Probleme pornire
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire
Alt3rEgo |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
- BV-03-TTX
|
|||
Poseidon |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
e posibil sa ramai fara benzina in CNC ,sau pompa nu baga,posibil supape duse la pompa benzina,desi mai sunt cateva zeci de cauze...dar intai verifica asta!
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
siulian |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 May 06 ![]() |
cel mai probabil probleme cu :
platina, fise, bujii daca platina se impusca repede schimba si condesatorul... pornirile grele tin de obicie de aceste lucruri...... |
--------------------
DACIA
1310
- ------
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Porbabil: nivel mic in CNC, avans dereglat, distanta incorecta intre platini, eletromotorul roteste arborele cotit prea incet, si de aici poate fi o cauza. Desigur mai poate fi si apa in benzina. Apropo mergi cum-va cu benzina de extractie?
Remedieri: reglat distanta inrte platini si bujii ( au fost cazuri cand nu mai porneau), reglat nivelul in CNC ( 7 mm , si 13mm deschiderea maxima ) Baterie descarcata.... Verifica tot. ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Alt3rEgo |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 06 ![]() |
CNC- camera de nivel constant? presupun ca da. Am observat in CNC... jiglorul acela perpendicular, "vecin" cu cel care intra oblic, este vorba de un jiglor care are o supapa sub forma unei clapete. Sper sa va dati seama la ce ma refer.
![]() ![]() Am reglat distanta plutitorului (era mult prea mare) conform indicatiilor "prescrise" in topicul de fatza si porneste mult mai usor acum. Multumesc tuturor. ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- BV-03-TTX
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Aia e supapa de descarcare a pompei de reprize.
Incearca sa schimbi membrana pompei sus mentionate, si supapa propriuzisa. This post has been edited by argon: 25 May 2006, 19:09 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Supapa aia, in varianta originala are un orificiu lateral, pentru descarcarea "surplusului" de benzina debitat de pompa de repriza.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Alt3rEgo |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 06 ![]() |
Pai presupun ca e varianta originala, avand in vedere ca babutza mea e din '72 si nu am schimbat nimic de prin carburator pana acum. Sa inteleg ca sunt normale minusculele bulishoare de aer din preajma acelui jiglor?
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- BV-03-TTX
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Alt3rEgo |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 06 ![]() |
Multumesc pentru toate sfaturile primite aici. Am schimbat garnitura aceea din carton (sau din ce material o fi) dintre cele 2 jumatati ale carburatorului, am reglat distanta plutitorului, am inlocuit fisele de la bujii (cred ca "scapa" curent pe acolo - m-a scuturat neplacut cand am incercat sa verific daca am probleme cu vreo bujie, scotand papucii aceia de cauciuc pt a vedea daca scade turatia), si acum porneste din prima, la sfert de cheie. Am prins 70-80 km/h urcand pe un drum in rampa cu o declivitate 7%. Pe loc drept am prins 110 km/h fara nici un fel de trepidatie, cu un mers rotund al motorului. Am tinut-o asa vreo 10 min, nu am constatat nimic dubios, motorul a functionat in parametri normali, neincalzindu-se. Mentionez ca in atmosfera erau aprox 30 grade Celsius. Presupun ca e bine pt o "batranica" din '72.
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- BV-03-TTX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 08:26 |