DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 26 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

adiya
post 12 Jan 2008, 18:12
Post #811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Jan 2008, 16:00)
ai o masina mult mai puternica, la care ai putere de la 1000 de ture, nu trebuie sa te rogi de ea pana in 2000 de ture
*


Nimic mai fals. Tocmai asta e avantajul motorului diesel. Cuplu mai mare la o turatie mai mica decat benzinarul.

QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Jan 2008, 16:00)
Eu as prefera mai degraba 90 cp cu GPL decat 70 diesel.
*


Matematic e mai bine 90 decat 70 dar trebuie tinut cont de urmatorul aspect. 90cp ii ai la 5500rpm iar 70 la 4000. Daca pui la socoteala si faptul ca marea majoritate folosesc motorul pana la 3000rpm nu prea mai este asa puternic mpi-ul.

QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Jan 2008, 16:00)
DPDV al costurilor carburantului exact la fel ajungi
*


La pompa este exact cum spui tu... biggrin.gif

Cam astea ar fi avantajele dci-ului. Dezavantajele sunt in mare cam astea: Motorina mai scumpa chiar decat benzina (asta poate fi combatut biggrin.gif ), revizii mai scupe si mai dese, fiabilitatea motorului, etc.
Daca tragi linie si eu consider mai avantajos un GPL decat dci.

This post has been edited by adiya: 12 Jan 2008, 18:13


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
REDDOG_23
post 13 Jan 2008, 01:22
Post #812


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 3 November 07
From: BRAILA




Salutare !!! La LOGANUL GPL ,la revizie ce ulei se pune ?Doresc un sfat pertinent !!! biggrin.gif


--------------------
dacia logan 2007,LAUREATE/1,4MPI... cu multe imbunatatiri !!! - BR ** ERG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Jan 2008, 10:28
Post #813


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Acelasi ulei ca de obicei. Mari diferente nu sunt intre mersul pe benzina si mersul pe gpl.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 13 Jan 2008, 10:50
Post #814


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Cum sa traga mai bine 1.6 la 1000Rpm, cand are cuplul maxim la 3000 de 128 N/m, iar 1.5 dCi, are la 1800Rpm cuplul maxim de 160N/m. Deci mai gandeste-te care trage mai bine la 1000Rpm.

13 Jan 2008, 15:25:
QUOTE(REDDOG_23 @ 13 Jan 2008, 02:22)
Salutare !!! La LOGANUL GPL ,la revizie ce ulei se pune ?Doresc un sfat pertinent !!! biggrin.gif
*


Ulei Logan ... Si sa vezi dup'aia ce trage ...

This post has been edited by AR-18-MOS: 13 Jan 2008, 14:25


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Jan 2008, 20:34
Post #815


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ala e cuplu la arborele cotit, la plecarea de pe loc ma intereseaza cuplul la roata, multiplicat in treapta a 1-a.
Dieselurile de acum sunt penalizate de imposibilitatea turbinei de a-si face treaba cu succes sub 2000 de ture, iar fara turbina, un 1.5 dci ar avea o putere maxima de cca 50 cp, la fel cum motorul 1.9 d, fara turbina, are 65-68 cp, iar cu turbina il duci la 100-115-130-150 cp.
Pe mine nu ma intereseaza amaratele de cifre, ma intereseaza ce simt eu in trafic urban, ori la orice diesel turbo am condus, am simtit ca se urnesc greu de pe loc, mai ales pana in 2000 de ture.
De aceea, mai ales pentru regim urban, este de preferat GPL-ul, deoarece polueaza putin (o dovada de necontestat e faptul ca acelasi gaz arde si in bucatariile noastre, ceea ce n-am putea face cu benzina), ofera in proportie de 95% aceeasi dinamica ca la mersul pe benzina (vorbesc din cum simt eu la pedala) si la costuri per kilometru ca la diesel sau mai mici. La mersul urban, autonomia nu mai conteaza atat de mult, deoarece in permanenta pe o raza de 10 km se va gasi o statie de alimentare.
S-ar putea ca 1.5 dci-ul sa accelereze mai frumos decat 1.4, dar asta doar datorita cutiei de viteze prost proiectate a celui din urma. Clio-ul meu are acelasi motor de 1.4, insa o cutie perfecta pentru motor, cu care nu am probleme in regim urban.

This post has been edited by Laurentziu83: 15 Jan 2008, 20:36


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salexul
post 16 Jan 2008, 23:33
Post #816


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 23 April 07
From: Braila




Salut, mi-am pus si eu instalatie GPL Tomasetto de cateva zile. Am bagat gaz de 20 de lei, adik 10 litri si am meers pana a inceput sa chiuie si s-a trecut pe benzina, adik am inteles ca s-a terminat gazul. Cand m-au uitat la kilometraj am vazut ca am parcurs 60 de km cu acei 10 litri de gaz adik un consum de 16,66 % !!! E posibil asa ceva, tinand cont ca 30 de km din cei 60 i=am facut in oras si 30 in afara???
Care sa fie problema?


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 - BR 83 USA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 Jan 2008, 09:34
Post #817


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




1. in primul rand instalatia ta e noua, o instalatie se "aseaza" pe masina in 2-3 mii de km, in care nu iti bati capul cu consumul. Totusi este mult 16%.
Dute la montator, sa iti faca o calibrare a instalatiei, atasez si instructiunile in engleza despre cum se face, da-i o atentie tipului cu laptopul ca sa ti-o faca intocmai.
2. in functie de reglajele instalatiei, tale, e posibil ca sa ai setata o limita de presiune mai mare la care sa se treaca pe benzina (cu alte cuvinte, tu mai ai gaz in instalatie, dar la presiune insuficienta). Mai ales acum, cand sunt sub -5 grade, e destul de prezent fenomenul. Mie de exemplu mi-a tiuit de la 19 km de la plin. Am apasat de 2 ori pe butonul de trecere pe gaz si si-a revenit. Mi-a mai facut asa de cateva ori in acel interval, dar l-am rezolvat.
Pe viitor imi voi confectiona o interfata de diagnoza a instalatiei, nu e mare lucru, cativa condensatori, un integrat, o rezistenta, etc, si asta deoarece Agrom au fost extrem de rigizi atunci cand mi-am manifestat intentia de a cumpara o interfata de la ei, cu alte cuvinte numai nu m-au bagat in aia masii, neintelegand ca, ca sa reglezi o instalatie, trebuie sa si circuli cu o astfel de masina, ca sa-ti dai seama la ce folosesc reglajele alea. Si nu mai vorbim de incompetenta celor de prin service-urile de acum.

This post has been edited by Laurentziu83: 17 Jan 2008, 09:36

Attached File(s)
Attached File  Instruction_Stag_200_Stag_300_controller.pdf ( 1.22mb ) Number of downloads: 315


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salexul
post 17 Jan 2008, 16:33
Post #818


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 23 April 07
From: Braila




Am fost azi din nou la service si mi-au facut iar calibrarea pe laptop.
Am facut plinul si au intrat 41 de litri intr-o butelie de 55 l din aia mai scurta si mai groasa.
Sunt curios sa vad cati km o sa fac cu plinul asta.


17 Jan 2008, 16:41:
Laurentiu, tie cat iti consuma in oras si cat in afara, ca avem motoare la fel? Unii zic ca ar trebui mai mult cu 1 litru altii cu 2 pe net cica cu 10% mai mult......


This post has been edited by salexul: 17 Jan 2008, 16:41


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 - BR 83 USA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
band206
post 17 Jan 2008, 18:34
Post #819


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 5 January 08




Buna, din decembrie sunt posesorul unui LGN GPL. Am luat masina cu un plin de GPL si am parcurs 395 km din care doar 60 in afara localitatii. Indicatiile Cb de bord au fost in medie de 10l/100 in oras si 6,8l/100 in afara pt cei 60 km unde nu am nu am depasit 100 km/h. Acum intreb si eu. Sunt corecte oare indicatiile? CB indica consumul de gaz sau ...raspunde ca si cum motorul ar fi mers pe benzina. Spun asta deoarece cei 6.8 mi se par destul de putin ( dar ma bucura, daca or fi reali ). In tot acest interval am consumat si ... o line de benzina ( 5 litri nu ?)
In alta ordine de idei pacat ca nu s-a gasit un loc pt roata de rezerva. Si cam lung timpul de trecere pe gaz mai ales cand e frig. Sa vedem ce o mai fi pe parcurs.
Sa auzim de bine


--------------------
Dacia Logan Laureat GPL 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Jan 2008, 00:15
Post #820


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@band206: nu se poate masura consumul de GPL cu ajutorul CB-ului, s-a mai discutat, de fapt inca nu exista CB care sa faca asta, cel putin nu pe productia de serie. Tie ti-a aratat cam cat ti-ar fi consumat pe benzina la regimul de mers pe care l-ai avut, ceea ce e irelevant. Sfant este sa alimentezi de la aceeasi pompa, si sa faci vreo 3-4 alimentari consecutive, faci media, si iti iese consumul.
QUOTE(salexul @ 17 Jan 2008, 16:33)
Laurentiu, tie cat iti consuma in oras si cat in afara, ca avem motoare la fel? Unii zic ca ar trebui mai mult cu 1 litru altii cu 2 pe net cica cu 10% mai mult......
*


9.3% afara, 11.3% in oras. De multe ori am avut exact aceleasi valori de consum, interesant, nu? blink.gif De cand cu frigul si cu drumurile scurte (mers pe benzina), a mai scazut consumul urban.
Cum instalatia mea nu e calibrata corect, am consum de Leganza pe GPL in extraurban, insa acelasi consum il am si la 90-100 si la 130-140 (cum merg cand e liber). Difera insa si in functie de pompe, un consum corect il obtii doar alimentand la aceeasi pompa, de exemplu, cand plec de la Galati si realimentez la Lukoil-ul de la intrare din Constanta, intotdeauna imi iese consum peste 10%, dar dupa ce alimentez de acolo, am cea mai mare autonomie, de aproape 400 de km, adica 200 de km pana la Galati, si inca aproape 200 prin oras.
Instalatia mea nu e calibrata corect, intrucat am dat doar peste prosti prin service-uri, care nu stiu ce-i aia calibrare ca la carte, asa ca m-am hotarat sa imi fac singur interfata si sa mi-o reglez singur (dovada si post-ul de la cafenea, in care caut un electronist, sa imi faca interfata). Laptop am, ACgasSyncro am (nu se potriveste decat la AC STAG, nu merge la Landi Renzo, acolo e alt soft), mai trebuie interfata si un conector serial-usb. Vazusem unul in Austria, era vreo 15 euro, am zis ca gasesc si in Ro mai ieftin, sper sa nu imi smulg parul din cap ca n-o sa gasesc.

Per total, chiar daca am un consum destul de maricel, si nici masina nu se misca extraordinar (un istet de la Constanta mi-a setat timpii de injectie pe gaz identici cu cei de pe benzina, de aici o masina putin mai lenesa, iar eu nu sunt genul sa plec cu a doua de la semafor, rezultand ca trag de motor=>consum mare), totusi sunt multumit, 1 litru de gaz in plus la suta de km reprezinta 6 tigari, asa ca...Oricum fumez mai putin la volan de cand merg mai mult peste 100 la ora.

This post has been edited by Laurentziu83: 18 Jan 2008, 00:16


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salexul
post 18 Jan 2008, 09:06
Post #821


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 23 April 07
From: Braila




Am facut plinul si au incaput 41 de litri, am mers vreo 150 de km acul de la butelie e la jumate, dar ledurile de pe indicatorul ala care l-am lipit pe bord sunt toate 4 aprinse! Oare nu e bun indicatorul?
Si daca acul de la butelie e la jumate asta inseamna ca am consumat jumate din gaz, nu???, si am mers doar 150 km. deci daca mai merg 150 fac 300 km cu 41 de litri de gaz, asta inseamna un consum de 14 la suta, ceea ce e iarasi ffffffffff mare!


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 - BR 83 USA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 18 Jan 2008, 09:12
Post #822


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




De ce te tot precipiti, si nu astepti sa termini tot gazul sa vezi ce consum ai?
Si inainte ai pus de 20 lei numai, ceea ce nu e relevant...


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salexul
post 18 Jan 2008, 09:30
Post #823


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 23 April 07
From: Braila




Pai cum sa nu fie relevant? unde s-au dus aia 10 litri care i-am bagat prima data? Pai am mers doar 60 de km cu 10 litri?
Iar acum din 41 de litri am consumat jumate adik 20 de litri in 150 km, pai n-am facut nicio afacere punandu-mi gaz, ca io fac naveta si fac pe banii mei:(


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 - BR 83 USA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Jan 2008, 10:13
Post #824


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Stai calm, asa e la inceput cu gazul, te dezamagesti cand vezi consumul ca se apropie in bani de cel pe benzina. In timp se mai lasa. Eu mi-am montat instalatia in August. in primele 2 luni, la fel, nici eu nu simteam o ingreunare a buzunarului, la un drum de Constanta, linistit, singur in masina, mi-a iesit consum de 11.5%. De revelion, 4 persoane in masina, 100 in localitate, 140 afara, viteza medie un pic peste 100km/h, mi-a consumat 10%, cu instalatia la fel, necalibrata corect.
Cum s-a mai spus, intai mergi pana se termina gazul in butelie si dupa aceea mai vorbim de consum.
Ledurile din bord se regleaza, tot din AcGasSyncro, daca vrei sa te joci putin, descarca programul de aici si vezi unde e optiunea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salexul
post 18 Jan 2008, 10:16
Post #825


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 23 April 07
From: Braila




Cati litri de GPL indica fiecare led de pe indicator? Stie cineva?


18 Jan 2008, 10:19:
Am descarcat softul ieri si m-am jucat nitel prin el, dar degeaba daca mecanicii lu peste nu au habar ce sa faca in softul ala!:(
Hai sa facem rost de o interfata si sa ne jucam noi prin soft!

This post has been edited by salexul: 18 Jan 2008, 10:19


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 - BR 83 USA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Jan 2008, 10:21
Post #826


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ledurile de gaz se aprind in functie de cum setezi instalatia. Daca ai butelie de 40 de litri (sa zicem), ai interfata+laptop, poti sa te duci cu masina cu rezervorul gol si sa pui cate 10 litri, dupa care setezi sa se aprinda primul led, apoi mai pui 10 litri, sa se aprinda al doilea, etc.
Poti seta sa mergi cu toate ledurile aprinse, sau o poti seta ca in 100 de km sa se stinga toate.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaszko
post 20 Jan 2008, 12:16
Post #827


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 February 05




Daca stie cineva unde se instaleaza gpl in Tirgu-Mures si cit cost?Ajutatima va rog!


--------------------
Dacia by Renault Logan Preference 1,4 - ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
REDDOG_23
post 20 Jan 2008, 21:33
Post #828


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 3 November 07
From: BRAILA




Stimati colegi ,cineva mi-a dat un raspuns TARE la rugamintea de a mi se spune (parere pertinenta!!!!)daca in cazul motoarelor cu dubla functionare(GPL si BENZ) se foloseste un tip special de ulei !!!! Se apropie revizia si de aceea va intreb !!! Multumesc anticipat!!!!


--------------------
dacia logan 2007,LAUREATE/1,4MPI... cu multe imbunatatiri !!! - BR ** ERG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 20 Jan 2008, 21:38
Post #829


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(Laurentziu83 @ 13 Jan 2008, 11:28)
Acelasi ulei ca de obicei. Mari diferente nu sunt intre mersul pe benzina si mersul pe gpl.
*


Iar raspunsul catalogat de tine "TARE" ti l-am dat eu.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
REDDOG_23
post 20 Jan 2008, 21:43
Post #830


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 3 November 07
From: BRAILA




My friend, apreciez faptul ca ai cunostintele necesare vis-a-vis de acest subiect dar ...raspunsul PERTINENT!!! va veni probabil de la cineva care se pricepe totusi !!!! MULTUMESC!!!


--------------------
dacia logan 2007,LAUREATE/1,4MPI... cu multe imbunatatiri !!! - BR ** ERG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 20 Jan 2008, 22:04
Post #831


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




QUOTE(REDDOG_23 @ 20 Jan 2008, 21:33)
Stimati colegi ,cineva mi-a dat un raspuns TARE la rugamintea de a mi se spune (parere pertinenta!!!!)daca in cazul motoarelor cu dubla functionare(GPL si BENZ)  se foloseste un tip special de ulei !!!! Se apropie revizia si de aceea va intreb !!! Multumesc anticipat!!!!
*



Manualul de utilizare ce zice?


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 21 Jan 2008, 09:05
Post #832


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Nu e nevoie de ulei special. Tatal meu a lucrat la un service de gaz si pot sa-ti spun ca uleiul ala "special" pt gaz este o vrajeala. Cat despre consumul de gaz... o sa contrazic pe multi care zic ca nyu se potriveste consumul din cb cu cel real. Am facut 2 teste de 3 ori fiecare. Am mers plin pe plin de 3 ori si gazul bagat corespunde aproape perfect cu cel consumat (diferenta de max 1 litru, ceea ce e normal datorita cantitatii diferite de la pompa la pompa in functie de presiune) si de 3 ori pana a ramas gol rezervorul unde am realizat ca e f exact computerul de bord. Am si eu probleme cu ledurile de la gaz. Am rezervor toroidal de 45 litri(33 de fapt, in care pot intra si 35dar asta f rar) si scad aiurea ledurile. Ar fi frumos daca ar face cineva rost de legatura dintre laptop si instalatie. Precizez ca instalatia mea de gaz e tomasetto stag 200-4 cu carcasa de aluminiu (stag 300 nu exista). Vreau sa mai adaug faptul ca intr-adevar pe gaz consuma mai mult decat pe benzina lucru aratat de cb. Mers autostrada pe benzina pana in 100 km/h la 0 grade (6,2 l/100km) mers pe gaz acelasi stil 0 grade (6.8 l/100) cam aici sunt aia 10 % mai mult decat pe benzina. Peste 120 consumul creste la aprox 8. Astept sa fac macar 3000 km dupa care ma duc sa reglez consumul pt ca mie mi-au facut doar autocalibrarea. Am pus instalatia in Chitila si cand m-am dus in slobozia sa imi regleze ledurile am vazut curbele alea de reglaj si clar consuma mult, dar am zis ca nu umblu pana nu face 3000 km.

This post has been edited by kyryka: 21 Jan 2008, 09:13


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salexul
post 21 Jan 2008, 09:17
Post #833


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 23 April 07
From: Braila




Kyryka, si eu mi-am pus tot tomasetto cu stag 200!
Dar consumul ma cam sperie!
De ex, am butelie de 55 de litri si au incaput 41 , cu astia 41 de litri am facut pana acum 300 km si acul de la ceasul de la butelie a ajuns la zona rosie! Ledurile alea de pe bord nu se stig, stau toate aprinse!
Tu de cat timp ai instalatia pusa?
Ma intereseaza consumul tau la inceput, tot asa de mare a fost? in jur de 14 16%?


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 - BR 83 USA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Jan 2008, 10:40
Post #834


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.374
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




rolleyes.gif E bun Loganul pe GPL, dar oare de ce la diesel se poate acorda garantie extinsa si la logan GPL nu?

This post has been edited by einstein1984: 21 Jan 2008, 10:43


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Jan 2008, 13:03
Post #835


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pentru ca loganul diesel aduce mult mai mult profit pentru firma decat cel pe gpl, si asta e valabil pe la toate fabricile. Oriunde te duci, ti se va recomanda intai dieselul, oferta de motoare, etc, etc, cand intrebi de GPL ii va lua o ora dealerului sa gaseasca modelul pe gpl si iti va spune ca se face doar pe comanda speciala, etc. O situatie asemanatoare e la Chevrolet, care are pe toate modelele sale GPL din fabrica, dar nu se vand in Romania. De ce, nu stiu.
Poti de exemplu sa-ti cumperi din DE un Spark pe GPL si cand vii in Romania sa se cruceasca mecanicii de la reprezentanta.

Pentru cei interesati de conectarea la instalatia de gaz, pun aici schema interfetei ce urmeaza sa o fac (la un electronist, normal). Am gasit-o pe un site polonez, multe detalii despre ea nu stiu, asa ca nu raspund pentru eventualele damage-uri provocate de ea.
RS 232 de pe schema reprezinta o mufa seriala cu 9 pini, la care se va cupla un adaptor serial-USB (intrucat nu prea mai exista laptopuri cu mufa seriala), iar pinii K si L se vor conecta la mufa interfetei. De asemenea, firele + si - se recomanda a se lega la priza de la bricheta, deoarece s-ar aglomera cam multe fire (neexistand mufa pe piata romaneasca) si exista riscul de scurtcircuit. Firele K si L daca sunt inversate la mufa STAG-ului, nu se intampla nimic, doar nu merge interfata.
Cu aceasta interfata si cu AcGasSyncro de pe www.ac.com.pl se poate face orice pe instalatiile STAG. Dupa cum se vede din poza, interfata este compatibila cu majoritatea instalatiilor GPL cu ceva electronica pe ele (exclus cele de pe daciile cu carburator), difera doar mufele si pozitionarea pinilor.
Pentru alte detalii, intrati aici

This post has been edited by Laurentziu83: 21 Jan 2008, 13:07

Attached thumbnail(s)
33_1168032613.jpg ( Size: 54.35k ) Number of downloads: 1121


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faganezu
post 21 Jan 2008, 16:29
Post #836


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 14 October 07




se acorda si la gpl garantie extinsa.


--------------------
logan 1.4 MPI GPL laureat 2007 - B-XX-NZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DHL
post 21 Jan 2008, 17:27
Post #837


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 10 April 06
From: Bucuresti




Ba nu se acorda garantie extinsa la Logan Laureat GPL 2007. Au zis ca e inca un model nou si... deocamdata nu se poate.
Asa ca mai intai trebuie sa se convinga DACIA ca nu sunt probleme, isi face calculele si poate oferii in final garantie extinsa.


--------------------
DACIA Logan Laureat 1.4 GPL - B 75 VTV
Logan 1.4 MPI GPL + Clio 1.2 MPI + Kawasaki KLE500
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Jan 2008, 17:39
Post #838


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




@Laurentziu83
1. Pe schema ta K-ul are un singur sens. Eu stiam ca se comunica pe K in ambele sensuri si L-ul se foloseste doar pentru initializare.
2. De unde stii ce ecu gpl este pe Logan?
3. Adaptorul usb-serial nu functioneaza pe interfete auto. Ori iti cumperi un adaptor seria pe pcmcia ori adaptezi schema pe FT232 ...
@DHL
Parerea mea pentru garantia extinsa la gpl ... nu se acorda pentru ca producatorul instalatiei gpl nu o garanteaza pentru perioada extinsa de 3 ani. Am citit acum ceva timp pe site-ul producatorului ca garantia era in jur de 2 ani. Deci mai ramane un an ....

This post has been edited by IRONICK: 21 Jan 2008, 17:41


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 21 Jan 2008, 18:26
Post #839


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(einstein1984 @ 21 Jan 2008, 11:40)
rolleyes.gif E bun Loganul pe GPL
*


Chiar foarte. tongue.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fisicooo
post 21 Jan 2008, 18:35
Post #840


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 20 March 06
From: Constanta




am fost la revizia de 40000 km cu dci la adras militari si am intrebat cat sunt reviziile la logan gpl numai pentru instalatia de gpl.Prima la 15000 km se schimba cele 2 filtre de gaz faza gazoasa si faza lichida si au spus ca primul filtru costa 180 lei iar al doilea 70 lei cu manopera cu tot face fix 3 milioane si asta numai partea de gpl.A doua revizie la 30000 km numai partea de gpl face in jur de 5 mil au zis ca sunt mai scumpe reviziile la gpl ca la diesel oare asa sa fie?
Va rog cei care se duc la prima revizie cu logan gpl sa spuna preturile pe partea de gaz ca sa elucidam misterul.


--------------------
Dacia Logan 1,5 dci 2006, laureate - CT-02-SEY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 13:38
Forum Renault