Mi se exfoliaza Loganu'
![]() ![]() ![]() |
Mi se exfoliaza Loganu'
Marty |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
Michael |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
Dios, imi pare sincer rau pentru ceea ce ti s-a intamplat. Desi cu numai patru zile in urma ma trimiteai "la plimbare", spunandu-mi "lasă-ne, lasă-ne". Dar poate este mai bine ca nu "te-am lăsat" si incerc sa iti spun si eu ce am mai aflat pe aceasta tema.
Revin cu detalii referitoare la ce a patit amicul meu cu SLZ caruia a inceput sa i se exfolieze vopseaua de pe diferite zone ale masinii dupa patru luni de utilizare. A scris la Vocea Clientului si baietii l-au trimis la un service autorizat sa ii faca o constatare. Cei de la service i-au spus ca exfolierea s-a produs in anumite zone din cauza impactului (de ex., cu pietre) sau din cauza excrementelor de pasare, ceea ce insemna ca nu era vina producatorului si deci acesta nu acorda garantie. Suparat, amicul a scris la VC din nou, de asta data un mesaj destul de dur, spunand ca se duce si la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului. Si s-a dus la ANPC, mai exact la LAREX, un organ care tine de ANPC si care face expertize si la aderenta vopselei. Din pacate, expertiza lor in cazul lui nu a fost concludenta (intrucat la el vopseaua "sarise" doar "punctual", nu pe o suprafata mare"). LAREX i-a spus ca stratul de vopsea este foarte subtire si ca singura explicatie a exfolierii este aderenta proasta. Totusi, cei de la Dacia au vazut ca amicul meu nu o sa se lase cu una cu doua si l-au trimis si la un alt service pentru o noua constatare. Unde se pare ca a avut mai mult succes. Cei de acolo i-au recunoscut problema, dar i-au recomandat sa astepte sa i se exfolieze vopseaua si in alte puncte ale caroseriei, pentru a putea obtine o revopsire integrala, si nu doar a partilor afectate la momentul respectiv. Procedura, din cate am inteles, ar fi urmatoarea in acest caz: el trebuie sa mearga in service cand vine acolo reprezentantul uzinelor Dacia, care isi da OK-ul final in privinta revopsirii. In caz contrar, nu iti ramane decat sa te judeci cu ei si sa speri ca vei avea castig de cauza. Sper ca aceste informatii sa fie un punct de plecare pentru tine. Si sper ca atat eu cat si toti posesorii de LGN sa avem cat mai putine probleme. Si sa nu le mai "uram" altora sa aiba probleme cu masina personala, doar pentru satisfactia unora dintre posesorii de LGN. Nu inseamna ca daca unii au alta masina decat Dacia, atunci trebuie sa le declaram razboi. Pana la urma cu totii suntem CLIENTI si avem aceleasi interese in relatiile cu PRODUCATORII si DEALERII (indiferent ca se numesc Dacia, Renault, Skoda sau Daewoo). P.S.: Acum poate intelegi si tu de ce am zis ca Cielo este mai bun ca LGN (cel putin Cielo fabricat pana ce producatorul de la Craiova a ramas "orfan"). Si, de asemenea, de ce am renuntat sa imi iau LGN si am optat pentru "chichineata" de Skoda Fabia (desi recunosc ca asta nu inseamna ca si eu sunt scutit de probleme). |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
ache2 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
QUOTE Ba se da si peste. Poti de exemplu remedia cu lac de unghii un mic defect. ma refeream la vopsit nu la o reparatie ! oricum, o poza n-ar strica, sa stim la ce sa ne asteptam de la logan ! rezolvarea e la dealer ! lui i-ai dat banii, lui ii zici ce ai de zis, fie ca-i pomenesti stramosii sau rudele in viata ! dar nu astepta prea multe pt ca n-or sa se intimple ! |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
fbatran |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 13 March 03 From: Timisoara ![]() |
dios: se poate o poza, io, sincer, nu imi prea pot imagina cum vine treaba asta cu exfoliatu
si discutia e despre exfoliat ... nu despre URLAT! pt admini: deja la sectiunea Logan te cam pierzi in razboaie personale si pareri si mai personale .... pacat ... la restu sectiunilor parca era mai interesant ![]() |
--------------------
Dacia si Audi
LGN si mai nou A4
2005
- BFO
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#35
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Gata cu offtopicul de aici. Am facut un pic curat in acest topic, stergind/modificind tot ce nu e la subiect. Ramineti la subiect, va rog
![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Alice |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 September 04 From: Bucharest,RO ![]() |
MT: Tinand cont de ceea ce s-a sters/modificat, o sa ma prefac ca nu s-a intamplat nimic. Sper totusi sa nu mai avem aceeasi discutie.
On-topic: ache, AFAIK, solutia cu lacul IN vopsea era mult mai proasta decat lacul PESTE vopsea. Personal, am vazut si un Audi la care se exfoliase lacul de pe vopsea. Ce-i drept, era vechi. Dar nu asta e subiectul. Sa remediezi cu lac de unghii? Doar daca nu este vina producatorului, si doar daca suprafata este FOARTE mica (de ex lac sarit de la o piatra). |
-------------------- I work for bandwidth.
|
|
satori |
![]()
Post
#37
|
![]() "wherever i may roam"-er Group: Members Posts: 214 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
imi pare rau pentru ce s-a intamplat.
mi s-a spus ca masinile se transporta acoperite de o ceara cu consistenta mare care se curata inainte ca masina sa fie predata. asta a fost in cazul meu (kalos). sper sa nu fie vorba de niciun lac la tine si sa fie vorba tot despre asa ceva. Ar fi bine daca ai putea pune poze. exista diferenta "de nivel" intre locul unde s-a exfoliat si marginile acestuia? daca dai cu unghia se simte? daca dai cu unghia putin poti coji si acolo unde stratul respectiv este intreg? ![]() |
--------------------
Chevrolet
Kalos SXPP 04, Spark 06
2004, 2006
- BxxBUH
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#38
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(satori @ 4 Oct 2004, 11:17) mi s-a spus ca masinile se transporta acoperite de o ceara cu consistenta mare care se curata inainte ca masina sa fie predata. asta a fost in cazul meu (kalos). Se da cu asemenea ceara doar daca urmeaza sa fie transportate in conditii mai vitrege, de exemplu pe mare cu vaporul, pentru a proteja vopseaua de apa sarata a marii. Nu cred ca a fost cazul la Logan. Dios >> Ai fost la dealer cu ea? Ce ti-a spus? |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
aegis |
![]() ![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 October 04 ![]() |
'coane, cu exfolierea aia
vezi sa nu fie un plastic de protectie pe praguri care _trebuie_ curatat, in genul la foliile de pe ecrane tft ... This post has been edited by aegis: 4 Oct 2004, 13:11 |
--------------------
daewoo
cielo
- b-88-cpp
|
|
Doru |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Ce culoare e masina?
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
gibi_gi |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 June 04 From: Buc ![]() |
Ar fi interesant de stiut culoarea.
A mea e alba si cred ca daca as avea o problema similara, nu s-ar cunoaste. Totusi problema lui dios trebuie rezolvala. Nu ne-a spus dios ce a facut. This post has been edited by gibi_gi: 5 Oct 2004, 07:49 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6, Alb Logan Ambition 1.6, Alb
|
|
EVO 7 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 October 04 ![]() |
Salut :
Cauze posibile: Cei de la spalatorie poate au pus si altceva in solutie? Parcare langa o sursa de caldura exagerata. Operatorul a pus mana pe acea suprafata inainte de lacuire. Daca e defect de fabricatie atunci trebuie sa se exfoliexe cam toata. This post has been edited by EVO 7: 6 Oct 2004, 09:55 |
-------------------- |
|
AMZ |
![]()
Post
#43
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Sigur, se da vopsea cu diluant si la urma lacul.
|
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
mirceacd |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 6 October 04 ![]() |
Te rog să menționezi și tipul de vopsea pe care o ai: metalizată sau nu.
Este păcat sa se întâmple așa ceva după câteva zile de utilizare. Oare ce se va întâmpla după 10 ani sau nu au fost făcute să funcționeze ![]() Am avut o dacie 1310 din 1982 și am vopsit-o în spatele blocului cu un compresor prea mic pentru o astfel de operațiune și a ieșit super. Nu s-a exfoliat deloc. Din păcate am vândut maișina să-mi cumpăr un Logan, dar am decis să mai aștept. Cu cât aștept mai mult cu atât mai tare mă conving că poate nu Logan este soluția. Cumnatul meu a renunțat deja la Logan cu toate că la prima vedere a vrut să cumpere unul. Își ia Matiz sau SH. Poate îmi iau și eu Matiz cu toate că am 1,93. Mai bine stau înghesuit decât să mi se descompună mașina (pe care îmi dau salarul de cadru didactic universitar timp de 7 ani) în 2 ani. |
--------------------
Dacia
Logan Pref. 1,4
- MS xxx
|
|
echosektor |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
acu am ajuns si eu pe topicu asta...
zicea cineva de mentalitatea romanului de a face scandal.pai cum sa nu faci scandal cand dai atatia bani pe o masina si uite ce probleme ai...zic eu asta e o problema destul de urata,pentru ca azi se exfoliaza putina vopsea,iar maine te trezesti ca nu mai ai decat pete de vopsea. in al doilea rand de ce un service zice ca e kk de randunica si nu mai stiu ce prostii,iar alt service zice "da domne' e o problema!"??? totusi dacia a autorizat service-urile sa funcntioneze si pentru ei,nu?deci nu au fost atenti pe cine aleg. in al treilea rand daca te duci si vorbesti frumos sau mai rau te lasi pagubas te iau de prost si nu-ti rezolvi problema...deci tu pierzi. asta este adevarul:in tara asta trebuie sa fii mai nesimtit sau mai rau ca sa-ti rezolvi unele probleme. |
-------------------- null
|
|
os |
![]()
Post
#46
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Poate ne mai spune dios ce si cum?
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
brunner |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 25 January 04 From: ... ![]() |
Posibil sa fi fost zgariata vopseaua in timpul transportului, si sa fi incercat dealerul s-o repare..
Se intampla destul de des chestia asta |
--------------------
M
M
1
|
|
dios |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 September 04 From: Romania ![]() |
Am fost la dealer Luni cu "problema" si bineinteles ca sau adunat toti ca la balci.
Si eu teatral le-am aratat "folia" si dupa ce a venit si directorul au cazut de acord ce este acea folie : TZIPLA !, Bun , dar i-am intrebat : -Domnilor dar o tzipla nu este transparenta??,iar ei mi-au zis nu ca "este la culoarea caroseriei ":excl: ???? -De ce e vopsita pe interior si nu pe exterior???,raspuns ridicare din umeri! In fine dupa ce i-am mai intrebat : ca , chiar daca ar fi tzipla ar trebui sa o pot coji din toate partile , pe cand eu i-am gasit numai un capat , celelalte unde sunt ingropate in vopsea??, mi-au raspuns ca in timp se duce!! etc. M-am resemnat , mai ales ca am ajuns cu cojirea la sudura de la praguri unde nu se mai observa . In rest masina e OK! Am facut 2000 Km si va pot spune ca totul e in regula . Cine spunea ca masina e lenta se inseala sau a fost obisnuit numai cu BMW-ri si GTI-uri , este foarte rapida si daca le ai cu condusul nu-ti sta nimic in fata. Chestii deranjante : -Peste 3700 ture e cam zgomotoasa -Cateodata cand merg mult cu viteze reduse (multe semafoare si ambuteiaje) in momentul cand ajung in parcare si opresc motorul se porneste ventilatorul si meeerge circa 7-10 minute de-mi vine sa scot borna la baterie -Cateodata apare un miros urat din ventilatie-stie cineva de unde?? -Ma enerveaza ca se holbeaza lumea la masina parca as avea vreun Ferrari sau mai stiu eu ce , toti ma intreaba cate ceva , vecinii bineinteles ca au trecut toti prin masina , nu mai vorbesc de colegii de servici.Astia de la Dacia trebuiau sa ne dea un discount pentru lobby, nu ![]() |
--------------------
Logan
1.6 Laureate Perla
|
|
dios |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 September 04 From: Romania ![]() |
Cu tzipla n-am lasat-o balta , maine dau telefon la Vocea clientului si continui demersurile pana descopar care e treaba.
A vazut cineva cum arata tzipla cu care vin din fabrica?? |
--------------------
Logan
1.6 Laureate Perla
|
|
dios |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 September 04 From: Romania ![]() |
Pentru unii:
Eu am Logan 1.6 Laureate Perla |
--------------------
Logan
1.6 Laureate Perla
|
|
daciaclub-cj666 |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 20 May 03 From: Cluj ![]() |
QUOTE(dios @ 1 Oct 2004, 21:36) Rectific : 10x4 cm patrati Oricum e criminal! , mi s-a dus confortul psihologic. Daca asa e lucrata toata masina e cenzuratre. Am uitat sa va spun ca la ridicarea masinii codul de deblocare casetofon nu corespundea cu cel de pe acte . A trebuit sa dea cineva din service telefon la Pitesti sa-i dea codul real , durere nu?? Oricum eu sunt pornit pe scandal + protectia consumatorului . Nu-si dau seama tipii ca de calitatea masinii la inceput depinde si volumul lor de vanzari de mai tarziu ???. Poti face scandal, ca faci degeaba. Nu le pasa! Au oricum cereri mai multe decit pot duce. Si nu uita, s-a infratit Dacia cu Renault, din doua firme care nu dau mai mult de un kkt pe clienti, iti dai seama cam ce-a iesit! |
-------------------- |
|
satori |
![]()
Post
#52
|
![]() "wherever i may roam"-er Group: Members Posts: 214 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mirceacd @ 6 Oct 2004, 14:07) Te rog să menționezi și tipul de vopsea pe care o ai: metalizată sau nu. Este păcat sa se întâmple așa ceva după câteva zile de utilizare. Oare ce se va întâmpla după 10 ani sau nu au fost făcute să funcționeze ![]() Am avut o dacie 1310 din 1982 și am vopsit-o în spatele blocului cu un compresor prea mic pentru o astfel de operațiune și a ieșit super. Nu s-a exfoliat deloc. Din păcate am vândut maișina să-mi cumpăr un Logan, dar am decis să mai aștept. Cu cât aștept mai mult cu atât mai tare mă conving că poate nu Logan este soluția. Cumnatul meu a renunțat deja la Logan cu toate că la prima vedere a vrut să cumpere unul. Își ia Matiz sau SH. Poate îmi iau și eu Matiz cu toate că am 1,93. Mai bine stau înghesuit decât să mi se descompună mașina (pe care îmi dau salarul de cadru didactic universitar timp de 7 ani) în 2 ani. daca vrei sa stii cat anume incape exact intr-un matiz, te asteptam pe www.daewooclub.ro . O sa fii surprins. Si nici nu are tipla care sa cada la spalarea masinii!!! ![]() Este o aberatie imensa. VC ce a spus? Mirosul urat al gazelor de esapament, datorat catalizatorului, este normal. Oricum, nu il simti decat daca stai pe loc. This post has been edited by satori: 7 Oct 2004, 10:39 |
--------------------
Chevrolet
Kalos SXPP 04, Spark 06
2004, 2006
- BxxBUH
|
|
LBDah |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Hello!
Acum ceva vreme eram pe forum cu cateva zgaraieturi. ![]() Mi-am spalat masina la un Petrom si apoi am zis sa dau si eu o ceara peste tot (inainte aveam o Nova GT pe carburator si am constatat ca i-a prins bine o ceara macar la o luna). Asa si... constatare...am dat si eu de aceeasi problema la praguri, mai precis in zona soferului am luat eu cu manuta mea o bucatica de 1 cm lungime si 0,5 aprox latime de lac exfoliat...cel putin dupa consistenta (era casant) lac trebuia sa fie. Asadar, e cam nasol ce-i drept daca dupa aproape 1 luna si 3-4 spalari incepe sa-i cada lacul de pe ea. Plus ca daca va uitati mai atent la praguri, in special la cele din spate, pe interior finisarea lasa de dorit. In nici un caz nu e dat lac pe interior (cel putin partea de jos la inceputul pragului), plus ca, la mine, am constatat un praf mai gri peste vopsea (nu stiu de unde). Ideea e ca am dat un pic cu polish-ul pe care il luasem pentru zgaraieturi si pe carpa cu care am sters s-a cam luat un pic de " murdarie" (masina fiind spalata si data cu ceara, deci erau particule din stratul superficial de vopsea sau ce naiba era dat acolo, in nici un caz murdarie) Precizare: vopseaua e metalizata, Perla |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- AG 78 DGT "Intamplarea nu este, nici nu poate fi, mai mult decat o cauza ignorata a unui efect necunoscut"
|
|
costi |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca incepe sa fie o problema. Esti sigur ca nu-i tipla cum zicea dios mai sus?
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Michael |
![]()
Post
#55
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(LBDah @ 7 Oct 2004, 10:39) cel putin dupa consistenta (era casant) lac trebuia sa fie Probabil este vorba de lac. In general, dupa vopsirea componentelor în concentrația necesară, se aplică un strat de lac elastic. Daca spui ca era casant, ar putea sa fie o problema de calitate a lacului. Pana acum problema nu a aparut decat la gri perla. Ar fi interesant de stiut si data la care a ridicat fiecare dintre voi masina. Poate problema apare numai la un anumit lot de LGN gri perla. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
LBDah |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 September 04 From: Bucuresti ![]() |
1. Tipla sigur nu era, v-am spus era casant, adica se sfarama exact ca si un lac de unghii.
2. Masina am luat-o pe 14 septembrie de la DAPEROM (dealer in Pitesti), ea fiind in parc de pe 6- 7 septembrie (m-au sunat cu o saptamana inainte sa reprogrameze livrarea, eu initial trebuind sa ridic masina pe 13 septembrie dar nu se terminasera "Portile deschise"). 3. Am vazut pe www.autoexpert.ro ca se poate aplica o folie speciala pt suprafetele mai solicitate, care sa protejeze, dar cred ca pretul este pe masura. Oricum, alta solutie ar fi "retratarea" masinii cu un nou strat de lac, mai de calitate. SI cred ca sunteti de acord ca este o diferenta intre calitatea lacului la un Vectra sa spunem si cea a lacului de pe Logan. Bineintzeles ca nu putem avea pretentzii daca luam in considerare diferenta de pret. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- AG 78 DGT "Intamplarea nu este, nici nu poate fi, mai mult decat o cauza ignorata a unui efect necunoscut"
|
|
costi |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
La Vocea Clientului ati incercat? Poate-i vorba de pelicula de protectie special conceputa sa se duca dupa o vreme.
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Marty |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Hai ma, las-o dracu' de treaba!!! Acu' se vind masini biodegradabile ?
Nasol e ca ceea ce se cojeste e lac, fara dubiu, si Dacia parca a prevazut expres in caietul de service ca nu acopera si vopseaua+lacul ! Gresesc eu ? |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Michael |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(Marty @ 11 Oct 2004, 09:37) Dacia parca a prevazut expres in caietul de service ca nu acopera si vopseaua+lacul! Din cate stiu legislatia civila prevede o garantie de 1 an pentru vicii ascunse (daca ma insel, poate avem un jurist care sa ne confirme). Iar dupa parerea mea proasta calitate a lacului sau aplicarea necorespunzatoare a acestuia este un viciu ascuns. El nu a fost vizibil in momentul achizitiei autoturismului, ci a aparut ulterior (cu alte cuvinte, cumparatorul nu a putut sa ia cunostinta de el in momentul achizitiei). Prin urmare, aceasta ar fi o forma de garantie legala (si nu contractuala, cum este, de exemplu, cea de 6 ani impotriva coroziunii). Dar asta ar fi teoria. In practica, daca nu ajungi la un acord amiabil cu producatorul, trebuie sa il dai in judecata ca sa poti obtine, eventual, aceasta garantie. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
SilviuB |
![]() ![]()
Post
#60
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Da, e adevarata faza asta cu viciu ascuns.
Am avut si eu o problema cu un telefon si mi-a rezolvat OPC-ul. Oricum dealer-ul o sa bage strambe cat mai multe, dar nu trebuie sa va lasati, trebuie sa luptati daca vreti castig de cauza! |
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 06:14 |