DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> furtunul pt.lichid de frana, uzat tare?

cristidincluj
post 14 Dec 2008, 22:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 1 October 08




sal!
am observat ca freaca furtunul pt.etrierul din dreapta la o aparatoare de plastic atunci cand am volanul virat maxim la stanga.a frecat foarte mult asa de mult incat s-a format o dunga lata de 1 cm si lunga de 6-7 cm.
cu toate astea furtunul nu este foarte uzat in zona corespondenta uzurii de pe aparatoare.totusi am pus banda izolatoare in aceea zona ca sa impiedic si mai tare uzura in cazul continuarii frecarii. problema a fost ca pe acel furtun este un fel de inel din plastic care s-a desfacut si se plimba pe tot furtunul dintr-o parte in alta.am strans inelul pe furtun in zona in care am pus si banda.sper sa nu se mai desfaca desii ar fi bun unu nou deoarece asta e pe baza de click care s-a slabit.
curios din fire m-am uitat si in partea stanga si am observat ca acolo nu era frecat nimic chiar daca acel inel era fixat bine intr-o zona a furtunului care nu ajuta cu nimic deoarece era la 2 cm distanta de tabla invecinata dar pt precautie l-am tras mai jos intr-o zona in care se flexeaza mai tare si atinge usor tabla.
problema e ca aici adika in partea stanga am observat ca furtunul are o uzura respectiv e asa imbatrinit,adica are niste dungi k niste taietur chiar inainte sa intre in etrier.
e mare uzura?exteriorul furtunului e doar asa de invelis si adevaratul furtun e dedesupt?intreb asta deoarece sunt acele furtune de la motor acelea mai groase care mi-a spus mecanicul ca sunt duble(l-am intrebat pt. ca le-am vazut uzate si mi-a spus sa stau linistit).
cred ca peste vreo 3-4 luni tre sa schim placutele si atunci o sa schim si furtunele.oare mai pot sa stau asa cu ele pana atunci? mentionez ca nivelul lichidului e ok!
va multumesc!!


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 14 Dec 2008, 22:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Probabil problemele acelea au aparut dupa ce a fost dat jos etrierul. Cand etrierul este pe pozitie, acel furtun nu trebuie sa fie rasucit, deoarece cand se iau viraje acesta este suprasolicitat, mai exact este intins foarte mult, ceea ce nu este bine. Daca au aparut acele "taieturi" transversale, este semn ca furtunul a fost suprasolicitat si cauciucul este imbatranit. Furtunele acelea sunt din mai multe straturi fabricate, unul din ele fiind o impletitura din fire sintetice.
Eu zic sa incerci sa-l schimbi cat mai repede, mai ales ca este si sezonul rece si poate ceda mai usor.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:48
Forum Renault