probleme mari cu ambreiajul!, cel putin asa mi se spune
![]() ![]() ![]() |
probleme mari cu ambreiajul!, cel putin asa mi se spune
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sa zicem ca stai cu masina pe loc, cu motorul pornit. Daca apesi ambreiajul scade turatia, iar cand lasi pedala isi revine?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
nu! dimpotriva turatia creste cu aproximativ 40-50 de ture dar nu mai mult.
cred ca am mai spus da ma repet ca sa fiu sigur. motorul se comporta normal si la stationare indiferent ca am ambreiajul calcat sau nu, si in mers. singura problema aprare cand debraiez pentru a scoate din viteza, cand motorul moare, si raman ca prostu in drum. dar se rezolva f repede cu un sfert de cheie. This post has been edited by claudiuvoinescu: 30 May 2007, 14:39 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Furtunul crapat la servo inseamna ca masina trage aer fals incontinuu.
Cresterea turatiei demonstreaza ca ambreiajul decupleaza corect, caci in momentul in care motorul nu mai are de invirtit cutia, dispare o mica sarcina. De ce moare motorul in mers? poate ca are legatura cu furtunul crapat, adica in momentul in care apesi ambreiajul si lasi acceleratia, turatia scade, iar amestecul devine prea sarac pentru a mentine motorul mergind din cauza aerului fals. Asta nu prea explica de ce motorul merge cind stai pe loc, dar cine poate sti? Depresiunea din carburator e mica la relanti, dar in mers, cind ai sa zicem 2000rpm si inchizi brusc clapeta (ridici piciorul din acceleratie) motorul are o depresiune suficienta ca sa traga disperat aer in galerie, si il trage fara carburant prin furtunul crapat. Mai mult de atita nu stiu sa spun fara sa fiu acolo, sper ca e de inteles. Pe de alta parte e foarte frustrant sa vedem cu totii aicea ca sugestiile noastre sunt respinse aparent fara motiv. Furtunul cu pricina trebuie inlocuit oricum, asa ca de ce sa n-o faci, ca sa elimini o necunoscuta? Este aproape nepoliticos sa ni se ceara solutii la o problema cind exista atitea necunoscute si mai ales cind masinile au si alte hibe care introduc si mai multe necunoscute total ne-necesare. Cred ca e o politete elementara din parte tuturor sa incerce sa vina cu intrebari cind au fost inlaturate cauzele evidente din problema si chestiile elementare cum ar fi furtune rupte, carburatoare jegoase, baterii moarte, lipsa de carburant, etc. Altminteri ne luptam cu morile de vint. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
furtunul nu e crapat sau rupt. are 3 saptamani si aproximativ 2000 km. intradevar are mici fisuri la suprafata acolo unde sta curbat. am luat un furtun de imprumut de la cealalta masina si tot asa face.
cat despre sugestiile voastre nu am respins niciuna, dimpotriva chiar le-am luat serios in cosiderare. toti ati enumerat niste pasi pe care eu ii facusem deja(aprinderea, carburatia, uleiul in cutie, ce a ramas e cablul de ambreiaj pe care il verific in seara asta), si singura diferenta care am simtit-o la masina a fost o crestere cu vreo 5% a puterii motorului. oricum multumesc tuturor care si-au dat cu parerea fie ea buna sau rea fiindca ajuta oricum ar fi ea (parerea) ajuta. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#36
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
nu bag mana in foc dar verifica si furtunul si diuza de la t-ul de la carb la galerie.
teoretic: daca e moale (sau diuza aia dusa), la accelerari acesta se va mula pe langa diuza si va trage normal, cand iei piciorul de pe acceleratie, se destinde si trage aer fals pe langa diuza si moare motorul. hic ... parerea mea ![]() |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
tgg2k am verificat si furtunul si diuza. si la rece si la cald si din ce am vazut toate bune si frumoase.
in alta ordine de idei aseara am facut cativa km in bucuresti, si undeva prin salajan a trebuit sa omor un pic motorul, adica, trecerea la treptele 2 si 3 le-am facut pe la 4500 rpm (am folosit ambreiajul nu de alta da nu cred ca ar fi vina lui) si imediat am simtit miros de ulei si benzina in cabina iar relantiul era undeva pe 500 rpm. am mers asa 100 metri dupa care am orit pe dreapta. cu motorul oprit am verificat fisele, furtunele de la carbulator si alimentarea cu benzina si nu am gasit ceva in neregula. am dat cheie si a pornit la sfert de cheie cu relantiul normal la 900 rpm. singura modificare care am facut-o este adaugarea unei noi diuze in pozitie invers fata de cea existenta. in drum spe casa am observat ca turatia motorului dupa debraiere scade doar pana la 700 rpm, cu trepidatiile de rigoare. This post has been edited by claudiuvoinescu: 1 Jun 2007, 08:05 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#38
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
eu avut probleme cu furtunul ala ca avea o fisura mica mica si murea motorul sub 800 RPM (asta se manifesta mai ales cand era motorul rece) dar nu am avut probleme la debreieri.
alta tentativa de idee: presupun ca ai filtre de benzina, in mod normal unul inainte de pompa si unul dupa. daca e asa, scoate pe cel dinainte de pompa si pune alimentarea pe "direct" si cu ocazia asta sufla turul si returul. vezi cum se comporta. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
la mine motorul sta si la 700 rpm cand e rece si nu face figuri. am filtre noi si inainte si dupa pompa. acum 2 saptamani am avut probleme cu alimentarea si cu ocazia asta am schimbat filtrele si furtunele de cauciuc, iar rezervorul l-am dat jos si l-am spalat. o sa urmez sfatul tau si iau la puricat din nou circuitul de alimentare fiindca weekend-ul trecut am gasit pulbere fina de rugina in CNC.
merci. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Un sofer istet se descurca si fara anbreiaj . Parerea mea e ca nu are nimic comun opritul motorului, cu CV si anbreiajul. E posibil ca la turatie ridicata motorul sa mearga inecat (inundat),si la debreiere e normal sa se opreasca instantaneu. Apleaca-te deasupra carburatorului (cat mai sus , sa nu dea rateu si sa te arda la fata)si tureaza motorul la 2500-3000 de ture timp de 20-30 de secunde observand clapeta la inceput uda (de la "sprit") dupa care trebuie sa fie uscata atat timp cat ti acceleratia nemiscata. Daca "gascanul" picura,asta-i alta tema, consum ridicat,mers neregulat.... Daca e uda clapeta ai exces de benzina.Fa asta si mai vorbim.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
La ce foloseste filtrul de benzina dupa pompa?
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
sincer nu stiu dar daca a fost pus de mecanicul care a facut setul motor inseamna ca face el ceva acolo. oricum cand desfac carbul gasesc pulbere fina de rugina. asa ca o sa le schimb pe amandoua. o sa schimb si uleiul in cutie, am luat mol 80w90, sper sa fie bun. totul in dupaamiaza asta.
o sa revin cu noiinformatii! sper! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Eu n-am vazut nici o masina care sa aiba din fabricatie filtru intre pompa si carburator. Asa ceva pur si simplu nu se face. Nu poti decit sa micsorezi presiunea benzinei in drumul spre carburator cu consecinta ca la turatii mari e posibil sa nu ai suficient debit de benzina. Ca sa nu mai vorbim daca apar bule de aer in drumul spre carburator. Si daca tu gasesti mizerie in carburator, atunci e clar ca nici macar nu face exact ceea ce te-ai astepta sa faca.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
ok am completat cu ulei fiindca nu am putut desface surubul de golire a cutiei de viteze. se simte o imbunatatire la intrarea in viteza.
filtrele de benzina nu am gasit unele bune asa ca nu le-am schimbat. dar uite ca tot asa face(moare motorul la debraiere). a mai ramas de schimbat furtunul de aer ce pleaca de la galerie si vine la carb. nu mi-a placut cum se prezinta (pare invechit). maine am un drum pana in mihailesti si vreau sa vad daca desurubarea surubului de amestec cu o juma de tura are vreun efect. respect! si multumesc pentru idei! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
ATM |
![]()
Post
#45
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
@GheorgheDracu: e adevarat ca un filtru pus intre pompa si carb limiteaza un pic presiunea. Dar decat sa traga toate gunoaiele in carburator, mai bine cu filtru. Si eu am asa ceva (de-ala simplu, cu hartie in interior), si nu pot sa zic c-am suflat vreodata intr-un an jum'ate la jiglerul de relanti. Bulele de aer sunt remediate de sistemul plutitor-cu poantou din carb (asta daca nu e furtunul fisurat si trage aer in nesimtire pe-acolo).
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Faptul ca nu ai gunoaie se datoreaza filtrului bun. Daca il pui inainte de pompa face aceeasi treaba si scuteste si pompa de uzura (sau de functionare defectuoasa) si nici nu-ti afecteaza presiunea alimentarii cu benzina. De altfel credeam ca nici nu se mai folosesc altfel de filtre decit cu hirtie. Amicul care ne spune ca gaseste gunoaie probabil foloseste altfel de filtru, ori elelmntul filtrant e desprins, sau perforat. Iata de ce trebuie sa nu te scumpesti si sa schimbi consumabilele motorului la timp.
Problema cu aerul pe teava e ca e compresibil, si asta afecteaza momentul deschiderii cuiului pontou. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
mirceas |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
eu zic ca un filtru decantor tip pahar e mult mai bun, probabil ca e varianta care suprasolicita cel mai putin pompa de benzina.
dar nu strica nici un filtru de hartie de unica folosinta pus dupa pompa, te scuteste sa mai umblii la carburator, uneori nici paharul decantor nu isi face treaba suficient de bine. din pacate pe la noi inca mai sunt multe benzinarii care iti baga mizerii in rezervor. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
azi de dimineata am verificat presiunea in pompa la un servicede pe strada si e f buna.
mecanicul de acolo m-a intrebat ce fel de benzina folosesc (referitor la muritul motorului la debraiere). pana acum foloseam bfp 95 de la petrom. dar de 2 saptamani am gasit la lukoil (doar la 2 statii in bucuresti) premium la pret de fara plumb si am trecut pe premium. cam de cand am trecut pe premium au inceput sa apara problemele cu debraierea. ciudat e faptul ca azi nici macar nu a mai mimat o scadere a turatiei la debraiere. sa fi fost asta problema mea? respect! This post has been edited by claudiuvoinescu: 4 Jun 2007, 08:40 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#49
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
interesanta treaba... sa ne spui cum se comporta in timp si daca problema reapare.
bafta! |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
azi fac trei zile de cand nu mai moare motorul la debraiere. reglaje sau schimbari de piese nu am mai facut de vreo 10 zile.
se pare ca benzina era de vina. multumesc pentru ajutor! respect! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
constantin_stan78 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 January 07 ![]() |
este posibil de la benzina...am incercat si eu pe cea fara plumb (tot din ratiuni financiare) si nu merge masina la fel.....la relanti nu mai aveam aceeasi turatie (scadea)
|
--------------------
Dacia
Logan 1,4MPI
Oct.2007 - Laureat
- Numere negre Tot respectul pt posesorii de Dacii
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 11:49 |