ![]() |
Asa este , dupa ce am mers 140 de km, nu mai clipesc toate 4 ...sii ca sa fie treaba si mai sigura, au ramas doar 3 leduri aprinse
![]() |
--------------------
Dacia Logan
MCV 7 Locuri
Laureate 1,6 - 16V , 2012
|
|
cosstti |
![]()
Post
#2679
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
Indicatorul cu leduri este pur orientativ.
Probabli ca in interiorul rezervorului este un plutitor care transmite un semnal electric la acel indicator cu leduri. In decursul timpului am facut de cateva ori consumul la GPL. De la gol la gol si am constatat ca ultimul led ramane aprins cel mai mult timp. Nu este nici un deranj atata timp cat stii cam cati Km. poti parcurge cu un plin. Asa cum am spus este pur orientativ acel indicator cu leduri. Rezervorul are si o supapa de suprapresiune care da de stire daca ai trecut de o anumita presiune in rezervor. Eu am rezervor toroidal de 48 de litri si atunci cand fac plinul intra 41 - 42 de litri in rezervor (normal ar trebui sa intre doar 38 de litri). Nici asta nu ma deranjeaza, chestia este ca trebuie sa ai presiune suficienta in rezervor deoarece datorita acelei presiuni ajunge GPL-ul la injectoare. |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
Cristi MCV |
![]()
Post
#2680
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 July 16 From: Poduri-Bacau ![]() |
Exista printre utilizatorii acestui forum cineva cu un logan MCV cu carlig de remorca si cu butelie toroidala de GPL in locul rotii de rezeva ? Intreb pentru ca am fost la o reprezentanta DACIA , am comandat tot acolo un carlig original si cand a venit , mecanicul a zis ca nu poate sa il monteze din cauza buteliei de GPL . Adica la un MCV din 2012, cu butelie dedesubt, nu se poate pune carlig ?!
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 7 Locuri
Laureate 1,6 - 16V , 2012
|
|
fatal1ty |
![]()
Post
#2681
|
![]() Xenoane Group: Members Posts: 483 Joined: 27 October 08 From: Brasov[Kronstadt] ![]() |
Mergi la un service specializat in montaj carlige si uita de reprezentanta pentru operatiunii de acest gen
|
--------------------
Renault
Clio 2 Campus
2007
- N T T Merg... si imi place!!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#2682
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Un amic cu Logan 1.4 benzina 2005 cu instalatie GPL LOVATO RGJ are o mare problema.
Pe certificat mai apare si REZ. ATIKER/50L/Nr.006796/04/2010. La citeva luni (2-3 sau mai exact la 4000 km (+/- citiva km) instalatia nu mai trece pe GPL desi da semnal ca ar trece (verde) si revine pe benzina. In fapt clipeste ledul verde de gaz...se aprinde, se stinge, pina "se plictiseste" si scoate un tiuit. Dupa care trece pe benzina. Daca schimba MAP-senzorul Bosch 0 261 230 373 porneste fara probleme, trece pe GPL, totul Ok pe o perioada de 2-3 luni. A schimbat pina acum vreo 3-4 senzori. Daca la aparitia fenomenului monteaza unul din cele vechi, functioneaza 50 km si apoi reapare fenomenul. Zice omul ca la cel la care a mers (instalatia a fost montata prin Ag, el merge la domiciliu, la un tip in Rm.VL), a pus cablul de diagnoza si-i apare eroare de presiune, deci schimbarea de MAP ar fi justificata. Eroarea dispare dupa schimbarea MAP. Asta ar arata ca CEVA defecteaza MAP la ~4000 km. (DA, PATRU MII). Desi pe benzina merge OK, pe GPL (pina apare problema) la fel. De alimentat..sa spunem majoritar Rompetrol dar, plecind in tara e nevoit sa mai alimenteze uneori de la altii. Numai ca "ritmicitatea" de "1 la 4000 km" se pastreaza. MAP original avea o sigla ca un L stilizat ca la Lexus, adica ceva gen "<" intr-un triunghi tot stilizat. Celelalte 3 (doua pastrate si unul pe masina) sint Bosch. Un sfat? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#2683
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sa nu fie problema la calculatorul gpl
sau sa fie eroare de presiune gpl , si sa treaca pe benzina ca si cum s-ar termina gazul This post has been edited by bygy007: 12 Sep 2016, 23:44 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#2684
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Eroarea apare indiferent de cantitatea de gaz in rezervor. La 4000 km +/-. Daca ar fi eroare de presiune gpl s-ar "defecta" indiferent de km, nu la aprox 4000. Ieri a aparut iarasi eroarea, a schimbat MAP cu unul vechi si a pornit pe gaz.
E a treia oara cind incerc sa raspund. Nu functioneaza "raspuns rapid", te trece in radacina forumului This post has been edited by diaconuliviu: 13 Sep 2016, 07:29 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#2685
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Revin cu ceva noutati:
-de fapt e eroare de TEMPERATURA, pe diagnoza celui de la GPL Service apare ceva cu -30 grade. - Daca scoti senzorul si pui unul din cei vechi, (oricare din ei) eroarea dispare si masina porneste, comuta corect pe gaz. Asta pina se raceste motorul. Odata cu racirea, apare din nou -30 grade in galerie si gata. Schimbind senzorul, se remediaza pentru 4000 km situatia. Stie cineva ce valoare nominala si ce caracteristici are acel termistor? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#2686
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu totusi ma gindesc sa nu fie legaturi electrice sau chiar calculatorul cu probleme
19 Sep 2016, 18:53: QUOTE(diaconuliviu @ 19 Sep 2016, 14:55) asta o poti vedea cu un aparat de masura comparind 2 senzori This post has been edited by bygy007: 19 Sep 2016, 18:53 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#2687
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cu asta poti cel mult sa afli o rezistenta la o temperatura. Caracteristicile mai includ si coeficientul ala negativ sau T25/T50...etc
Sa ma apuc sa ridic caracteristica la temperaturile x..y...z... cam mult Asa, masurat direct avea 1,7K. La temperatura ambianta.. In plus, daca ar fi calculatorul, DE CE SE DISTRUGE efectiv senzorul? DACA motorul e cald, schimbind MAP cu altul VECHI, masina trece pe gaz cit e motorul cald. DACA apuca sa se raceasca da eroare gen -14 grade C. Schimbind MAP cu unul nou, se remediaza situatia, temperatura pe diagnoza e OK pret de 4000 km. Dupa care alt MAP.. This post has been edited by diaconuliviu: 20 Sep 2016, 10:02 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#2688
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu stiu ce sa zic , ar trebui sa vezi ce rezistenta ai cind temperatura este mica adica , daca temperatura scade rezistenta creste sau invers , poate fi o conexiune cu probleme , o lipitura rece in calculator, un contact imperfect , sau electronica defecta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#2689
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, scade, e NTC. Nu neg ce spui dar... de ce cu sonda noua functioneaza 4000 km?
Sincer, nu cunosc pe nimeni cu aceeasi instalatie ca as ruga sa monteze una din sondele vechi sa vedem daca e din ECU-GPL sau termistorul se defecteaza. Totusi, ca sa defectezi acel semiconductor ma gindesc ca cel mai la indemina fenomen ar fi inghetarea puternica, adica gaz lichid in galerie pulverizat fix pe termistor. Nu stiu daca se poate intinpla asta. This post has been edited by diaconuliviu: 21 Sep 2016, 07:12 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#2690
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da nu stiu ce sa zic eu am instalatia de fabrica si nu am avut probleme pina acum , nu cred ca daca il racesti puterrnic il defectezi, ar trebui comparat la rezistenta unu nou cu unu vechi , sa vezi daca apar rezistente diferite
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gabau86 |
![]()
Post
#2691
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 18 March 07 From: Braila ![]() |
Vin si eu cu o problema, de cand cu gerul asta trecerea pe gaz se face foarte greu, iar uneori deloc.
Instalatia este Landi Renzo, montata prin 2007. Atasez o imagine si rog cei care se pricep sa ma indrume si pe mine. Dupa cum se poate observa in imagine, temperatura gaz pentru schimbare este de 5 grade. Pot micsora acesta temperatura pentru o trecere mai rapida pe gaz ? Mentionez ca fac naveta Braila - Galati si am avut zile cand am mers tot drumul numai pe benzina, atat la dus cat si la intors. Attached thumbnail(s) 16229726_1307447082645803_1302414239_o.jpg ( Size: 209.86k ) Number of downloads: 381 |
--------------------
dacia
logan
2007
- BR 86 GBI
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2692
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Mai repede verifica termostatul. Apa in motor trebuie sa aiba >85 de grade Celsius. Si eu eu am mers cu Loganul la -20C, dar a trecut pe gaz dupa aprox. 10Km parcursi.
Oricat de frig a fost, nu am avut probema ta. Aceeasi instalatie de gaz, acelasi an. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
gabau86 |
![]()
Post
#2693
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 18 March 07 From: Braila ![]() |
QUOTE(AR-18-MOS @ 21 Jan 2017, 16:14) Mai repede verifica termostatul. Apa in motor trebuie sa aiba >85 de grade Celsius. Si eu eu am mers cu Loganul la -20C, dar a trecut pe gaz dupa aprox. 10Km parcursi. Oricat de frig a fost, nu am avut probema ta. Aceeasi instalatie de gaz, acelasi an. Am schimbat termostatul in urma cu 2 zile. Doar ce pornisem motorul de vreo 5 minute, din cauza asta nu urcase mai mult. |
--------------------
dacia
logan
2007
- BR 86 GBI
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2694
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Repet, eu am fost la -20 pe Arad-Timisoara. A trecut pe GPL cand am iesit de pe raza municipiului Arad. Deci 8-10Km de mers pe centura in regim regim de autostrada. Fara cartoane in grila, fara alte modificari.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#2695
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Pune carton, altfel mai mergi pe gaz...la vara.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
gabau86 |
![]()
Post
#2696
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 18 March 07 From: Braila ![]() |
QUOTE(BLUE R 19 @ 22 Jan 2017, 15:22) Pffff...... nu stiu ce sa zic de faza cu cartonul. Cu toate ca am schimbat termostatul sa mai pun si carton ? 23 Jan 2017, 16:09: Salut, User-ul Alexis mai activeaza pe forumul asta ????? Stiu ca este un cunoscator foarte bun in ale GPL-ului. This post has been edited by gabau86: 23 Jan 2017, 15:09 |
--------------------
dacia
logan
2007
- BR 86 GBI
|
|
gabau86 |
![]()
Post
#2697
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 18 March 07 From: Braila ![]() |
Hmmmm...... zero interes la acesta problema. Chiar nu e nimeni care sa imi explice cate ceva ????
|
--------------------
dacia
logan
2007
- BR 86 GBI
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2698
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(gabau86 @ 22 Jan 2017, 21:53) Pffff...... nu stiu ce sa zic de faza cu cartonul. Cu toate ca am schimbat termostatul sa mai pun si carton ? <span class='edit'>23 Jan 2017, 16:09:</span> Salut, User-ul Alexis mai activeaza pe forumul asta ????? Stiu ca este un cunoscator foarte bun in ale GPL-ului. Salut, Vad ca esti din Braila...poti da o fuga pana la Buzau - Sebigaz sau Progaz imi vin in minte...Alexys vad ca nu a mai dat de ceva vreme pe aici...pe celalalte forum ai cautat? LPG Auto Greeen Expert Pitesti, str. Depozitelor, nr. 36, Pitesti, Arges, tel: 0248610035, 0767518852, 0724796 694, 0747361238 il poti contacta la aceste numere...Raducu Dobre... |
--------------------
...
...
...
|
|
Zoom3 |
![]()
Post
#2699
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 February 17 ![]() |
Cine stie ce soft putem folosi la Landi Renzo?am o instalatie Landi renzo evo.asa scrie pe coperta manualului de urilizare.iar la interiorul manualului scrie landi renzo omegas.
|
--------------------
Daewoo,Dacia,Mazda
Matiz,Logan,3
2007,2006,2004
|
|
bytemaster |
![]()
Post
#2700
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 December 10 ![]() |
Buna ziua,
Am un autoturism Dacia Logan cu motor 1,4 si GPL Landi Renzo din fabrica. Intrebarea mea este daca pot monta injectoare GPL MED albastru in loc de Injectoare GPL MED portocaliu (cum a fost din fabrica)? Multumesc |
--------------------
Dacia
Logan
2008 / 1,4 MPI GPL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:55 |